![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() καλημέρα παίδες, ανεβαίνοντας την Συγγρού σήμερα το πρωί άναψε το κόκκινο λαμπάκι στο καντράν και έδειχνε την πίεση στο πίσω ελαστικό στα 1,2b ![]() έχει ιδέα κανείς ;;; ![]() ![]() ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
μάλλον κόλλησε ο σενσορας !!!!
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕ!!! ΧΑΧΑΧΑ ,
τι να πω προφανώς δεν θα χρειάζεται να τρέχω στο συνεργείο για έλεγχο, έτσι δεν ειναιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;;; |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Το ίδιο έπαθε προχτές και εγώ φίλος μόνο που η ένδειξη έλεγε "P" σταμάτησα κ εγω....και μετά απο λιγάκι επανήλθε κανονικά!
Πρώτη φορά μου το έκανε σχεδόν μετά απο 2 χρόνια μαζί της! |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Δημιουργια πανικου χωρις λογο.
Την επομενη φορα που θα συμβει και θα ειναι αληθινο, μπορει να το αγνοησεις, γιατι δεν θα πιστευεις πλεον τις ενδειξεις. Γι αυτο λεω οτι ο καλυτερος τροπος ειναι μια φορα την εβδομαδα (και ισως δυο) σε βενζιναδικο για ελεγχο. Πραγματικος ομως ελεγχος. Καλη η τεχνολογια, αλλα να που δεν βοηθα παντα. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Έχεις δίκο ηλία...ήμουνα μεσογείων με καμμια 80αρα και μόλις το είδα πανικοβλήθηκα και έκανα πως και πως να κάνω δεξιά!!!
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο Σπανος καποτε ειχε πει οτι η πιεση στα ελαστικα του ειναι τοσο χαμηλη, αρκει να μην ξεζανταρει το λαστιχο. Ποσο δηλαδη; 1bar; Πιο κατω; Δεν εχω ιδεα. 1,5-1,7bar βαζουμε στα χωματινα για να πηγαινουν σωστα στην ασφαλτινο δρομο. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
είναι λογικό ΕΜΙΧ, όταν νιώθεις την μοτοσικλέτα να λειτουργεί κανονικά και σου βγάζει πρόβλημα στην πίεση πανικοβάλλεσαι...όταν οδηγείς με το πρόβλημα , δεν καταλαβαίνεις διαφορά , και επιμένει η ένδειξη ....πανικοβάλλεσαι και κυρίως όταν δεν γνωρίζεις την μοτοσικλέτα (όπως εγώ, πολύ ηλεκτρονικό ρε παιδί μου) πανικοβάλλεσαι! το θέμα παίδες είναι για εμένα ένα...πρέπει να πάω για έλεγχο;;; θανκςςςςςς |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Από περιέργεια, έχει τσεκάρει/συγκρίνει κανείς τις ενδείξεις πίεσης που δίνει η μηχανή στα λάστιχα με κάποιο πιεσόμετρο? (πχ το αναλογικό της Michellin που θεωρώ κορυφαίο)
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Το θεμα ομως ειναι οτι γνωριζοντας οτι η μηχανη εχει ενδειξη πιεσης ελαστικων, παρασυρομαστε στο να μην ελεγχουμε ποτε την πιεση σε βενζιναδικο και να περιμενουμε ποτε θ αναψει το λαμπακι για να παμε να κανουμε ελεγχο. Σωστα ή λαθος; Εχεις παει ποτε σε βενζιναδικο να κανεις ελεγχο; Για μενα το σωστο ειναι μια-δυο φορες την εβδομαδα σε βενζιναδικο για ελεγχο. Δεν ειμαι κατα της τεχνολογιας (αλλωστε η δουλεια μου ειναι μηχανικος δικτυων), αλλα απο καποιο σημειο και μετα παραειναι υπερβολικες ολες αυτες οι τεχνολογιες. Ειδικα οταν δεν δουλευουν σωστα και πανικοβαλουν τον κοσμο. Last edited by emix; 09-04-2010 at 14:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ομαδική αγορά ελαστικών στην Αθήνα !!! | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Ομαδικές Αγορές | 1235 | 26-12-2013 23:05 |
Προθέρμανση, υπερθέρμανση, ελαστικών!!!! | riko46 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 28-09-2009 00:00 |
Αλλαγή ελαστικών | fidemporas | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 10 | 02-09-2009 20:22 |
Οδηγός ελαστικών | Tigas | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 13 | 11-07-2009 22:05 |
Περί ελαστικών | leonidas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 19 | 29-06-2009 01:16 |