![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Τα Γερμανικά μου δεν είναι τόσο καλά και ο μεταφραστής δεν με διαφώτισε πλήρως! Που τις χρησιμοποίησες; Στον κινητήρα, κιβώτιο ή διαφορικό; |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Προς το παρον εβαλα μονο μια στο κινητηρα, και μετα βλεπουμε.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Απόσπασμα:
"Βοηθάει" καθόλου Σωκράτη ;;;; Μαζεύει ρινίσματα ;;;
__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων, ο έξυπνος ... του εαυτού του, αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!! ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Εγώ την έχω εδώ και 30.000 χλμ και - ευτυχώς - είναι ολοκάθαρη σε κάθε αλλαγή!
Πάντως, σε γενικές γραμμές, κάνουν δουλειά. Το βλέπω σε πολλά φορτηγά ή παλιά και ταλαιπωρημένα οχήματα που αλλάζουμε λάδια. Βέβαια, συνήθως δεν βλέπεις ρινίσματα, εμφανίζεται σαν μια πηχτή μούργα κολλημένη πάνω στον μαγνήτη. Στον κινητήρα, αφού υπάρχει το φίλτρο για να τα συγκρατεί, βοηθάει πιο πολύ στο να έχεις μια ένδειξη του τι γίνεται μέσα του. Σε διαφορικό και κιβώτιο όμως είναι καλό να υπάρχει μια τέτοια "παγίδα" Τελικά για κιβώτιο και διαφορικό δεν ξέρει κανείς, ε....;; ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
![]() |
|
|