Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Σωστή παρατήρηση Γιώργο. Πράγματι το GTR 1400 του 2010 είναι όπως πρέπει ! Συνδυασμένα φρένα με ABS φυσικά , άριστο traction control , χαρτογράφηση με επιλογή οικονομικής οδήγησης και αρκετές άλλες βελτιώσεις …Καλά πάμε …Πρόσεξε ότι και το tetra lever έχει πανόμοια διάταξη με Para lever (διπλή άρθρωση) και με 160hp στις 8.800 στροφές (κόφτη στις 10.500) δεν έχει κανένα πρόβλημα. Η διπλή άρθρωση χρησιμοποιείται γιατί προσομοιάζει λειτουργία μακρύτερου ψαλιδιού με τα γνωστά οφέλη .!
|
Ποίος ειπε - να παω να του κατσω κανα δυό - οτι οι αξονες κινησης εχουν προβλημα???? Τοσα χρόνια τα πισωκίνητα αμαξια με τους απειρους ιππους και τα δυο μετρα άξονα ειχαν κανενα προβλημα?????? Τα φορτηγα με τους τόννους ροπης εχουν κανενα προβλημα??? τα παλαιοτερα BMW (μοτοσυκλετες) ειχαν ποτε κανενα προβλημα!!!!! ΟΧΙ φυσικα!!!!! Αλλα γιατί αυτα τοτε οχι και τα νυν ναι??? Διοτι ο αξονα αυτος καθε αυτός ουδεν προβλημα απαντά, η συνδεσμολογια του όμως και η στεγανοποιηση του δε ενδεχεται να δημιουργησουν προβλημα οπως σκουριες (που στον ιδιο τον αξονα δεν μας ενδιαφερει), διαλυση του γραφιτουχου γρασσου στις αρθρωσεις του που ΑΥΤΟ ειναι ΤΟ προβλημα κ.α.!!! Μετα, οπως το ψαλιδι και οι αρθρωσεις των αμορτισερ σε ΟΛΑ τα δικυκλα θελουν το λυσιμο τους και την λιπανση τους ετσι και ο αξονας πρέπει καθε χ κμ να λυνεται και να λιπαινονται οι αρθρωσεις του οι εσωτερικες τσιμουχες του να ελεγχονται και δεν ξερω κι εγω τι άλλο!!
Η Καβασακι, η Χοντα και δεν ξερω κι εγω ποια αλλη γιαπωνεζικη κατασκευη εχει εφαρμοσει μερικως ¨η εξ ολοκληρου (με ελαχιστες διαφορες για να μην τρεχουν στα δικαστηρια με την BMW) την λυση του αξιοπιστου ΜΗΧΑΝΙΚΑ para lever
λυνοντας ομως τα προβληματα στεγανοποιησης κι ελαχιστοποιωντας τις απαιτησεις συντηρησης σε θεματα π.χ. λιπανσης!! Ετσι αν ενα GS απο το 1999 και μετα θελει λυσιμο ο αξονας και λιπανση καθε 30,000κμ (δεν ξερω αν αναφερεται κατι τετοιο στο βιβλιο μεσα αλλα η εμπειρια αυτο λεει) το GoldWing και το PanEuropean, λενε (μεσα στο βιβλιο τους αναφερεται σαν ''Ι'' δηλαδη Inspection) μετα τα 100,000κμ και αυτο το λενε απο το 1977 (περιπτωση CX) και μετα!!!!! Κι αστε αυτα τα high tech μηχανακια, το ταπεινο Deauville γιατι δεν απαντα προβλημα?
Και αυτο γιατι? διότι ο σχιστοματης δεν χρησιμοποιει τσιμουχες/φουσκες (οπως εκανε και η BMW mexri to 1990) ¨η οταν το κανει (π.χ. Καβασακι) φροντιζει να μην ειναι σαν της GS 1150/1200 απο τις οποιες το νερο μπαινει απο παντου αλλα σαν τις δικιας σου ¨η καπως σαν της δικιας σου αγαπητε Θεοφιλε!! Εσενα π.χ. χρησιμοποιει εξωτερικους κοινους ανωξειδωτους κολιέδες και η Καβα εξωτερικους designατους βιδωτους χαλκαδες σαν παξιμαδια ενα πραγμα!!!! Φτηνη η μια λυση ακριβη η άλλη αλλα την ιδια καλη δουλεια κανουν και οι δυό....στεγανοποιουν τέλεια!!!
Και η Καβασακι το ιδιο εκανε, εχει ενα para lever με διαφορετικο look βεβαια αλλα μηχανικως ειναι το ιδιο ¨η σχεδόν το ιδιο!!!
tetra lever video (ακτινογραφια του πως δουλευει, αξιζει!!!)
Dailymotion - Tetra lever transmission par cardan - une vidéo Hi-Tech et Science
Ολο αυτο το παραπανω δεν ειναι για να καταδειξω την ανωτεροτητα της μιας ¨η της άλλης πλευρας και δεν εχω καμια διαθεση αντιπαραθεσης με τους φιλους εδω για το ποίο ειναι το καλυτερο συστημα!! Ολοι αντιγραφουν αλληλους, το καλο ειναι οτι αντιγραφη στην αντιγραφη κατι καλο βγαινει!!!!
Σημ. Λες και η Χοντα ηξερε τι θα πει αξονας το 1977 οταν παρουσιασε την σειρα CX!! απο τις παναξια αξιοπιστες BMW του 1950 τον αντεγραψε με μια μικρη διαφορα το universal joint στον σταυρο αντι για το αρχαιο (που ομως δουλευε σωστα) cardan joint!! Αυτο εκανε ολη την διαφορα (μηδεν τζογοι) και χρησιμοποιειται απο την Εταιρεια μεχρι σημερα!!! Δες το
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...rsal_joint.gif κι εδω
Universal joint - Wikipedia, the free encyclopedia!! Στα ιδια λινκς θα βρεις και την συνδεσμολογια της BMW (cardan shaft) που χρησιμοποιειται απο την εποχη του πρωτου αυτοκινητου (Panhard 1887) με λιγες βελτιωσεις!!!
Ειπαμε ενας σκεφτεται και κατασκευαζει και οι υπόλοιποι τον ακολουθουν βελτιωνοντας την ιδεα του!!!!!!