![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#22
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]()
ναι,και καθε ενα μετρο σταματαγες,ξεφυσαγες,τη χαιδευες και κοιταγες να δεις αν εχει παθει κατι!
![]() ![]() μαρτυρας ο κωστας-gsmaniac! ![]() |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Επειδή δεν σε πιστεύουνε πια Κώστα επικαλείσαι και μάρτυρες...!
|
#25
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#26
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]()
Επειδή έχω περάσει και απο τα δύο και πάντα λέω τα πράγματα με το όνομά τους , το RT είναι το απόλυτο μηχάνημα για μένα, μια κατηγορία απο μόνο του και άς λέγεται Touring (πάντα σε σχέση με το GS), που συνδυάζει: άριστη οδηγική συμπεριφορά (σίγουρα συμπεριφέρεται πολύ καλύτερα απο οποιοδήποτε GS) , πλήρη προστασία απο ανέμους και βροχή για οδηγό, επιβάτη αλλά και αισθητήρες, τσιμούχες, προστατευτικά κτλ., τέλεια άνεση (συνδυασμός θέσης οδήγησης και καθίσματος), στρίβει και μανουβράρει καλύτερα απο το GS (λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους και μικρότερου εμπρός τροχού) και τέλος πηγαίνει πολύ εύκολα σε βατό χώμα (άσχετα άν εγώ το πήγα κατα λάθος και σε κατσάβραχα που ήταν μόνον για XR). Η ουσία...τέλειο για παντού, εκτός αν είσαι για κοτρώνες, κατσάβραχα και ποτάμια στο 70% της ετήσιας οδήγησής σου. .....Τάχω ξαναπεί αλλά δεν γίνομαι τόσο εύκολα πιστευτός γιατί κανένας δεν θέλει να ξεκολλήσει απο τα πιστεύω του.
Νάμαστε όλοι καλά και πάντα όρθιοι να χαιρόμαστε αυτό που έχουμε...! |
#28
|
|||
|
|||
![]()
Δέν αποκάλεσαι κανείς το RT enduro, αλλά σίγουρα τα καταφέρνει αξιοπρεπώς οταν χρειαστεί ανάγκη...!
|
#29
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() τεσπα,πιστευω οτι για καποιον που ταξιδευει συχνα και μακρια το rt ειναι η ιδανικη μηχανη,απο την αλλη για καποιον που κινειται στο λεκανοπεδιο και κανει κοντινα ταξιδακια η εξορμησεις στα νησια και σε εξοχικους δρομους το gs ειναι μανουλα! ![]() |
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|