GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #6  
Παλιό 14-02-2009, 01:24
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Οι κινδυνοι και οι παγιδες στην εκτος πολης οδηγηση.

Πολύ ωραία αυτά που γράφεις.

Δυο λεπτομέρειες.

1) Ο πρώτος κανόνας είναι και ο μεγαλύτερος παράγοντας ατυχήματος: Ο δρόμος είναι σκοτώστρα λέει... και τον σκότωσε. Ο δρόμος μπορεί να είναι έτσι, αλλά αυτό είναι το δεδομένο σου. Αυτό που δεν είναι σταθερά αλλά μεταβλητή στην εξίσωση είναι Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ (μου, μας) προσοχή και προσαρμογή σε ΑΥΤΕΣ τις συνθήκες. Αν ο δρόμος "είναι κακός και δεν μπορεί να πάω ούτε 80", τότε ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ 75! Είναι αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ. Εκτός προφανώς από ξαφνικά κρούσματα, τα ατυχήματα που συμβαίνουν "βαθιά μέσα" σε κακούς δρόμους, σόρρυ αλλά είναι και ευθύνη των ίδιων των οδηγών/αναβατών. Οι δρόμοι αυτοί είναι, εσείς (οι κάθε εσείς) δεν ξέρετε να προσαρμοστείτε;

2) Όταν βρεις κάποιο εμπόδιο στο δρόμο (όπως σανίδα) η αυτόματα πρώτη σου κίνηση (αν δεν αποφεύγεται με ελιγμό) είναι το φρενάρισμα. ΔΕΚΤΟ η πρώτη κίνηση να είναι αυτή (για να μειωθεί η ταχύτητα), όχι όμως η τελευταία κίνηση. Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ. Θες να ελαφρώσει το μπροστινό σύστημα (αν μπορείς να κάνεις και τη μικρο-σουζούλα σου ακόμα καλύτερα) ΟΧΙ να βαρύνει (που ειδικά σε φρενάρισμα όλο το βάρος και ο έλεγχος είναι μπροστά, δηλ. στον τροχό που οδηγείς). Έτσι θα περάσεις αναίμακτα και τέτοια εμπόδια. Αν ο μπροστινός τροχός περάσει χωρίς να επηρεάσει τον έλεγχο σου (δηλ. μπαμ στο τιμόνι) τότε ο πίσω απλά θα ακολουθήσει την ευθεία... και αν δεν το κάνει, πάλι σου μένει ο μπροστινός που τελικά ΟΔΗΓΕΙ την μοτοσυκλέτα.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τώρα και η τροχαία στην ενημέρωση .... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Πλοήγηση - Hardware και Software 14 24-05-2009 11:57
Οι αιτίες και τα περίεργα που ''καθηλώνουν'' καθημερινά 600 αυτοκίνητα leonidas Αυτοκίνητο 5 30-01-2009 16:02
η ληστεια στην θεσσαλονίκη και σαμποταζ της BMW wet & dirty Διάφορα 15 26-01-2009 15:40
Τοτος και οι εξετάσεις KostasGS Ανέκδοτα 4 13-01-2009 00:29
Ανησυχητικές οι διαστάσεις της παιδοφιλίας μέσω ίντερνετ στην Ελλάδα riko46 Yπολογιστές - Διαδίκτυο - Consol - Games 9 08-01-2009 17:55


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:30.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!