GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #51  
Παλιό 23-08-2009, 16:41
eolos Ο/Η eolos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Kyklades
Μoto: r1150gs
Μηνύματα: 209
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από eolos Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά τίποτα.
Γυρνάω το κλειδί, την χτυπάω με το άλλο χέρι μπάς και βοηθήσει, αλλά τίποτα.
Τά χω παίξει.Δεν ξέρω τι να κάνω και χρειάζεται επειγόντως να ανοιχτεί γιατί είναι και ακινητοποιημένη γιατί δεν θέλω να ξανασυμπληρώσω 10-40 λάδια.
Άσε που υποψιάζομαι οτι ο έμπορος που την πήρα δεν άλλαξε λάδια όπως μου είπε.(Δεν βλέπω σημάδια ανοίγματος τελευταία).
Και δεν υπάρχει άνθρωπος εδώ, (Μήλο) να με βοηθήσει σ' αυτό.
Να λύσω την βάση της πίσω θέσης ?
Θα μπορέσω έτσι να φτάσω να ξεκολλήσω άραγε τον γάντζο απο την μπροστά ?
Πάντως ο μηχανικός που την πήγα για έλεγχο πρίν την πάρω, 15 μέρες πρίν) την άνοιξε αμέσως, με ένα απλό τσάκ. Δεν είχα δεί όμως τι έκανε και ρώτησα.


Φεύγω για λίγο και ξαναγυρνάω.
Καμμιά ιδέα κανένας ρε παιδιά ?
Reply With Quote
  #52  
Παλιό 23-08-2009, 16:51
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

πίεσε το κλειδί και στρίψε το από την ανάποδη φορά από αυτή της πίσω σέλας ίσος ξεκολλήσει.....
Reply With Quote
  #53  
Παλιό 23-08-2009, 20:19
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Παναγιώτη τα boxer δεν έχουν βελόνα γιατί απλά το μοτέρ τους είναι έτσι χωροταξικά που δεν την χρειάζεται

Να ξεκινήσουμε από την αρχή για τα λάδια του κινητήρα και το τρόπο λειτουργίας ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Ξεκινάμε χωροταξικά πως είναι δομημένο ένα μοτέρ είτε είναι τετρακύλινδρο εν σειρά είτε είναι δυκύλινδρο boxer, είτε V2 είτε V4. από πάνω προς τα κάτω.
Στην αρχή είναι η κεφαλή η με τους εκκεντροφόρους επικεφαλής η με κοκοράκια, έπειτα έρχεται ο κύλινδρος με το πιστόνι και από κάτω η μπιέλα που πιάνει στον στροφαλοφόρο άξονα όπου αυτός εδράζεται στο μοτέρ με το κάρτερ από κάτω και το λάδι μέσα του (όπου υπάρχει ένωση μπιέλα-πιστόνι, μπιέλα-στρόφαλο,στρόφαλο-καρτερ εκεί ενώνονται με κάτι ημικυκλικά μέταλλα)
Μέσα στο κάρτερ υπάρχει κάπου η αντλία λαδιού οπού στέλνει λάδι για να λιπαίνεται η κεφαλή με ότι έχει μέσα.
Το υπόλοιπο μοτέρ όμως ? πως λιπαίνεται? εδώ έρχεται να κάνει τι δουλειά αυτή ο στρόφαλος, πως? μα με την κίνηση θα μου πείτε !! ναι αλλά έτσι απλά ? εδώ έρχεται να παίξει το ρόλο του το καρτερ με ένα πολύ απλό κόλπο στη βάση του υπάρχουν κάτι ματαλλακια ,σαν τρίγωνα, είναι όπου λέγονται στη καθομιλουμένη σκαστρες και βρίσκονται ανάποδα με τη φορά του στροφάλου για το λόγο ότι γυρνώντας ο στρόφαλος δεξιόστροφα αυτές οι σκάστρες κοιτάνε ανάποδα για να δημιουργήσουν από το λάδι αφρό και να τον "πάρουν" τα μάγουλα του στροφάλου να το κάνουν νέφος και να το στείλουν για να λιπανθούν στα υπόλοιπα κινούμενα μέρη μπιέλες πιστόνια κύλινδρα ελατήρια πιστονιών Κ.Α.
Όλος αυτός ο "χαμός" που γήνετε μέσα στο μοτέρ για να κρυόσουν τα μέταλλα όστε να αποβάλουν το λάδι που έχουν πάνω τους και να καταλαγιάσει ο "αφρός" θέλει παραπάνω από ένα 30λεπτο στα θερμά κλήματα που ζούμε εμείς Στον Κύριο Παναγιωτήδη θέλει σαφός λιγότερη ώρα

Γνωρίζοντας τώρα χονδρικά το πως λειτουργεί ένας κινητήρα ς θα πρέπει να έχετε καταλάβει γιατί πρέπει κοιτάμε τα λάδια σε πλήρη ηρεμία η το μοτέρ κρύο το πρωί
Φαντάζομαι πως καταλάβατε ότι το 10λεπτο είναι λίγο μετά από βόλτα για να δείτε τα λάδια από το τζαμάκι του κάρτερ και φαντάζομαι να να έγεινε κατανοητό γιατί κοιτάμε πάντα κρύα τα λαδάκια μας


Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!
Reply With Quote
  #54  
Παλιό 23-08-2009, 20:27
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Στον επόμενο καφέ να έχεις μαζί σου projectorα και διαφάνειες!!!
Reply With Quote
  #55  
Παλιό 26-08-2009, 19:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm Εμφάνιση μηνυμάτων
Να το κάνω λίγο πιο κατανοητό όταν "βουτάνε" τα μάγουλα του στροφάλου μέσα στο κάρτερ δημιουργείται ένα πράγμα σαν αφρός από το "χτύπημα" η ανακάτεμα, και μετά το παίρνουν τα μάγουλα και το στέλνουν σε μορφή νέφους όπου είναι κινούμενα μέρη
αυτός ο αφρός πρέπει να κάτσει ούτως ώστε να δούμε τα λάδια μας σωστά από το τζαμάκι
Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)



Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
  1. ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
  2. ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
  3. Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!

Last edited by GeorgeP; 26-08-2009 at 19:26.
Reply With Quote
  #56  
Παλιό 26-08-2009, 20:55
eolos Ο/Η eolos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Kyklades
Μoto: r1150gs
Μηνύματα: 209
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο Σωτηρης τα λεει μια χαρά και σε αυτο αλλα και στο πιο πανω ποστάρισμα του με τα μπλέ!!!!! (γενικα το μελος τα λεει ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!)



Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
  1. ΠΑΝΤΑ με κρυο τον κινητρα διότι τα λαδια - όπου και να βρισκονται π.χ. ψυγειο λαδιου - παντα στραγγιζουν στο καρτερ ανεξαρτητως θερμοκρασιας τους!! Απλως οταν ειναι κρυα (αρα ''παχια'') και σβησουμε το μοτερ στραγγιζουν αργοτερα (και η ενδειξη θα ειναι ακριβης....του χρονου),ενω οταν ειναι ζεστα (αρα ρευστα σαν νερό) σχεδόν αμεσως, με εξαιρεση τα στενα και αποκρυφα σημεια (στα οποια περνει λιγο περισσότερη ωρα) τα οποια και κανουν την διιαφορα στο ματακι όπου και φαινεται μια ελαχιστη ελλειψη μετα παρέλευσης του 10λέπτου που αναφερετε!!
  2. ΠΑΝΤΑ στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
  3. Σε μερικες μοτοσυκλέτες π.χ. της Χοντα αλλα και αυτοκινητων ο κατασκευαστης λεει οτι ''βάλτε μπροστά αφησετε να δουλεψει ο κινητρας επι 10λέπτου και μετα ελεξτε την στάθμη των λαδιων η οποια πρέπει να ειναι στην μεση του Ε (empty) & F (full)'', ναι σωστα τα λεει ο κατασκευαστης οσον αφορα την κατα προσεγγισει διαγνωσης της ποσοτητας λαδιου μεσα στο καρτερ!! Δηλαδη, ''αφου ειανι στην μεση υπάρχει ικανη ποσοτητα λαδιου στο καρτερ!!!'' και ειναι φυσικο αυτο αφου το F απο το E απεχει 500ml τοτε αν τα λαδια, μετα απο αυτην την διαδυκασια, ειναι στην μεση δεν μπορει να ειναι λιγοτερο απο 300ml της αποστασης αρα ειμαστε OK!! Αν θελουμε όμως την ακριβεια τοτε η μοτο κρυα (πρωι) και στημενη στις ροδες της!!!
εεεεε ???
Reply With Quote
  #57  
Παλιό 26-08-2009, 21:02
georgekostas Ο/Η georgekostas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Ιωαννινα
Μoto: BMW R1200 GSA
Μηνύματα: 5,680
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
...ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!

ΠΑΝΤΑ
στις ροδες της μοτοσυκλετας διότι απλα οταν κυκλοφορει η μοτοσυκλετα παταει στς ροδες της και οχι στο κεντρικό σταντ!!!!
Δηλαδη θελουμε αλλο ενα ατομο να την κραταει,αφου δεν πρεπει να την βαζουμε στο κεντρικο σταντ.
Τι να πω δεν ξερω.Οσους ξερω ολοι στο σταντ τα κοιτανε τα λαδια.
Reply With Quote
  #58  
Παλιό 27-08-2009, 03:29
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.
2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο
3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας )
4) Το τζαμακι είναι ευκολία και … πρόοδος .Όλα τα 2βαλβιδα είχαν κλασική βέργα ,άρα άσχετη η χωροταξία .
5) soter3gm κάνεις μια χοντρική περιγραφή του συστήματος λίπανσης κινητήρα υγρού κάρτερ .Για να καταλάβω καλλίτερα μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ; Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ; Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ;
Reply With Quote
  #59  
Παλιό 27-08-2009, 10:50
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.
2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο
3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας )
4) Το τζαμακι είναι ευκολία και … πρόοδος .Όλα τα 2βαλβιδα είχαν κλασική βέργα ,άρα άσχετη η χωροταξία .
5) soter3gm κάνεις μια χοντρική περιγραφή του συστήματος λίπανσης κινητήρα υγρού κάρτερ .Για να καταλάβω καλλίτερα μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ; Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ; Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ;
μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ;Ακριβός αυτό εννοώ μάγουλα, Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Είπα πως είναι στο πάτο του κάρτερ μεταλλάκια (και αλλού) που δημιουργούν το "ανακάτεμα" του λαδιού ούτως ώστε να το "αρπάξουν" τα αντίβαρα και να το στείλουν στα ψιλότερα σημεία ,Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ;Οχι νέφος λαδιού εννοώ λάδι σε πολλύ πιο λεπτή μορφή για να μπωρεί να λιπάνει όλλα η τα σημεία που είναι "δήσκολα", γιατί άλλο να ρίχνεις λάδι με το λαδικό και άλλο να ρίχνεις λάδι με "σπρέι" Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ; το άφρισμα που γίνεται από τα πρόσθετα του λαδιού αέρας σιμαίνει οξίδοση που εκεί μέσα δεν τον θέλουμε
Reply With Quote
  #60  
Παλιό 27-08-2009, 14:16
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Δύο ερωτήσεις ?

Να κανω μια σφηνα.
Ποιος μας λέει οτι το τζαμακι αριστερα φτιαχτηκε για να δειχνει ποσοστοση της ποσοτητας που εχει το καρτερ ? Θέλω να πω οτι αφου οι ιδιοι προτεινουν 20 λεπτα μετα απο βολτα για να κοιταξεις το τζαμακι στο κεντρικο σταντ, θεωρω οτι σε βαζουν να δεις τη ποσοστοση της ποσοτητας που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να λειτουργησει η μηχανη εντός προδιαγραφων.

Για να γινω πιο κατανοητός. Ας πουμε οτι η μηχανη για να δουλεψει σωστα θελει min 3λτ απο τα 4 που παιρνει. Το τζαμακι λοιπον θα εχει ενδειξη min στα 3 και max στα 3,5λτ (τοση ειναι η διαφορα απο min σε max στο τζαμακι). Εφόσον ειναι σχετικα ζεστη και σβηστη έχει κρατησει λαδια και μεσα στα κινουμενα μερη και εχει επισης τα υπόλοιπα στο καρτερ, δειχνει λοιπόν ΑΚΡΙΒΩΣ οσο χρειαζεται για να δουλευει εντος προδιαγραφων.

Αν κοιτας λαδια με κρυα μηχανη, όλα τα λάδια πρεπει να εχουν γυρισει στην αντλια και το καρτερ και θεωρω οτι δεν βλεπεις αυτο που ο κατασκευαστης σκεφτηκε με την ιδεα για το τζαμακι.

Αν ηθελε απλα να μας δειχνει πόσο εχει απο τα 4λτ που βαζουμε, θα ειχε κατι με κλιμακα απο 0,5 έως 4λτ.....

Τα boxer στο κεντρικο, οχι για ομορφια αλλα για λόγους που εχουν ήδη περιγραφει..... Αν το κρατατε στο πλαινο θα βλεπετε ασπρο καπνο στην εκκινηση. Οποιος εχει εμπειρια απο παλια δικυλινδρα με δυο εξατμισεις και τα παρκαρε στο πλαινο θυμαται τον λευκο καπνο απο...την αριστερη εξατμιση αφου το λαδι λογω βαρυτητας εμπαινε στον αριστερο κυλινδρο και απο τα ελατηρια των πιστονιων περναγε στο θαλαμο καυσης....

Αν εχετε μονο/δικυλινδρο τυπου 650 μην ασχολειστε..... οι κυλινδροι σας ειναι ...ορθιοι
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Οι Δύο Λύκοι...... danaos Διάφορα 17 20-08-2009 20:47
Δύο GSA1200 και ένα GS1200 Τέμπη fidemporas Γενικά - Αναβάτης 5 29-07-2009 11:58


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:26.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!