![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
1200 GS του 05΄
Το πήρα μεταχειρισμένο τον 07/2009 με 20000. Μόλις το πήρα πήγα αντιπροσωπεία και άλλαξα ball joint (Είχε σχιστεί τελείως). Επίσης χερούλια (βγάζανε μαυρίλα) αλλά με έτσουξε (γύρω στα 100 € αν θυμάμαι καλά). 25000 χιλ. αλλαγή τσιμούχας εξόδου(άλλαξα και τις φισούνες προληπτικά). 28000 χιλ. αλλαγή μπαταρίας (έβαλα odyssey γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι άλλαζε μία το χρόνο. Για να δούμε πόσο θα πάει... 30000 χιλ. αλλαγή μπαταρίας συναγερμού. Τώρα 38000 και συνεχίζουμε. και δύο φορές έχω επισκευάσει μόνος μου τον διακόπτη του εμπρός φρένου (βγάλσιμο καθάρισμα και επανατοποθέτηση) γιατί έδειχνε ότι το φρένο είναι πατημένο αλλά δεν ήταν. Κάποια στιγμή μάλλον θα χρειαστεί και αυτό αλλαγή. Last edited by EvVas; 20-05-2011 at 13:28. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
εγώ την παρέλαβα με 1246 km, από Γερμανία τον Μαιο του 2005.
οι χιλιομετρικές ενδείξεις είναι στο περίπου, και πλέον είναι κατάμαυρο ματ αντί του μαμά μπλέ ( μπλιάχ !)
Στις αναρτήσεις δεν έχω κάνει τίποτα, απλά πλέον μετά από τόσα χιλιόμετρα, και χρήση από trail ride και βουνό, μεχρι γαιδουροφόρτωμα και ταξίδι είναι σε κατάσταση σκισμένης σωβρακοφανέλας, και το χειρότερο δεν έχω καταλήξει τι είναι καλύτερο να κάνω. Μεχρι να αποφασίσω βλέπω το κοντέρ να γράφει 200.000 ... |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για τα αμορτισέρ μια και το μηχανάκι σου φοράει white power δε πας στον Τασούλη να στα επισκευάσει και να καθαρίσεις μπαμπακερά ? Υ.Γ έχουμε ίδιο μηχανάκι και προσωπικά πολύ το γουστάρω ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|