![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Λοιπον παιδια..έχουμε και λέμε...συγκριτικό των ζελατινών με την ERGO της Wunderlich !
η χαμηλή έκδοση είναι πανομοιώτυπη σε ύψος με την ERGO,ενώ η ψηλή είναι η απόλυτη τουριστική ζελατίνα. και οι δύο διατηρούν πεντακάθαρα την τεχνολογία του Vsteam,που διώχνει τον αέρα όχι μονο πάνω , αλλα πλάγια και πανω απο το κεφάλι του οδηγου και του συνεπιβάτη με αποτέλεσμα την καλύτερη αεροδυναμική (καθώς μερικές εταιρίες φτιάχνουν ψηλές ζελατίνες με μονο σκοπο την κάλυψη,αλλά εκεί υστερουν σε αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές καμπές) Τα σχόλια δικά σας !! Και οι 3 ζελατίνες μαζί : ![]() η χαμηλή ZTechnik, με την ERGO : ![]() Η ψηλή και η ζαμηλή ZTechnik : ![]() Η διαφορά των 2 ZTC : ![]() Ψηλή ZTechnik, και ergo ![]() Ψηλή ZTechnik, και ergo , zoom in ![]() Για το 1100 δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε ευχάριστα νέα καθώς δεν ήταν (και δεν είναι ακόμα) έτοιμες από τη ZTechnik . Υπολογίζουμε πρακτικά σε περίπου 1 γεμάτο μήνα να είναι έτοιμες εκεί !! ![]() Αναλυτικότερα μπορείτε να τις δείτε στο MotoRAID - Ταξιδιωτικός Εξοπλισμός Μοτοσυκλέτας , Αξεσουαρ GIVI , βάζοντας στην αναζήτηση τους κωδικούς 2423 , 2422 . |
#32
|
|||
|
|||
![]()
Τσέκαρε σε παρακαλώ και το αν παραμορφώνει την εικόνα του δρόμου αν μπορείς...
|
#33
|
|||
|
|||
![]()
Δεν υπάρχει κάτι να τσεκάρουμε. Είναι γνωστό οτι οι ζελατίνες Ztechnik, ΔΕΝ παραμορφώνουν στο ελάχιστο τον δρόμο. Είναι εξαιρετικής ποιότητας με όλες αυτές τις επιστρώσεις που έχουν.που είναι σαν να βλέπουμε μέσα απο τζάμι !
|
#34
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Θεωρώ ότι ακόμα και για μένα που είμαι 1,92μ, η ψηλή είναι υπερβολή. Ήδη είναι αρκετά ψηλή η ergo που έχω και άρα πόσο μάλλον η χαμηλή Ztechnik που είναι ψηλότερη. Με αυτές τις μεγάλες ζελατίνες χάνεις αρκετά σε τελική και δεν είναι ό,τι το καλύτερο αυτό σε αυτούς που την θέλουν. Θα παρακαλούσα μόνο ένα πράγμα ακόμα Γιάννη (ξέρω...σε κουράζω αλλά κάνε μου το χατήρι ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]()
κατι που εδεν ειπα και λαθος μου ειναι οτι η ergo ειναι λιγο πιο ψηλη απο οσο φαινεται στο συγκριτικό,καθώς η κλιση της για να κατσει όρθια ειναι λιγο πιο προς τα πισω. αρα με την χαμηλη ergo η διαφορα ειναι 0,5-1 εκ. σχετικα με την φωτο, θα προσπαθησω να την βαλω σημερα το βραδυ γιατι ειμαι ήδη στην εργασία μου
![]() |
#36
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Πάντως ξέρεις γιατί ρωτάω για το πλάι? Γιατί στην ergo η ζελατίνα προεκτείνεται πολύ χαμηλά από το σημείο στήριξης που έχει στο πλάι και φτάνει μέχρι το πλαστικό ρύγχος με αποτέλεσμα να μην αφήνει να περνάει αέρας από το πλάι (εκεί που πονάνε όλες οι ζελατίνες στα GS) Περνάει ο αέρας στο πλάι των φώτων και σε χτυπάει στην κοιλιά. Αυτό το πρόβλημα είχε λυθεί με την ergo, αλλά όπως είπα, εμφανισιακά ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα και είναι ένας σοβαρός λόγος να την αλλάξω.Υποκειμενικό βέβαια το θέμα της ομορφιάς, αλλά εμένα δεν μου άρεσε. Σε άλλους μπορεί να αρέσει. Θέλω λοιπόν να δω πόσο χαμηλά κατεβαίνει η Ztechnik στο πλάι για να δω αν μου κάνει, ή αν πρέπει να αρχίσω τις πατέντες πάλι για να γλυτώνω τον αέρα στην κοιλιά αν την πάρω. |
#37
|
|||
|
|||
![]()
Και μια ακόμα παρατήρηση Γιάννη.
Είδα στο motoraid εκεί που έχεις την ζελατίνα, γράφεις ότι πλέον της ζελατίνας θα χρειαστεί να αγοραστούν από την BMW οι αποστάτες κι όλα τα συμπράγκαλα που έχει το 1150 adv για να μπορέσει να τοποθετηθεί αυτή η ζελατίνα (καθότι μάλλον έχει βγει για adv κι όχι για απλό 1150gs) Oι κωδικοί ανταλλακτικών που δίνεις στη σελίδα σου για αγορά από την BMW, οι δύο πρώτοι δεν χρειάζονται, καθώς ο πρώτος είναι η original ζελατίνα της BMW R1150GS ADV ![]() ![]() Το σετ των αποστατών της BMW για να μπορέσει να μπει η ζελατίνα αυτή σε απλό R1150GS, κοστίζει λίγο πολύ κοντά στα 120€ ![]() |
#38
|
|||
|
|||
![]()
λοιπον καποιο νεο εχουμε?????
|
#39
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
σχετικά με την εικόνα από πλάγια που την είχαμε βγάλει την ίδια ημέρα αλλά δεν καταφέραμε να την βάλουμε, ιδού (όσο μπορείς να καταλάβεις...) : ![]() ![]() |
#40
|
|||
|
|||
![]()
Kατατοπιστικότατη νομίζω η φωτό. Πιστεύω θα έχει ένα θέμα με το αέρα από το πλάι των φώτων, αλλά δεν παίρνω και όρκο καθότι είναι φαρδύτερη συνολικά και δεν ξέρω πως θα διώχνει τον αέρα. Ενδιαφέρουσα πάντως πρόταση, αρκεί να βρούμε καλύτερες τιμές για τα έξτρα παρελκόμενα της BMW, γιατί με 120€ που κάνουν όλα αυτά μαζί, ανεβαίνει πάρα πολύ το κόστος. Είδωμεν λοιπόν...
|
![]() |
Tags |
1100gs, 1150gs, ζελατίνα, ztechnik |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Πωλείται ζελατίνα touratech για F800GS | thleon | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 1 | 25-06-2010 10:53 |
για 1150 gs | AntonisKitoudis | Ζήτηση | 0 | 20-02-2010 12:51 |
Ζητείται ψηλή ζελατίνα για F650GS (Twin) | komvot | Ζήτηση | 1 | 14-12-2009 23:59 |
Νέα διάκριση για τον Κ. Γαβρά | skippybi | Πολιτισμός | 4 | 29-04-2009 01:10 |
Νέα σελίδα για την ΟΒΕΛΠΑ | KostasGS | Απαραίτητα έγγραφα | 2 | 07-01-2009 15:25 |