![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Πρωτου λοιπόν πεσετε όλοι μαζι να με φάτε ![]() Δεν μπορει καθόλου????? μονον ενας τροπος υπαρχει κι αυτος λεγεται........υδροψυξη!! Αλλα επειδη υδροψυξη δεν μπορει να εφαρμοσθει στον συγκεκριμενο αφου θα αυξανε τον ογκο του δραματικα η μαμα εταιρεια βγαζει ''βελτιωσεις'' π.χ. διπλοι εκκεντροφοροι με κοκορακια για να χρυσωσει το χαπι στους απανταχου GSaδες ξεροντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτε άλλο γιαυτον τον κινητηρα!!!! Με άλλα λογια, η ''μαμα'' ξερει οτι απο το 2012 τερμα οι μποξερ και μεχρι τοτε κανει μικρες αλλαγες ωστε να πουλησει μεχρι τοτε οσο πιο πολυ γινεται αφου το 1200GS ειναι αυτο που ''κραταει'' τις πωλησεις της παγκοσμιως, ακομη και στην Γερμανια!!! Μετα το τελος της παραγωγης οι μοτοσυκλετες BMW που φορανε τον μποξερ σιγα σιγα θα γινουν καλσσικες και θα αντιμετωπιζονται σαν εκεινες τις παλιες μαυρες και παναξιες μοτοσυκλετες της εταιρειας που ακομα κυκλοφορουν αν κι εχουν περαει 60 χρόνια και!!!! Τα παραπανω δεν ειναι πικροχολα σχολεια του GeorgeP αλλα βρισκονται σε ολον τον μοτοσυκλετιστικο τυπο του εξωτερικου!! Ακομα μια αναφορα στο θεμα εκανε και ενα πρωινο (06:00) στον Freedom ο παρουσιαστης της εκπομπης ''Σιδερενια άλογα'' ¨η καπως ετσι που αναφερεται στην μοτοσυκλετα!! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει; Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο) |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για ποια τεχνολογια μιλαμε? Μιλαμε φυσικα για την τεχνολογια του 1950 η οποια εξαιρειται των αυστηροτατων νομοθεσιων περι καυσαεριων σε ολη την αμερικη για προστασια φυσικα του προιοντος αυτου και μονον!!!! το 2000 εβαλαν ψεκασμο διότι δεν θα μπορουσαν να πουλησουν στην Ευρωπη (EURO3) αλλα τωρα τα βρισκουν σκουρα διότι η EURO 4/5 δυσολα ξεπερνιεται απο την δομη αυτου του κινητρα που ειναι ο ιδιος απο το 1973 τουλαχιστον για να μην πω πιό πισω!! Για την BMW τι να πω? τα εχω πει σε άλλα ποστς!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
το οτι η αεροψυξη δεν μπορει να συναγωνισθει την υδρόψυξη σε ρυπους εγκειται στο πολυ απλο οτι η δυναμη (ιπποδυναμη/ροπη) ενος κινητρα εξαρταται απο το ποσο απο την παραγομένη θερμοτητα - λογω τριβης - θα μετατραπει σε εργο!!!!! Οταν κρατας την θερμοκρασια χαμηλα και μεταξυ 85 και 93 βαθμων κελσιου παιρνεις το μεγιστο του παραγομενου εργου!!!!! Οτιδηποτε απο το 85 και κατω ¨η απο το 93 και πανω ειναι παραπανισια καταναλωση καυσιμου η οποια σημαινει...... ρυπους!! Τα υδροψυκτα κρατανε αυτες τις σταθερες θερμοκρασιες ακομα και σε στην Σαχαρα τα αεροψυκτα ........αδυνατουν ακομα και στην κινηση της Αθηνας!!!!! Ουτε και στον ανοικτο δρόμο μπορουν να τις κρατησουν διότι αν ανεβουν στα βουνα θα πεσουν κατω απο τους 85 αν τρεξουν στην εθνικη στην πεδιαδα θα ανεβουν πανω απο τους 93 κ.λ.π., κ.λ.π.!!! Οσο για το αν η υδροψυξη προσθετει ογκο......προσθετει και παραπροσθετει!! Βαλε ψυγεια, σωληνωσεις αντλιες κ.λ.π οπου σε εναν εν σειρα ¨η εναν ''V'' καπου τα χωνεις και τα βολευεις σε εναν φλατ μποξερ ομως???? Δες Goldwing 1000 του 1979 και θα καταλαβεις τι εννοω!! Last edited by GeorgeP; 22-02-2010 at 13:53. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!
Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews . Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά ! |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν χανω ΠΟΤΕ το χιουμορ μου!!!!! ![]() ![]() ![]() Απόσπασμα:
Οι παραπομπες μπηκαν για να δειξουν τα υψη των ρυπων που επιτρέπονται και εμεις να συμπερανουμε οτι εφοσον π.χ. λεει ''Χ'' νουμερο μεγιστων υδρογοναθρακων για την Euro3 αρα το Βαραντερο μου δεν θα πρέπει να τις υπερβαινει!! Ενα περιπου δηλαδη για να ξερουμε που βρισκομαστε!!! Ακομη, οι παραπομπες αναφερονται στο τι θα ισχυσει το 2012 και μετα οσον αφορα τους ρυπους! Εμμεσως πλην σαφως ΝΑΙ θα καταργηθει (για την Ευρωπη) οτι αεροψυκτο κατασκευαζεται μετα την 01/01/2013! Το τελευταιο θα αφησει τις γραμμες παραγωγης την 31/12/2012 (εφοσον προλαβει να κατεβει απο την γραμμη παραγωγης και ταυτοχρονα να ταξινομηθει αυτην την τελευταια ημερα) αν οχι ΠΟΛΥ νωριτερα!!!!!!!! Απόσπασμα:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Γιώργο δεν βρήκα καμία σαφή επίσημη δήλωση για την κατάργηση αερόψυκτων η δίχρονων η οτιδήποτε άλλο. Καμία δήλωση ότι οι αερόψυκτοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην EURO4. Ακόμα και το ότι η προδιαγραφή αυτή θα είναι υποχρεωτική από το 2012 για μότο συζητείται. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση μότο ρύπων (euro3?) άρα κανείς δεν έχει πάρει εξαίρεση.
Οι μετρήσεις σε όλα τα οχήματα γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες και όχι στη …Σαχάρα . Το έργο το παίρνουμε ως πόσο της παραγόμενης θερμότητας λόγω ..τριβής;(κάτι έχεις μπερδέψει …σε καφέ τα υπόλοιπα). Υπάρχουν γνωστές τεχνικές μείωσης κατανάλωσης και ρύπων όπως ο άμεσος ψεκασμός, υψηλής πίεσης μπεκ , εξελιγμένοι καταλύτες κ.α. Δεν γνωρίζω τι θα κάνουν οι βιομηχανίες moto (και η BMW με την σειρά R ) , όμως στα auto βλέπουμε να συμβαίνουν ΤΑ απίστευτα όπως η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 6 κυλίνδρων με …4 κύλινδρα turbo, όποτε όλα παίζουν. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ GS 1200 ADVENTURE | ntinos12 | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 29 | 08-04-2010 15:57 |
R 1200 RT, πρώτη βόλτα, από το ΜCN! | Arkas | Νέα μοντέλα BMW | 14 | 12-02-2010 16:03 |
R 1200 GS ADVENTURE | Benjamako | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 11 | 13-01-2010 16:55 |
BMW R 1200 GS Adventure. | Arkas | Νέα μοντέλα BMW | 2 | 07-05-2009 14:50 |