![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
καλησπέρα, καλή χρονιά, κλπ κλπ κλπ
Ευχόμενος σε όλους τα παραπάνω, ερωτώ!!!! έχει βάλει κανείς εξατμίσεις Staintune; για το Dakar τουλάχιστον σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους, Staintune Exhausts, δίνει 5 +- 1 ίπππους, εκτός από τη μείωση βάρους κατά περίπου 5 κιλά με ένα μόνο τελικό. έχει κάποιος εμπειρία με τις συγκεκριμένες εξατμίσεις; απαντήστε μου γρήγορα! να ξέρω, αν είναι καλές να μην την αρχίσω τη δίαιτα! ( ο φτηνός τρόπος) ![]() ![]() ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Περίπου 10% αύξηση ιπποδύναμης ;;;;;;
Είναι δυνατόν ;;;; ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
καλησπέρα Νίκο και χρόνια πολλά!
μόνο 10%; η μηχανή στον τροχό δεν έχει παραπάνω από 42 ίππους. και σε φόρουμ της αλλοδαπής που κοίταξα λένε καλά λόγια γενικά. το σημαντικότερο είναι η μείωση βάρους που είναι αρκετή. αλλά εμένα με ενδιαφέρει να μάθω αν τις έχει βάλει κανείς στην Ελλάδα. κι εγώ δεν πιστεύω ότι δίνει τόσα άλογα μόνο εξάτμιση, αλλά και πάλι μόνο δυναμόμετρο μπορεί να μας το πει.... κι η αλήθεια είναι ότι ψάχνοντας στο GS Exhaust Modifications στο f650faq είδα ενδιαφέρουσες προτάσεις για μετατροπή ακόμη και στο υπάρχον αριστερό τελικό, κάτι για αφαίρεση του διαφράγματος. το θέμα είναι..... αν το κάνω.... και μετά δεν αντέχεται ο θόρυβος;! εδώ σε θέλω! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ναι ...ο θόρυβος...είναι ένα πρόβλημα ...
![]() Ειδικά γι' αυτόν που σ' ακολουθεί .... ![]() Στις εκδρομές, κανένας δεν θέλει να είναι πίσω από ακράπα .... ![]()
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
εδώ δεν τον αντέχω εγώ ο ίδιος το θόρυβο.....
![]() όχι να γίνω κι η ενόχλα του ωτού!!!! ![]() ![]() πέρα από την πλάκα όμως, λένε πως ανοίγει κάπως η μηχανή. θα το σκεφτώ! προφανώς για τις Staintune δεν έχει κανείς προσωπική εμπειρία! έγραψα στον γερμανό αντιπρόσωπο και περιμένω απάντηση για κόστος, που μάλλον δε θα είναι κάτω από 600 εωρόπουλα με την αποστολή. ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
κανένας δεν τις έχει δοκιμάσει;!
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ιωάννη, έβαλες πλώρη βλέπω ... δεν αξίζει τόσα χρήματα θαρρώ, τι είν' ο κάβουρας ...
'Οσο για τα λάστιχα που λέγαμε, σκέψου και τα continental trail attack. Διάβασα πολύ καλά λόγια, και πιθανότατα, την άνοιξη τα χτυπάω. Last edited by Fuji; 28-01-2010 at 02:58. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
orthos επειδή και εγώ είχα dakar και το είχα ψάξει το θέμα της εξάτμισης, θα σου πω οτι οι staintune (made in Australia) είναι η ιδανικότερη επιλογή και αμέσως μετά οι leovince. To μόνο , ας πούμε αρνητικό των πρωτων, σύμφωνα με μερικούς που την κατείχαν είναι η ευπάθεια τους (π.χ. τρύπα). Και επειδή δεν υπάρχει Ελληνας αντ/πος σκέψου και αυτήν την παράμετρο. Καλές αγορές.
|
![]() |
|
|