GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 31-05-2010, 14:46
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
boxer και ξεπερασμενη τεχνολογια????? μμμμμμμμμμμ!!!!
τοτε θα πρέπει να καταργηθουν κατι Alfa Romeo, Subaru, goldwing που τα φορανε σε διαφορες παραλλαγες με ιπποδυναμεις απο 80 εως 500 ιππους!!!!! Με τα τελευταια να λαμβανουν μερος και στο WRC!!

Ειναι και οι μονοι κινητρες που παραγουν τοση ροπη απο τοσο χαμηλα!!! Η διαταξη αυτη εχει πολλα καλα και λιγα κακα!!!!
δεν σκοπεύω στη GS μου να προσθέσω βάρος και ρόδες.....
ας μείνει μόνο με το ψυγειάκι λαδιού....
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 31-05-2010, 22:58
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: BMW R1200R & υδρόψυξη

Το θέμα με τον αερόψυκτο επίπεδο κινητήρα της σειράς R δεν είναι η απόδοση στη GS (με 110 -120 ίππους θα είναι ανταγωνιστικός για χρόνια) αλλά τα υπόλοιπα μοντέλα RT ,RT, S και R που σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχουν αρκετή απόσταση.
Τη διάταξη των κυλίνδρων θα την αποφασίσει η διοίκηση της BMW και όχι ο κάθε άσχετος .
Μπορεί να είναι μποξερ με 2 η 4 κυλίνδρους , μπορεί V, μπορεί σε σειρά με 2 η 3 η και 4 κυλίνδρους (ίσως μια παραλλαγή από τους κινητήρες που ανέπτυξαν και δοκίμασαν για το S1000 κ.α.).
Θέμα όγκου ΔΕΝ υπάρχει . Το 1993 παρουσιάσθηκε ο 1100 με 5αρι σαμάν , φυσικά με 1200 και 6αρι θα ήταν ογκωδέστερος και βαρύτερος … ΛΑΘΟΣ.
-Έχει πετάξει κάποιος έναν 1200 μποξερ στην μπανιέρα του και μετά έναν από XLV ; Έχουμε ακριβή αποτελέσματα ; (Ασχέτως εάν η σύγκριση είναι άδικη μιας και ο πρώτος παίζει –εν μέρη-και το ρόλο πλαισίου)
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Special BMW R1200R Auction for Charity Alext Νέα μοντέλα BMW 5 30-10-2009 05:31
BMW R1200R touring special!!!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 11 31-07-2009 21:30
Δοκιμή BMW R1200R arisxios Νέα μοντέλα BMW 3 26-03-2009 19:32


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:49.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!