![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
γιατί το κουράζετε το πράμα δεν μπορώ να καταλάβω..
η μόνη φωτό για μένα που τα λέει όλα είναι αυτή.. ![]() Το πρόβλημα είναι απο την χύτευση στάνταρ.οι μαυρες τρυπούλες,δείχνουν ότι τους έβρασε στην χύτευση και απορώ πως δεν το εντόπισαν στον έλεγχο! απαράδεκτο |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν ισχύει αυτό πρέπει να σταματήσουμε να καβαλάμε μηχανές. Ποιόν έλεγχο ποιότητας, ποιάς εταιρείας να εμπιστευθείς;! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Θα σου απαντήσω εν συντομία σε λίγα περιστατικά που και οι δύο μας αντιμετωπίσαμε. Όταν ήμουν στον Ναύσταθμο στα συνεργεία τοποθετημένος ως επόπτης στην επισκευή των Υ/Β και αντικαθιστούσαμε γρανάζι η ρουλεμάν ειδικά για τις κλίσεις των πτερυγίων και του πηδαλίου αντιμετώπισα το εξής δίλημμα. Εύρισκα πχ ρουλεμάν από τον ίδιο κατασκευαστή και το ίδιο ανταλλακτικό σε τιμές διαφορετικές. Πάντα ζητούσαμε εάν έχει γίνει έλεγχος της δομικής λειτουργίας ως προς την αντοχή του υλικού. Το ανταλλακτικό με πιστοποίηση είχε σχεδόν δεκαπλάσια τιμή. Σε σεμινάριο που μας είχε κάνει η skf εάν την αποδίδω σωστά μας είχε ενημερώσει ότι πιστοποιούσε της παρτίδες ανά δεκάδα εκατοντάδα η και χιλιάδα. Εκεί λοιπόν ήταν το κόστος. Πιστεύω ότι και η bmw για να ρίξει το κόστος δεν ελέγχει τα προϊόντα που δίνει να κατασκευάσουν διάφοροι προμηθευτές η έστω και η ίδια η εταιρεία…. Αυτά τα λίγα………………………. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Αυτά είναι βρωμιές (κόκκοι) και όχι τρυπούλες.
Μιλάμε για 4 επιβεβαιωμένα στις ΗΠΑ, και αλλά 3-4 στην Ευρώπη, σε 10 χρόνια κυκλοφορίας αρκετών χιλιάδων μότο… |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πλάκα με κάνεις ; ![]() ![]() εσύ δηλαδή αυτό θα απαντούσες σε κάποιον που έφαγε τα μούτρα του Φίλε είσαι άτυχος, πάρε κανένα λαχείο ;;; |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ναι υπάρχουν και ατυχίες, υπάρχουν αστοχίες σε κάθε ανθρώπινη κατασκευή όσο καλά και προσεκτικά κι αν είναι φτιαγμένη… όταν ακούς αστοχίες στο CERN, NASA, ESA ….όταν πέφτει καινούριο ελικόπτερο άξιας 40.000.000+++euro τι ψάχνουμε? Την τελειότητα σε οχήματα μαζικής παραγωγής? Το πόρισμα της αμερικανικής επιτροπής είναι χαρακτηριστικό. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν ειναι το ιδιο!! |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
![]() |
| Εργαλεία Θεμάτων | |
| Τρόποι εμφάνισης | |
|
|