![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
οι λάμπες στις μοτοσυκλέτες δέχονται βίαιες καταπονήσεις. Για να κοπεί το "νήμα" μιας λάμπας αλογόνου έχουν συμβεί 2 πράγματα :
ή έχει δεχθεί βίαιη/απότομη καταπόνηση ή έχει αστάθεια το ηλεκρικό κύκλωμα. Στις BMW λογικά δεν συμβαίνει το 2ο, λόγω του τρόπου διαχείρησης του ρεύματος. Αν ψάξετε σε sites γνωστών εταιρειών που κατασκευάζουν λάμπες, θα βρείτε και μοντέλα που είναι κατασκευασμένα αποκλειστικά για μοτοσυκλέτες με ειδικές ενισχύσεις για να αντέχουν περισσότερο στις καταπονήσεις. Σαφώς δεν αναφέρεται πουθενά ότι η BMW εξοπλίζει τις μοτό μας με "ενισχυμένες" λάμπες. Οι λύσεις λοιπόν είναι 4 : 1. λάμπες των 3ων ευρώ και όποτε καεί δεν μας ενδιαφέρει, 2. λάμπες +50% που λογικά θα κρατήσουν πολύ περισσότερο 3. λάμπες +50% για μηχανή που θα κρατήσουν ακόμα περισσότερο 4. vasorfa ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() λυση vasorfa=τοποθετηση ξενον=καλυτερα φωτα στον δρομο...!!!!(εννοειτε με ιδιαιτερη προσοχη παντα στην σωστη ρυθμιση,,,,) ![]() ![]() (και θεωρητικα τουλαχιστον εχουν μεγαλυτερο κυκλο ζωης εναντι των απλων... ![]() ![]() Last edited by vasorfa; 27-08-2010 at 16:30. |
![]() |
|
|