![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Γιατί ρε παιδιά τόση επιστήμη για να αποφεύγουμε τα ραντάρ ανίχνευσης ταχύτητας;
Για να μας βλάψουν τα χρησιμοποιούν; Τα χρησιμοποιούν μάλλον για να προστατεύσουν το δημοκρατικό δικαίωμα που έχουμε όλοι μας να κυκλοφορούμε με ασφάλεια και να μην απειλείται η ζωή μας από από τον κάθε ένα που βγάζει τα απωθημένα του στους δημόσιους δρόμους. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι είναι θεμιτό ή μαγκιά να υπερβαίνετε το όριο ταχύτητας οδηγώντας ανάμεσα στους συνανθρώπους σας; Έχετε δει ποτέ άνθρωπο μες τα αίματα να ξεψυχάει μπροστά στα μάτια σας με εκείνο τον ανατριχιαστικό ρόγχο της τελευταίας εκπνοής; Δυο φορές το έχω δει ζωντανά, μηχανόβιο στη Γλυφάδα και πεζή γυναίκα στου Παπάγου και πάρα πολλές άλλες φορές αντίκρυσα σώματα που είχαν ήδη ξεψυχήσει όταν διερχόμουν και όλα γιατί κάποιος "έτρεχε" πολύ. Ή νομίζετε ότι εμείς είμαστε μάγκες, ξέρουμε που και πως τρέχουμε και δεν συμβαίνουν αυτά σε μας; Αν πηγαίνουμε με το όριο, θα μας απασχολήσει ποτέ το θέμα του εντοπισμού μας από ραντάρ; 3 φορές με έχουν "χτυπήσει" ραντάρ στα 28 χρόνια που οδηγάω και είχαν απόλυτο δίκιο, καλά μου έκαναν που μου έκοψαν το πρόστιμο και ίσως να με έχουν προφυλάξει τώρα από χειρότερα που πιθανόν να έκανα αν ήξερα ότι θα παρανομούσα ανενόχλητος. (Τη μια φορά μου έδειξαν και το νούμερο που ανάγραψε το ραντάρ και μουρμούριζα απο μέσα μου: "Για κοίτα ρε, ακριβώς τόσο πήγαινα!!!") Να εύχεστε να γεμίσει ο τόπος ραντάρ ανίχνευσης ταχύτητας γιατί ο φόβος φιλάει τα έρημα και κυκλοφορούν και τα παιδιά μας εκεί έξω... Πολύ το χαίρομαι όταν βλέπω τις κάμερες ταχύτητας στο δρόμο ή όταν βλέπω τον αστυνόμο να με σκοπεύει με το doppler όταν περνάω μπροστά του! Δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερη από τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στο ίντερνετ και ειλικρινά λυπάμαι για όσους από μας έχουν βιώσει παρόμοιες τραγωδίες με γνωστά και συγγενικά τους πρόσωπα είτε γιατί "έτρεχαν" αυτά, είτε γιατί "έτρεχε" κάποιος άλλος και τους στέρησε το αυτονόητο δικαίωμα... (Τι κακό κι αυτό με τις μανάδες που κρατάνε τα μωρά τους αγκαλιά για να τα "προστατεύσουν"...) |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
και τα μετρα τις τροχαιας τις περισοτερες φορες ειναι απλα εισπρακτικα. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Από προσωπική μου πείρα, όπου βλέπω μεγάλη ευθεία (ανάμεσα σε λιβάδια και αγρούς) και ταμπέλα ορίου ταχύτητας (κατά τη γνώμη μου) απαράδεκτα χαμηλή, περιμένω πως πίσω από τον πρώτο θάμνο, θα συναντήσω ΡΑΝΤΑΡ .....
Τις περισσότερες φορές, είχα δίκιο .... ![]() ![]() georgeP, πολύ καλό το θέμα σου. Γράψε και άλλα να μας "φωτίζεις" !!!!
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
+1000 πολύ καλή ενημέρωση από τον Γιώργο.μπράβο!!!!!!
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αγαπητοί φίλοι το έχω δει και αυτό και το απόλαυσα. Ατελείωτες ευθείες σε καταπράσινους αγρούς στη Γερμανία, χωρίς μπάρα στη μέση, με όριο τα 70χλμ/ω και κανείς μα κανείς να περνάει το όριο αυτό. 'Ολα τα αυτοκίνητα, όλες οι μηχανές (στην πλειοψηφία τους BMW και πάνω από τις μισές GS) να πηγαίνουν με 70-80 και κανείς να μην ενοχλείται. Μπράβο στον αστυνόμο που θα στηθεί στις ευθείες και στα λιβάδια και θα μας προστατεύσει από αυτούς που αμφισβητούν το δικαίωμά μας να βολτάρουμε ήσυχα χωρίς να απειλούμε κανένα με την υπερβολή των ορίων. Όπως λένε και οι ξενέρωτοι οι Άγγλοι στο παραπάνω βιντεάκι "British safe driving commercial": "Είναι 30mph για κάποιο λόγο". |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Λυπάμαι που το λέω και γω πολλές φορές μέσα στην απογοήτευσή μου, ότι είμαστε Ελλάδα και τίποτε δε θα γίνει, αλλά όντες ηττοπαθείς δεν θα διορθώσουμε ποτέ τίποτε. Μπορούν να γίνουν καλύτερα τα πράγματα, το έχω δει σε πολλά μέρη του κόσμου να δουλεύει. Αν τα ρίχνουμε στους "άλλους" και στους αστυνόμους που εμείς τους δίνουμε το δικαίωμα να μας γράφουν, μια ζωή μες την κακομοιριά θα είμαστε. Οδηγάω χιλιάδες χιλιόμετρα στην Β. Ευρώπη και το λιγότερο κάθε 2.000 χλμ που κάνω να συναντήσω κάποιον που με "τσαντίζει" με την οδηγική του συμπεριφορά. Έχω να πατήσω κόρνα πάνω από 3 χρόνια στο αυτοκίνητο. Όσο για την μοτοσυκλέτα, δεν έχω ιδέα πως ακούγεται το μπιπ της. Κατεβαίνω στην Αθήνα και προσπαθώ να επιβιώσω στο κάθε χιλιόμετρο από την αναρχία και την αγένεια των περισσότερων οδηγών. Άσχετο: Την τελευταία φορά στα φανάρια στο κέντρο, ένας τύπος σκούπιζε τη μύτη του και πέταξε το softex από το παράθυρο έξω. Είμαι δίπλα του και του λέω "τι κάνεις;;;". Με κοιτάει σαν ούφο. Την ξανασκουπίζει και πετάει και το επόμενο. Έχουν γουρλώσει τα μάτια μου μέσα από το κράνος και του γνέφω πάλι. Με ξανακοιτάει πολύ περίεργα. Είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι δεν τα πέταγε επίτηδες τα χαρτιά γιατί ΔΕΝ καταλάβαινε ότι αυτό που έκανε δεν ήταν σωστό... Άντε να μιλήσεις για όρια ταχύτητας σ' αυτόν τον άνθρωπο που οδηγάει ανάμεσά μας... |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
!
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Σου επιτρέπω και σου παραεπιτρέπω να σχολιασεις τα λεγόμενα μου οχι μια αλλα 1001 φορές!! Δεν θα διαφωνησω σε τιποτα απο το ποστ σου παρα μονο στην πρωτη και δευτερη παραγραφο σου. Οπως το λεει και ο νομος που παραθετεις στην πρωτη,' ‘’Ειδικά για τους αυτοκινητοδρόμους, τους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας και το πρωτεύον εθνικό οδικό δίκτυο, όπως αυτό ορίζεται με τις σχετικές αποφάσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ, τα όρια ταχύτητας, εκτός των ανωτάτων επιτρεπομένων ορίων που προβλέπονται από το άρθρο αυτό, καθορίζονται και μεταβάλλονται ύστερα από μελέτη και μόνο με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ. Οι κατά την προηγούμενη και την παράγραφο αυτή αποφάσεις, τίθενται σε ισχύ από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων στις ανωτέρω οδούς. ‘’ 'Aρθρο 20/παρ. 7/ Κ.Ο.Κ.'' Αναφερει ΜΟΝΟΝ τους αυτοκινητοδρομους, τους δρομους ταχειας κυκλοφορίας, και το πρωτευον Εθνικό δικτυο και οχι το επαρχιακό!! Εγω μιλουσα για το επαρχιακό δικτυο όπου εκει πεφτουν και το 98% των προστίμων και όπου εκει στηνονται τα ραντάρ!! Διότι στους αυτοκινητόδρομους υπάρχουν τα 130κμ σαν ανωτατο οριο τα οποια ειναι αποδεκτά (λιγα αλλα αποδεκτά), στους δρόμους ταχειας κυκλοφορίας απο 90 (Συγγρου) μεχρι 110 και στο πρωτευον δικτυο απο 70-90 αναλόγως δρομου, στροφων, εδάφους κ.λ.π.!! Μονον σε αυτους τους δρόμους το οριο αποφασίζεται απο το ΥΠΕΧΩΔΕ και οχι στο επαρχιακο δικτυο (π.χ. Τριπολη-Καλαματα όπου μετα τις γνωστες στροφες υπαρχει η ευθεια των 5κμ+ κι οπου το οριο ειναι 50κμ αν θυμαμαι καλά!!) το οποιο αποτελει και το 85% του συνολικου δικτυου της χωρας!!! Και ξερεις γιατι στους αυτοκινητόδρομους δεν επιβαλλονται τοσα προστιμα και σπανιως να υπάρχει φορητο ρανταρ? (όπως και σπανίως εως ΠΟΤΕ γινονται ατυχηματα) Διότι η ΕΕ διατασσει στους αυτοκινητόδρομους να μην υπάρχουν εσοχες (παρκινγκ) παρα μονον σταθμοι ανεφοδιασμου κι αυτοι ανισοπεδως της οδου!!! Και που θα στηθει ο τροχαίος με τον αυτοκινητο του αν δεν υπάρχουν οι εσοχες αυτές? Απλα πουθενα!!! Οσες εσοχες εχουν κατασκευαστει εγιναν παρανόμως ¨η πριν την πρασινη ταμπέλα που οριζει την αρχη του Αυτοκινητόδρομου (π.χ εξοδος απο την Θεσσαλονικη) όπου εσκεμενα τοποθετουνται 2-5 κμ ΠΡΙΝ της πραγματικης αρχης του αυτοκινητοδρομου δια να τοποθετουνται τα φορητα ραντάρ, όμως μετα απο 2-3 προσφυγες στα Ελληνικα και Ευρωπαικα Δικαστηρια, για τις εσοχες και τις κλησεις που δοθηκαν απο οργανα τοποθετημενα σε αυτες τις εσοχες ΜΕΣΑ στους αυτοκινητόδρομους, το φαινόμενο των ρανταρ σε αυτες τις εσοχες ελαττωθηκε κατα πολύ και εκτοτε τοποθετουνται τα GATSOS!!! Κια υτο γινεται διότι οι εσοχες αυτες δυναται να χρησιμοποιηθουν απο όλους όμως το εισερχομενο σε αυτες οχημα ελαττωνοντας ταχυτητα σε μια τεραστια ευθεια αποτελει κινδυνο για το επερχομενο οχημα, το μεγιστο κινδυνο όμως αποτελει το εξερχομενο απο αυτες τις εσοχες οχημα και καταλαβαινουμε όλοι το γιατί!!! π.χ μετά το Αρτεμισσιο εχεις δει πουθενα εσοχη? οχι!!!! Στην Εγναντια Θεσσαλονικη-Αλεξανδρουπολη υπάρχουν σε 2-3 σημεια κι αυτο ειναι όλο (τα κλεινουν τωρα απο οτι εμαθα), στο δε τμημα Ηγουμενιτσα-Θεσσαλονικη πουθενα!!! Απο Αθηνα-μεχρι Καμμενα Βουρλα υπάρχουν αλλα ο δρομος ειναι παλιας κατασκευης και πριν τα μετρα της ΕΕ, απο τα Καμμενα ΒΟυρλα όμως μεχρι Θεσσαλονικη δεν υπάρχει ουτε μια!!! Ετσι λοιπόν για να υπάρχει αντιστάθμισμα των εσόδων των Δημων (και τα τυχόν επιβληθεντα προστιμα σε αυτοκινητόδρομους στον Δημο απο οπου περναει το σημειο όπου επιβληθηκε το προστιμο πανε) ο καθε Δημαρχος και το Δημοτικο Συμβούλιο πηρε τα ηνία και καθε φορα που χρειαζεται χρηματα διατασσει τον τοπικο Αστυνομικο Δ/ντη για κλησεις!! Και τσουπ να τα ρανταρ στους δρόμους!!! Δυστυχως αυτη ειναι η αληθεια αγαπητε φίλε μου!!! Υ.Γ. Τα παραπανω ειναι ενας απο τους λογους που ο κος Σταθακης παραιτηθηκε απο την επιτροπη Οδικης Ασφαλειας, το ξαναλεω!! Δεν ειναι χαζος ο ανθρωπος!!!! Απόσπασμα:
Πάρε κι εναν άλλο ο οποιος οδηγει στον ιδιο δρομο, την ιδια ωρα, με 80 αλλα ειναι μεθυσμένος, τι πιθανοτητες εχει αυτός να σκοτωθεί? Πάνω απο 60% και μάλιστα κινδυνευει να πάρει στον λαιμο του και τον άλλον που παει με τα 280 αλλα κι αλλους που πανε με 120!!! Β) οδηγός νηφαλιος και σωστός οδηγει στο επαρχιακο δικτυο με 90κμ όπου το οριο ειναι 70κμ, βλέπει την ταμπέλα επικυνδυνη στροφη αριστερα και μειωση ταχυττας στα 40κμ, κοβει και παιρνει την στροφη των 180 μοιρων νορμαλ!! Ο ιδιος οδηγός ΔΕΝ προσεχει την/τις ταμπέλα/ες και αναποφευκτως βγαινει απο τον δρόμο!! Τι του πταιει? Η ταχυτητα? Οχι φυσικα, η χαζομαρα του και η απροσεξια του φταιει!!! Διότι και με οτι ταχυτητα πάνω απο τα 40 να πηγαινε πάλι εξω απο τον δρόμο θα εβγαινε στην στροφη των 180 μοιρών!! Αυτα ειναι λιγα παραδειγματα φιλε Δημητρη, εγω πάντως δεν μπορω να υπακουω στα κελευσματα του καθε αδαη ‘’χωριατη’’ δημαρχου ο οποιος αποφάσισε κατα το δοκουν για να γεμισει την τσέπη του!!! Όπως δεν μπορω να οδηγω στην Κατερινη και στην καθε Κατερινη με 130κμ γιατι το θεωρω χαζο να με παιρνει ο υπνος με τετοιες ταχυτητες σε τέτοιους δρόμους οταν σε άλλες χωρες ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΡΙΟ γιαυτους τους δρομους!1 Τι ειναι χαζοι οι Ευρωπαιοι δηλαδη? Εδω ακομα και οι αμερικανοι αναθεωρησαν αυτο το γελοιο ‘’55μιλια’’ και σε ορισμενες πολιτείες το εκαναν 70 μιλια διότι πολλοι οδηγοι κοιμοντουσαν με αυτην την ταχυτητα και προξενουσαν ατυχηματα σκοτωνοντας άλλους αλλα ακι τους ιδιους τους εαυτους τους!! Last edited by GeorgeP; 18-03-2009 at 14:57. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
:sm5::sm5: ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ![]() ![]()
|
![]() |
| Tags |
| bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw |
|
|