GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-03-2009, 20:18
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Μαλλον φιλε μου κατι δεν σου εχουν πει καλα...η σε εκαναν μεροκαματο..μην ακους τι λενε και να εισαι σιγουρος οτι τιποτα δεν καθεται στους κυλινδρους(επιφανεια)...
και το κυριοτερο ειναι οτι το νικασηλ δεν παθαινει τιποτα...οταν χρειαστει αλλαζεις ελατηρια... εκτος βεβαια εαν του αλλαξεις τα φωτα και χαλασει το νικασιλ οποτε θελει αλλα κυλινδρα..η να περασεις χιτονιο νικασιλ στα ειδη υπαρχον κυλινδρα....
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 21-03-2009, 21:15
lempoi Ο/Η lempoi βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον φιλε μου κατι δεν σου εχουν πει καλα...η σε εκαναν μεροκαματο..μην ακους τι λενε και να εισαι σιγουρος οτι τιποτα δεν καθεται στους κυλινδρους(επιφανεια)...
και το κυριοτερο ειναι οτι το νικασηλ δεν παθαινει τιποτα...οταν χρειαστει αλλαζεις ελατηρια... εκτος βεβαια εαν του αλλαξεις τα φωτα και χαλασει το νικασιλ οποτε θελει αλλα κυλινδρα..η να περασεις χιτονιο νικασιλ στα ειδη υπαρχον κυλινδρα....
ΑΡΧΟΝΤΑ !!! εγραψες παλι
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 21-03-2009, 21:44
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον φιλε μου κατι δεν σου εχουν πει καλα...η σε εκαναν μεροκαματο..μην ακους τι λενε και να εισαι σιγουρος οτι τιποτα δεν καθεται στους κυλινδρους(επιφανεια)...
και το κυριοτερο ειναι οτι το νικασηλ δεν παθαινει τιποτα...οταν χρειαστει αλλαζεις ελατηρια... εκτος βεβαια εαν του αλλαξεις τα φωτα και χαλασει το νικασιλ οποτε θελει αλλα κυλινδρα..η να περασεις χιτονιο νικασιλ στα ειδη υπαρχον κυλινδρα....
Φίλε μου Σαλονικιέ δυστυχώς τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Βασίλης και από ότι καταλαβαίνω μάλλον στα πήραν τα λεφτουδάκια σου τσάμπα. δεν πειράζει να γλυτώσει κανένας άλλος από τον τύπο
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 21-03-2009, 22:14
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον φιλε μου κατι δεν σου εχουν πει καλα...η σε εκαναν μεροκαματο......
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 21-03-2009, 22:59
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Αυτο μου θυμιζει, κατι που ειχαν κανει στο αυτο του πατερα μου.Για την ακριβεια ειχαν διοχετευσει με πιεση στο συστημα καυσιμου(οχι απο το ντεποζιτο,αλλα με μηχανημα στα μπεκ κατευθειαν)χημικο καθαριστικο για μπεκ-βαλβιδες-θαλαμο καυσης-πιστονια.Σου λεει τιποτα αυτη η περιγραφη?
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 22-03-2009, 10:14
ΙoannisPanagiotidis Ο/Η ΙoannisPanagiotidis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Solingen - Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 1,616
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

....χμμ ...και γω πρωτη φορα το ακουω !...δεν λεω ενδιαφερον ακουγεται ....αλλα πολυ φανταστικο σεναριο !

.... για να κατσει βρωμια στα τοιχωματα της επιφανια του κυλινδρου που ανεβοκατεβαινει ειναι αδυνατον !...αν θα κατσει κατι θα ειναι στα γυρω-γυρω απ την εισοδο των βαλβιδων και στα χωρισματα στο πανω μερος του κυλινδρου αλλα εδω εγω γνωριζω κατι που συνηγορεί στο αντιθετο ...οτι πρωτων τα καλα ορυκτελαια που προτεινει η μαμα εχουν καποια επιπροσθετα τα οποια κανουν ακριβως αυτη τη δουλια μην επιτρεποντας να κολλησει αυτα τα υπολοιματα καυσης στα τοιχωματα και δευτερων η ελαχιστη αυτη δημιουργια καταλοιπων που ισως δημιουργηθεί καπου ειναι σε τετοιο βαθμο που αντιθετα, μονώνει κατα καποιο τροπο τον κυλιδρο καλυτερα μειωνοντας ακομα περισσοτερο την καυση λαδιου στο αεροελαιοψυκτο μοτερ!...και εχω παρει tip απο μαστορα της BMW εδω πανω οτι αν βαλεις στη μηχανη σου απ την αρχη καλο ορυκτελαιο (με τα σωστα προσθετα) , μετα τις 20.000 χιλιαδες χιλιομετρα απαγορευτεται να το γυρισεις στο συνθετικο για αυτο ακριβως το λογο !....οτι με το καιρο θα διμιουργηθει στις επιφανιες της ελαχιστης διαρροης λαδιου στο χωρο καυσης , μια "οφελιμη βρωμια" που τα προσθετα χημικα που εχουν προσθεσει στα συνθετικα θα τη λιωσουν και θα την αφαιρεσουν με αρνητικα αποτελεσματα στη καταναλωση λαδιου απ τους κυλίνδρους!



...σε γενικες γραμμες πιστευω οτι ενα τετοιο καθαρισμα θα ηταν ισως δημιουργικο σε καποιο κινητηρα που απ τη πολλη κακη χρηση και αμελεια στη σωστη αλλαγη των λαδιων σε κανονικα χρονικα διαστηματα πραγματικα εχει πιασει πολυ βρωμια που να μην μπορεις να γνωρισεις το εσωτερικο απ τη μαυριλα !...οντως τοτε θα μπορουσε να εχει πιασει τοση βρωμια στις εισοδους/εξοδους των βαλβιδων που να χει γινει κατι σαν ενα μικρο σκαλοπατι που δεν αφηνει τη βαλβιδα να κατσει καλα και να επιτρεπει ακομα και τη διαροοη καυσαεριων ενω κυλινδρος εχει ασφαλίσει!

τι να πω?.... δεν θελω να ειμαι απολυτος! ....θα μπορουσε να εχει μια ουσια αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος!
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 22-03-2009, 11:58
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ΙoannisPanagiotidis Εμφάνιση μηνυμάτων
....χμμ ...και γω πρωτη φορα το ακουω !...δεν λεω ενδιαφερον ακουγεται ....αλλα πολυ φανταστικο σεναριο !

.... για να κατσει βρωμια στα τοιχωματα της επιφανια του κυλινδρου που ανεβοκατεβαινει ειναι αδυνατον !...αν θα κατσει κατι θα ειναι στα γυρω-γυρω απ την εισοδο των βαλβιδων και στα χωρισματα στο πανω μερος του κυλινδρου αλλα εδω εγω γνωριζω κατι που συνηγορεί στο αντιθετο ...οτι πρωτων τα καλα ορυκτελαια που προτεινει η μαμα εχουν καποια επιπροσθετα τα οποια κανουν ακριβως αυτη τη δουλια μην επιτρεποντας να κολλησει αυτα τα υπολοιματα καυσης στα τοιχωματα και δευτερων η ελαχιστη αυτη δημιουργια καταλοιπων που ισως δημιουργηθεί καπου ειναι σε τετοιο βαθμο που αντιθετα, μονώνει κατα καποιο τροπο τον κυλιδρο καλυτερα μειωνοντας ακομα περισσοτερο την καυση λαδιου στο αεροελαιοψυκτο μοτερ!...και εχω παρει tip απο μαστορα της BMW εδω πανω οτι αν βαλεις στη μηχανη σου απ την αρχη καλο ορυκτελαιο (με τα σωστα προσθετα) , μετα τις 20.000 χιλιαδες χιλιομετρα απαγορευτεται να το γυρισεις στο συνθετικο για αυτο ακριβως το λογο !....οτι με το καιρο θα διμιουργηθει στις επιφανιες της ελαχιστης διαρροης λαδιου στο χωρο καυσης , μια "οφελιμη βρωμια" που τα προσθετα χημικα που εχουν προσθεσει στα συνθετικα θα τη λιωσουν και θα την αφαιρεσουν με αρνητικα αποτελεσματα στη καταναλωση λαδιου απ τους κυλίνδρους!



...σε γενικες γραμμες πιστευω οτι ενα τετοιο καθαρισμα θα ηταν ισως δημιουργικο σε καποιο κινητηρα που απ τη πολλη κακη χρηση και αμελεια στη σωστη αλλαγη των λαδιων σε κανονικα χρονικα διαστηματα πραγματικα εχει πιασει πολυ βρωμια που να μην μπορεις να γνωρισεις το εσωτερικο απ τη μαυριλα !...οντως τοτε θα μπορουσε να εχει πιασει τοση βρωμια στις εισοδους/εξοδους των βαλβιδων που να χει γινει κατι σαν ενα μικρο σκαλοπατι που δεν αφηνει τη βαλβιδα να κατσει καλα και να επιτρεπει ακομα και τη διαροοη καυσαεριων ενω κυλινδρος εχει ασφαλίσει!

τι να πω?.... δεν θελω να ειμαι απολυτος! ....θα μπορουσε να εχει μια ουσια αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Fast&Furious Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον φιλε μου κατι δεν σου εχουν πει καλα...η σε εκαναν μεροκαματο..μην ακους τι λενε και να εισαι σιγουρος οτι τιποτα δεν καθεται στους κυλινδρους(επιφανεια)...
και το κυριοτερο ειναι οτι το νικασηλ δεν παθαινει τιποτα...οταν χρειαστει αλλαζεις ελατηρια... εκτος βεβαια εαν του αλλαξεις τα φωτα και χαλασει το νικασιλ οποτε θελει αλλα κυλινδρα..η να περασεις χιτονιο νικασιλ στα ειδη υπαρχον κυλινδρα....
αγαπητοι Βασίλη και Γιάννη

δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα!!! Η τελειοτερη καυση δεν εχει εφευρεθει ακομη, ετσι καθε καυση οποιουδηποτε υλικου αφηνει υπολυματα!!! Στην περιπτωση της βενζινης και του πετρελαιου αυτα τα υπολυματα λεγονται επικαθισεις και ''καθονται'' στις εδρες των βαλβίδων και στην κορωνα του καθε πιστονιου!! ειναι αναποφευκτο αυτό!!! Αποτελεσμα των επικαθησεων στς βαλβιδες οταν αυτες υπερβουν καποιο ποσοστο εχει σαν αποτέλεσμα η βαλβιδα/ες να μην στεγανοποιουν καλα δινοντας ασταθες ρελαντι, σβησιμο κινητηρα, καπνα απο τις εξατμισεις κ.α. Οι επικαθησεις στο πιστονι επιφερουν αυξηση της συμπίεσης (οχι καλο) αφου αυξανουν το υψος του, ατελη καυση κ.λ.π.!!
Η λυση ειναι κατευασμα κινητηρα καθαρισμο της κορωνας με βουρτσα, το ιδιο στις εδρες των βαλβιδων στην κεφαλη, το ιδιο στις βαλβιδες και επιπροσθετων ''τριψιμο'' των βαλβιδων για να κατσουν σωστα πανω στις εδρες της κεφαλης!!
Η λυση δεν ειναι η χρησιμοποιηση βενζινης 100 οκτανιων διότι ναι μεν εχει καποια οφελη αλλα στοιχιζει και μεχρι 40 σεντς παραπανω της απλης!! Ετσι ξεροντας οτι ενας κινητηρας εσωτερικης καυσης και δη μοτοσυκλετας ο όποιος δουλευει με υψηλοτερες συμπιεσεις και πιεσεις απο εναν αυτοκινητου θα χρειασθει ανοιγμα καπου στα 150000κμ για ελεγχο και καθαρισμο αυτων των καταλοίπων (επιβαλεται - μια BMW GS ακομα πιο αργά λογω ανοχων/αερόψυξης) οτιδηποτε βενζινη κιαν χρησιμοποιει διοτι τελεια καυση δεν υπάρχει εχουμε και λεμε: Εστω καταναλωση 6l/100km, στα 150,000κμ θα εχουμε καταναλωσει 9000λιτρα βενζινης. Αν τα 9000 αυτα λιτρα τα πολλαπλασιασουμε με 0,85ε το λιτρο της απλης θα εχουμε 7650ε, αν κανουμε το ιδιο με το 1,25 το λιτρο της βενζινης των 100 οκτανιων θα εχουμε 11250ε. Η διαφορα των 3600ε ειναι η αξια της επισκευης με τα ανταλλακτικα που ετσι κια λλιως θα κανουμε!!!

Αν ντε και καλα θελετε καθαροτερους θαλαμους καυσης δεν εχετε παρα να αγορασετε τα ειδικα προσθετα διαφορων εταιρειων για αυτο τον σκοπό που στοιχιζουν 10ε το λιτρο (π.χ REDEX) και διαρκουν για 10 τεποζιτα!!! Κανουν τηνιδια δουλεια ειναι ασφαλη για τον καταλυτη και στοιχιζουν φθηνότερα!!!

Αυτο που εκαναν στον φιλο που ανοιξε το thread δεν ειναι αλλο απο χημικη εκχυση μεσα στους κυλινδρους η οποια διαλυει τις επικαθισεις στις κορωνες των πιστονιων και του κατω μερους των βαλβιδων αφηνοντας όμως ανεπαφη το πανω μερος της εδρας των βαλβιδων (η μερια που ''βλεπει'' μεσα στον οδηγο αυτης) όπου και το μεγαλυτερο προβλημα!! Σε αυτο το σημειο τα ειδικα καθαριστικά κανουν καλη δουλεια μεσω της ρεουσας βενζινης απο το σημειο αυτό (για τις βαλβιδες εισαγωγης) και μεσω των καυσαερίων που ειναι πλουσια απο το καμμενο ειδικο καθαριστικο (για τις βαλβιδες εξαγωγης)!!! Ενω ο τροπος του συνεργειου στον φιλο που ανοιξε το thread εκανε την μιση δουλεια!!!

βασίλη, η επιστρωση nicasil ειναι πια ξεπερασμενη, εφαρμοζοταν στα διχρονα του '80, μετα ηρθαν άλλες νεοτερες τεχνολογιες που η BMW φυσικα ενσωματωσε στα προιοντα της!! ΤΕΣΠΑ οι επιστρωσεςι αυτες, νεοτερες και παλιοτερες, εφαρμοζονται ΜΟΝΟΝ στον κυλινδρο και η δουλεια αυτων των επιστρωσεων ειναι να μειωνουν τις τριβες των ελατηριων πανω στον κυλινδρο αυξανοντας την ζωη του κυλινδρου!!!!! Διοτι ως γνωστόν ο κυλινδρος ειναι μαλακοτερος του/των ελατηριού/ων (2 συμπίεσης, κι ενα τριπλο (δυο σκουπες κι αναμεσα τους το του λαδιου στην ιδια υποδοχη του πιστονιου) λαδιου!! Ετσι επιμυκηνονται τα χιλιομετρα για επισκευη κινητηρα, ρεκτιφιε κ.λ.π.!!
Ακομα, οι κυλινδροι με επιστρωση nicasil επειδη ηταν επιφανειακο δεν επιδεχόταν ρεκτιφιε, αντεχαν βεβαια πολυ περισσοτερο αλλα οταν κι αν ερχοταν η στιγμη αλλαζόταν όλος ο κυλινδρος. Σημερα οι κανουριες τεχνολογιες επιτρέπουν κατασκευη και βαφη κυλινδρων σε μεγάλο βαθος επιτρεποντας μεχρι 3 ρεκτιφιε χωρις να επηρεαζεται η αρχικη μακροζωια του κυλινδρου. Με άλλα λογια σε εναν τετοιο κυλινδρο με τετοια τεχνολογια κανεις ρεκτιφιε στα 150000κμ και για άλαλ 150000 εισαι ΟΚ!!! Θα πεθανει η υπόλοιπη μοτο αλλα ο κυλινδρος θα στεκει σαν καινουριος!!

Αναρωτιέμαι ποσο του στοιχισε!!

Last edited by GeorgeP; 22-03-2009 at 12:19.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 22-03-2009, 13:53
Γεώργιος Γαϊτάνος Ο/Η Γεώργιος Γαϊτάνος βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R1100GS ('97).
Μηνύματα: 16
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Φίλοι μου καλημέρα!!

Κατ' αρχήν χαίρομαι ιδιαιτέρως για τη συζήτηση που ανοίχθηκε σχετικά με το θέμα της "ΠΛΥΣΗΣ ΚΙΛΥΝΔΡΩΝ" που άνοιξα...όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Οι μηχανολογικές μου γνώσεις δεν είναι και τόσο μεγάλες συγκριτικά με άλλων συναδέλφων, εάν κρίνω απο τις απαντήσεις. Αυτό όμως που έχω να σας πω είναι το εξής:

1. Η "γαϊδουρίτσα" μου λειτουργεί ΑΨΟΓΑ!!! Τόσο άψογα που ούτε καν μια σκέψη κάνω για να την αντικαταστήσω.
2. Έχει μέση κατανάλωση στα 6,5lt/100Km που τη θεωρώ πολύ καλή εάν σκεφτεί κανείς οτι είναι ήδη 11χρονών με 92000Km. Τόση δεν έχουν άλλα μηχανάκια τα οποία είναι καινούργια.

Αυτά και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 22-03-2009, 18:47
ΙoannisPanagiotidis Ο/Η ΙoannisPanagiotidis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Solingen - Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 1,616
Smile Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
.....

...χαιρομαι να σε διαβαζω και να μαθαινω φιλε!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Γεώργιος Γαϊτάνος Εμφάνιση μηνυμάτων
.....
1. Η "γαϊδουρίτσα" μου λειτουργεί ΑΨΟΓΑ!!! Τόσο άψογα που ούτε καν μια σκέψη κάνω για να την αντικαταστήσω.
2. Έχει μέση κατανάλωση στα 6,5lt/100Km που τη θεωρώ πολύ καλή εάν σκεφτεί κανείς οτι είναι ήδη 11χρονών με 92000Km. Τόση δεν έχουν άλλα μηχανάκια τα οποία είναι καινούργια.

Αυτά και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!


...να τα χιλιασετε τα χιλιομετρα φιλε και να σε ακουω παντα τοσο ικανοποιημένο!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 22-03-2009, 20:04
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΛΥΣΗ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ

βασίλη, η επιστρωση nicasil ειναι πια ξεπερασμενη, εφαρμοζοταν στα διχρονα του '80, μετα ηρθαν άλλες νεοτερες τεχνολογιες που η BMW φυσικα ενσωματωσε στα προιοντα της!! ΤΕΣΠΑ οι επιστρωσεςι αυτες, νεοτερες και παλιοτερες, εφαρμοζονται ΜΟΝΟΝ στον κυλινδρο και η δουλεια αυτων των επιστρωσεων ειναι να μειωνουν τις τριβες των ελατηριων πανω στον κυλινδρο αυξανοντας την ζωη του κυλινδρου!!!!! Διοτι ως γνωστόν ο κυλινδρος ειναι μαλακοτερος του/των ελατηριού/ων (2 συμπίεσης, κι ενα τριπλο (δυο σκουπες κι αναμεσα τους το του λαδιου στην ιδια υποδοχη του πιστονιου) λαδιου!! Ετσι επιμυκηνονται τα χιλιομετρα για επισκευη κινητηρα, ρεκτιφιε κ.λ.π.!!
Ακομα, οι κυλινδροι με επιστρωση nicasil επειδη ηταν επιφανειακο δεν επιδεχόταν ρεκτιφιε, αντεχαν βεβαια πολυ περισσοτερο αλλα οταν κι αν ερχοταν η στιγμη αλλαζόταν όλος ο κυλινδρος. Σημερα οι κανουριες τεχνολογιες επιτρέπουν κατασκευη και βαφη κυλινδρων σε μεγάλο βαθος επιτρεποντας μεχρι 3 ρεκτιφιε χωρις να επηρεαζεται η αρχικη μακροζωια του κυλινδρου. Με άλλα λογια σε εναν τετοιο κυλινδρο με τετοια τεχνολογια κανεις ρεκτιφιε στα 150000κμ και για άλαλ 150000 εισαι ΟΚ!!! Θα πεθανει η υπόλοιπη μοτο αλλα ο κυλινδρος θα στεκει σαν καινουριος!!

Φιλε George να εισαι σιγουρος το απο ποτε εχει βγει το νικασιλ και τι ειναι και σε πια μοτο ηταν το ξερω καλα...
Αλλα δεν ξερω εσυ αν ξερεις οτι τα BMW οποια και να ειναι αυτα τα κυλινδρα τους ειναι απο νικασιλ...και αυτα δεν περνουν ρεκτιφιε ουτε ενα αλλα ουτε και τρια..
Το μονο που κανεις ειναι να αλλαξεις κυλινδρο η να περασης καινουργιο χιτωνιο νικασιλ που σε λεφτα ειναι σχεδον κοντα στο να τον παρεις καινουργιο..
Και οπως καλα ειπες αν δεν λυσεις δεν κανεις τιποτα οτι και χημικα να βαλεις ειναι σαχλαμαρες..
Και καλο ειναι μερικοι ανθρωποι αν δεν ξερουν τι τους γινετε σε θεμα μηχανολογιας και σε οτι εχει να κανει με κινητηρες εσωτερικης καυσης να προσεχουν τι λενε γιατι ο κοσμακις δεν φταιει σε τιποτα...
Και κατι αλλο το νικασιλ ηταν ειναι και θα ειναι στα μοτερ μας βασικο στοιχειο...για πολλα χρονια ακομα....αυτα τα ολιγα με ολο των σεβασμο και χωρις παρεξηγησει....

Reply With Quote
Απάντηση

Tags
bmw, bmw gs moto, bmw moto, bmw moto gs, bmwmoto, forum, forumgs, gs forum, gs moto bmw, gs_gs, gsbmw, gsbmwmoto, gsforum, gsmoto, moto, moto bmw, motobmw


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!