GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Παλιό 09-10-2010, 15:31
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Aτιμη τεχνολογία!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα διαφωνήσω .... δεν είναι bow thruster ....

Απ' ότι μπόρεσα να καταλάβω απ' το βίντεο,

είναι η κύρια μηχανή ..... κάτι σαν "πόδι" από έσω/έξω ....

Το συγκεκριμένο σκάφος είχε και bow thruster .....


Jeanneau 360 Docking


To σύστημα φέρει τεχνολογία joystick ανάλογη με αυτή που στα μηχανοκίνητα σκάφη ανέπτυξε πρώτη η Volvo Penta με το IPS και στη συνέχεια η Mercruiser με το Zeus και το Axius, ενώ στο χώρο των ιστιοπλοικών σκαφών πρώτη η Beneteau παρουσίασε το δικό της σύστημα που λέγεται Dock & Go.


Αντίστοιχο των υπολοίπων εταιρειών το 360 Docking είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που συνδυάζει κινητήρα και bow thruster για να εξασφαλίσει την κίνηση του σκάφους προς κάθε κατεύθυνση. Αυτό επιτυγχάνεται με τον ηλεκτρονικό έλεγχο ενός περιστρεφόμενου ποδαριού (pod) που μπορεί να πραγματοποιήσει ια πλήρη στροφή 360 μοιρών και του συνηθισμένου κατά τα άλλα bow thruster του σκάφους ώστε η προσόρμιση του σκάφους να γίνει με ακρίβεια και ευκολία ακόμη και στη πιο δύσκολη θέση. Το σύστημα αναπτύχθηκε από τη Jeanneau σε συνεργασία με την ZF.

Κάτι που πρέπει ωστόσο να επισημάνουμε είναι το γεγονός πως σίγουρα το να διευκολύνονται τα πληρώματα και οι κυβερνήτες κατά τη διάρκεια του δεσίματος είναι πολύ σημαντικό καθώς μειώνει το άγχος τους κατ' επέκταση αυξάνει την ευχαρίστηση καθώς τα περισσότερα ατυχήματα (συνήθως μικρά αλλά ταπεινωτικά αφού υπάρχει πληθώρα θεατών) γίνονται στα συνωστισμένα λιμάνια. Όμως, αυτό δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να δίνει την εντύπωση ότι οι κυβερνήτες των ιστιοπλοϊκών σκαφών θα πρέπει να στερούνται των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού, διότι ας μην ξεχνάμε ότι την περισσότερη ώρα του ταξιδέματος τα σκάφη βρίσκονται εκτός του λιμανιού στην ανοικτή θάλασσα!

Το 360 Docking είναι διαθέσιμο κατ’ επιλογή από το Σεπτέμβριο του 2010 στα μεγαλύτερα των 44 ποδών μοντέλα, ενώ το ναυπηγείο προχώρησε σε προσφορά γνωριμίας για το σύστημα που θα προσφέρεται δωρεάν με τα Sun Odyssey 49i που θα παραγγελθούν μέχρι το τέλος Νοεμβρίου.



__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Η τεχνολογία σώζει...... frits Αστεία Video 7 24-01-2010 22:14
τεχνολογία υλικών Lexan=polycarbonate vs Acrylic Plastic kostas-patra Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 14 22-12-2009 13:45


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:06.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!