![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εχεις σκεφτει οτι σπασιματα αξονων, σπασιματα αλουμινενιων μερών στα περιφερειακα κ.α. σπανε γιατι στο ονομα του βαρους ''κλεψανε'' γραμμαρια απο εδω κι εκει? Και στα ζορια αυτα παραδιδουν πνευμα? Δεν ειναι ΚΤΜ 690 που ολο μαζι ζυγιζει 140κιλα!!! ειναι travel enduro που ολο μαζι ζυγιζει 223+ κιλα!!!!!!! Οπερ και σημαινει δεσιματα, καλα και δυνατα κραμματα αλουμινιου κ.λ.π τα οποια φυσικα και δεν εχεις οταν κοβεις γραμμαρια απο εδω κι απο εκει! |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ρε παιδια, εμεις οι Βαραντεριδηδες ''την λεμε'' σε σας τους GSαδες!! Να οι φοτο, να τα βιντεο, να το ενα, να το άλλο για να αποδειξουμε τα στραβα των GS!!!!
Γιατι ρε παιδια δεν ψαχνετε κι εσεις στο νετ να βρειτε τα στραβα των Βαρα να μας την πειτε!! οχι στραβα του τυπου '' το καρμπυρατερατο καιει αντλια καυσιμου στα 50000-70000κμ'' αλλα τιποτα σπασιματα σκελετων κι αλλα σοβαρα πραγματα!!1 εεεεεεεε? γιατι ΔΕΝ????? ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
καθε μηχανη με τα + & τα - ...για να ριξω λαδι στη φωτια αν δεν μου δινοταν η 1150adv που εχω και οδηγω θα επαιρνα την caponord με αbs...πολυ ανωτερη στη οδηγηση απο varadero
![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ελα μου ντε!!! λιγο το εχεις αυτο??????? ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τωρα εγω μεγάλωσα και ωριμασα στα θελω και τα πρέπει μου.... το αυτό ελπιζω και για άλλους συνομιληκους ¨η μεγαλυτερους μου!!!!! Παντως προχθες στον Παρνωνα, που πηρα της GS του frits για 50κμ σε δρομο επαρχιακο, με πολλες στροφες, κακο και καλο οδοστρωμα, οπου φρενα, στησιμο κ.λ.π εχουν την αξια τους εκει δεν τρελαθηκα!!!!! Εχω μαθει να οδηγω ''βιλούδα'' και οχι γκαπα γκουπα αξονων!! Εχω μαθει να οδηγω τηλεσκοπικα πιρουνια και οχι telelever τα οποια αλλου πατανε κι αλλου νομιζεις οτι πατανε!!! Αξονας? μαλιστα!!! Εχεις οδηγησει FJR, PanEuropean κ.λ.π? ΟΧΙ!!! αν το ειχες κανει θα ηξερες την διαφορα, υπερ των γιαπωνεζων, οπου ειτε αξονα εχεις ειτε αλυσιδα δεν καταλαβαινεις την διαφορα!!!! Εξάλλου τις παρατηρησεις μου αυτες τις ειπα και στον frits και οι οποιες παρεπιπτοντως μνημονευθηκαν και στο ΜΟΤΟ (01/09/10), περιοδικο κατεξοχην υποστηρικτη της GS και νεκροθαφτη του οτιδηποτε απεναντι σε αυτην!!!!! Ακομα ξεχνας την συμβιωση μου επι 10 μηνες με μια GS πριν παρω το πρωτο μου Βαραντερο!!!! Εσυ......τι συμβιωση με άλλη ''γυναικα'' ειχες πριν την Gs? Για να νοιωσει κανεις αυτη την κα@λα και τα άλλα ομορφα που αναφερω το ονομα του προιοντος πρέπει να παιζει τον ελασσοντα ρολο και οχι τον μειζοντα!!!! Αν και εγω λοιπον λειτουργω αλλιως επαναλαμβανω και παλι οτι εγω δεν θα μπω κριτης στο γουστο του καθενος αλλα στο value for money του καθε προιοντος!!!! Εχω γραψει αρκετες εκαντονταδες τουριστικα κμ αγαπητε μου σε ολη την ευρωπη και σε τριτες χωρες που το πρωτο που με ενδιαφερει πια ειναι αυτο....value for money!! Τα άλλα ερχονται μετά!!!!! Ειπαμε....ωριμασα!!! Σαν γυαρμάς!!!!!! Last edited by GeorgeP; 15-09-2010 at 10:01. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Παιδιά δεν παλεύται με τίποτα ο κύριος GeorgeP! Οτι και να κάνουμε και να πούμε θα μας βγει ένα βήμα μπροστά!!!! Καλημέρα Γιώργη! |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Συνομίληκε GeorgeP γέρασες, δεν ωρίμασες! Αλλιώς ###### ο εικοσάρης, αλλιώς ο πενηντάρης!
![]() Σου εύχομαι να ξαναβρείς τη νιότη σου πάλι! ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... | ace_gln | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 30-03-2010 12:05 |
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) | alx_k | Τεχνικά θέματα διάφορα | 30 | 19-02-2010 16:37 |
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα | L3f | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 6 | 06-10-2009 00:44 |
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος | Alext | Χιούμορ | 13 | 29-06-2009 23:48 |