![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Είναι του 2008 |
|
#2
|
|||
|
|||
|
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Καλημέρα σε όλους.
Νομίζω ότι ο GeorgeP έβαλε το θέμα στην σωστή του βάση, όπως πάντα άλλωστε (δηλώνω fan του GeorgeP). ![]() Ο καλύτερος τρόπος φρεναρίσματος είναι η συνδυασμένη πέδηση με διαφορετική όμως κατανομή μπρός-πίσω. Για το λόγο αυτό έχουν εξελιχθεί και τα αυτόματα συστήματα συνδυασμένης πέδησης. Για εμάς τους "φτωχούς" που δεν διαθέτουμε αυτόματα συστήματα συνδυασμένης- κατανεμημένης πέδησης και έχουμε απλά-συμβατικά συστήματα αναρτήσεων (όχι δηλ. paralever & telelever), είναι καλό να αναπτύξουμε τέτοιες ικανότητες μέσα από την εμπειρία μας. Γενικά πάντως η πέδηση του πίσω τροχού συμβάλλει στην διατήρηση της γεωμετρίας της μηχανής, καθώς μειώνει την βίαιη βύθιση του μπροστικού συστήματος, ειδικά αν πατήσουμε το ποδόφρενο ένα κλάσμα του δευτερολέπτου πρίν από το μπροστινό. Επίσης λίγη πίεση στο πίσω φρένο μπορεί να σου διορθώσει την πορεία σου μέσα σε μία στροφή (κλείνει την στροφή) Μέσα σε στροφή εξάλλου το μπροστινό ουσιαστικά δεν επιτρέπεται καθώς θα σου "ανοίξει" την στροφή (αλλαγή γωνίας καστερ) και θα επιβαρύνει ιδιαίτερα το μπροστινό. (Εξάλλου αν έχεις περιθώριο πρόσφυσης για φρενάρισμα, τότε έχεις και περιθώριο πρόσφυσης για "πλάγιασμα". Μάλλον εχω βγεί εκτός topic!! ![]() Εν κατακλείδι: Λαμβάνοντας υπόψην την βιβλιογραφία επί του θέματος ψηφίζω "ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΗ ΠΕΔΗΣΗ". ΠΟΛΥ μπροστά και ΛΙΓΟ πίσω. Πόσο και πότε είναι άλλο θέμα.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !! Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!! Χριστός Ανέστη σε όλους............. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ρε Δημητρό θα τρελλαθούμε πια με αυτή την τεχνολογία !!!! Έχουμε ξεχάσει και τα βασικότερα του μοτοσυκλετισμού με όλα αυτά τα καλούδια (και τα τερτίπια) της τεχνολογίας.... Ο λόγος πίεσης των φρένων ΟΛΩΝ των μηχανών είναι 70 - 30.... και αυτό πάει να το καταρίψει ο ROBOCOP που εσείς καλείται μηχανάκι BMW που πρέπει και <θέλει> να πηγαίνει μόνο του κατά την μαμά εταιρεία και κινδυνεύετε να σκοτωθήτε με παπί............ Χα !!! Εκτός αν στη ζωή σας είσαστε ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ να οδηγείτε ΜΟΝΟ BMW ή καλύτερα (αυτό να σας οδηγεί...) !!
Έτσι που το πάτε θα σας χρειαστεί και το (γκατζετάκι) που είδα κάπου στο Forum και φοριέται στον καρπό και διευθύνει και κοντρολάρει την κίνηση των συσκευών διαβάζοντας την κίνηση των μυώνων...... Έλεος πια..... Καί καλείτε όλο αυτά μοτοσυκλέτα και μοτοσυκλετισμό με τα ΑΒS, ANTISPIN, EISA INTEGRAL ή όπως ΑΛΛΩΣ????? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ !!!!!!! Χριστός Ανέστη σε όλους............. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Το συνδυαζόμενο φρένο της GS είναι για άνεση και μόνο διότι δίνει ένα ελαφρύ πάτημα στο πίσω φρένο για την μερική αποφόρτιση της μπροστινής ανάρτησης και την ευκολία στις ανηφόρες. Πάντα όμως πρώτα φρενάρει τον μπροστά τροχό και ύστερα τον πίσω για να χαθεί όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος. Last edited by xrhstos; 07-05-2013 at 16:55. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αν και σε γενικές γραμμές λέμε τα ίδια με διαφορετικά λόγια όσο αφορά το ποσοστό 70 μπροστά 30 πίσω είναι ενδεικτικό και όχι μετρημένο με... (πιεσόμετρο) !!! Η μόνη μας διαφωνία απ΄ όσο καταλαβαίνω εγώ βρίσκεται στο ότι εσύ θέλεις ή (μόνο) βασίζεσαι στα ηλεκτρονικά μέρη υποβοήθησης της μηχανής σου και όχι στις δυνατοτητές σου ! Πράγμα που σε κανένα μηχανάκι δεν εμπιστεύομαι την ζωή μου.... Άσε που οι περισσότεροι αναβάτες συνηθίζουν σε ένα τρόπο οδήγησης και με κάποιο άλλο κινδυνεύουν σοβαρά ! Αν το να χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα αποτελούν ..... ΧΑΒΑΛΕ για σένα τότε θα έλεγα εσύ να οδηγείς GS ή το πολύ κανένα MULTISTRADA...... Προσωπικά χρησιμοποιώ τρία μηχανάκια, ένα Harley για τα ταξίδια μου, ένα παπί για το κέντρο για τις δουλειές μου και ένα 650 DUKE για τα παιχνίδια στο χώμα... Το τελευταίο έχω να το κάνω πολύ καιρό..... Σε διαβεβαιώ ότι όσα γράφεις ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ σε κανένα από τα τρία άσε που το μπροστινό μπλοκάρισμα του τροχού χωρίς μείωση του βάρους όπως λες είναι το πλέον ΣΙΓΟΥΡΟ.... εκτός πια αν περιμένεις να σε σώσουν τα ABS..... Xε..... Αν έχω λάθος σε καλώ να μου το δείξεις και στα 3 μηχανάκια μου...... Με αγωνία δε θα ήθελα να δω κάποιον να κάνει και EDO με το Χάρλεη που όπως λες με μπροστινό δυνατό φρενάρισμα σηκώνεται ο πίσω τροχός..... Χρόνια πολλά και πάλι! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Για το δικό σου μηχανάκι, ότι ακριβώς σου είπε ο Κος Παναγιωτόπουλος .... ![]() Μόνο "μπροστινό" ..... όλα τ' άλλα τα φροντίζει η μοτό .... Οι υπόλοιπες συμβουλές των παραπάνω φίλων, ΔΕΝ είναι λάθος, αλλά είναι χρήσιμες για μηχανάκια, άλλων τύπων και άλλων εταιριών .... ![]() Συμπληρωματικά να πω, ΚΑΙ στο μάθημα με τον Νίκο Σπανό, η συμβουλή του ήταν .... ΜΟΝΟ "μπροστινό" ..... Υ.Γ. Για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, (και σκοτώσουμε κανένα Χριστιανό με διαφορετικό μηχανάκι) όταν λέμε μόνο "μπροστινό", μιλάμε για την συγκεκριμένη μοτό του μέλους μας ignimen - BMW GS 1200 / 2008, που διαθέτει το integral system (σύστημα συνδυασμένης πέδησης), που σημαίνει ότι, φρενάροντας με το "μπροστινό", η πέδηση κατανέμεται ανάλογα των περιστάσεων του οδοστρώματος, βάρους μοτό κ λοιπών παραμέτρων, όσο χρειάζεται στον μπροστινό κ στον πίσω τροχό .... ![]() .
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Φρεναρεις με το μπροστινο......το πισω το χρισημοποιεις για ενισχυση του μπροστα σε περιπτωση άμεσου φρεναρισματος ή οταν θελεις να διορθωσεις κατα καποιο τροπο την μηχανη σου σε καποια στροφη κτλ....
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Πως Λειτουργεί το Διαφορικό | gemara | Τεχνικά θέματα διάφορα | 37 | 06-11-2011 12:03 |
| Πως γίνεται το στρώσιμο του αυτοκινήτου ασχέτως μοντέλου. | Adrian | Αυτοκίνητο | 3 | 11-01-2010 09:14 |
| Πως το λενε?? | DERTILAS | Χιούμορ | 4 | 01-01-2010 21:22 |
| Πως λειτουργεί το KTRC της Kawasaki!!!!!!!!! | riko46 | Νέα μοντέλα BMW | 1 | 23-10-2009 22:05 |
| Πως το λέτε το ....μόριο σας? | pepax66 | Ανέκδοτα | 10 | 11-03-2009 21:14 |