
26-06-2009, 14:59
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Κυψέλη,Βραχάτι Κορινθίας
Μoto: R1200GS
|
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Εσυ τα είπες όλα γραφοντας τα εδω και η BMW στο βιβλίο της μοτο!!!
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!!
Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!!
διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά!
Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος!
|
Συμφωνώ και εγώ για τις συχνές αλλαγές εφόσον την κάνεις μόνο σου,καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν .
Ειδικά άμα έχεις δει κινητήρα από μέσα μετά από καμιά 180 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Έχω μια απορία, είναι καλό στις συχνές αλλαγές να αλλάζεις κάθε δεύτερη φίλτρο.
Εννοείται ότι βάζεις τον ίδιο με το προηγούμενο τύπο και μάρκα λαδιού.
|