GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 30-05-2010, 22:50
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι αλλα δεν ειπε οτι θα ειναι μποξερ!!!!! ετσι δεν ειναι???
Γιώργο μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί ; φταίει ο σχεδιασμός του κινητήρα που δεν επιτρέπει την δημιουργία κυκλώματος υδρόψυξης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο σωτήριο έτος 2010 με την επεξεργασία των μετάλλων να έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα να μην μπορούν να χωρέσουν σε ένα τόσο "μεγάλο" σε όγκο μοτέρ ένα κύκλωμα υδρόψυξης.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 31-05-2010, 08:53
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί ; φταίει ο σχεδιασμός του κινητήρα που δεν επιτρέπει την δημιουργία κυκλώματος υδρόψυξης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο σωτήριο έτος 2010 με την επεξεργασία των μετάλλων να έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα να μην μπορούν να χωρέσουν σε ένα τόσο "μεγάλο" σε όγκο μοτέρ ένα κύκλωμα υδρόψυξης.
Θέλει πολυ εξηγηση και θα κατηγορηθω για πολυλογια!!!!!!!

Σε γενικες γραμμες, ενας ογκωδης αεροψυκτος κινητηρας οπως ο μποξερ της GS θα μεγαλωση τουλαχιστον κατα 1/3 μονον και μονο απο τα διπλασια χιτωνια για να περασει το νερο αναμεσα τους!! Εκει συντελουνται τα 2/3 του εργου της ψυξης αφου εκει παραγεται η θερμοτητα η οποια στην συνεχεια μετατρεπεται σε εργο (ροπη/ιπποδυναμη). Μετα, προσθεσε άλλο 1/3 απο τον ογκο του ψυγειου, την τρομπα νερου, το δοχειο διαστολης και τις εξωτερικες σωληνωσεις μεταφορας του υγρου και εχεις εναν δικυλινδρο αεροψυκτο μεγεθους Messerschmitt Bf 109!!!
Ακομα θα προσθεσεις και καμια 20αρια κιλα τουλαχιστον απο ολα τα παραπανω!!!


Σκεψου οτι ο μποξερ της GS μαζι με το σαζμαν της ειναι διπλασιος σε εξωτερικο ογκο απο αυτον του Βαραντερο που ειναι υδρόψυκτος!!!
Attached Images
File Type: jpg Me109.jpg (8.7 KB, 11 views)
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 31-05-2010, 09:17
frits Ο/Η frits βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αχαρνές
Μoto: BMW R1200 GS 2005 YAMAHA TTR 250
Μηνύματα: 6,620
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Θέλει πολυ εξηγηση και θα κατηγορηθω για πολυλογια!!!!!!!

Σε γενικες γραμμες, ενας ογκωδης αεροψυκτος κινητηρας οπως ο μποξερ της GS θα μεγαλωση τουλαχιστον κατα 1/3 μονον και μονο απο τα διπλασια χιτωνια για να περασει το νερο αναμεσα τους!! Εκει συντελουνται τα 2/3 του εργου της ψυξης αφου εκει παραγεται η θερμοτητα η οποια στην συνεχεια μετατρεπεται σε εργο (ροπη/ιπποδυναμη). Μετα, προσθεσε άλλο 1/3 απο τον ογκο του ψυγειου, την τρομπα νερου, το δοχειο διαστολης και τις εξωτερικες σωληνωσεις μεταφορας του υγρου και εχεις εναν δικυλινδρο αεροψυκτο μεγεθους Messerschmitt Bf 109!!!
Ακομα θα προσθεσεις και καμια 20αρια κιλα τουλαχιστον απο ολα τα παραπανω!!!


Σκεψου οτι ο μποξερ της GS μαζι με το σαζμαν της ειναι διπλασιος σε εξωτερικο ογκο απο αυτον του Βαραντερο που ειναι υδρόψυκτος!!!

Ευχαριστώ

Αν πάντως το πρόβλημα είναι το βάρος δεν τρέχει τίποτα, τι 220, τι 240 μην ξεχνάς ότι στους ΒΜWάκηδες αρέσουν τα ογκώδη και βαριά, δες GS vs GSA, εξάλλου 10-15 αλογάκια αξίζουν 20 κιλά παραπάνω.
Το πρόβλημα νομίζω θα είναι στο πως θα απαντήσει σε κινήσεις τύπου ΗΟΝDA V4 που αν βάλει τέτοιο κινητήρα σε 1000 ΟΝ-OFF θα αλλάξει τις ισορροπίες.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special BMW R1200R Auction for Charity Alext Νέα μοντέλα BMW 5 30-10-2009 04:31
BMW R1200R touring special!!!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 11 31-07-2009 20:30
Δοκιμή BMW R1200R arisxios Νέα μοντέλα BMW 3 26-03-2009 18:32


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 02:47.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!