GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 23-08-2009, 15:38
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Παναγιώτη τα boxer δεν έχουν βελόνα γιατί απλά το μοτέρ τους είναι έτσι χωροταξικά που δεν την χρειάζεται

Να ξεκινήσουμε από την αρχή για τα λάδια του κινητήρα και το τρόπο λειτουργίας ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Ξεκινάμε χωροταξικά πως είναι δομημένο ένα μοτέρ είτε είναι τετρακύλινδρο εν σειρά είτε είναι δυκύλινδρο boxer, είτε V2 είτε V4. από πάνω προς τα κάτω.
Στην αρχή είναι η κεφαλή η με τους εκκεντροφόρους επικεφαλής η με κοκοράκια, έπειτα έρχεται ο κύλινδρος με το πιστόνι και από κάτω η μπιέλα που πιάνει στον στροφαλοφόρο άξονα όπου αυτός εδράζεται στο μοτέρ με το κάρτερ από κάτω και το λάδι μέσα του (όπου υπάρχει ένωση μπιέλα-πιστόνι, μπιέλα-στρόφαλο,στρόφαλο-καρτερ εκεί ενώνονται με κάτι ημικυκλικά μέταλλα)
Μέσα στο κάρτερ υπάρχει κάπου η αντλία λαδιού οπού στέλνει λάδι για να λιπαίνεται η κεφαλή με ότι έχει μέσα.
Το υπόλοιπο μοτέρ όμως ? πως λιπαίνεται? εδώ έρχεται να κάνει τι δουλειά αυτή ο στρόφαλος, πως? μα με την κίνηση θα μου πείτε !! ναι αλλά έτσι απλά ? εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του το καρτερ με ένα πολύ απλό κόλπο στη βάση του υπάρχουν κάτι ματαλλακια ,σαν τρίγωνα, είναι όπου λέγονται στη καθομιλουμένη σκαστρες και βρίσκονται ανάποδα με τη φορά του στροφάλου για το λόγο ότι γυρνώντας ο στρόφαλος δεξιόστροφα αυτές οι σκάστρες κοιτάνε ανάποδα για να δημιουργήσουν από το λάδι αφρό και να τον "πάρουν" τα μάγουλα του στροφάλου να το κάνουν νέφος και να το στείλουν για να λιπανθούν στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη μπιέλες πιστόνια κύλινδρα ελατήρια πιστονιών Κ.Α.
Όλος αυτός ο "χαμός" που γήνετε μέσα στο μοτέρ για να κρυόσουν τα μέταλλα όστε να αποβάλουν το λάδι που έχουν πάνω τους και να καταλαγιάσει ο "αφρός" θέλει παραπάνω από ένα 30λεπτο στα θερμά κλήματα που ζούμε εμείς Στον Κύριο Παναγιωτήδη θέλει σαφός λιγότερη ώρα

Γνωρίζοντας τώρα χονδρικά το πως λειτουργεί ένας κινητήρα ς θα πρέπει να έχετε καταλάβει γιατί πρέπει κοιτάμε τα λάδια σε πλήρη ηρεμία η το μοτέρ κρύο το πρωί
Φαντάζομαι πως καταλάβατε ότι το 10λεπτο είναι λίγο μετά από βόλτα για να δείτε τα λάδια από το τζαμάκι του κάρτερ και φαντάζομαι να να έγεινε κατανοητό γιατί κοιτάμε πάντα κρύα τα λαδάκια μας



Reply With Quote
  #2  
Παλιό 23-08-2009, 15:46
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Οταν λες
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
... να καταλαγιάσει ο "αφρός"...
εννοεις να καθησουν τα λαδια;

Last edited by georgekostas; 23-08-2009 at 15:50.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 23-08-2009, 20:19
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Παναγιώτη τα boxer δεν έχουν βελόνα γιατί απλά το μοτέρ τους είναι έτσι χωροταξικά που δεν την χρειάζεται

Να ξεκινήσουμε από την αρχή για τα λάδια του κινητήρα και το τρόπο λειτουργίας ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Ξεκινάμε χωροταξικά πως είναι δομημένο ένα μοτέρ είτε είναι τετρακύλινδρο εν σειρά είτε είναι δυκύλινδρο boxer, είτε V2 είτε V4. από πάνω προς τα κάτω.
Στην αρχή είναι η κεφαλή η με τους εκκεντροφόρους επικεφαλής η με κοκοράκια, έπειτα έρχεται ο κύλινδρος με το πιστόνι και από κάτω η μπιέλα που πιάνει στον στροφαλοφόρο άξονα όπου αυτός εδράζεται στο μοτέρ με το κάρτερ από κάτω και το λάδι μέσα του (όπου υπάρχει ένωση μπιέλα-πιστόνι, μπιέλα-στρόφαλο,στρόφαλο-καρτερ εκεί ενώνονται με κάτι ημικυκλικά μέταλλα)
Μέσα στο κάρτερ υπάρχει κάπου η αντλία λαδιού οπού στέλνει λάδι για να λιπαίνεται η κεφαλή με ότι έχει μέσα.
Το υπόλοιπο μοτέρ όμως ? πως λιπαίνεται? εδώ έρχεται να κάνει τι δουλειά αυτή ο στρόφαλος, πως? μα με την κίνηση θα μου πείτε !! ναι αλλά έτσι απλά ? εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του το καρτερ με ένα πολύ απλό κόλπο στη βάση του υπάρχουν κάτι ματαλλακια ,σαν τρίγωνα, είναι όπου λέγονται στη καθομιλουμένη σκαστρες και βρίσκονται ανάποδα με τη φορά του στροφάλου για το λόγο ότι γυρνώντας ο στρόφαλος δεξιόστροφα αυτές οι σκάστρες κοιτάνε ανάποδα για να δημιουργήσουν από το λάδι αφρό και να τον "πάρουν" τα μάγουλα του στροφάλου να το κάνουν νέφος και να το στείλουν για να λιπανθούν στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη μπιέλες πιστόνια κύλινδρα ελατήρια πιστονιών Κ.Α.
Όλος αυτός ο "χαμός" που γήνετε μέσα στο μοτέρ για να κρυόσουν τα μέταλλα όστε να αποβάλουν το λάδι που έχουν πάνω τους και να καταλαγιάσει ο "αφρός" θέλει παραπάνω από ένα 30λεπτο στα θερμά κλήματα που ζούμε εμείς Στον Κύριο Παναγιωτήδη θέλει σαφός λιγότερη ώρα

Γνωρίζοντας τώρα χονδρικά το πως λειτουργεί ένας κινητήρα ς θα πρέπει να έχετε καταλάβει γιατί πρέπει κοιτάμε τα λάδια σε πλήρη ηρεμία η το μοτέρ κρύο το πρωί
Φαντάζομαι πως καταλάβατε ότι το 10λεπτο είναι λίγο μετά από βόλτα για να δείτε τα λάδια από το τζαμάκι του κάρτερ και φαντάζομαι να να έγεινε κατανοητό γιατί κοιτάμε πάντα κρύα τα λαδάκια μας


Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 23-08-2009, 20:27
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!
Reply With Quote
Απάντηση

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Οι Δύο Λύκοι...... danaos Διάφορα 17 20-08-2009 20:47
Δύο GSA1200 και ένα GS1200 Τέμπη fidemporas Γενικά - Αναβάτης 5 29-07-2009 11:58


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:17.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!