![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Γιώργο μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί ; φταίει ο σχεδιασμός του κινητήρα που δεν επιτρέπει την δημιουργία κυκλώματος υδρόψυξης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο σωτήριο έτος 2010 με την επεξεργασία των μετάλλων να έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα να μην μπορούν να χωρέσουν σε ένα τόσο "μεγάλο" σε όγκο μοτέρ ένα κύκλωμα υδρόψυξης.
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Σε γενικες γραμμες, ενας ογκωδης αεροψυκτος κινητηρας οπως ο μποξερ της GS θα μεγαλωση τουλαχιστον κατα 1/3 μονον και μονο απο τα διπλασια χιτωνια για να περασει το νερο αναμεσα τους!! Εκει συντελουνται τα 2/3 του εργου της ψυξης αφου εκει παραγεται η θερμοτητα η οποια στην συνεχεια μετατρεπεται σε εργο (ροπη/ιπποδυναμη). Μετα, προσθεσε άλλο 1/3 απο τον ογκο του ψυγειου, την τρομπα νερου, το δοχειο διαστολης και τις εξωτερικες σωληνωσεις μεταφορας του υγρου και εχεις εναν δικυλινδρο αεροψυκτο μεγεθους Messerschmitt Bf 109!!! ![]() ![]() Ακομα θα προσθεσεις και καμια 20αρια κιλα τουλαχιστον απο ολα τα παραπανω!!! Σκεψου οτι ο μποξερ της GS μαζι με το σαζμαν της ειναι διπλασιος σε εξωτερικο ογκο απο αυτον του Βαραντερο που ειναι υδρόψυκτος!!! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ευχαριστώ Αν πάντως το πρόβλημα είναι το βάρος δεν τρέχει τίποτα, τι 220, τι 240 μην ξεχνάς ότι στους ΒΜWάκηδες αρέσουν τα ογκώδη και βαριά, δες GS vs GSA, εξάλλου 10-15 αλογάκια αξίζουν 20 κιλά παραπάνω. Το πρόβλημα νομίζω θα είναι στο πως θα απαντήσει σε κινήσεις τύπου ΗΟΝDA V4 που αν βάλει τέτοιο κινητήρα σε 1000 ΟΝ-OFF θα αλλάξει τις ισορροπίες. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Special BMW R1200R Auction for Charity | Alext | Νέα μοντέλα BMW | 5 | 30-10-2009 04:31 |
BMW R1200R touring special!!!!!!!!!!! | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 11 | 31-07-2009 20:30 |
Δοκιμή BMW R1200R | arisxios | Νέα μοντέλα BMW | 3 | 26-03-2009 18:32 |