![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οταν τους πας το δισκο (στο χερι εννοειται) τους λες τι μοντελο μηχανη ή αυτοκινητο εχεις και τα υπολοιπα (γραμματα-κωδικοι-παχος υλικου κτλ) τα αναλαμβανουν αυτοι. Για πχ κεραμικο υλικο Γιωργο δεν γνωριζω να σου πω, γιατι ποτε δεν ειχα ουτε εχω ενδιαφερφει να βαλω, οποτε δεν ξερω. Τον δισκο της μηχανης μου παντως εκει θα τον παω οταν ερθει η ωρα (οπως πηγαινε για το αυτοκινητο του ο πατερας μου κτλ κτλ) |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
καταλαβαινεις οτι ειναι αδυνατον, αυτοι οι ανθρωποι στην Φραντζη, να εχουν τοση τεχνογνωσια και κυριως τετοια κεφαλαια ωστε να αγοραζουν υψηλης ποιοτητας υλικα και να τα παντρευουν ετσι ωστε να πετυχαινουν το επιθυμητο αποτέλεσμα!! Οι εταιρειες κατασκευης δισκων αμπραγιαζ επενδυουν τεραστια κεφαλαια ωστε να ανακαλυπτουν υλικα και μετα να τα παντρευουν σε ειδικους φουρνους ωστε αυτα να αποκτουν αξιοπιστια κατα την χρηση τους!!! Οταν ειχα το XLS εφτιαξα στην φραντζη σιαγονες για τα φρενα μου (ταμπουρα τότε), στα πρωτα 1000κμ η παστα ειχε ξεκολλησει στο πισω!! Μετα περασε κι ενα XT 600 σκελια μου στο οποιο πηγα παλι στην Φραντζη να κολλησψω παστα στα εμπρος τακακια. Μετα απο 100κμ στο ενα απο αυτα εφυγε η παστα!!! Δεν γνωριζω απο τότε μεχρι σημερα τι προοδος εχει γινει αλλα αυτα τα περιστατικα του παρελθόντος με κανουν πολυ επιφυλακτικό!! Ο ταξιτζης ειναι επαγγελματιας και, κακως για μενα, παει σε αυτους τους ανθρωπους για να κατεβασει το κοστος συντηρησης, εμεις γιατι????? |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Δεν σε πανε καθολου αυτα τα παλιοφρενα ρε Γιωργο ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Αντιμετώπισα το θέμα πρόσφατα. Με το που άρχισε ένα ανεπαίσθητο πατινάρισμα στις 51.000 σταματήσαμε το μηχανάκι και λύσαμε.
Το εύρημα ήταν ότι τα πριτσίνια είχαν μόλις βγει στην επιφάνεια του υλικού τριβής. Μόλις όμως. Το πλατό και το χτένι ήταν ουσιαστικά καθαρά. Είχα φέρει ένα δίσκο Lucas ο οποίος παρουσίασε τις εξής διαφορές από τον μαμά Συνολικό πάχος 5.6 mm αντί για 6.1 του original Εσωτερική διάμετρο στο υλικό τριβής λάθος (μικρότερη) σε σχέση με τον μαμά δίσκο με αποτέλεσμα να βρίσκει στην αναπόφευκτη πατούρα (έστω και μικρή) που δημιουργείται στα όρια της επαφής του υλικό τριβής στο πλατό. Επέστρεψα τον Lucaς 60€ + μεταφορικά και επέλεξα να βάλω τον μαμά έναντι περίπου 130 € Έστρωσα προσεκτικά τον καινούργιο δίσκο και το μηχανάκι λειτουργεί άψογα . Περιττό να πω ότι εφόσον το σασμάν βγήκε αλλάξαμε τις 3 τσιμούχες και το λιπαντικό του. Το ενδεχόμενο της αλλαγής του υλικού τριβής πάνω στο δίσκο θα το έβλεπα χωρίς επιφυλάξεις εάν η δουλειά γίνει προσεκτικά. Το σίγουρο είναι πως πρέπει να έχει στο τέλος ο δίσκος ολικό πάχος τουλάχιστον 6.1 mm Η αίσθηση μου όμως είναι ότι είναι δύσκολο να βρεθεί υλικό κατάλληλου πάχους για να πετύχουμε το ολικό πάχος χωρίς να χρειαστεί τορνίρισμα και επίσης τα πριτσίνια είναι πολλά και χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει σωστά. Η εκτίμησή μου είναι ότι αν το κόστος αναγόμωσης του παλιού δίσκου πλησιάσει αυτό του μαμά δεν αξίζει τον κόπο. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ESA + ΔΙΣΚΟΣ | allen | Τεχνικά θέματα διάφορα | 23 | 16-12-2009 10:22 |
ΠΡΟΣΤΑΣTEYTIKA TOURATECH | allen | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 3 | 05-12-2009 22:45 |
top case touratech al. kai bash gia gs 1200 | FONGEORGE | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 13 | 23-10-2009 11:30 |
TOURATECH ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ | GSakias | Ζήτηση | 10 | 10-07-2009 14:25 |
Νεες Touratech Zega Pro! | killer | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 19 | 28-06-2009 21:35 |