![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Το λοιπόν: γνωρίζω τον Θεοδόση από τότε που άνοιξε το καλοκαίρι του 1994.Ναι, είναι δύσκολος επικοινωνιακά,απρόσιτος, απότομος και μερικές φορές έως και προσβλητικός.Ομως: ποτέ, μα ποτέ δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα ποιότητας υλικών ή δουλειάς.Η γνώση του στο συγκεκριμένο αντικείμενο είναι τεράστια και εξ ίσου μεγάλη και η εμπειρία του.Δεν με νοιάζει που δεν κερνάει εσπρέσσο.Φεύγω όμως με το κεφάλι μου ήσυχο. Στο άλλο τώρα:brembo χρησιμοποιεί η "μαμά" brembo πωλούνται και στο ελεύθεριο εμπόριο.Οπως επίσης λάδια Aral στα "εξουσιοδοτημένα" καθώς και στα ανεξάρτητα καταστήματα.Θα ρώταγε ποτέ κανείς αν το λάδι της "Χ" μάρκας που αγοράζει από το κατάστημα είναι το ίδιο με αυτό πάλι της "Χ" μάρκας που βάζουν στα "εξουσιοδοτημένα" συνεργεία; Δεν νομίζω.Είναι ακριβώς τα ίδια με μόνη διαφορά την κωδικοποίηση και το τύπωμα (τα άσπρα γράμματα) στην "πατούρα"(διαφοροποίηση υπάρχει πάντα στο υλικό πρώτης τοποθέτησης) Προσωπικά, προτιμώ έναν γνώστη ενδεχομένως ανάγωγο παρά τον χαχανούλη "ευγενή" που θα με πάρει στο λαιμό του με την ασχετοσύνη του και το "πλασάρισμα" αμφίβολης ποιότητας υλικών(π.χ. τοποθέτηση εμπρόσθιας ζάντας σε GSXR-1300 Hayabusa με ανάποδη φορά...το είδα κι αυτό)
|
#52
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Την τελευταία φορά άλλαξα τα πίσω τακάκια μόνος μου, αυτά που φορούσε ήτανε περασμένα από εξουσιοδοτημένο. Υπήρχε μία πολύ μεγάλη διαφορά η οποία ήταν εύκολα ορατή με το μάτι στο πόσο ήταν ανομοιόρφα φαγωμένα μεταξύ τους, τα είχα κρατήσει για να τα φωτογραφήσω και να τα ανεβάσω αλλά τα πέταξε η Ξανθή" Τώρα σε ότι αφορά το θέμα αυτής της κουβέντας εγώ έχω ψωνίσει 3-4 φορές από το συγκεκριμένο μαγαζί και έχω μείνει με θετική εικόνα, αλλά θέλω να γράψω και τα παρακάτω Διαβάζοντας τα ποστ μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει ότι η "ευγένεια" με την γενική έννοια του όρου δεν είναι το δυνατό σημείο του συγκεκριμένου καταστηματάρχη, από τη άλλη όμως το επιβεβαιώνουν και τα σχετικά ποστ είναι από ίσως το μόνο εξειδικεύμενο μαγαζί του χωρού με πολλούς ευχαριστημένους από την ΔΟΥΛΕΙΑ του πελάτες. Από εκεί και πέρα ο καθένας από εμάς μπορεί να ιεραρχεί τις προτεραιότητες που έχει στην επιλογή του που θα δώσει τα χρήματά του. Καλό είναι πάντως να είμαστε προσεκτικοί και να έχουμε υπόψη μας τη δύναμη δυσφήμησης που έχει το φόρουμ ειδικά όσοι από εμάς έχουμε καταστήματα και είμαστε "εκτεθειμένοι" στην κρίση του κάθε πελάτη. 1 ευχαριστημένος πελάτης μπορεί να φέρει άλλον 1. Αντίθετα, 1 δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να επηρεάσει 100!!! Θέλει πολύ προσοχή για να μην γινόμαστε "δήμιοι" του κάθε ένα που μπορεί να μην μας ευχαριστεί με την συμπεριφορά του. |
#53
|
|||
|
|||
![]()
Ακριβώς γι' αυτό τον λόγο,
προσωπικά δεν στέκομαι στην συμπεριφορά αλλά στην αδυναμία του συγκεκριμένου εμπόρου να παράσχει σωστή πληροφόρηση για τα προϊόντα που εμπορεύεται. ![]() |
#54
|
|||
|
|||
![]()
σπασμενο μοτερ ειχε?Γιατι δεν ειναι ουτε το πρωτο,ουτε το τελευταιο και ευχομαι να μην υπαρχουν απωλειες!
|
#55
|
|||
|
|||
![]()
Θυμηστε μου παιδες για τι διαφορες στην τσεπη μιλαμε για πισω και για μπρος σε σχεση με της μαμας . Ετσι για να ξερω αν το ηρεμιστικο που θα παρω πριν την επισκεψη μου θα πιασει τοπο. Of topic ...Ο μαστορας που επι 20 χρονια μου σκαλιζει τα εκαστοτε μοτορια μου (οχι βεβαια το θηριο που ουτε παρκαρισμενο απεξω δεν θελει να το βλεπει) χαρακτηριζεται απο συχνοτατη δυστροπεια με πολλαπλες υβρεις και ταπειτωτικους χαρακτηρισμους αμα την εμφανιση μου (και βεβαια οχι μονο με μενα) 8 στις 10 επισκεψεις. Δεδομενου ομως οτι ειναι και καλο παιδι και Μαστορας και δεν πιανει τον κ..λο σε κανενα πελατη του , οσοι τον γνωριζουμε τον αγαπαμε και του εμπιστευομαστε τις κουκλες μας.Το πολυ πολυ αν δε ειμαι καλα και εγω εκεινη την ωρα του λεω τα γαλλικα μου και φευγω. Ομως για πιο περιστασιακες σχεσεις , οπως ειναι η αντικατασταση των τακακιων και με καποιον που δεν γνωριζεις και που θα σε απασχολησει μια μονο φορα και θα αγορασει αλλες δεκα δεν επιτρεπεται να εισαι ιδιορυθμος.
|
#56
|
|||
|
|||
![]()
επειδη δεν ειναι ολοι οι πελατες ιδιοι και καποιοι δεν εχουν και την υπομονη αφου καλουνται να πληρωσουν καλο θα ηταν να εισαι και λιγο διπλωματης.....
φανταστειτε να ηταν λιγο παραπανω επικοινωνιακος τυπος μεχρι που θα εφτανε η ουρα των πελατων...... |
#57
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
τελος off topic, προσωπικα μπορω να κανω συμβιβασμο με μια ελαχιστα χειροτερη συμπεριφιορα απο την δικη μου σε καθε μια απο τις προσωπικες επαφες με ανθρωπους στη διαρκεια της ημερας μου, αλλα σαν επαγγελματιας ομως εχω απειρες φορες κρατηθει για να μην περασω στους πελατες την δικη μου κακια στιγμη. Γνωριζω οτι δυο στενα πιο κατω υπαρχει αλλος επαγγελματιας που ισως να μην εχει κακια στιγμη, και οι καιροι ειναι δυσκολοι... Οσον αφορα την γνωση και την μεταδωση της στον πελατη, αυτο θα πρεπει να θεωρειται δεδομενο, αλλα αλλο να εχω γνωση και να μη μπορεσω να στη περασω λογω κακης μεταδοτικοτητας, και αλλο να το παιζω γκουρου και με υφος. Last edited by PITS; 14-07-2010 at 11:20. |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Παρατηρώ σαδομαζοχισμό ή μου φαίνεται; Δηλαδή και πληρώνεις και σε βρίζει και δεν σου απαντά στις ερωτήσεις που του κάνεις και του λές και ευχαριστώ. Οχι κύριοι δεν θα πάρω!
|
#59
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ το μόνο που δεν είμαι είναι μηχανικός !
Αλλά είμαι περίεργος και άμα ακούω "παράξενα" και ειδικά από έγκυρους φίλους ..ψάχνομαι. Είπε ο Gemara και πιό πάνω ο Frits ότι τα τακάκια στα φρένα τρώγονται ανόμοια. (Παρεπιπτόντως, ο Gemara μου έχει δημιουργήσει ψυχολογικά τραύματα σε διάφορα θέματα, από τιράντες και λασπωτήρες μέχρι εκδρομικά και φωτο.. ![]() Εγώ έψαξα και βρήκα ότι όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει είναι "παθολογικό" και θα πρέπει να το ψάξει κανείς στη μηχανή του για να το διορθώσει. Είναι κανένας μηχανόσαυρος με πτυχίο επαγγελματικό ή ερασιτεχνικό on line να μας δώσει τα φώτα του;; ![]() Από πάνω ένα αδρό σχεδιάγραμμα των φρένων.. και από κάτω ένα ωραίο γραφικό που δείχνει πως δουλεύει το σύστημα.. ![]() Κοπιπαστωμένα από δώ: Timely Topics -- Diagnosing Uneven Brake Pad Wear Last edited by Carduelis; 14-07-2010 at 12:24. |
#60
|
|||
|
|||
![]()
Παιδιά χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ κανένα(δεν ξέρω ούτε το μαγαζί)Οι άνθρωποι αυτοί είναι όλη μέρα όρθιοι μέσα στα γράσα και στη ζέστη.Κάποια στιγμή κουράζεσαι.Τι να κάνεις;;;;Και ξεσπάς στον πρώτο που θα βρεις.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Προταση για Αντιπροσωπεια στην Αθηνα. | sansiro.sugata | Φροντίδα | 34 | 03-04-2011 01:52 |
Αλλαγή τακακιών εμπρός (video) | ALX | Τεχνικά θέματα διάφορα | 34 | 27-11-2010 13:33 |
"Χρυσές δουλειές" για το RTL, χάρη στην επιστροφή Σουμάχερ στην F1 | MARK | Αγώνες | 1 | 16-03-2010 17:39 |
Πιέσεις για διόδια στην Εγνατία οδο και αυξησεις στην Αθηνων-Πατρων! | georgekostas | Ελλάδα | 5 | 14-12-2009 19:45 |
Πληροφοριες για ταξιδι στην Ευρωπη | georgekostas | Info ταξιδιών εξωτερικού | 9 | 03-09-2009 12:50 |