GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-01-2012, 03:32
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Μιλάμε για radar και μου στέλνεις πληροφορίες για lazer.
Ούτε και σε αυτό μπορείς να κάνεις παρεμβολές. Είναι μικρές οι αποστάσεις και θέλει μόνο 2 εκπομπές για τη μέτρηση της ταχύτητας.
Υπάρχουν πολλές συσκευές που πωλούνται για αντίμετρα. Σου το ξαναγράφω ότι είναι πεταμένα χρήματα. Κανένα απο αυτά τα συστήματα δεν μπορείς να ξεγελάσεις. Απλά πας στο όριο η πληρώνεις το πρόστιμο.
Άς μη το συνεχίσουμε σε παρακαλώ. Δεν αξίζει να αναλώνουμε τον χρόνο μας πάνω σε τέτοια θέματα................
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 16-01-2012, 04:29
black_hawk Ο/Η black_hawk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Κερκυρα
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 3,382
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλάμε για radar και μου στέλνεις πληροφορίες για lazer.
Ούτε και σε αυτό μπορείς να κάνεις παρεμβολές. Είναι μικρές οι αποστάσεις και θέλει μόνο 2 εκπομπές για τη μέτρηση της ταχύτητας.
Υπάρχουν πολλές συσκευές που πωλούνται για αντίμετρα. Σου το ξαναγράφω ότι είναι πεταμένα χρήματα. Κανένα απο αυτά τα συστήματα δεν μπορείς να ξεγελάσεις. Απλά πας στο όριο η πληρώνεις το πρόστιμο.
Άς μη το συνεχίσουμε σε παρακαλώ. Δεν αξίζει να αναλώνουμε τον χρόνο μας πάνω σε τέτοια θέματα................
Ναπ.. Ελπιζω να σε καλυψα!!

Last edited by black_hawk; 16-01-2012 at 04:43.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 16-01-2012, 11:31
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από black_hawk Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναπ.. Ελπιζω να σε καλυψα!!

Καλημέρα. Μα σε τι να με καλύψεις.
Όχι βέβαια διότι το έχουμε κάνει σεντόνι το θέμα.
Ελάχιστοι αρθρογράφοι έχουν τεχνικές γνώσεις .
Θα σου το επαναλάβω. Κανένα σύστημα από αυτά που αναφέρεις δεν παρεμβάλλεται. Τα συστήματα αυτά είναι πανάκριβα και απαιτούν χρόνια εκπαίδευσης.
Εάν ήταν τόσο απλά θα τα βάζαμε και στα Α/Φ. Περίπου είναι ίδια η λειτουργία. Μην δίνετε χρήματα σε τέτοια συστήματα.
Το laser το χρησιμοποιούμε πιο συχνά πάνω σε πινακίδες κυκλοφορίας. Για το λόγω αυτό δύσκολα να σε σημαδέψει ο τροχονόμος από μπροστά διότι υπάρχει μικρή ανάκλαση. Το σώμα έχει απορρόφηση ενέργειας και το αποφεύγουν. Πάντα σε Φώτο ( με μηχανή) από πίσω λόγω τις πινακίδας.
Για να δούμε όσοι κατέχουν τεχνικές γνώσεις τι θέση θα πάρουν
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 16-01-2012, 18:31
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα. Μα σε τι να με καλύψεις.
Όχι βέβαια διότι το έχουμε κάνει σεντόνι το θέμα.
Ελάχιστοι αρθρογράφοι έχουν τεχνικές γνώσεις .
Θα σου το επαναλάβω. Κανένα σύστημα από αυτά που αναφέρεις δεν παρεμβάλλεται. Τα συστήματα αυτά είναι πανάκριβα και απαιτούν χρόνια εκπαίδευσης.
Εάν ήταν τόσο απλά θα τα βάζαμε και στα Α/Φ. Περίπου είναι ίδια η λειτουργία. Μην δίνετε χρήματα σε τέτοια συστήματα.
Το laser το χρησιμοποιούμε πιο συχνά πάνω σε πινακίδες κυκλοφορίας. Για το λόγω αυτό δύσκολα να σε σημαδέψει ο τροχονόμος από μπροστά διότι υπάρχει μικρή ανάκλαση. Το σώμα έχει απορρόφηση ενέργειας και το αποφεύγουν. Πάντα σε Φώτο ( με μηχανή) από πίσω λόγω τις πινακίδας.
Για να δούμε όσοι κατέχουν τεχνικές γνώσεις τι θέση θα πάρουν
Αγαπητε Ναπο

Αλλο τα Α/Φ κι αλλο το ρανταρ της τροχαιας.
Βασιζονται στην ιδια αρχη λειτουργιας (φαινομενο Doppler) αλλα δεν προστατευονται απο τα λογισμικα των εκατομυριων των Α/Φ.
Τα jummers στην αμερικη ειναι ευρυτατα διαδεδομενα και κανουν τελεια δουλεια......αν και υπαρχει παντα ο φοβος να σε κυνηγησει η μιση πολιτεια.

Κανενα jummer δεν ειναι προσθαφερουμενο, οταν μπει παει μπηκε....παιρνει και ρευμα απο την μπαταρια και καταναλωνει αρκετα. Πολλα jummers για να λειτουργησουν χρειαζεται αλλαγη γεννητριας και φυσικα μπαταριας του αυτοκινητου....ετσι για να καταλαβεις τι δυναμη εχουν.
Παρεμβαλουν ταυτοχρονως σε ευρυτατο φασμα συχνοτητων και των τριων συστηματων (ultrasound, & laser) και λεγεται οτι ειναι ενα βημα μπροστα απο τα μεσα της τροχαιας (στην αμερικη) για παταξη του speed limit. Ειναι δε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.

Στην Αμερικη ειχα μονιμα εγκατεστημενο jummer στο αυτοκινητο μου, με πιστολισαν πολλες φορες δεν με σταματησαν ποτε. Μονο μια φορα στο Τεξας αφου καταλαβαν οτι πηγαινα πολυ πιο πανω απο αυτο που λεμε υπερβολικη ταχυτητα ειδα απο τον καθρεπτη να ετοιμαζονται να με κυνηγησουν οποταν και σταματησα και τους περιμενα!!!!!!!

πως δουλευουν.....και δουλευουν!!! Προσεξε που στοχευει ο χειριστης του πιστολιου (εναλλακτικα η πινακιδα).

Το αντιρανταρ ειναι άλλο πραγμα φιλε μου και δεν εχει καμια σχεση με παρεμβολεα στα πιστολια και τα σταθερα ρανταρ της τροχαιας.
Το αντιρανταρ ανιχνευει και ειδοποιει για δεσμη laser & ultrasound αν και εφοσον περασει μια τετοια μεσα απο το πεδιο ανιχνευσης του.
Τα περισσοτερα απο αυτα¨η μαλλον τα καλα και ακριβα ανιχνεουν 360 μοιρες συνεχως και σε αποσταση περιπου δυο χιλιομετρων.
Ειμαι χρηστης τετοιων μαραφετιων χρονια τωρα διοτι βαριεμαι να πηγαινω με 120κμ σε ευθειες τυπου Κατερινης.

Ειναι πολυ αξιοπιστα (τα ακριβα) και η προφυλαξη του οδηγου απο την κληση εγκειται στο χερι του χειριστη ενος πιστολιου της τροχαιας και στα αντανακλαστικα του παραβατη οδηγου.
Αν ο χειριστης του πιστολιου ειναι εμπειρος και καλα εκπαιδευμενος, απο την στιγμη που θα πατησει την σκανδαλη του πιστολιου σημαδευοντας σε κι αν η αποσταση ειναι 600-1000μ στην περιπτωση
α) laser πρέπει να εισαι πιλοτος F16 με τελεια αντανακλαστικα για να μειωσεις την ταχυτητα σου και να γλυτωσεις το παρσιμο του διπλωματος σου.
β) στην περιπτωση ultrasound εχεις κανα δυό δευτερολεπτα να αντιδρασεις με αρκετες πιθανοτητες να γλυτωσεις ολοκληρη την κληση.
ενα μικρο παραδειγμα της ταχυτητας τους...και μαλιστα το βραδυ!!!!!!!!
την ημερα (προσεξε την μοτο).

Αν η αποσταση σκοπευσης ειναι μεγαλυτερη των 1000μ και δεδομενουν οτι σε αυτην η δεσμη του laser εχει πλατος καπου στους 50 ποντους μονον χρειαζεται περισσοτερη ωρα σκοπευσης απο τον χειριστη του πιστολιου οποταν το μαραφετι στο αυτοκινητο σε ειδοποιει κι εχεις μαλλον αρκετο χρονο να αντιδρασεις πριν παρει ενδειξη το πιστολι.
Επισης, τα μαραφετια αυτα ειναι χρησιμα και προστατευουν δεοντως οταν ο χειριστης του πιστολιου στοχευει άλλο οχημα κοντα ¨η μακρια απο εσενα οποταν λογω της δυνατοτητας των 360 μοιρων και των 2κμ ανιχνευσης των μαραφετιων αυτων εσυ σωνεσαι.....ο αλλος αγνωστον!!!!
Παντως στο 98% των περιπτωσεων απευθειας στοχευσης πιστολιου σε οχημα το τελος ειναι προδεδικασμενο...για το οχημα.
Βεβαια υπαρχει και η περιπτωση σε μεγαλη ευθεια να πηγαινεις με 200+κμ να σε πιστολισουν στα 1000+μ αλλα λογω της ταχυτητας σου (60κμ το δευτερολεπτο αρα 2-3δευτ μεχρι το σημειο που βρισκεται το πιστολι) να μην προλαβουν να βγουν στην μεση του δρομου και να σου κανουν νοημα να πας δεξια. Ειναι μια θεωρια που στην Αμερικη γινεται πραξη, μονον που εκει επειδη το ξερουν εχουν άλλους να σε περιμενουν στα 2-3κμ πιο κατω.
Κοιτα ενα μικρο δειγμα λειτουργιας αυτων των μαραφετιων. Προσεξε που ανιχνευσε και ποτε φανηκε η αστυνομια.
Για τα σταθερα ρανταρ στα δεξια των δρομων τα πραγματα ειναι πιο απλα, επειδη αυτα εχουν σταθερο σημειο στοχευσης για αποληψη ταχυτητας και σταθερο σημειο μετα την καμερα για την φωτογραφια αν προλαβεις και το δεις απλα κοψε ταχυτητα......αυτο ''πιστολιζοντας'' το οχημα εχει υπολογισει σε ποση ωρα απο το ''πιστολισμα'' θα περασει το οχημα απο το προκαθορισμενο σημειο της φωτογραφιας, αλλα επειδη το οχημα εχει κοψει ταχυτητα θα φωτογραφησει τον αερα!!!!!!
Γιαυτο και οι αποστασεις ληψης ταχυτητας και φωτογραφιας ειναι περιπου τα 300μ απο την σταθερη καμερα για καθε μια απο τις παραπανω ενεργειες της.
Το ιδιο συμβαινει και με τις σταθερες καμερες με πιεζοηλεκτρικο συστημα στο εδαφος.

Αν και εχουν εκδοθει αποφασεις α) του υπουργειου μεταφορων που λενε οτι δεν ειναι παρανομα, β) αστυνομικων διευθυντων 1 και αστυνομικων Δ/των 2 που τασσονται υπερ και δεν θεωρουν παρανομη την χρηση τους αλλα και γ) δικαστηριων που εχουν βγαλει αποφασεις υπερ των κατοχων τετοιων μαραφετιων (εχω μια τετοια αποφαση απο το δικαστηριο του Ναυπλιου στα χερια μου) διατασσοντες μαλιστα την αποδοση αυτων των μηχανηματων στους ιδιοκτητες τους (ειχαν παρανομως κατασχεθει λεει η αποφαση, αντιρανταρ οχι jummers) εντουτοις συμφωνα με τον ΚΟΚ ειναι παρανομα...η επιλογη ειναι του καθενος μας.

Περισσοτερες πληροφοριες εδω
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 17-01-2012, 23:20
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε Ναπο

Αλλο τα Α/Φ κι αλλο το ρανταρ της τροχαιας.
Βασιζονται στην ιδια αρχη λειτουργιας (φαινομενο Doppler) αλλα δεν προστατευονται απο τα λογισμικα των εκατομυριων των Α/Φ.
Τα jummers στην αμερικη ειναι ευρυτατα διαδεδομενα και κανουν τελεια δουλεια......αν και υπαρχει παντα ο φοβος να σε κυνηγησει η μιση πολιτεια.

Κανενα jummer δεν ειναι προσθαφερουμενο, οταν μπει παει μπηκε....παιρνει και ρευμα απο την μπαταρια και καταναλωνει αρκετα. Πολλα jummers για να λειτουργησουν χρειαζεται αλλαγη γεννητριας και φυσικα μπαταριας του αυτοκινητου....ετσι για να καταλαβεις τι δυναμη εχουν.
Παρεμβαλουν ταυτοχρονως σε ευρυτατο φασμα συχνοτητων και των τριων συστηματων (ultrasound, & laser) και λεγεται οτι ειναι ενα βημα μπροστα απο τα μεσα της τροχαιας (στην αμερικη) για παταξη του speed limit. Ειναι δε ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.

δω


Γράφεις πολλά φίλε και αδυνατώ να σε παρακολουθήσω.
Τα radar βασίζονται στις ιδιότητες των ΗΜΚ. Είναι δε 5.
Εμείς εκμεταλλευόμαστε μόνο την Ανάκλαση. Το φαινόμενο Doppler εμφανίζεται στον δέκτη και όχι στον πομπό.
Επιμένω ότι είναι πεταμένα χρήματα. Ούτε μία στις 100 υπάρχει περίπτωση να κάνεις παρεμβολή. Ειδικά σε συσκευή εκπομπής lazer ακόμη πιο δύσκολο. Άς μη το Τραβάμε άλλο δεν θα βγάλουμε άκρη......................
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 18-01-2012, 12:11
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ολα οσα θελατε να μαθετε για ΤΑ ΡΑΝΤΑΡ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Γράφεις πολλά φίλε και αδυνατώ να σε παρακολουθήσω.
Τα radar βασίζονται στις ιδιότητες των ΗΜΚ. Είναι δε 5.
Εμείς εκμεταλλευόμαστε μόνο την Ανάκλαση. Το φαινόμενο Doppler εμφανίζεται στον δέκτη και όχι στον πομπό.
Επιμένω ότι είναι πεταμένα χρήματα. Ούτε μία στις 100 υπάρχει περίπτωση να κάνεις παρεμβολή. Ειδικά σε συσκευή εκπομπής lazer ακόμη πιο δύσκολο. Άς μη το Τραβάμε άλλο δεν θα βγάλουμε άκρη......................
Ναπο γραφεις λιγα ανευ εξηγησεων ¨η εστω καποιας παραθεσης για να τεκμηριωσεις τα γραφομενα σου κι ως εκ τουτου αδυνατουμε να σε καταλαβουμε!!!! Σορρυ.........
Δεν παω να στο παιξω εξυπνος αλλα εδω δεν μιλαμε για παρεμβολες μονον αλλα και για συσκευες που ανιχνευουν την δεσμη των ρανταρ της τροχαιας.
Οι πρωτες υπαρχουν και λειτουργουν ΑΨΟΓΑ, δες τα βιντεο που ειναι επισημα βιντεο της USA police αλλα δεν κυκλοφορουν στην Ελλαδα.
Οι δευτερες επισης υπαρχουν και κανουν φανταστικη δουλεια μονον που κανεις ανθρωπος δεν μπορει να ειναι τοσο γρηγορος στις αντιδρασεις του ωστε να την γλυτωσει......εστω, ελαχιστοι ειναι ικανοι.

Ελπιζω να μην μακρυγορησα.............ως εδω!!

Υ.Γ.1= φανταζομαι, αν και δεν ειμαι ειδικος, οτι αυτο που εχουμε ακουσει κατα καιρους περι παρεμβολων στα ρανταρ της ΠΑ σε άλλους καιρους και τυφλωση αυτων καθως και τοσα αλλα παραδειγματα δοκιμων με τον ιδιο σκοπο απο την
USA AIR FORCE και τα τοσα αντιμετρα που θιοθετουνται καθε τοσο ωστε να εξαλειφθει αυτη η πιθανοτητα κατι λενε.........
Υ.Γ.2= το φαινομενο doppler () φυσικα κι εφαρμοζεται στον δεκτη οταν βρει εναν δεκτη!!!! Αν δεν βρει τοτε εξαφανιζεται στο συμπαν....αν βρει ομως τοτε κανει ''γκελ'' επανω του κι επιστρεφει στον πομπο......αυτο λεγεται true doppler effect. Ετσι λειτουργουν ολα τα ρανταρ εκ γενεσεως τους το 1943.
Υπαρχει και το palse doppler αλλα αυτο χρησιμοποιειται στην μετεορολογια!!!!!
Εδω θα βρεις αυτο που χρειαζεσαι περιληπτικα

Τωρα μακρυγορησα....με συγχωρεις.....

Last edited by GeorgeP; 18-01-2012 at 12:14.
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:28.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!