GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Φροντίδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #24  
Παλιό 16-11-2013, 14:05
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγή βενζίνης στο ρεζερβουάρ, μετά από ακινησία.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων

Παιδιά πολύ σωστή η θεωρία... άνεργος μηχανολόγος είμαι και εγώ.

Από προσωπική εμπειρία όμως, μετά από διετή ακινησία σε βάρκα, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ, έβαλα μπροστά και πήρε και σχεδόν άμεσα. Το καύσιμο βέβαια βενζίνη.

Δεν μπορούσα να την αδειάσω, ήταν 800 λίτρα.

Στην αρχή την πήγαινα διστακτικά και μετά μισή ώρα τα έχωσα.

Μια χαρά. Ούτε μειωμένη απόδοση δεν διέκρινα.

Βάσει προσωπικής εμπειρίας έγραψα.
Δεν είναι μόνο θεωρία, πολλοί έχουν πάρει τον κινητήρα στο χέρι και ακόμα περισσότεροι έχουν πάθει φθορές που εξελίχθησαν σε βλάβες αργότερα και μη γνωρίζοντας μιλάνε για …<<αστοχία υλικού>> …<<ανακυκλωμένα μέταλλα>> κ.α.

Το εάν λειτούργησε (ή γενικότερα μπορεί να λειτουργήσει) ο κινητήρας του σκάφους σου ή του σκαραβαίου του φίλου ή το δικό μου R 51 με βενζίνη μειωμένων οκτανίων είναι άλλο θέμα.

Εσύ, ως πρώην χρηματιστής, πρώην εργολάβος και τώρα ως άνεργος μηχανολόγος θα έπρεπε να το γνωρίζεις ….



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Apirathos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιάννη, με το ασετόν στη βενζίνη, τι πετυχαίνεις;
Λοιπόν, νομίζω πως γίνεται όντως πολύ κακό για το τίποτα, δεν είναι σοβαρό πρόβλημα ο ένας χρόνος ακινησίας: Σκαραβαίος, πήρε μπρός μετά από ...τρία χρόνια!!! Βέβαια, μετά από δυό λεπτά, έσβησε καθώς ρούφηξε λάσπη.
Για τον σκαραβαίο ...και φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα ...και 10 ετών βενζίνη...

Το ασετόν τώρα, "παντρεύει" το νερό με το καύσιμο και καίει σταδιακά το μίγμα, καθαρίζοντας το ντεπόζιτο. Κάνει ότι και το Fuel line cleaner της Protec αλλά κοστίζει πολύυυυυυ λιγότερο. Η αναλογία που συνίσταται είναι 3ml / lt. Δες κι εδώ: http://www.gsforum.gr/f25/Βενζίνη-και-ασετόν-43530/ με τραγουδιστό τρόπο!!
Το θέμα δεν είναι να ...κάψεις το νερό !!![/QUOTE]
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:16.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!