![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#52
|
|||
|
|||
![]()
πίεσε το κλειδί και στρίψε το από την ανάποδη φορά από αυτή της πίσω σέλας ίσος ξεκολλήσει.....
![]() |
#53
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#54
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#55
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα λαδια ελεγχονται ΠΑΝΤΑ με κρυα την μοτοσυκλετα και ΠΑΝΤΑ η μοτοσυκλετα να παταει στις ροδες της!
Last edited by GeorgeP; 26-08-2009 at 19:26. |
#56
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#57
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Τι να πω δεν ξερω.Οσους ξερω ολοι στο σταντ τα κοιτανε τα λαδια. |
#58
|
|||
|
|||
![]()
1) Δεν υπάρχει πρόβλημα με λίπανση ψύξη στο πλάγιο σταντ.
2) Καλό είναι τα λαδιά να είναι για μότο 3) Έλεγχος λαδιών όπως γράφει georgeP ,στο κεντρικό είναι εύκολο και συνίσταται από μαμά αλλά εάν ακουμπά έδαφος μπροστά δείχνει λίγο περισσότερο εάν πίσω λίγο λιγότερο εάν τραμπαλιζει στον αέρα … Ο.Κ. η διάφορα είναι ελάχιστη και πρακτικά δεν παίζει ρόλο (βασικό : το έδαφος να μην έχει κλίση) .Τα 10 λεπτά είναι ο ελάχιστος χρόνος ηρεμίας για να πάρουμε ένδειξη (όχι ακρίβειας ) 4) Το τζαμακι είναι ευκολία και … πρόοδος .Όλα τα 2βαλβιδα είχαν κλασική βέργα ,άρα άσχετη η χωροταξία . 5) soter3gm κάνεις μια χοντρική περιγραφή του συστήματος λίπανσης κινητήρα υγρού κάρτερ .Για να καταλάβω καλλίτερα μάγουλα στροφαλοφόρου άξονα εννοείς τα αντίβαρα ; Σκαστρες εννοείς τα αντίβαρα του αντικραδασμικου ; Νέφος λαδιού εννοείς εξαερωμένο λαδί ; Αφρό λαδιού εννοείς λαδί με φυσαλίδες αέρα ; |
#59
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#60
|
|||
|
|||
![]()
Να κανω μια σφηνα.
Ποιος μας λέει οτι το τζαμακι αριστερα φτιαχτηκε για να δειχνει ποσοστοση της ποσοτητας που εχει το καρτερ ? Θέλω να πω οτι αφου οι ιδιοι προτεινουν 20 λεπτα μετα απο βολτα για να κοιταξεις το τζαμακι στο κεντρικο σταντ, θεωρω οτι σε βαζουν να δεις τη ποσοστοση της ποσοτητας που ΠΡΕΠΕΙ να εχει για να λειτουργησει η μηχανη εντός προδιαγραφων. Για να γινω πιο κατανοητός. Ας πουμε οτι η μηχανη για να δουλεψει σωστα θελει min 3λτ απο τα 4 που παιρνει. Το τζαμακι λοιπον θα εχει ενδειξη min στα 3 και max στα 3,5λτ (τοση ειναι η διαφορα απο min σε max στο τζαμακι). Εφόσον ειναι σχετικα ζεστη και σβηστη έχει κρατησει λαδια και μεσα στα κινουμενα μερη και εχει επισης τα υπόλοιπα στο καρτερ, δειχνει λοιπόν ΑΚΡΙΒΩΣ οσο χρειαζεται για να δουλευει εντος προδιαγραφων. Αν κοιτας λαδια με κρυα μηχανη, όλα τα λάδια πρεπει να εχουν γυρισει στην αντλια και το καρτερ και θεωρω οτι δεν βλεπεις αυτο που ο κατασκευαστης σκεφτηκε με την ιδεα για το τζαμακι. Αν ηθελε απλα να μας δειχνει πόσο εχει απο τα 4λτ που βαζουμε, θα ειχε κατι με κλιμακα απο 0,5 έως 4λτ..... Τα boxer στο κεντρικο, οχι για ομορφια αλλα για λόγους που εχουν ήδη περιγραφει..... Αν το κρατατε στο πλαινο θα βλεπετε ασπρο καπνο στην εκκινηση. Οποιος εχει εμπειρια απο παλια δικυλινδρα με δυο εξατμισεις και τα παρκαρε στο πλαινο θυμαται τον λευκο καπνο απο...την αριστερη εξατμιση αφου το λαδι λογω βαρυτητας εμπαινε στον αριστερο κυλινδρο και απο τα ελατηρια των πιστονιων περναγε στο θαλαμο καυσης.... Αν εχετε μονο/δικυλινδρο τυπου 650 μην ασχολειστε..... οι κυλινδροι σας ειναι ...ορθιοι |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Οι Δύο Λύκοι...... | danaos | Διάφορα | 17 | 20-08-2009 20:47 |
Δύο GSA1200 και ένα GS1200 Τέμπη | fidemporas | Γενικά - Αναβάτης | 5 | 29-07-2009 11:58 |