![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#51
|
|||
|
|||
![]()
Η ζεστή που βγάζει ο κινητήρας δεν είναι ενοχλητική,εγώ οδηγήσει πολύ χειρότερες μηχανές στο θέμα αυτό.
|
#52
|
|||
|
|||
![]()
ζεσταίνονται τα παλικάρια ωρέ;;;
![]() |
#53
|
|||
|
|||
![]()
εγω εχω το 800! βγαζει ζεστη αλλα οχι πιο πολυ απο το Transalp που φουνταλωνεις ολοκληρος!!! με βερμουδα οδηγω πολυ σπανια και πολυ κοντινες διαδρομες ( περιπτερο κτλ) εκει ειναι λγιο ανυποφορ με 40+ βαθμους
![]() ![]() |
#54
|
|||
|
|||
![]()
φίλε μου έχεις ένα 800 γκρι και περνάς από την 28ης Οκτωβρίου; γειτονάκια είμαστε;
|
#55
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Υπαρχει καμμια λογικη εξηγηση,απο το ΑΜΑΝ τελεσοπινγκ? Μηπως να βαλω το γρυλο-ψυγειο?που θα βιραρει το ψυγειο ψηλα και δεν θα καιγετε το ποδι μου? ![]() |
#56
|
|||
|
|||
![]()
και που να δειτε τι καψα τραβουσα με το ktm adv...
|
#57
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
αν θες γραψε ΜΙΑ αληθεια!! ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ!! Πως ειναι δυνατον ρε Μανο να ''τραβαει ζορι'' το δεξι σου ποδι αφου τα ψυγεια του Βαραντερο και του VTR (F, SP1/2) ειναι τοποθετημενα εκατερωθεν του κινητηρα και οχι εμπρος απο αυτον? Πως ειναι δυνατον ρε Μανο να ''τραβαει ζορι'' το δεξι σου ποδι οταν το βενιλατερ εκτονωνει τον αερα προς τον κινητηρα και οχι προς τον αναβατη????? Πες μου πως???? Αληθεια ξερεις πως λειτουργουν τα βεντιλατερ ¨η να κανω τεχνικη ενημερωση? Σε ενα FJR ναι να το καταλαβω!!! Σε ενα BMW 1000RR ναι να το καταλαβω αφου σε ολα αυτα το ψυγειο ειναι εμπρος απο τον κινητηρα και το βεντιλατερ εκτονωνει τον καυτο αερα προς τα πισω και μεσου του φερινγκ ζεσταινει ποδια, χερια κι αχαμνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεστε ολοι την διαταξη των ψυγειων στο επισυναπτομενο και ας μου εξηγησει καποιος πως μπορει να ζεσταινετε το δεξι ποδι, το αριστερο χερι ο αναβατης γενικα!!!!! Last edited by GeorgeP; 25-07-2010 at 23:42. |
#58
|
|||
|
|||
![]()
Αν δεν κανω λάθος, στο τρανσαλπ και στο Βαραντερο ΜΚ1 ο αερας του βεντιλατερ εβγαινε προς τα εξω και οχι προς τον κινητηρα. Στο ΜΚ2 ηταν διαφορετικό.
Βεβαια δεν ξερω ποιο Βαρα εχει ο manossamos. |
#59
|
|||
|
|||
![]()
και τα τρία που οδηγώ είναι αεροελαιοψυκτα
η ζέστη του κινητήρα είναι αρκετή, αλλά όχι ανυπόφορη αυτό που κάνει τα πράγματα κόλαση είναι να σαι σταματημένος και να καίγεται ο αέρας από τους λαιμούς των εξατμίσεων και να σου ανεβαίνει καυτός τα πράγματα από άβολα, γίνονται επικίνδυνα αν συνδιάζονται με τριχωτές γάμπες που αρπάζουν εύκολα και συγκρατούν μεγάλα ποσά θερμότητας ανάμεσα στο προβατόμαλλο(για να ευθυμήσουμε!) |
#60
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Οσο για το τρανσαλπ 650/700 εχουν την ιδια διαταξη με το Αφρικα!! Ψηλα τα ψυγεια (ακριβως κατω απο τον λαιμο του τιμονιου) με βεντιλατερ που διωχνει τον θερμο αερα μεσα απο την τρυπα του φερινγκ ακριβως απο πισω του στην ατμοσφαιρα πολυ ψηλοτερα απο το γονατο του αναβατη!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ποιο άνθρωπος από τον άνθρωπο | gandreas | Διάφορα | 7 | 17-04-2010 23:01 |
Λάδια από κινητήρα | katsanakis | Τεχνικά θέματα διάφορα | 37 | 12-04-2010 23:03 |
Ένα ωραίο album, από τον S.T. | ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 17 | 10-12-2009 00:59 |
Αμμουλιανή- 640 χλμ. Μακρυά από τον παράδεισο | fidemporas | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 17 | 27-07-2009 13:27 |
Τί περιμένω από τον Άγιο Βασίλη.... | Arkas | Κοινωνική ευαισθησία | 12 | 26-12-2008 14:57 |