![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Τωρα για το οτι ειναι ''πιο θορυβωδης'' κι εδω εχω τις αντιρρησεις μου αλλα το αυτι του καβαλαρη της δεν μπορω να το συναγωνιστώ!!! απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν (πανω απο 230,000κμ με τα Βαραντερο μου, για τα αυτοκινητα μην ρωτησεις...πολυ παραπανω)!!! Last edited by GeorgeP; 19-04-2010 at 17:51. |
#12
|
|||
|
|||
![]()
Χαιρεται κυριοι,εμενα παντως απτην bmw μου εχουν πει να βαζω μονο απλη γιατι μπερδευεται καποιος αισθητηρας. Και περαν αυτου εχω δει και αφιερωμα που εχουν δοκιμασει ολες τις βενζινες και δεν αλλαζει τιποτα απολυτως σε κινητηρες με κατω απο 140-150 αλογα,σαν αποδοση. Παρολα αυτα ειναι γεγονος οτι ο κινητηρας σε γενικες γραμμες δουλευει καλυτερα.Ελπιζω να βοηθησα.!!!
|
#13
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν
![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.
(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() εμεις οι γιαπωνεζοι βλέπεις δεν εχουμε τετοια προβληματα, οτι και να τους βαλεις τα καινε αδιαμαρτυρητα!!!! ![]() Σημ. Μα καλα τι αισθητηρας ειναι αυτος που δεν αντιδράει αμεσα???? ![]() ![]() Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 08:45. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Αν το διαβασες εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24049 (νουμερο 3 μηνυμα) ο τυπος ειναι παντελως ασχετος! Συνδυαζει το ''πείρος'' με τα ''πειρακια'' τελειως λαμθασμενα!!! Το σωστο ειναι στο ιδιο σαιτ στο παρακατω μηνυμα το νουμερο 4! Το οποιο λεει: ''Oταν η βενζινη δεν ειναι καταλληλη για τον κινητηρα,τοτε παρουσιαζονται τα "πειρακια".Γνωστα και ως κρουστικη καυση ή αυταναφλεξη. Ενω η καυση αρχιζει απο το μπουζι και εξαπλωνεται κανονικα,ξαφνικα η εξαπλωση αυξανεται αποτομα,μεχρι που περνει τη μορφη εκρηξης. Η καυση αυτη συνοδευεται απο κτυπους που ακουγονται ξεκαθαρα εξω απο τον κινητηρα και συνηθως μοιαζουνε με "μεταλλικοι" κτυποι. Με την πρωτη αναφλεξη που προκαλει ο σπινθηρας,αναπτυσσεται μια πρωτη πιεση .Αυτη συμπιεζει το υπολοιπο μιγμα προς τα τοιχωματα του κυλινδρου . Το μιγμα αυτο αυταναφλεγεται,οταν η ποιοτητα της βενζινης δεν αντεχει στην ψηλοτερη συμπιεση και την αντιστοιχη θερμοκρασια . Ετσι,δημιουργειται ενα δευτερο κυμα καυσης ,το οποιο προχωρει αντιθετα απ`τα τοιχωματα του κυλινδρου προς το κεντρο . Τα δυο αυτα μετωπα της φλογας συγκρουονται και προκαλουν την ακαριαια εκρηξη του υπολοιπου καυσιμου που γινεται αντιληπτη με τους κτυπους. Συνεπειες απο τα "πειρακια" θα μπορουσε να ειναι η υπερθερμανση του κινητηρα ,πτωση της αποδοσης του ,μεχρι και τρυπημα εμβολου θα μπορουσανε να προκαλεσουν. Ακομη αυταναφλεξη θα μπορουσε να εμφανιστει και με την αυξηση της προαναφλεξης(αβανς) καθως και με την αυξηση της συμπιεσης. Παντως η κυρια αιτια εμφανισης του φαινομενου ειναι η ποιοτητα της βενζινης και η ιδιοτητα της αντιεκρηκτικοτητας της(δηλαδη η αντισταση που παρουσιαζει στη συμπιεση και την αυταναφλεξη και οριζεται με το βαθμο του οκτανιου.)'' Aκομη οι αιτιες των πειρακιων ειναι όπως αναφερονται πολυ σωστα παρακατω απο εδω Tι είναι τα πειράκια στον κινητήρα μας; - Ibiza Mania Club ''Τα πειράκια στόν κινητήρα μας δημιουργούνται απο πολλές περιπτώσεις! Οι πέντε βασικές αιτίες είναι οι παρακάτω. 1)Αυξημένη συμπίεση, 2)κακή ποιότητα καυσίμου(νερό,μικρότερος αριθμός οκτανίων-κετανίων), 3)καπνισμένος θόλος κάυσης, 4)αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα, 5) υπερβολικό αβάνς.. Στήν 1 περίπτωση συμβαίνει βελτιώντας τήν κυλινδροκεφαλή στόν κινητήρα με αποτέλεσμα να μικραίνουμε τήν διαδρομή τού εμβόλου,πράγμα πού συμαίνει οτι τό εργοστασιακό αβάνς θα είναι υπερβολικό.. Στήν 2 περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου ,πράγμα που συμβαίνει ακόμα εν ετη 2004 στήν ελλάδα, πρίν ακόμα φτάσει ο κινητήρας στό σημείο εκρήξεως ,είναι ότι το καύσιμο αυτοαναφλέγεται απο μόνο του! όπως και συμβάλουν σε αυτά τα κατάλειπα των δεξαμενών και οι νοθείες κάποιων επιτήδιων.. Στην 3 περίπτωση όπου ο κινητήρας έχει αρκετή ποσότητα καρβουνιάς έχουμε το φαινόμενο πειράκι διότι το κάρβουνο εχει την ιδιότητα να διετηρείται πυρακτωμένο μετά απο λίγη ώρα λειτουργείας του κινητήρα μας, πράγμα πού οταν εισέρχεται το καύσιμο στόν πυρακτωμένο τότε θάλαμο καυσης έχουμε αυτανάφλεξη ! Στην 4 περίπτωση όπου ο κινητήρας γιά κάποιο λόγο έχει υπερθερμανθεί και μιλάμε γιά θερμοκρασίες τις τάξεως τών 350-500 c (βλεπε κινηση στην πολη με μικρες ταχυτητες φαινομενο που επηρεαζει τα μάλα τα εροψυκτα δηλαδη τα GS/RT)τότε και πάλι λόγο του παραπάνω έχουμε αυτανάφλεξη καυσίμου! Δηλαδη ακομα και την καλυτερη βενζινη του κοσμου να βαλεις αν ο κινητρας ειναι ικανος για να ''τηγανισει αυγα'' τοτε ενδεχεται να ακουσεις πειρακια!!! Στην 5 περίπτωση μας το υπερβολικό αβάνς (προπορεία ανάφλεξεως) έχει ηδη γίνει η έκρηξη καυσίμου πρίν κάν κλείσουν όλες οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα διαφυγή νοπού καυσίμου και μέρος καυσαερίου. Να σημειώσουμε οτι τά πειράκια δέν είναι κάποια μεταλλικά αντικείμενα μέσα στόν κινητήρα μα κροτικός θόρυβος τών παραπάνω! '' Για οσους δεν βαριουνται να διαβαζουν και γνωριζουν αγγλικα εδω http://www.factorypro.com/tech_tunin..._vs_power.html θα βρειτε οτι χρειαζεστε!! Ειδικα σε αυτο που λεει: Does using a fuel with higher octane numbers automatically make more power? Not unless they are preventing "knock". Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 09:00. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
Τα ίδια πράματα λέμε, μην αρπάζεσαι. Απλώς δεν έκατσα να κάνω την ίδια ανάλυση που παραθέτεις εσύ. "Πειράκια' μεταφράζουν τα μαστόρια στα ελληνικά το "knocking" του κινητήρα που ακούγεται από την πρόωρη ανάφλεξη του μίγματος...
![]() |
#19
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αν τα ποσταρισματα μου καμια φορα ειναι σε εντονο υφος δεν ειναι γιατι ''αρπαζομαι'' (ειδικα με σας τους συναδελφους) αλλα γιατι δεν μπορω το στύλ ''πεστου κατι να μας αδειασει την γωνια!!'' Εξάλλου το παραπανω σωστό που εγραψες δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο (δες παρακατω) σου ποστ!! Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 15:34. |
#20
|
|||
|
|||
![]()
απλη αμολυβδη μιας και διαφορες δεν προκειται να δω κι ολα ειναι παραπλανητικα.γνωστης του θεματος.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
super tenere 2010 | wet & dirty | Άλλες εταιρίες | 61 | 22-04-2010 18:43 |
SUPER ΑΝΕΚΔΟΤΟ | MARK | Ανέκδοτα | 10 | 17-04-2010 11:23 |
Πάνω από τα 1,50 ευρώ το λίτρο η αμόλυβδη | MARK | Επικαιρότητα | 2 | 07-03-2010 17:10 |
SUPER ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ | MARK | Ανέκδοτα | 11 | 25-02-2010 09:25 |
Η σούπερ αμόλυβδη βοηθάει ? | eolos | Τεχνικά θέματα διάφορα | 60 | 02-09-2009 08:07 |