![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ένα έχω να πω...
B (ring) M (ore) W (omen) Νομίζω αυτό τα λέει όλα... Προς απάντηση σε όσους έχουν αμφιβολίες...
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ελπίζω να σε κάλυψα... ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Γρηγορη,
ξεραινομαστε κι απο αλλου οπως θυμασαι και ξερεις τι αντι-BMWακιας ειμαι!! ακομα ξερεις, διοτι σε διαβαζω επισης και στο άλλο φορουμ (με εχεις αποκαλεσει ''παλιο γνωριμο''), ποσο πολυ ''τα χωνω'' στους εδω συμφουρμιτες για τα χαλια της BMW!! 1500 ποστ εχω, τα 1000 ειναι πανω σε αυτο!!! Ομως στο παραπανω ποστ σου εκανες ''γκέλα''!! Εγραψες, ''Η Χοντα μόνο στην Ελλάδα πουλάει πεντε φορές πάνω από την BMW...'' ΣΩΣΤΑ!! Αλλα τι? παπια, σκουτερς και μικρα κυβικα ως επι το πλειστον!! καια υτο διοτι η γκαμα της ειναι τρισδιαστατη εν σχεση με της BMW!!!!!! Oυτε σκουτερ εχει ο Γερμανος ουτε τιποτε κατω απο 800 κυβικα για να πουλησει και να αυξησει τις επιδοσεις του!!! Και για να ξερεις η GS το 2008 πουλησε ακριβως διπλασια μηχανακια απο το βαραντερο!!! 845 εναντι 479!! Το 2010 δεν το κοιταμε καν......το.......ξεχναμε......δεν υπαρχει!!! Γεια σου Γιωργο, χαιρομαι που σε διαβάζω και σου απαντώ!!! Λέγοντας ότι η Χοντα πουλάει 5 φορές πάνω, θελω να δείξω ότι το μέγεθος της εταιρείας αυτής δεν είναι συγκρίσιμο με το αντίστοιχο της BMW. Εγραψες, ''........και εχει συναρπάσει αρκετές φορές τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο με φανταστικά μοντέλα πάνω στα οποία ευθυγραμμίστηκαν πολλές εταιρείεκαι διαθέτει καντάρια τεχνογνωσίας και λύσεων που δεν υπάρχουν σε άλλες εταιρείες......'' Σωστα!!! Αλλα βρε παιδι μου με το σταγονομετρο τα δινει στον καταναλωτη!!! λες και φοβαται μην βαρυστομαχιασουμε!! Συμφωνώ απόλυτα και έχω γράψει πολλές φορές ότι το μαρκετιγκ της Χοντα είναι για κλάμματα, σε αντίθεση με της BMW που εχει πλασάρει ότι γυρίζεις όλο τον κόσμο με το GS!!!! Εγραψες, ''....... αλλά αυτό που δεν γουστάρουμε εμείς δεν είναι για πέταμα επειδή το επιλέγουν άλλοι, εκτος από εμάς!!!!'' Αυτο κολλαει σε αμφοτερους ημων και υμων!!!! Με τοσα που τους εχω ''σουρει'' τοσον καιρό έπρεπε αυτη η προταση να υπαρχει σε καθε απαντητικο ποστ προς εμε στις συναφεις με το θεμα συζητησεις!!!! Αυτό κολάει στο ότι πρέπει να σεβόμαστε τις επιλογές των άλλων αλλά οχι και να συμφωνούμε βέβαια. Σημ. Δεν ξερω αν σε αποκρυπτογραφω σωστα αλλα.......δικαρινω μια επιθετικοτητα ¨η μου φαινεται? Αν ναι, τοτε δεν αξιζει ο κοπος πιστεψε με!!!! Περναμε τοοοοοοοσο καλα που ακομα κι αυτη η αντι-BMWδατικοτητα μου (ω, τι λεξη βρηκα) στις εκδρομες μας γινεται αντικειμενο καλοπερασης και γελιου!!!! Εγω δεν είμαι αντιBMWακιας, ούτε εχω ρε επιθετικότητα, αλλά δεν δέχομαι αυτη την απαξίωση της Χοντα από μερικούς γιατι είναι άδικο και όχι σωστό. Πιστεψε με αν μου άρεσε αισθητικά ο γερμανικός ελικας και αν με ειχε πείσει η υποτιθέμενη αξιοπιστία θα τον άγόραζα. Το να σκάσω περίπου 19.000 € και να κουβαλώ μπουκάλια λάδια και την αγωνία της βλάβης, οχι ευχαριστώ!!!!! Οι συμφουρμιτες ξερουν τι αγορασαν!!!! Παντα κουβαλαν τον Μεγαλοδυναμο σε τρια διαφορετικα μεγεθη εικονων μην τυχον και τους συμβει τιποτε, και στα ταξιδια κοιταν κλεφτα δεξια κι αριστερα να δουν ποιος κουβαλαει εργαλιοφορο.....για παν ενδεχομενο!!!! ![]() ![]() ![]() Ωχ αμαν τι με περιμενει τωρα!!!!!!!!! Θα κανω ενα χρονο να ξαναπαω εκδρομη μαζι τους!!!! Η βεντετα ομως ανα κρατησει???? ![]() Δεν υπάρχει βεντέτα Γιώργο, γελιο και χαρά μέσα από τις μηχανές αλλά τώρα που το έφερε η κουβέντα το Transalp εχει πατώσει εμπορικά και δεν φεύγει με τίποτα αποτελεί δηλαδή εμπορική αποτυχία της Χοντα σε αντίθεση με αυτά που υποστήριζες κάποτε!!!!
|
|
#5
|
|||||
|
|||||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ομως, ας το κανουμε με ομορφο τροπο, ειμαστε και οι δυο σε ενα φορουμ που αγαπαει τα BMW παθολογικα!! καποιοι βλεπουν τα (-) και καποιοι οχι!!! Ειναι βρε Γρηγορη μου σαν να σε απαταει η γυναικα σου/μου να μας το λενε, να μας φερνουν φωτογραφιες κι εμεις να λεμε ''οχι δεν ειανι η δικια μου!!!!!!''![]() Γιατι ο ερωτας ειναι ερωτας.......αρρωστια!!!Απόσπασμα:
Σημ. Παντως φιλε μου, να σου πω την αμαρτια μου, πριν 3 χρονια οταν ηταν να αλλαξω το ΜΚ2 σε ΜΚ3 μου επεσε στα χερια μια 1200..... δεν σου κρυβω οτι μπηκα στον πειρασμο!!!!! Πολλα τα υπερ της απο οδηγικης αποψης αλλα τα υπολοιπα και η προτερη εμπειρια μου απο το 1150 μου με οδηγησαν στο ΜΚ3 που εχω τωρα!!! Απόσπασμα:
Το Τρανσαλπ παρουσιαστηκε το 2008 και αυτην την χρονια πούλησε 1044 κομματια οταν ο αμεσος αντιπαλος του το Β-στρομ που ηταν ηδη μια 5ετια στην αγορα πουλησε εκεινη την χρονια 3208 κομματια!!!!! Δηλαδη την πρωτη χρονια εκανε το 1/3 των πωλησεων τοπυ αμεσου ανταγωνιστη του!!! Το 2010 (δεν εχω στοιχεια για το 2009) δεδομενης της οικονομικης κρισης αλλα και της υψηλης τιμης του (7720-8290 το με ABS εναντι 7595 του Βστρομ το οποιο εχει στανταρ το ABS) πουλησε το πρωτο 7μηνο του 2010 300 κομματια εναντι 1000 του Βστρομ!!! Παλι το 1/3!!!!!! Αυτο δεν θεωρειται εμπορικη αποτυχια της Χοντα αλλα εμπορικη αποτυχια της εδω αντιπροσωπειας!!!! Στην Ιταλια π.χ. που εχει ανταγωνιστικη τιμη ως προς το Σουζουκι πουλησε ακριβως τα διπλασια το 2008 την πρωτη χρονια της κυκλοφοριας του!! 4129 εναντι 2565 (θεσεις 16 και 29 αντιστοιχα)!!! δες το http://www.motorbox.com/static/upl/T/0005/Top100_10_2008.pdf και ποσταρησε το στο αλλο φορουμ αν θελεις γιατι κι εκει υπαρχει μεγαλη συζητηση για το θεμα!!! Αν δε πας στα στοιχεια του Ιαν-Μαρ 2010 θα δεις οτι το Τρανσαλπ ειναι στην 3η θεση με 995 κομματια και το βστρομ χανεται στην 16η με 566 κομματια!!! Δες το http://www.motoblog.it/post/24247/mercato-classifiche-top-100-di-aprile-vola-la-bmw-r-1200-gs-in-crescita-la-xl700v-transalp#continua και ξαναποσταρησε το στο άλλο φορουμ!!! Στην Γερμανια παλι που η πολιτικη της εκει Χοντα ειναι ιδια με της εδω, το 2009, το τρανσαλπ εχει τις μισες πωλησεις απο το Βστρομ (593 εναντι 1151) δες το Zulassungszahlen 2009: Top 50 Motorrad-Bestseller - Motorradbranche - MOTORRAD online Διαφορετικες αγορες, διαφορετικοι προσανατολισμοι και ως εκ τουτου διαφορετικοι πελατες!!! Τα 70 αλογα στις 9000στρ το Στρομ στην Γερμανια ειναι χρησιμοτερα στους δρομους της (στις απεραντες autobahn) απο τα 62 στις 6500στρ του τρανσαλπ κι ας ειναι το δευτερο δυνατοτερο του πρωτου - και σε υποδυναμη κατα 5 ιππους αλλα και σε ροπη κατ 3 κιλα - μεταξυ 3000 και 6500 στροφων - αφου ο γερμανος για να παει απο το ενα μερος στο άλλο τα 3/5 της διαδρομης του ειναι autobahn!! Εν αντιθεση με τον Ιταλο κι Ελληνα που το 90% της κινησης του ειναι στην πολη και η ροπη ειναι ΠΟΛΥ χρησιμη!!! Αλλα ειπαμε στην Ελλαδα φυσαει άλλος οικονομικος ανεμος!! Σημ. στους παραπανω πινακες βλεπεις πουθενα βαραντερο??? Εγω οχι!!! Τι σημαινει αυτο? οχι παντως οτι ειναι αποτυχημενο εμπορικα!!! Αν ηταν ετσι θα ειχε παρει δρομο εδω και χρονια!!! ![]() Οταν λοιπον η ελληνικη παντοδυναμη αντιπροσωπεια της Χοντα πιασει το νοημα και σταματησει να ασχολειται μονον με τα φορτηγα και τα αμαξωματα τοτε και τα προιοντα της χοντα θα εχουν καλυτερη τυχη!!! Last edited by GeorgeP; 27-08-2010 at 12:15. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Last edited by fguy; 01-09-2010 at 01:20. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Καλοκαίρι με μοτοσικλέτα στην πόλη!!!! | riko46 | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 7 | 30-06-2010 00:46 |
| Πρόβλημα με το ESA !!! | pkar | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 24-09-2009 15:49 |
| Πρόβλημα με το ABS | margot | Γενικά - Αναβάτης | 48 | 17-09-2009 22:30 |
| Πρόβλημα με cookies? | ALX | Διάφορα | 8 | 30-07-2009 12:53 |
| Πρόβλημα με γκάζι | frits | Τεχνικά θέματα διάφορα | 7 | 27-01-2009 00:43 |