![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ακριβώς γι' αυτό τον λόγο,
προσωπικά δεν στέκομαι στην συμπεριφορά αλλά στην αδυναμία του συγκεκριμένου εμπόρου να παράσχει σωστή πληροφόρηση για τα προϊόντα που εμπορεύεται.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Ωπα, φρένο εδώ:αδυναμία παροχής πληροφόρησης από τον συγκεκριμένο; Στο αποκλείω.Μήπως κάνεις κάποιο λάθος εδώ;Πιέζεται ο άλλος να βγάλει τη δουλειά και πρέπει ταυτόχρονα να επεξηγεί για το αναλώσιμο;Θα ρώταγες ποτέ το λαστιχά σου για το αν το λάστιχο που θες να βάλεις είναι πρωτογενές καουτσούκ ή μείγμα;Δεν νομίζω...Επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά: ξεκολλήστε επιτέλους από τα "φρου-φρου" και κοιτάξτε ποιοί επαγγελματίες κάνουν σωστά τη δουλειά τους.Δεν πάμε για να γίνουμε "κολλητοί" με τον κάθε επαγγελματία.Τη δουλειά μας κοιτάζουμε να κάνουμε.Η ίδια η ζωή δείχνει ότι ο "απότομος" είναι τις περισσότερες φορές καλύτερος στο αποτέλεσμα.Και επί τη ευκαιρία: μήπως θα έπρεπε να δοθεί και η δυνατότητα στον συγκεκριμένο να παραθέσει και την δική του άποψη;
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Στο εμπόριο και στην παροχή υπηρεσιών το Α και το Ω είναι η επικοινωνία, η σχέση με τον πελάτη (PR στα ελληνικά), η καλή διαφήμιση του προϊόντος και η εξυπηρέτηση. Αν ο πελάτης ρωτήσει αν το λάστιχο είναι καουτσούκ ή μείγμα ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να δώσει απάντηση. Αλλιώς πάμε στον παρακάτω. Διόλου με απασχολεί να μου κάνει καλή δουλειά, αλλά να μη μου δώσει να το καταλάβω. Τι και αν μου έβαλε τα καλύτερα τακάκια του κόσμου, αλλά εγώ δεν το ξέρω και μου φεύγει η ψυχή κάθε που είναι να πατήσω φρένο;;; Αυτός που μου έβαλε τα τακάκια αυτά, ΔΕΝ είναι σωστός επαγγελματίας. Τα φρου φρου είναι απαραίτητα για τον σωστό επαγγελματία, αλλιώς ξαναγυρνάμε πίσω στην Τουρκιά και στην Ανατολή που ανήκαμε (?) τόσα χρόνια και στην αγένεια που μας χαρακτηρίζει σαν λαός. Κάποτε πρέπει να ξεκολλήσουμε από την πολύ μαγκιά, να κοιτάξουμε τον άνθρωπο και να ξεπεράσουμε τον εγωισμό μας, "εγώ είναι μάστορας και σας γ@μώ όλους". Αλλιώς ο λαστιχάς θα είναι λαστιχάς και ο φρενάς φρενάς σε όλη τους τη ζωή. Μιας και αναφέρθηκε ο Περιστεράς πιο πάνω, τονίζω την ευγένειά του και την άψογη συμπεριφορά του στον πελάτη και ας μην είναι εδώ να παραθέσει και τη δικιά του άποψη. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Γιατί αυτός ξέρει ;;;;;;; ![]() ![]() (hioumor κάνω ![]() ![]() )
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
εγω για διαφημιση το βλεπω!
![]() να...εγω απο περιεργεια να γνωρισω μια τετοια μορφη λεω να παω αυριο να αλλαξω τακακια! ![]() ...και μαλιστα να μην κλεισω ραντεβου...να παω ...απροειδοποιητα!
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Καλώς ήρθες Κώστα.. ΑΥΤΟΣ παιδιά είναι ο ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ και μας έλειψε
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Προταση για Αντιπροσωπεια στην Αθηνα. | sansiro.sugata | Φροντίδα | 34 | 03-04-2011 02:52 |
| Αλλαγή τακακιών εμπρός (video) | ALX | Τεχνικά θέματα διάφορα | 34 | 27-11-2010 14:33 |
| "Χρυσές δουλειές" για το RTL, χάρη στην επιστροφή Σουμάχερ στην F1 | MARK | Αγώνες | 1 | 16-03-2010 18:39 |
| Πιέσεις για διόδια στην Εγνατία οδο και αυξησεις στην Αθηνων-Πατρων! | georgekostas | Ελλάδα | 5 | 14-12-2009 20:45 |
| Πληροφοριες για ταξιδι στην Ευρωπη | georgekostas | Info ταξιδιών εξωτερικού | 9 | 03-09-2009 13:50 |