
14-09-2010, 17:09
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
|
|
Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Συμφωνω και εγω στο οτι οι φωτογραφιες απο μονες τους δεν λενε πολλα πραγματα. Το παραδειγμα της φερραρι αν και χοντροκομμενο ειναι ευστοχο. Δεν φταιει το αυτοκινητο που ο οδηγος του, το εριξε στον τοιχο!
ενω το παραδειγμα του αντβε δεν ειναι χοντροκομμενο ε?
...μαλιστα!
Οσο αφορα το GS, δεν ειναι ακριβως μοτοσυκλετα εντουρο. Μπορει ο Γερμανος να το παρουσιαζει σαν βασιλια των βουνων και των ερημων αλλα σε ολες τις επισημες εξορμησεις των GS που παρουσιαζονται απο τα μιντια ακολουθει καραβανι με μηχανικους και ανταλλακτικα.
το gs ναι,δεν ειναι enduro,ειναι travel enduro!
υπαρχει μεγαλη διαφορα... ,ψαχτο λιγο...!
οσο για τα καραβανια μηχανικων και ανταλλακτικων που ακολουθουν,σε καθε επισημη διοργανωση συμβαινει αυτο για λογους ασφαλειας!
Δεν νομιζω οτι υπαρχει ΚΑΝΕΝΑΣ λογος να παρεις μια μοτοσυκλετα 1200 κυβικα και να παρεις τα βουνα. Ενα 600αρι καθαροαιμο ειναι μακραν καταλληλοτερο για αυτο το σκοπο.
με ενα καθαροαιμο 600αρι δεν κανεις travel enduro...!
αλλα περι ορεξεως...κολοκυθοπιτα...!
Εμενα δε, το μονομπρατσο μου προκαλει ανασφαλεια ακομη και στην ασφαλτο, ποσο μαλλον στο χωμα. Αντε στα Supersport με κατι μονομπρατσα "γαιδουρια" που εχουν 20 εκατοστα υψος να πω "παει στο καλο", αλλα αυτο το μπρατσακι σε ον-οφ 250 κιλων νομιζω οτι παει γυρευοντας για προβληματα....
για το οτι εσυ εχεις ανασφαλεια με τα μονομπρατσα,...δεν φταινε τα μονομπρατσα!
Η λυση του Τενερε με αξονα αλλα και "διπλο" ψαλιδι μου φαινεται καταλληλοτερη επιλογη για μοτοσυκλετα της κατηγοριας.
|
bmw 1200gs 223kg
bmw 1200gs adve 256kg
tenere 600 206kg
tenere 1200 261kg
οποτε τα κιλα ειναι παραπλησια,ασε που το tenere στα ιδια κυβικα ειναι βαρυτερο...και δεν εχει και το ιδιο ζυγισμα με τα gs,για να μην ξεχνιομαστε!
τωρα εσυ αν θες tenere,παρε tenere...!εδω εχεις... βαρκαντερο!
|