![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#11
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα 7-10 άλογα που χανονται απο τον στροφαλο μεχρι τον τροχο ειναι απολυτως λογικά!!!! Μέτρα.....στροφαλος-δισκος(συμπλεκτη)- Σαζμαν-αξονας κινησης (¨η αλυσιδα)- διαφορικο (¨η γραναζι ροδας) και τελος συνεμπλοκ για αυτα τα μηχανακια με την αλυσιδα!!! Απο ολα αυτα περναει η ιπποδυναμη των 105-110 ιππων για να φτασει στον αριστερο σου καρπό!!! Τωρα Δυο GS 1200, η μια του 2008 και η άλλη του 2010 μπορει να βγαζουν ιδια ισχυ στο νουμερο ομως δεν την απλωνουν το ιδιο στο δρόμο!!!! Αν προσεξεις τα διαγραμματα τους (ροπης/ιπποδυναμης σε ξενο περιοδικο) τα οποια θα δημοσιευτουν και στην ελλαδα στα επερχομενα συγκριτικα των ελληνικων μοτοπεριοδικων, το του 2010 εχει περισσοτερη δυναμη στις μεσαιες απο οτι το του 2008 και πισω!!! κι αυτο ειναι το κερδος σου αγοραζοντας το μοντελο του '10!! Τιποτε άλλο!!! Ακομα εχουν και διαφορετικη 6η ταχυτητα (πιο μακρια στο 2010), αλλα και τελειως διαφορετικη διαχειριση κινητηρα (ECM, καυσιμο, αβανς κ.λ.π) δινοντας άλλα χαρακτηριστικα στην μοτοσυκλετα!!! Last edited by GeorgeP; 20-04-2010 at 20:12. |
|
|