![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#7
|
|||
|
|||
![]()
η απάντηση δόθηκε παραπάνω, ΚΤΜ 250 για εντούρο, gs για ταξίδι. Αν είσαι άνω του μέσου όρου οδηγός (που είσαι - σχολεία, trail rides κλπ) και θα έχεις ένα μόνο μηχανάκι τότε κακώς το έδωσες αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού, τι θα έχεις :
λιγότερη μα πολύ λιγότερη ζέστη από τους κυλίνδρους σε σχέση με αυτή των λαιμών του ΚΤΜ (αυτό στο χώμα όμως δεν σε ενδιαφέρει γιατί φοράς τις μπότες στην πόλη όμως...), πιό γλυκό γκάζι χωρίς σκορτσαρίσματα, ανέξοδες μικροπτώσεις αν βάλεις κάγκελα και προστατευτικά κυλίνδρων με εύκολο ανασήκωμα της μοτο για τα φρένα εξαρτάται απο τον οδηγό χειρότερες αναρτήσεις μικρότερες ρόδες= πιο πολλές κοπάνες χαμηλό κέντρο βάρους βέβαια όλα τα ανωτέρω είναι πάντα θέμα οδηγού, το Κτμ είναι σαφώς καλύτερο στο χώμα αλλά προσωπικά (μέτριος οδηγός) πάω πιο γρήγορα με το gs, στην άνεση ταξιδιού είναι ίδια αν εξαιρέσεις την μεγαλύτερη κατανάλωση του ktm 950 λόγω καρμπυρατέρ και ότι σε γαργαλάει να πας γρήγορα κάτι που δεν κάνει το gs, πλην όμως μπορείς να πας σούνιο σαν άνθρωπος και όχι τάγμα θανάτου με τις ταυτότητες στα δόντια. Προσωπική εξομολόγηση αν είναι επιτρεπτό, το ktm δύο χρόνια που το είχα το έπλενα κάθε εβδομάδα μόνος μου (απαιτητική γκόμενα, πανέμορφη με τσαμπουκά, monica belucci) το gs όμως είναι η όμορφη σταθερή γυναίκα που δεν θα σε προδώσει ποτέ αρκεί να τις παρέχεις τα βασικά και θα κάνεις παιδιά μαζί της. Συμβουλή, κράτα το gs και πολύ καλά έκανες που το πήρες αλλά πάρε και το 250 μιά και κατέχεις το άθλημα όσο για μένα μιά και δεν μπορώ μόνο τα ήρεμα ψάχνω να βρώ ένα guzzi lemans II |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Κατανάλωση ελαίου σε GS 1200 | TALON | Τεχνικά θέματα διάφορα | 26 | 26-11-2009 01:55 |
Πλαινά φλαπς σε GS 1200 | Carduelis | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 6 | 05-10-2009 13:13 |
Άλλος ένας... | NLS | Διάφορα | 5 | 03-06-2009 01:44 |
Άλλος Νταλικέρης. | pepax66 | Ανέκδοτα | 5 | 27-03-2009 22:04 |
Άλλος ένας ΝΝΝέος ... | NNN | Καλώς ήλθατε | 22 | 15-01-2009 23:14 |