GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #251  
Παλιό 19-09-2010, 13:07
Rommel Ο/Η Rommel βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: HONDA VARADERO MKII ABS 2005
Μηνύματα: 2
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
με 200.....και τριβαλιτσο,για πολλα χλμ το βαραντερο ΔΕΝ κανει
τσεκαρισμένο αυτό;

Δεν είμαι της λογικής της αντιπαράθεσης, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω είναι ανακριβές, χωρίς επιχειρήματα και τίθεται αποκλειστικά χάρην εντυπώσεων.

Προσωπικά (και το ξέρουν οι περισσότεροι φίλοι μου που έχουν Varadero) δεν έχω κρύψει ποτέ τον θαυμασμό μου και την εκτίμηση μου για την BMW και πιο συγκεκριμένα για το GS R1200GS ADV, αλλά ας μην τα ισοπεδόνουμε όλα.
Πολύ καλή μοτοσικλέτα αλλά και υπερτιμημένη.
Reply With Quote
  #252  
Παλιό 19-09-2010, 13:26
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ βλέπουμε τι είχε η Honda και με τι το αντικατέστησε…
YouTube - Honda Varadero Rock Crawling
Μεταξύ τους παρεμβάλλεται η μότο (R1100GS) που (ανεπιτυχώς) προσπάθησε να ξεπεράσει η Honda με το vara (το Africa είναι καλύτερο του 1100 στο χώμα και χειρότερο στην άσφαλτο ..το vara είναι χειρότερο παντού!)

-Εδώ βλέπουμε την αξία της μεγάλης παρέας εάν κάνουμε ακακία με μότο 260+ κιλων

YouTube - 4th VARADERO FORUM MEETING

-Αααααα και επί του θέματος …κανένα σπάσιμο δεν έχει αποδοθεί σε αστοχία* (κακή κατασκευή-χύτευση) πολύ περισσότερο δεν υπάρχει θέμα κακής σχεδίασης. Το εάν θα έπρεπε το adv ,λόγο βάρους, να έχει ψαλίδι μεγέθους HP2 για να αντέχει ρυθμούς με 120 klm/h εκτός δρόμου (εκτός δρόμου = όχι σε δρόμο, ούτε χωμάτινο ) συζητείται…


-Και σε ιαπωνικές κατασκευές έχουν υπάρξει κατασκευαστικές αστοχίες (π.χ. φυσαλίδα σε κάρτερ) και σχεδίασης( πλαισίων που έσπαγαν) .



*Για να αποδειχτεί αυτό χρειάζεται εξέταση του σπασμένου μετάλλου σε ειδικά εργαστήρια και δεν γνωρίζω να έχει γίνει κάτι τέτοιο.. h επίσημη παραδοχή και ανάκληση
(έστω τεχνική οδηγία) σε παρτίδα παραγωγής από το εργοστάσιο … κάτι που επίσης δεν γνωρίζω να έχει γίνει.


-Υ.Γ. Γιώργο (GeorgeP) έχεις βαλθεί να με ξεκάνεις ? αφού με έχεις καραφλιάσει προ καιρού τώρα μου ‘ριξες μπουνιά στο μάτι … ωωωχ ..αμάν ..τι ‘ναι τούτα..?

-Θερμοδυναμικη αποδοση λεγεται!! οσο καλυτερη ειναι η μετατροπη της παραγομενης θερμοκρασιας σε εργο τοσο περισσοτερη δυναμη θα παρεις!!!!
Απο τα 100 ζητημα ειναι να μεινουν τα 70!!!! Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος!!
-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι τα Τανκς ειναι και αυτα υδροψυκτα!!!

-Για πες μου τωρα κι εσυ , εν δευτεροις, μεταξυ δυο πανομοιοτυπων κινητηρων, ιδιων κυβικων, ιδιας διαταξης, ιδιας αρχιτεκτονικης......ΠΑΝΟΜΙΟΤΥΠΟΙ.......με μια διαφορα ομως, ο ενας αεροψυκτος και ο αλλος υδροψυκτος......ποιος θα εχει δυνατοτητες για αυξημενη ιπποδυναμη/ροπη??


-Ισως ετσι καταλαβεις γιατι δεν υπαρχει οχημα αεροψυκτο στους αγωνες παντος οχηματος



ΟΛΑ! Δώσε λινκ γιατί αλλά γράφουν οι άνθρωποι και αλλιώς τα μεταφέρεις εσύ <<με δικά σου λόγια>>

Π.χ. αυτό <<-Θερμοδυναμική απόδοση λέγεται!! όσο καλύτερη είναι η μετατροπή της παραγόμενης θερμοκρασίας σε έργο τόσο περισσότερη δύναμη θα πάρεις!!!! >>δεν βγάζει νόημα γιατί δεν παράγετε θερμοκρασία αλλά θερμότητα και αναφερόμενοι σε εμβολοφόρους παλινδρομικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης η θερμότητα είναι απώλεια και όχι έργο ,δεν περνούμε έργο από την θερμότητα, άρα η έχεις μπερδέψει τα πράγματα με τους κινητήρες ανοικτής καύσης όπου ισχύει αυτό (έργο από θερμότητα, αλλά άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση)) η διάβασες ότι όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο θάλαμος καύσης τόσο καλύτερη γίνεται η καύση του μίγματος και ανεβαίνει η απόδοση… άσχετο και αυτό με αερόψυκτα -υδρόψυκτα.

Το θέμα υπερθέρμανσης πάλι είναι άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση γιατί σε αυτήν την κατάσταση ο κινητήρας αδυνατεί να καύσει την προβλεπόμενη ποσότητα μίγματος (κυρίως λόγο προανάφλεξης) έχουμε μείωση στην ισχύ και όχι στην θερμοδυναμική απόδοση.

Πανομοιότυποι κινητήρες έχουν πανομοιότυπη απόδοση, δεν έχουν ουσιαστική διαφορά εάν φορούν υδροχιτώνια η όχι(από τη μύγα ξύγκι πάμε να βγάλουμε)…Στην δυνατότητα όμως έχουμε θέμα με την υπερτροφία! Εκεί είναι και το ουσιαστικό πλεονέκτημα της υδρόψυκτης ότι δηλαδή μπορεί να απάγει από τον κινητήρα μεγαλύτερο μέγεθος θερμότητας <<απώλειες>> !

Εδώ εάν μπορείς κάνε μια έρευνα .Στην αγορά δεν υπάρχουν <<πανομοιότυποι>> κινητήρες, άλλες διαστάσεις κυλίνδρων, βαλβίδων, αυλών εισαγωγής, συστήματα εξατμίσεων κ.α. αλλα εντελως ενδεικτικα βρες τα σχεδιαγραμματα ισχυ-ροπη των κινητηρων της κατηγοριας(vara,990,tiger,multi,Vstrom1000,stelvio,r1200)και δες την απόδοση μέχρι τις 7.000 -7.500 σ.α.λ.

-Σκόπιμα παρέλειψα το 1200 tenere γιατί οι άσχετοι μηχανικοί της Yamaha στην απέλπιδα προσπάθεια αντιγραφής έβαλαν σε καινούριο μηχανάκι παλαιομοδίτικο ξεπερασμένο κινητήρα με δυο(2) εκκεντροφόρους επί κεφαλης O.M.G.=>από χέρι χαμένη υπόθεση η απόδοση!!!!!!!!!

Για τα τανκ μην βάλεις τίποτα ….είναι σαφώς χιούμορ
Reply With Quote
  #253  
Παλιό 19-09-2010, 13:58
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
ΟΛΑ! Δώσε λινκ γιατί αλλά γράφουν οι άνθρωποι και αλλιώς τα μεταφέρεις εσύ <<με δικά σου λόγια>>

Π.χ. αυτό <<-Θερμοδυναμική απόδοση λέγεται!! όσο καλύτερη είναι η μετατροπή της παραγόμενης θερμοκρασίας σε έργο τόσο περισσότερη δύναμη θα πάρεις!!!! >>δεν βγάζει νόημα γιατί δεν παράγετε θερμοκρασία αλλά θερμότητα και αναφερόμενοι σε εμβολοφόρους παλινδρομικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης η θερμότητα είναι απώλεια και όχι έργο ,δεν περνούμε έργο από την θερμότητα, άρα η έχεις μπερδέψει τα πράγματα με τους κινητήρες ανοικτής καύσης όπου ισχύει αυτό (έργο από θερμότητα, αλλά άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση)) η διάβασες ότι όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο θάλαμος καύσης τόσο καλύτερη γίνεται η καύση του μίγματος και ανεβαίνει η απόδοση… άσχετο και αυτό με αερόψυκτα -υδρόψυκτα.

Το θέμα υπερθέρμανσης πάλι είναι άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση γιατί σε αυτήν την κατάσταση ο κινητήρας αδυνατεί να καύσει την προβλεπόμενη ποσότητα μίγματος (κυρίως λόγο προανάφλεξης) έχουμε μείωση στην ισχύ και όχι στην θερμοδυναμική απόδοση.

Πανομοιότυποι κινητήρες έχουν πανομοιότυπη απόδοση, δεν έχουν ουσιαστική διαφορά εάν φορούν υδροχιτώνια η όχι(από τη μύγα ξύγκι πάμε να βγάλουμε)…Στην δυνατότητα όμως έχουμε θέμα με την υπερτροφία! Εκεί είναι και το ουσιαστικό πλεονέκτημα της υδρόψυκτης ότι δηλαδή μπορεί να απάγει από τον κινητήρα μεγαλύτερο μέγεθος θερμότητας <<απώλειες>> !

Εδώ εάν μπορείς κάνε μια έρευνα .Στην αγορά δεν υπάρχουν <<πανομοιότυποι>> κινητήρες, άλλες διαστάσεις κυλίνδρων, βαλβίδων, αυλών εισαγωγής, συστήματα εξατμίσεων κ.α. αλλα εντελως ενδεικτικα βρες τα σχεδιαγραμματα ισχυ-ροπη των κινητηρων της κατηγοριας(vara,990,tiger,multi,Vstrom1000,stelvio,r1200)και δες την απόδοση μέχρι τις 7.000 -7.500 σ.α.λ.

-Σκόπιμα παρέλειψα το 1200 tenere γιατί οι άσχετοι μηχανικοί της Yamaha στην απέλπιδα προσπάθεια αντιγραφής έβαλαν σε καινούριο μηχανάκι παλαιομοδίτικο ξεπερασμένο κινητήρα με δυο(2) εκκεντροφόρους επί κεφαλης O.M.G.=>από χέρι χαμένη υπόθεση η απόδοση!!!!!!!!!

Για τα τανκ μην βάλεις τίποτα ….είναι σαφώς χιούμορ
Πρωτη παραγραφο και νομοι της ''θερμοδυναμικης'' πιο κατω....στο παρακατω λινκ!!!!!!

Εβαλα την βικιπαιδεια διοτι την καταλαβαινουν ολοι!! Αν θελεις κατι πιο ''πανεπιστημιακο'' πες μου να σου στειλω τα σχετικα βιβλια γιατι οι άλλοι εδω μεσα δεν θα τα καταλαβουν!!!

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE

Κι εδω θα καταλαβεις γιατι διαφερουν θερμοδυναμικα και ως εκ τουτου στην αποδοση δυο ομοιοι κινητρες αλλα ο ενας ειναι υδροψυκτος και ο άλλος αεροψυκτος...πρεπει να το διαβασεις ολο!!!

http://www.prcclub.gr/Topics/Technical/Engine's%20Efficiency/Engine's%20Efficiency%20Factors.pdf

Αν ψαξεις στο διαδυκτιο θα βρεις πολλα που αναφερονται στο θεμα!!!!
Reply With Quote
  #254  
Παλιό 19-09-2010, 17:42
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Εύγε !!! όλα αυτά τα γνωρίζω(και πολύ περισσότερα) και γι΄αυτό ανταποκρίνονται σε αυτά που σου γραφώ και όχι σε αυτά που έγραψες εσύ! Που ειδές θέμα ομοιοτυπίας ? Η δυνατότητα να σχεδιαστεί ένας κινητήρας με υδρόψυκτη διαφορετικά, είναι άλλο πράγμα από αυτό που γράφεις (μάλλον τα διάβασες και δεν τα κατάλαβες )
Όλα αυτά σε πλήρη εφαρμογή τα βλέπεις κυρίως στους κινητήρες των SS moto (+ teoSS)
Η έρευνα πως πάει…???
Νέα πρόκληση: οι πιο τεχνικά προηγμένοι κινητήρες των 1000 SSCBR,R1,Z10,S RR,GSX R) πόση ισχύ-ροπή έχουν στις 7.000 σ.α.λ.???? (
Reply With Quote
  #255  
Παλιό 19-09-2010, 19:41
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εύγε !!! όλα αυτά τα γνωρίζω(και πολύ περισσότερα) και γι΄αυτό ανταποκρίνονται σε αυτά που σου γραφώ και όχι σε αυτά που έγραψες εσύ! Που ειδές θέμα ομοιοτυπίας ? Η δυνατότητα να σχεδιαστεί ένας κινητήρας με υδρόψυκτη διαφορετικά, είναι άλλο πράγμα από αυτό που γράφεις (μάλλον τα διάβασες και δεν τα κατάλαβες )
Όλα αυτά σε πλήρη εφαρμογή τα βλέπεις κυρίως στους κινητήρες των SS moto (+ teoSS)
Η έρευνα πως πάει…???
Νέα πρόκληση: οι πιο τεχνικά προηγμένοι κινητήρες των 1000 SSCBR,R1,Z10,S RR,GSX R) πόση ισχύ-ροπή έχουν στις 7.000 σ.α.λ.???? (

Φιλε ΤΕΟΣΣ μην επιμενεις... αν και ειμαι βεβαιος οτι ο GeorgeP δεν χρειαζεται συνηγορο, εχει δικιο σε αυτα που γραφει παραπανω (τουλαχιστον αυτα που αφορουν την αποδοση κινητηρων εσ.καυσης)

...οσο αφορα την θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα, φυσικα και εξαρταται απο τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος και οσο αφορα την ροπη των κινητηρων σουπερσπορτ, ειναι μεν χαμηλη στις 7Κ αλλα αυτοι οι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι να αποδιδουν τα μεγιστα σε σχεδον διπλασιες στροφες...

Ολοι οι κατασκευαστες εχουν παει προς την υδροψυξη, και θα εβαζα και στοιχημα οτι και η BMW θα εγκαταλλειψει λιαν συντομως τον "συλλεκτικο" αεροψυκτο μποξερ για εναν υδροψυκτο "οχι μποξερ" (εν σειρα ή V δηλαδη...)
Reply With Quote
  #256  
Παλιό 19-09-2010, 20:45
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απο τοτε που βγηκε ο Γκουγκλης,το Βαβελφις και η ΒΙΚΙπεδία,πεθαναν οι μαστόροι...........
Reply With Quote
  #257  
Παλιό 19-09-2010, 20:47
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα το καταλαβα οτι η BMW εχει εισαγει τεχνολογια αεροσκαφων στις μοτοσικλετες της....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε ΤΕΟΣΣ μην επιμενεις... αν και ειμαι βεβαιος οτι ο GeorgeP δεν χρειαζεται συνηγορο, εχει δικιο σε αυτα που γραφει παραπανω (τουλαχιστον αυτα που αφορουν την αποδοση κινητηρων εσ.καυσης)

...οσο αφορα την θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα, φυσικα και εξαρταται απο τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος και οσο αφορα την ροπη των κινητηρων σουπερσπορτ, ειναι μεν χαμηλη στις 7Κ αλλα αυτοι οι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι να αποδιδουν τα μεγιστα σε σχεδον διπλασιες στροφες...

Ολοι οι κατασκευαστες εχουν παει προς την υδροψυξη, και θα εβαζα και στοιχημα οτι και η BMW θα εγκαταλλειψει λιαν συντομως τον "συλλεκτικο" αεροψυκτο μποξερ για εναν υδροψυκτο "οχι μποξερ" (εν σειρα ή V δηλαδη...)
Μην ορκιζεσε για αυτο.
Οσο για τον ''συλλεκτικο'' να σε ενημερωσω οτι ειναι πιο συγχρονος σχεδιαστικα απο τον V...!!!
Reply With Quote
  #258  
Παλιό 19-09-2010, 20:55
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εύγε !!! όλα αυτά τα γνωρίζω(και πολύ περισσότερα) και γι΄αυτό ανταποκρίνονται σε αυτά που σου γραφώ και όχι σε αυτά που έγραψες εσύ! Που ειδές θέμα ομοιοτυπίας ? ............................... (
Θεοδωρα

οτι γραφω το αποδικνυω! Αυτα που εγραψα περι θερμοδυναμικης κ.λ.π. ειναι σωστα και μνημονευονται στα λινκς που παρεθεσα!!!!!

Οσοι συμφουρμιτες μας διαβαζουν καταλαβαινουν το ''πως'', τα ''διοτι'', τα ''αφου'' κ.λ.π.!!

Τους αφηνω λοιπόν να βγάλουν τα συμπερασματα τους, ολοι μαζι ¨η ο καθενας τους ξεχωριστα, γι αυτα που γραφω εγω και για αυτα που γραφεις εσυ! Ας διαβασουν οι αναγνωστες μας ΤΙ γραφω εγω και ΠΩΣ το τεκμηριωνω και ας κανουν το ιδιο και για σέ!!! Μετα ας κρινουν μονοι τους τα κινητρα του καθενος μας και το ποιος εχει δικιο και γιατι!!!!!!!

Δεν μπορω να ψαχνω συνεχεια το νετ για στοιχεια μηχανολογιας/μηχανικης κ.α. - που να σκαναρω βιβλια τωρα - και παρολα αυτα να αμφισβητουμαι συνεχως!!! Ο κοπος ειναι τεραστιος..........και.... βαρεθηκα φιλε μου το κυνηγι μαγισσων!!!!

Σημ 1. Δεν ειδα θεμα ομοιοτυπιας ΠΟΥΘΕΝΑ!! Ειπα και εγραψα ΑΝ............
Σημ 2. ξαναδιαβασε τα γραφομενα μου διοτι
Σημ 3.κανεις φιλοτιμες προσπαθειες οικιοποιεισης δικων μου γραπτων λεγοντας τα με άλλα λογια περιστρεφομενος στην δικια μου κεντρικη ιδεα. Δεν ειναι χαζοι οι αναγνωστες μας ουτε κι εγω βλαξ!!!!!!
Reply With Quote
  #259  
Παλιό 19-09-2010, 21:24
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην ορκιζεσε για αυτο.
Οσο για τον ''συλλεκτικο'' να σε ενημερωσω οτι ειναι πιο συγχρονος σχεδιαστικα απο τον V...!!!
Οτι πεις εσυ!! να σου παω κοντρα? Θα χασω τα λογια μου και μερος της φαιας ουσιας μου και δεν αξιζει!!!!!!!

Ας αναλογιστουμε μονον ΓΙΑΤΙ η διαταξη ''boxer'' χρησιμοποιειται ΜΟΝΟΝ απο την BMW και ΜΟΝΟΝ σε ΕΝΑ μοντελο της!!!
Ας αναλογιστουμε επισης γιατι η εταιρεια ηθελε να τον αποδεσμευσει την δεκαετια του 1990 αλλα οι οπαδοι του αντεδρασαν και αυτος παρεμεινε σε παραγωγη και εν εξελίξη!!! Τοτε ομως δεν υπηρχαν οι προδιαγραφες euro....!!!! ''BMW tried to phase out production of the twins, but customer demand was so strong that they could not ignore it, and 're-introduced' (actually they had never really gone away) the boxer range at the end of the 80s.........'' ,Δες το (προτελευταια παραγραφο): BMW Airhead Boxer Page | Motorcycle Co UK

Διαβασε και το παρακατω να δεις γιατι τιθεται εν αμφιβολω η κατασκευη/παραγωγη αλλης GS με boxer κινητηρα!!!!
Αν μη τι άλλο το σκεπτονται για διακοπη της παραγωγης του!!!!!

http://www.motorcyclists-online.com/o1_610_BMW---Boxer-engine-in-question-.html?art=610&LMO=fr&__utma=1.248574360.1284920007.1284920007.1284920007.1&__utmb=1&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1284920007.1.1.utmccn%3D(direct)%7Cutmcsr%3D(direct)%7Cutmcmd%3D(none)&__utmv=1.Visiteur&__utmk=188648361



και στο παρακατω λινκ θα διαβασεις γιατι εννας μποξερ δεν μπορει να ειναι πιο συχρονος απο εναν ''V'' ¨η εναν εν σειρα κινητρα!!!! Και μονον το πλατος στην σημερινη συγχρονη εποχη οπου πλατος και βαρος μειωνονται συνεχως φτανει να τον κανει μη συγχρονο!!

http://www.totalmotorcycle.com/school-SectionSix.htm#TVTCME

και στο παρακατω με τιτλο ''engine balanced'' θα σου λυθουν πολλες αποριες σχετικα με το ''συγχρονο'' ενος ''V'' 90 μοιρων κι ενος Boxer και γιατι δεν προκειται να υπαρξει άλλος boxer σε παραγωγη, πλην BMW φυσικα αν το αποφασισει!!

Engine balance

Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 21:40.
Reply With Quote
  #260  
Παλιό 19-09-2010, 21:51
leandros Ο/Η leandros βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Χανιά
Μoto: BMW R1200GS 2011 Honda PCX-150 2013
Μηνύματα: 709
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

ρε Γιώργο όλο ανακρίβειες είσαι...
ο μπόξερ δεν υπάρχει σε ΕΝΑ μοντέλο, αλλά σε τουλάχιστον ΠΕΝΤΕ (GS, RT, S, R, ΗΡ).
οσο για την μέγιστη μπούρδα που πέταξες πριν ότι ο μπόξερ πιάνει βία τα 110 άλογα,
σου θυμίζω το ΗΡ sport με τα 128 άλογα...
περισσεύει πλέον ο εγωισμός και λείπει η ταπεινοφροσύνη. Κρίμα κι έλεος.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 jmar Πωλήσεις μοτοσυκλετών 40 11-10-2010 16:13
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... ace_gln Τεχνικά θέματα διάφορα 18 30-03-2010 12:05
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) alx_k Τεχνικά θέματα διάφορα 30 19-02-2010 16:37
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα L3f Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 6 06-10-2009 00:44
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος Alext Χιούμορ 13 29-06-2009 23:48


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:38.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!