![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Αυτά είναι βρωμιές (κόκκοι) και όχι τρυπούλες.
Μιλάμε για 4 επιβεβαιωμένα στις ΗΠΑ, και αλλά 3-4 στην Ευρώπη, σε 10 χρόνια κυκλοφορίας αρκετών χιλιάδων μότο… |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Πλάκα με κάνεις ; ![]() ![]() εσύ δηλαδή αυτό θα απαντούσες σε κάποιον που έφαγε τα μούτρα του Φίλε είσαι άτυχος, πάρε κανένα λαχείο ;;; |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ναι υπάρχουν και ατυχίες, υπάρχουν αστοχίες σε κάθε ανθρώπινη κατασκευή όσο καλά και προσεκτικά κι αν είναι φτιαγμένη… όταν ακούς αστοχίες στο CERN, NASA, ESA ….όταν πέφτει καινούριο ελικόπτερο άξιας 40.000.000+++euro τι ψάχνουμε? Την τελειότητα σε οχήματα μαζικής παραγωγής? Το πόρισμα της αμερικανικής επιτροπής είναι χαρακτηριστικό. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Δεν ειναι το ιδιο!! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Υπάρχει αυτό που λέμε πώρωση του μυαλού που δεν σε αφήνει να δεις την πραγματικότητα. Επειδή το προϊόν είναι ακριβό είναι και τέλειο. Σε ποιόν κάτοχο τόσο ακριβού προϊόντος να πεις χωρίς να σε βρίσει ότι ο Ποιοτικός έλεγχος για λόγους κόστους είναι ανύπαρκτος… Πάμε τώρα στα Γιαπωνέζικα. Όλα τα εξαρτήματα που έχουν σχέση με την ασφάλεια περνούν από ποιοτικό έλεγχο. Αυτά τα λίγα από μένα χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις… Καλό σου βράδυ |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Καληνύχτα
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εάν δεν δήλωνες <χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις> θα σου έλεγα να μας πεις διάφορα για τα γιαπωνέζικα μηχανάκια και την ασφάλεια που παρέχουν, για την οδική συμπεριφορά τους όπως π.χ. για τα TL 1000 … Αλήθεια η Yamaha δεν ελέγχει δαγκάνες, ψαλίδια κ.α.? Εάν υπάρχει ζήτημα ρύθμισης στις δαγκάνες των βάρα… που μπορεί να προκαλέσει καταστροφική αστοχία μιλάμε καθαρά για λάθος σχεδίαση, μιας και δεν γνωρίζω αυτό να συμβαίνει στο σύνολο των moto. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το συγκεκριμένο μότο, F650 GS έχει τιμή αντίστοιχη των Ιαπωνικών ανταγωνιστών> … |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν θεωρήσουμε ότι έχεις δίκιο, και όντως η αιτία ήταν συγκεκριμένη ρύθμιση, η οποία όμως είναι παντελώς άγνωστη σε βαραντερίδηδες όπως λες, εκτός από αυτούς που έχει πέσει στην αντίληψή τους το συγκεκριμένο. Εγώ για παράδειγμα την έμαθα 3 χρόνια μετά την αγορά του, επειδή έγραφα στο βαραντεροφορουμ, και έτυχε να ανοίξει κουβέντα για την αλλαγή ελαστικών. Τι γίνεται όμως με άλλους τόσους κατόχους που δεν μπαίνουν ιντερνετ κλπ? Την αστοχία υλικού απο την άλλη, μπορώ να την αιτιολογήσω, και ως ένα σημείο (πολύ μικρό) να την δικαιολογήσω κιόλας... Την μη ενημέρωση του κατόχου για τον κίνδυνο που μπορεί υπάρχει με την μη ρύθμιση αυτή, την βρίσκω εγκληματικά αδικαιολόγητη. Άσε που δεν πιστεύω ότι το συμβάν οφειλόταν στην ρύθμιση αυτή, ήταν καθαρά αστοχία υλικού κατ' εμέ.... (όπως έχουν αναφερθεί κατά καιρούς και διάφορες άλλες αστοχίες σε βαραντέρο, και διάφορες άλλες μοτοσυκλέτες ασχέτως μάρκας και μοντέλου) Αρα.... είναι το ίδιο...και συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες
Last edited by gepol; 11-05-2011 at 08:56. |
![]() |
|
|