![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Παντος οπως και να χει,αφου γλυτωσες τα χειροτερα μην το πεις πουθενα....σε περιπτωση που βρεθει το αιτιο τερματισμου της μανετας πες μας να μαθουμε κι εμεις.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ένα παρόμοιο περιστατικό έχει συμβεί σε φίλο με CBR1000RR. Το συμβάν έχει και την εύθυμη πλευρά του γιατί η ζημία προήλθε από εμφύλιο της Honda (!!!!) όταν έπεσε επάνω του ένα … VARADERO ( της ίδιας παρέας !!! ). Η μάχη ήταν άνιση και έλιξε με νίκη του vara και συντριπτική ήτα του CBR !(σπασμένο φαιρινγκ, μασπιες…)! Αφού σηκώνουμε τις μηχανές (όπως καταλάβατε ήμουν στην εν λόγο παρέα) και ξεκινάμε για το κλεινόν άστυ ο αναβατής του CBR κάνει δεξιά και λέει <<παιδία δεν έχω φρένα>> ! κοιτάμε για διαρροή … τίποτα ,τρομπάρω την μανετα ανεβάζει πίεση κανονικά (σταματημένο έχει φρένα).Καβαλάω για δοκιμή και διαπιστώνω ότι την στιγμή που πιέζω την μανετα και πάει να δαγκώσει το τακάκι νιώθω ένα μικρό (ανεπαίσθητο θα έλεγα) τρέμουλο και η μηχανή ¨¨αμολάε騨 ενώ η μανετα τερματίζει ! Όταν πίεζα τρομπάροντας συνεχώς ,είχα το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς όμως να αμολάει τόσο απότομα. Με το πίσω μόνο φρένο ανεβαίνει Αθήνα και την άλλη μέρα συνεργείο . Διάγνωση ; : στράβωμα δισκοπλακας ! (ούτε διαρροή, ούτε αέρας στο κύκλωμα) . Δεν μπόρεσα να πάω στο συνεργείο για να μάθω λεπτομέρειες αλλά απ’ ότι μου είπε ο φίλος έτσι συμβαίνει όταν η διαδρομή των εμβόλων (στις δαγκάνες) δεν είναι ίδια `η όταν κάτι σπρώξει ανισομερώς τα έμβολα (προφανώς δεν είχε καταλάβει όσα του είπε ο μηχανικός). Δεν έχω ψάξει το θέμα γιατί γενικώς με τα υδραυλικά (βρύσες ,θερμοσίφωνες, μπάνια …) δεν τα πάω καλά !!!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
ενδιαφέρουσα εξήγηση η παραπάνω
σε άσχετο παράδειγμα, τούμπα σε βουνό, σε απότομη ανηφορική στροφή, υπό λάσπες και κροκάλες και δική μου απειρία συνυπολογιζόμενης, το 1100Gs βρέθηκε σχετικά ανάποδα, με τις ρόδες να κοιτάζουν ουρανό και το τιμόνι κάτω. κόβω το ρεύμα, σβήνει η μηχανή, την ανασηκώνω με τη βοήθεια ενός φίλου, κοιτάζω για απώλειες, καμία εμφανής πέραν του καταρρακωμένου εγωισμού μου, καβαλώ και φεύγω το γρηγορότερο για το ισάδι, στην κορυφή του βουνού όπου με περιμένει ο φίλος φτάνω και παραλίγο να πέσω πα΄νω του όταν πήγα να σταματήσω ο λόγος ήταν απλός: κατά την τούμπα, ο αερας που βρίσκεται στο δοχείο του υγρού φρένων έκανε αφρόγαλα και μιας φυσαλίδας ρέψιμο μπήκε στο κύκλωμα του μπροστινού φρένου εξαλείφθηκε με δυό τρείς μανετιές προς ώρας το σφουγγάριασμα στη μανέτα και η αντίσταση στην πίεση επανήλθε, ώστε να πάω μέχρι το σπίτι και να κάνω εξαέρωση στο μπροστινό σύστημα, για να διαλυθεί κάθε ύποψία μη ικανοποιητικής μελλοντικής απόκρισης του φρένου στην περίπτωση του φίλου gemara, πάντως είμαι περίεργος τι έχει να πεί ο μάστορας! |
![]() |
|
|