GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Νέα μοντέλα BMW

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 16-02-2010, 14:45
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Blackstaf Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάντως θα έπρεπε να ντρεπονται οι άνθρωποι της εταιρίας γιατί νομίζουν πως μας έχουν βρει ####κες...Υποτίθεται πως αγοράσαμε BMW για να έχουμε ένα καινούργιο μοντέλο τουλάχιστον για 4 χρόνια και όχι κάθε χρόνο να βγαίνει και από ένα καινούργιο μοντέλο με αποτέλεσμα οι δικές μας μηχανές να θεωρούνται παλιές! Μάλλον εμείς φταίμε...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από antonis1150GSA Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτοι καλα κανουνε και ''βελτιωνουν'' τα μηχανακια καθε χρονο και τα ονομαζουνε νεο μοντελο εμεις τα ψώνια οι BMWδακηδες ,τα κορο'ι'δα τι κανουμε??..Παμε σαν τα βόδια και αγοραζουμε το ''νεο'' μοντελο...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.......Παντος προσωπικα στο ADVE 2010 δεν μου αρεσει το χρωμα και δεν θα ειχα προβλημα να παρω ενα 08 η 09 ADVE γιατι το μηχανακι ειναι το ιδιο...τα 5 αλογα ιπποδυναμη δεν μου λενε τιποτα..
Οπως εχω πει αρκετες φορες αυτος ο κινητρας (Boxer) ειναι ενας αρχαιγονος κινητηρ με πολυ εξελιξη παραμενων ομως παντα........ αρχαιγονος!!!!!
Πρωτου λοιπόν πεσετε όλοι μαζι να με φάτε να σας πω οτι....η BMW εχει καταφυγει σε ολους τους οργανισμους Ευρωπαικους και μη ουτως ωστε να μπορεσει να κρατησει τον μποξερ σε παραγωγη αφου αυτος ειναι που κανει τις πωλησεις κυριώς!!! Κι αυτο διότι ο απο το 2011 ¨η 12 δεν θυμαμαι θα εφαρμοσθουν οι euro 4/5 και στις μοτοσυκλετες και τις οποιες ο συγκεκριμενος κινητηρ δεν μπορει να περασει λογω αεροψυξης!!!
Δεν μπορει καθόλου????? μονον ενας τροπος υπαρχει κι αυτος λεγεται........υδροψυξη!! Αλλα επειδη υδροψυξη δεν μπορει να εφαρμοσθει στον συγκεκριμενο αφου θα αυξανε τον ογκο του δραματικα η μαμα εταιρεια βγαζει ''βελτιωσεις'' π.χ. διπλοι εκκεντροφοροι με κοκορακια για να χρυσωσει το χαπι στους απανταχου GSaδες ξεροντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτε άλλο γιαυτον τον κινητηρα!!!!
Με άλλα λογια, η ''μαμα'' ξερει οτι απο το 2012 τερμα οι μποξερ και μεχρι τοτε κανει μικρες αλλαγες ωστε να πουλησει μεχρι τοτε οσο πιο πολυ γινεται αφου το 1200GS ειναι αυτο που ''κραταει'' τις πωλησεις της παγκοσμιως, ακομη και στην Γερμανια!!!

Μετα το τελος της παραγωγης οι μοτοσυκλετες BMW που φορανε τον μποξερ σιγα σιγα θα γινουν καλσσικες και θα αντιμετωπιζονται σαν εκεινες τις παλιες μαυρες και παναξιες μοτοσυκλετες της εταιρειας που ακομα κυκλοφορουν αν κι εχουν περαει 60 χρόνια και!!!!

Τα παραπανω δεν ειναι πικροχολα σχολεια του GeorgeP αλλα βρισκονται σε ολον τον μοτοσυκλετιστικο τυπο του εξωτερικου!! Ακομα μια αναφορα στο θεμα εκανε και ενα πρωινο (06:00) στον Freedom ο παρουσιαστης της εκπομπης ''Σιδερενια άλογα'' ¨η καπως ετσι που αναφερεται στην μοτοσυκλετα!!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-02-2010, 12:52
allen Ο/Η allen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Μoto: GS 1200
Μηνύματα: 910
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπως εχω πει αρκετες φορες αυτος ο κινητρας (Boxer) ειναι ενας αρχαιγονος κινητηρ με πολυ εξελιξη παραμενων ομως παντα........ αρχαιγονος!!!!!
Πρωτου λοιπόν πεσετε όλοι μαζι να με φάτε να σας πω οτι....η BMW εχει καταφυγει σε ολους τους οργανισμους Ευρωπαικους και μη ουτως ωστε να μπορεσει να κρατησει τον μποξερ σε παραγωγη αφου αυτος ειναι που κανει τις πωλησεις κυριώς!!! Κι αυτο διότι ο απο το 2011 ¨η 12 δεν θυμαμαι θα εφαρμοσθουν οι euro 4/5 και στις μοτοσυκλετες και τις οποιες ο συγκεκριμενος κινητηρ δεν μπορει να περασει λογω αεροψυξης!!!
Δεν μπορει καθόλου????? μονον ενας τροπος υπαρχει κι αυτος λεγεται........υδροψυξη!! Αλλα επειδη υδροψυξη δεν μπορει να εφαρμοσθει στον συγκεκριμενο αφου θα αυξανε τον ογκο του δραματικα η μαμα εταιρεια βγαζει ''βελτιωσεις'' π.χ. διπλοι εκκεντροφοροι με κοκορακια για να χρυσωσει το χαπι στους απανταχου GSaδες ξεροντας οτι δεν μπορει να κανει τιποτε άλλο γιαυτον τον κινητηρα!!!!
Με άλλα λογια, η ''μαμα'' ξερει οτι απο το 2012 τερμα οι μποξερ και μεχρι τοτε κανει μικρες αλλαγες ωστε να πουλησει μεχρι τοτε οσο πιο πολυ γινεται αφου το 1200GS ειναι αυτο που ''κραταει'' τις πωλησεις της παγκοσμιως, ακομη και στην Γερμανια!!!

Μετα το τελος της παραγωγης οι μοτοσυκλετες BMW που φορανε τον μποξερ σιγα σιγα θα γινουν καλσσικες και θα αντιμετωπιζονται σαν εκεινες τις παλιες μαυρες και παναξιες μοτοσυκλετες της εταιρειας που ακομα κυκλοφορουν αν κι εχουν περαει 60 χρόνια και!!!!

Τα παραπανω δεν ειναι πικροχολα σχολεια του GeorgeP αλλα βρισκονται σε ολον τον μοτοσυκλετιστικο τυπο του εξωτερικου!! Ακομα μια αναφορα στο θεμα εκανε και ενα πρωινο (06:00) στον Freedom ο παρουσιαστης της εκπομπης ''Σιδερενια άλογα'' ¨η καπως ετσι που αναφερεται στην μοτοσυκλετα!!
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΘΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ (ΦΑΝΑΤΙΚΕ HONDAKIA)
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 22-02-2010, 01:38
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει;
Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο)
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 22-02-2010, 13:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα μάθατε ; σε 1-2 χρόνια κλείνει η Harley η Motoguzzi κ.α.(καθώς κατασκευάζουν σχεδόν όλη την γκάμα τους με αερόψυκτους κινητήρες) .Επίσης καταργούνται δεκάδες μοντέλα όλων των εταιριών! …χμμμ… Μάλλον λάθος κάνω , όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχουν πρόβλημα λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους! Μόνο οι δύστυχοι και ανίκανοι Γερμανοί τρέχουν απελπισμένοι και παρακαλούν για τη σωτηρία τους…..
Καλα μην τρελαθουμε τωρα!!!!! Τεχνολογικη υπεροχη ποιός? η Harley? ¨η Moto Guzzi ? Εναν κινητηρα εβγαλε η καθε μια εκει στα βαθη του 20ου αιωνα και ακομα πανω σε αυτους πορευονται!! Η Guzzi με την V& του 1969 και η Harley το 1909 ξεκινησε με το Model 5D το 1900 (δικυλινδρο V 45 μοιρων και 49.5 κυβικων ιντσων) κι εφτασε το 1929 στο JDH two-cam motorcycle με τις 45 κυβικες ιντσες και δικυλινδρο V 45 μοιρων ο οποιος παρεμεινε αυτουσιος στην παραγωγη μεχρι το 1973!!!! Απο εκει και υστερα ο ιδιος κινητηρας (δικυλινδρο V 45 μοιρων) με μεταφορα των φιλτρων απο την αριστερη μερια του και συμετοχη στο flat rucks με το XR 750 και παραλλαγες αυτου σε διαφορους κυβισμους!!!!!!
Για ποια τεχνολογια μιλαμε? Μιλαμε φυσικα για την τεχνολογια του 1950 η οποια εξαιρειται των αυστηροτατων νομοθεσιων περι καυσαεριων σε ολη την αμερικη για προστασια φυσικα του προιοντος αυτου και μονον!!!! το 2000 εβαλαν ψεκασμο διότι δεν θα μπορουσαν να πουλησουν στην Ευρωπη (EURO3) αλλα τωρα τα βρισκουν σκουρα διότι η EURO 4/5 δυσολα ξεπερνιεται απο την δομη αυτου του κινητρα που ειναι ο ιδιος απο το 1973 τουλαχιστον για να μην πω πιό πισω!!
Για την BMW τι να πω? τα εχω πει σε άλλα ποστς!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Υ.Γ.1 Μήπως μπορεί η …Κασσάνδρα να παρουσιάσει τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων μότο;(έστω από 1000cc) , την κατανάλωση καυσίμου ;(είναι ενδεικτική) κάποιο άλλο σοβαρό στοιχείο για να στηρίξει αυτά που γράφει;
Eδω http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/...20:0030:EN:PDF ειναι ολη η ντιρεκτιβα γαι τις μοτοσυκλετες και για τις προδιαγραφες euro 3 που ισχυουν σημερα (σελιδα 8 οι ρυποι) κι εδω Europe to introduce EURO 5 emission standards for motorcycles &mdash; Autoblog Green θα βρεις τι θα ισχυσει για τις μοτοσυκλετες απο το 2012 (euro 4) μεχρι το 2015 (euro 5) όπου θα περασουν σταδιακα απο την 4 στην 5!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Υ.Γ.2 Στηρίζεται σε μηχανολογικά δεδομένα η βεβαιότητα ότι ένας υδροψυκτος επίπεδος κινητήρας είναι <<δραματικά μεγαλύτερος>> από έναν αερόψυκτο; (εγώ γνωρίζω το αντίθετο)
Καταρχην σε μηχανολογικα δεδομενα στηριζεται το οτι ουδεις αεροψυκτος μπορει να περασει την EURO 3 ποσο μαλλον την EURO 4!!! Η BMW πηρε εξαιρεση (ναι η Γερμανια μπορει και τα πετυχαινει κατι τετοια) μεχρι το 2012. Συμφωνα με διαφορες αναλυσεις καμια GS δεν πληροι την EURO 3 στο 100%!!! γιαυτο εξάλλου και τα τοσα ηλεκτρονικα καλουδια που φερει οπως π.χ anti knocking sensor, εξελιγμενη ECM η οπια φροντιζει για το φτωχοτερο μειγμα απο οτιδηποτε κινειται σε 2 ροδες με 1000+ κυβικα εξ ου και το αντι -πειρακια συστημα!!!!!!!!!!!
το οτι η αεροψυξη δεν μπορει να συναγωνισθει την υδρόψυξη σε ρυπους εγκειται στο πολυ απλο οτι η δυναμη (ιπποδυναμη/ροπη) ενος κινητρα εξαρταται απο το ποσο απο την παραγομένη θερμοτητα - λογω τριβης - θα μετατραπει σε εργο!!!!! Οταν κρατας την θερμοκρασια χαμηλα και μεταξυ 85 και 93 βαθμων κελσιου παιρνεις το μεγιστο του παραγομενου εργου!!!!! Οτιδηποτε απο το 85 και κατω ¨η απο το 93 και πανω ειναι παραπανισια καταναλωση καυσιμου η οποια σημαινει...... ρυπους!!
Τα υδροψυκτα κρατανε αυτες τις σταθερες θερμοκρασιες ακομα και σε στην Σαχαρα τα αεροψυκτα ........αδυνατουν ακομα και στην κινηση της Αθηνας!!!!! Ουτε και στον ανοικτο δρόμο μπορουν να τις κρατησουν διότι αν ανεβουν στα βουνα θα πεσουν κατω απο τους 85 αν τρεξουν στην εθνικη στην πεδιαδα θα ανεβουν πανω απο τους 93 κ.λ.π., κ.λ.π.!!!
Οσο για το αν η υδροψυξη προσθετει ογκο......προσθετει και παραπροσθετει!! Βαλε ψυγεια, σωληνωσεις αντλιες κ.λ.π οπου σε εναν εν σειρα ¨η εναν ''V'' καπου τα χωνεις και τα βολευεις σε εναν φλατ μποξερ ομως???? Δες Goldwing 1000 του 1979 και θα καταλαβεις τι εννοω!!
Attached Images
File Type: jpg hd 99-twincam - injection.jpg (33.4 KB, 7 views)
File Type: jpg hd10978c.jpg (34.7 KB, 5 views)
File Type: jpg hd39360_1909.jpg (35.8 KB, 3 views)
File Type: jpg hd39411_1970.jpg (29.8 KB, 6 views)

Last edited by GeorgeP; 22-02-2010 at 13:53.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 23-02-2010, 00:54
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!
Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews .
Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά !
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 23-02-2010, 14:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε Γιώργο γιατί έχασες το χιούμορ σου; Η <<τεχνολογική υπεροχή>> είναι σαφώς χιούμορ!
Theodore
δεν χανω ΠΟΤΕ το χιουμορ μου!!!!! Απλως δεν το κατλαβα
ετσι όπως το διαβασα και το ''χρωματισα'' στο μυαλο μου!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο Υ.Γ.1 άλλο ζητάω άλλο απαντάς . Στα αυτοκίνητα είναι γνωστό ότι υπάρχουν τυποποιημένες μετρήσεις ρύπων και κατανάλωσης , υπάρχουν αντίστοιχα στοιχεία για μότο ώστε να έχουμε μια βάση δεδομένων ; από τις παραπομπές που έβαλες συμπεραίνει κάποιος ότι σε 2 χρόνια καταργούνται οι αερόψυκτοι κινητήρες ; π.χ. EURO 5 Cycle Emissions Proposed for 2015 - Dealernews .
Εγω καταλαβα τις εννοεις αλλα δεν υπαρχουν επισημα στοιχεια δημοσιευμενα /αναγγελθεντα διότι η Ε.Ε. δεν το επιβαλει ακομα όπως κανει για τα αυτοκινητα!!!
Οι παραπομπες μπηκαν για να δειξουν τα υψη των ρυπων που επιτρέπονται και εμεις να συμπερανουμε οτι εφοσον π.χ. λεει ''Χ'' νουμερο μεγιστων υδρογοναθρακων για την Euro3 αρα το Βαραντερο μου δεν θα πρέπει να τις υπερβαινει!! Ενα περιπου δηλαδη για να ξερουμε που βρισκομαστε!!!
Ακομη, οι παραπομπες αναφερονται στο τι θα ισχυσει το 2012 και μετα οσον αφορα τους ρυπους! Εμμεσως πλην σαφως ΝΑΙ θα καταργηθει (για την Ευρωπη) οτι αεροψυκτο κατασκευαζεται μετα την 01/01/2013! Το τελευταιο θα αφησει τις γραμμες παραγωγης την 31/12/2012 (εφοσον προλαβει να κατεβει απο την γραμμη παραγωγης και ταυτοχρονα να ταξινομηθει αυτην την τελευταια ημερα) αν οχι ΠΟΛΥ νωριτερα!!!!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο Υ.Γ.2 τι τα ήθελες τα ¨¨μηχανολογικά¨¨ … μου φύγανε τα μαλλιά !
Γιατι Αρχοντα μου? διαφωνεις καπου????
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 04-03-2010, 01:33
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: R 1200 Gs Adventure 2010, φωτό από το MCN!

Γιώργο δεν βρήκα καμία σαφή επίσημη δήλωση για την κατάργηση αερόψυκτων η δίχρονων η οτιδήποτε άλλο. Καμία δήλωση ότι οι αερόψυκτοι δεν μπορούν να προσαρμοστούν στην EURO4. Ακόμα και το ότι η προδιαγραφή αυτή θα είναι υποχρεωτική από το 2012 για μότο συζητείται. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση μότο ρύπων (euro3?) άρα κανείς δεν έχει πάρει εξαίρεση.
Οι μετρήσεις σε όλα τα οχήματα γίνονται σε ελεγχόμενες συνθήκες και όχι στη …Σαχάρα .
Το έργο το παίρνουμε ως πόσο της παραγόμενης θερμότητας λόγω ..τριβής;(κάτι έχεις μπερδέψει …σε καφέ τα υπόλοιπα).
Υπάρχουν γνωστές τεχνικές μείωσης κατανάλωσης και ρύπων όπως ο άμεσος ψεκασμός, υψηλής πίεσης μπεκ , εξελιγμένοι καταλύτες κ.α. Δεν γνωρίζω τι θα κάνουν οι βιομηχανίες moto (και η BMW με την σειρά R ) , όμως στα auto βλέπουμε να συμβαίνουν ΤΑ απίστευτα όπως η αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 6 κυλίνδρων με …4 κύλινδρα turbo, όποτε όλα παίζουν.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ GS 1200 ADVENTURE ntinos12 Πωλήσεις μοτοσυκλετών 29 08-04-2010 15:57
R 1200 RT, πρώτη βόλτα, από το ΜCN! Arkas Νέα μοντέλα BMW 14 12-02-2010 16:03
R 1200 GS ADVENTURE Benjamako Πωλήσεις μοτοσυκλετών 11 13-01-2010 16:55
BMW R 1200 GS Adventure. Arkas Νέα μοντέλα BMW 2 07-05-2009 14:50


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:08.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!