![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
τωρα παει αλλου η κουβεντα φιλαρακι...δεν μιλαμε για μηχανες που περνουν μερος σε αγωνες..
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() εκτος αν θεωρεις την χρηση αυτη καθημερινη και ηρεμη
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
η δικη μου φιλε για αυτα ειναι και δεν εχει βγάλει τιποτα απο ζημιές και εχει 15.000 χιλ (τουλαχιστον ακομα ).εμενα μονο ειδες????τους αλλους δεν τους ειδες????? ![]() ![]() ![]()
|
|
#14
|
|||
|
|||
|
Παιδιά ου μπλέξεις είναι το θέμα.Νομίζεται ότι μία φθηνή μοτοσυκλέτα έχει φθηνότερη συντήρηση;
Το χω ξαναγράψει φίλος με Suzuki Bandit 650 μοτό αξίας 6500 ευρώ στα 5,000 χλμ σε επίσημο συνεργείο πλήρωσε για αλλαγή λαδιών 92 ευρώ (42 τα λάδια + 50 η εργασία) ούτε εγώ το πίστευα και μου δείξε την απόδειξη. Τάκη ο Μιχάλης για το 990 έδωσε 207 ευρώ για αλλαγή μπαταρίας.(Να μου πεις σε μία BMW δίνεις λιγότερα και γενικότερα συγκρίνετε με γνωστούς σας που έχουν μοτό διαφορετικών κατασκευαστών (ακριβότερα ή φθηνότερα) θα δείτε πάνω κάτω όλοι πονεμένοι είναι σ'αυτό το θέμα.Εγώ ένα έχω να πω μιας και διάβασα κάτι στην αρχή του θέματος που έλεγε για φόβο χρήσης της μοτό μη τυχόν και πάθει κάτι.Αυτό είναι λάθος,χαρείτε τα μηχανάκια σας,μην τα φοβάστε αγοράστηκαν να σας υπηρετούν και όχι να τα υπηρετείτε.Εμένα η GSA μου είναι Mάρτιος του 08 έχω κάνει 47.000 χλμ (Άσφαλτο Ελλάδα - Ευρώπη, χώμα και γενικότερα πηγαίνω μαζί της παντού) στα 40.000 χλμ μου έβγαλε το γνωστό πρόβλημα που παρουσιάζουν τα GS το λεγόμενο press direct και μου άλλαξαν ολόκληρο το σαζμάν,υπήρξε μία ταλαιπωρία λόγω καθυστέρησης παράδοσης του σαζμάν(1 μήνα) διότι η BMW Ελλάς δε στοκάρει(μου την έσπασαν όσο δε παίρνει) αλλά μετά από αυτό συνεχίζω ακάθεκτος να κάνω ταξίδια μαζί της. |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]()
|
|
#16
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() ![]() να ξερεις οτι ο ξερος δισκος (BMW boxer only) εχει πολλαπλασια φθορα - λογω κατασκευης φυσικα, ειναι ξηρός όπως και να το κανουμε - απο εναν υγρο πολυδισκο (ΚΤΜ και ολα τα γιαπωνεζικα) ΑΝΑΞΑΡΤΗΤΩς χρησης!!!! Ακομα τα 7 δισκακια (φιμπερενια και μεταλικα) που απαρτιζουν τον υγρο πολυδισκο του Βαραντερο στοιχιζουν 95ε και το ρουλεμαν 20ε συνολο 115ε!!! Προσθεσε και την εργασια αλλα 100ε κι εχεις ενα συνονολο 215ε!!! Και μαλιστα χωρις ιδιαιτερη και χαδιαρικη χρηση!!! Δεν εχω αλλαξει ΠΟΤΕ δισκους σε κανενα μηχανακι μου (ουτε στο παπαι) κι ας εχω γραψει 100αδες κμ με καποια απο αυτά το 80% εκ των οποιων μεσα στην πόλη και στο χωμα! Με το GS άλαλξα 2 φορες σε λιγοτερο απο χρόνο!!! Κανενα άλλο BMW δεν αλλαζει δισκο σε λιγοτερο απο 150,000κμ λογω του οτι κανενα αλλο δεν φοραει ξηρο δισκο συμπλέκτη!!! Τέλος, γιατι ενος αυτοκινητου ο δισκος αμπραγιαζ (ιδιο το συστημα με τα BMW boxer) στοιχιζει 350-500ε σε γνησιο ανταλλακτικο (αλλαξα στα 100,000κμ στο Κορολλα=390ε) μαζι και η εργασια και στα boxer οχι????? ειναι ενα θεμα νομιζω!!!! Last edited by GeorgeP; 15-12-2009 at 21:37. |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Πανω που με καθησυχαζετε ερχεται το pres direct στο σασμαν του φιλου , και με αποτελειωνει!
![]() μηπως τα πρωτα gs 1200 ειχαν ασθενειες (οπως και τα ktm 950 ,varadero 1000 01, ) και μετα το 08 τα βελτιωσαν?
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αδερφε για την μπαταρια ρωτησα του επιασε τα οπισθια ο τυπος στα τρικαλα του Μιχαλη(και ελπιζω να θυμασε στο ειχα πει εκει επιτοπου για τον τυπο αλλα τινα κανουμε δεν ειχαμε και επιλογες) !!!!!κανονικα εχεις τρις επιλογες απο 120 ευρω εως 190 και με gel και με υγρα!!!!
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
φιλε μην κολας πουθενα κανε βολτες και ταξιδια και μην το κουραζεις στο μυαλο σου γιατι στο τελος θα χασεις την ουσια βουρ στους δρόμους!!!! ![]() ![]()
|
|
#20
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
ΚΕΡΝΑΩ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ,ΚΑΙ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΓΕΡΑΝΙΑ
|
![]() |
|
|