GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> ΑΝΑΒΑΤΗΣ > Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 13-07-2010, 11:29
ignimen Ο/Η ignimen βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ATH
Μoto: 1200GS
Μηνύματα: 54
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Παντελή, ποιας χρονολογίας είναι η μηχανή σου;

Είναι του 2008
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 13-07-2010, 13:17
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ignimen Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι του 2008
Μπροστά φρένο και τίποτα άλλο!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 13-07-2010, 14:02
steliosx Ο/Η steliosx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: Αγία Παρασκευή
Μoto: BMW F650GS'08 (twin), ΧΤ500'01
Μηνύματα: 522
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Καλημέρα σε όλους.

Νομίζω ότι ο GeorgeP έβαλε το θέμα στην σωστή του βάση, όπως πάντα άλλωστε (δηλώνω fan του GeorgeP).
Ο καλύτερος τρόπος φρεναρίσματος είναι η συνδυασμένη πέδηση με διαφορετική όμως κατανομή μπρός-πίσω. Για το λόγο αυτό έχουν εξελιχθεί και τα αυτόματα συστήματα συνδυασμένης πέδησης. Για εμάς τους "φτωχούς" που δεν διαθέτουμε αυτόματα συστήματα συνδυασμένης- κατανεμημένης πέδησης και έχουμε απλά-συμβατικά συστήματα αναρτήσεων (όχι δηλ. paralever & telelever), είναι καλό να αναπτύξουμε τέτοιες ικανότητες μέσα από την εμπειρία μας. Γενικά πάντως η πέδηση του πίσω τροχού συμβάλλει στην διατήρηση της γεωμετρίας της μηχανής, καθώς μειώνει την βίαιη βύθιση του μπροστικού συστήματος, ειδικά αν πατήσουμε το ποδόφρενο ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πρίν από το μπροστινό. Επίσης λίγη πίεση στο πίσω φρένο μπορεί να σου διορθώσει την πορεία σου μέσα σε μία στροφή (κλείνει την στροφή) Μέσα σε στροφή εξάλλου το μπροστινό ουσιαστικά δεν επιτρέπεται καθώς θα σου "ανοίξει" την στροφή (αλλαγή γωνίας καστερ) και θα επιβαρύνει ιδιαίτερα το μπροστινό. (Εξάλλου αν έχεις περιθώριο πρόσφυσης για φρενάρισμα, τότε έχεις και περιθώριο πρόσφυσης για "πλάγιασμα".
Μάλλον εχω βγεί εκτός topic!!

Εν κατακλείδι: Λαμβάνοντας υπόψην την βιβλιογραφία επί του θέματος ψηφίζω "ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΠΕΔΗΣΗ". ΠΟΛΥ μπροστά και ΛΙΓΟ πίσω. Πόσο και πότε είναι άλλο θέμα.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 07-05-2013, 03:14
Xarleas Ο/Η Xarleas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: H-D Road King 1450cc
Μηνύματα: 1,045
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπροστά φρένο και τίποτα άλλο!


Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !!
Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!!
Χριστός Ανέστη σε όλους.............
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 07-05-2013, 03:19
Xarleas Ο/Η Xarleas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: H-D Road King 1450cc
Μηνύματα: 1,045
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπροστά φρένο και τίποτα άλλο!
Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !!
Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA INTEGRAL ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!!
Χριστός Ανέστη σε όλους.............
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 07-05-2013, 16:53
xrhstos Ο/Η xrhstos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2012
Περιοχή: hlioupolh
Μoto: R 1200 GS 11/2010
Μηνύματα: 89
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Xarleas Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !!
Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA INTEGRAL ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!!
Χριστός Ανέστη σε όλους.............
Γεια σου φίλε , το 70 - 30 δεν υπάρχει σε φρενάρισμα. Το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά από το μπροστινό τροχό. Εκτός και αν εσύ θες να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα για χαβαλέ. Είναι άλλο πράγμα τι κάνουμε όλοι στο δρόμο και άλλο τι είναι το σωστό. Ο γρηγορότερος τρόπος για να φρενάρει μία μηχανή είναι σταδιακό και δυνατό πάτημα της μανέτας του μπροστινού φρένου. Αν αυτή η διαδικασία γίνει σε ακραία κατάσταση σηκώνεται ελαφρά και ο πίσω τροχός , που σημαίνει ότι δεν μπορεί (ο πίσω τροχός) να συμμετάσχει στο φρενάρισμα. Το πόσο δυνατά μπορεί να φρενάρει ένας τροχός έχει να κάνει με τη τριβή και η τριβή έχει άμεση σχέση με το πόσο βάρος πέφτει πάνω σε αυτό το τροχό. Αν την ώρα που θέλουμε να σταματήσουμε πατήσουμε και πίσω φρένο απλά καταφέρνουμε μέρος του βάρους να μεταφέρεται στο πίσω τροχό με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερο διαθέσιμο βάρος για το μπροστινό τροχό και λιγότερη τριβή. Σε κάθε αγωνιστική ή γρήγορη οδήγηση το φρενάρισμα γίνεται με το μπροστινό τροχό. Το πίσω φρένο υπάρχει για να κόβονται γωνίες ή να γίνονται διορθώσεις μέσα στη στροφή.
Το συνδυαζόμενο φρένο της GS είναι για άνεση και μόνο διότι δίνει ένα ελαφρύ πάτημα στο πίσω φρένο για την μερική αποφόρτιση της μπροστινής ανάρτησης και την ευκολία στις ανηφόρες. Πάντα όμως πρώτα φρενάρει τον μπροστά τροχό και ύστερα τον πίσω για να χαθεί όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος.

Last edited by xrhstos; 07-05-2013 at 16:55.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 07-05-2013, 20:06
Xarleas Ο/Η Xarleas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Άλιμος
Μoto: H-D Road King 1450cc
Μηνύματα: 1,045
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από xrhstos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γεια σου φίλε , το 70 - 30 δεν υπάρχει σε φρενάρισμα. Το φρενάρισμα γίνεται αποκλειστικά από το μπροστινό τροχό. Εκτός και αν εσύ θες να πατάς και τα δύο ταυτόχρονα για χαβαλέ. Είναι άλλο πράγμα τι κάνουμε όλοι στο δρόμο και άλλο τι είναι το σωστό. Ο γρηγορότερος τρόπος για να φρενάρει μία μηχανή είναι σταδιακό και δυνατό πάτημα της μανέτας του μπροστινού φρένου. Αν αυτή η διαδικασία γίνει σε ακραία κατάσταση σηκώνεται ελαφρά και ο πίσω τροχός , που σημαίνει ότι δεν μπορεί (ο πίσω τροχός) να συμμετάσχει στο φρενάρισμα. Το πόσο δυνατά μπορεί να φρενάρει ένας τροχός έχει να κάνει με τη τριβή και η τριβή έχει άμεση σχέση με το πόσο βάρος πέφτει πάνω σε αυτό το τροχό. Αν την ώρα που θέλουμε να σταματήσουμε πατήσουμε και πίσω φρένο απλά καταφέρνουμε μέρος του βάρους να μεταφέρεται στο πίσω τροχό με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερο διαθέσιμο βάρος για το μπροστινό τροχό και λιγότερη τριβή. Σε κάθε αγωνιστική ή γρήγορη οδήγηση το φρενάρισμα γίνεται με το μπροστινό τροχό. Το πίσω φρένο υπάρχει για να κόβονται γωνίες ή να γίνονται διορθώσεις μέσα στη στροφή.
Το συνδυαζόμενο φρένο της GS είναι για άνεση και μόνο διότι δίνει ένα ελαφρύ πάτημα στο πίσω φρένο για την μερική αποφόρτιση της μπροστινής ανάρτησης και την ευκολία στις ανηφόρες. Πάντα όμως πρώτα φρενάρει τον μπροστά τροχό και ύστερα τον πίσω για να χαθεί όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος.
Γειά σου Χρήστο και σε σένα και χρόνια πολλά.
Αν και σε γενικές γραμμές λέμε τα ίδια με διαφορετικά λόγια όσο αφορά το ποσοστό 70 μπροστά 30 πίσω είναι ενδεικτικό και όχι μετρημένο με... (πιεσόμετρο) !!! Η μόνη μας διαφωνία απ΄ όσο καταλαβαίνω εγώ βρίσκεται στο ότι εσύ θέλεις ή (μόνο) βασίζεσαι στα ηλεκτρονικά μέρη υποβοήθησης της μηχανής σου και όχι στις δυνατοτητές σου ! Πράγμα που σε κανένα μηχανάκι δεν εμπιστεύομαι την ζωή μου.... Άσε που οι περισσότεροι αναβάτες συνηθίζουν σε ένα τρόπο οδήγησης και με κάποιο άλλο κινδυνεύουν σοβαρά !
Αν το να χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα αποτελούν ..... ΧΑΒΑΛΕ για σένα τότε θα έλεγα εσύ να οδηγείς GS ή το πολύ κανένα MULTISTRADA......
Προσωπικά χρησιμοποιώ τρία μηχανάκια, ένα Harley για τα ταξίδια μου, ένα παπί για το κέντρο για τις δουλειές μου και ένα 650 DUKE για τα παιχνίδια στο χώμα... Το τελευταίο έχω να το κάνω πολύ καιρό.....
Σε διαβεβαιώ ότι όσα γράφεις ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ σε κανένα από τα τρία άσε που το μπροστινό μπλοκάρισμα του τροχού χωρίς μείωση του βάρους όπως λες είναι το πλέον ΣΙΓΟΥΡΟ.... εκτός πια αν περιμένεις να σε σώσουν τα ABS..... Xε.....
Αν έχω λάθος σε καλώ να μου το δείξεις και στα 3 μηχανάκια μου...... Με αγωνία δε θα ήθελα να δω κάποιον να κάνει και EDO με το Χάρλεη που όπως λες με μπροστινό δυνατό φρενάρισμα σηκώνεται ο πίσω τροχός.....
Χρόνια πολλά και πάλι!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 08-05-2013, 13:11
xrhstos Ο/Η xrhstos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2012
Περιοχή: hlioupolh
Μoto: R 1200 GS 11/2010
Μηνύματα: 89
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Xarleas Εμφάνιση μηνυμάτων
Γειά σου Χρήστο και σε σένα και χρόνια πολλά.
Αν και σε γενικές γραμμές λέμε τα ίδια με διαφορετικά λόγια όσο αφορά το ποσοστό 70 μπροστά 30 πίσω είναι ενδεικτικό και όχι μετρημένο με... (πιεσόμετρο) !!! Η μόνη μας διαφωνία απ΄ όσο καταλαβαίνω εγώ βρίσκεται στο ότι εσύ θέλεις ή (μόνο) βασίζεσαι στα ηλεκτρονικά μέρη υποβοήθησης της μηχανής σου και όχι στις δυνατοτητές σου ! Πράγμα που σε κανένα μηχανάκι δεν εμπιστεύομαι την ζωή μου.... Άσε που οι περισσότεροι αναβάτες συνηθίζουν σε ένα τρόπο οδήγησης και με κάποιο άλλο κινδυνεύουν σοβαρά !
Αν το να χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα αποτελούν ..... ΧΑΒΑΛΕ για σένα τότε θα έλεγα εσύ να οδηγείς GS ή το πολύ κανένα MULTISTRADA......
Προσωπικά χρησιμοποιώ τρία μηχανάκια, ένα Harley για τα ταξίδια μου, ένα παπί για το κέντρο για τις δουλειές μου και ένα 650 DUKE για τα παιχνίδια στο χώμα... Το τελευταίο έχω να το κάνω πολύ καιρό.....
Σε διαβεβαιώ ότι όσα γράφεις ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ σε κανένα από τα τρία άσε που το μπροστινό μπλοκάρισμα του τροχού χωρίς μείωση του βάρους όπως λες είναι το πλέον ΣΙΓΟΥΡΟ.... εκτός πια αν περιμένεις να σε σώσουν τα ABS..... Xε.....
Αν έχω λάθος σε καλώ να μου το δείξεις και στα 3 μηχανάκια μου...... Με αγωνία δε θα ήθελα να δω κάποιον να κάνει και EDO με το Χάρλεη που όπως λες με μπροστινό δυνατό φρενάρισμα σηκώνεται ο πίσω τροχός.....
Χρόνια πολλά και πάλι!
Φίλε οδηγούσα αγωνιστικά ένα gsxr για 2 χρόνια και δούλεψα και λίγο σαν εκπαιδευτής στα μέγαρα . Απο χώμα δε ξέρω , στην άσφαλτο όμως έτσι γίνεται , μέχρι και σχεδιαγραμμα μπορώ να σου φτιάξω με τις δυνάμεις για να καταλάβεις :
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 13-07-2010, 18:48
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ignimen Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι του 2008


Για το δικό σου μηχανάκι,

ότι ακριβώς σου είπε ο Κος Παναγιωτόπουλος ....

Μόνο "μπροστινό" ..... όλα τ' άλλα τα φροντίζει η μοτό ....




Οι υπόλοιπες συμβουλές των παραπάνω φίλων, ΔΕΝ είναι λάθος,

αλλά είναι χρήσιμες για μηχανάκια,

άλλων τύπων και άλλων εταιριών ....


Συμπληρωματικά να πω,

ΚΑΙ στο μάθημα με τον Νίκο Σπανό,

η συμβουλή του ήταν .... ΜΟΝΟ "μπροστινό" .....



Υ.Γ. Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, (και σκοτώσουμε κανένα Χριστιανό με διαφορετικό μηχανάκι)

όταν λέμε μόνο "μπροστινό", μιλάμε για την συγκεκριμένη μοτό του μέλους μας ignimen - BMW GS 1200 / 2008,

που διαθέτει το integral system (σύστημα συνδυασμένης πέδησης),

που σημαίνει ότι, φρενάροντας με το "μπροστινό",

η πέδηση κατανέμεται ανάλογα των περιστάσεων του οδοστρώματος, βάρους μοτό κ λοιπών παραμέτρων,

όσο χρειάζεται στον μπροστινό κ στον πίσω τροχό ....



.
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 13-07-2010, 23:58
antonis1150GSA Ο/Η antonis1150GSA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Μαγουλα Αττικης-Πατρα
Μηνύματα: 643
Προεπιλογή Απάντηση: Πως φρενάρει το gs ????????

Φρεναρεις με το μπροστινο......το πισω το χρισημοποιεις για ενισχυση του μπροστα σε περιπτωση άμεσου φρεναρισματος ή οταν θελεις να διορθωσεις κατα καποιο τροπο την μηχανη σου σε καποια στροφη κτλ....
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Πως Λειτουργεί το Διαφορικό gemara Τεχνικά θέματα διάφορα 37 06-11-2011 12:03
Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. Adrian Αυτοκίνητο 3 11-01-2010 09:14
Πως το λενε?? DERTILAS Χιούμορ 4 01-01-2010 21:22
Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 1 23-10-2009 22:05
Πως το λέτε το ....μόριο σας? pepax66 Ανέκδοτα 10 11-03-2009 21:14


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:39.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!