![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#251
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν είμαι της λογικής της αντιπαράθεσης, αλλά νομίζω ότι το παραπάνω είναι ανακριβές, χωρίς επιχειρήματα και τίθεται αποκλειστικά χάρην εντυπώσεων. Προσωπικά (και το ξέρουν οι περισσότεροι φίλοι μου που έχουν Varadero) δεν έχω κρύψει ποτέ τον θαυμασμό μου και την εκτίμηση μου για την BMW και πιο συγκεκριμένα για το GS R1200GS ADV, αλλά ας μην τα ισοπεδόνουμε όλα. Πολύ καλή μοτοσικλέτα αλλά και υπερτιμημένη. |
#252
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ΟΛΑ! Δώσε λινκ γιατί αλλά γράφουν οι άνθρωποι και αλλιώς τα μεταφέρεις εσύ <<με δικά σου λόγια>> Π.χ. αυτό <<-Θερμοδυναμική απόδοση λέγεται!! όσο καλύτερη είναι η μετατροπή της παραγόμενης θερμοκρασίας σε έργο τόσο περισσότερη δύναμη θα πάρεις!!!! >>δεν βγάζει νόημα γιατί δεν παράγετε θερμοκρασία αλλά θερμότητα και αναφερόμενοι σε εμβολοφόρους παλινδρομικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης η θερμότητα είναι απώλεια και όχι έργο ,δεν περνούμε έργο από την θερμότητα, άρα η έχεις μπερδέψει τα πράγματα με τους κινητήρες ανοικτής καύσης όπου ισχύει αυτό (έργο από θερμότητα, αλλά άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση)) η διάβασες ότι όσο μεγαλύτερη θερμοκρασία έχει ο θάλαμος καύσης τόσο καλύτερη γίνεται η καύση του μίγματος και ανεβαίνει η απόδοση… άσχετο και αυτό με αερόψυκτα -υδρόψυκτα. Το θέμα υπερθέρμανσης πάλι είναι άσχετο με θερμοδυναμική απόδοση γιατί σε αυτήν την κατάσταση ο κινητήρας αδυνατεί να καύσει την προβλεπόμενη ποσότητα μίγματος (κυρίως λόγο προανάφλεξης) έχουμε μείωση στην ισχύ και όχι στην θερμοδυναμική απόδοση. Πανομοιότυποι κινητήρες έχουν πανομοιότυπη απόδοση, δεν έχουν ουσιαστική διαφορά εάν φορούν υδροχιτώνια η όχι(από τη μύγα ξύγκι πάμε να βγάλουμε)…Στην δυνατότητα όμως έχουμε θέμα με την υπερτροφία! Εκεί είναι και το ουσιαστικό πλεονέκτημα της υδρόψυκτης ότι δηλαδή μπορεί να απάγει από τον κινητήρα μεγαλύτερο μέγεθος θερμότητας <<απώλειες>> ! Εδώ εάν μπορείς κάνε μια έρευνα .Στην αγορά δεν υπάρχουν <<πανομοιότυποι>> κινητήρες, άλλες διαστάσεις κυλίνδρων, βαλβίδων, αυλών εισαγωγής, συστήματα εξατμίσεων κ.α. αλλα εντελως ενδεικτικα βρες τα σχεδιαγραμματα ισχυ-ροπη των κινητηρων της κατηγοριας(vara,990,tiger,multi,Vstrom1000,stelvio,r1200)και δες την απόδοση μέχρι τις 7.000 -7.500 σ.α.λ. -Σκόπιμα παρέλειψα το 1200 tenere γιατί οι άσχετοι μηχανικοί της Yamaha στην απέλπιδα προσπάθεια αντιγραφής έβαλαν σε καινούριο μηχανάκι παλαιομοδίτικο ξεπερασμένο κινητήρα με δυο(2) εκκεντροφόρους επί κεφαλης ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Για τα τανκ μην βάλεις τίποτα ….είναι σαφώς χιούμορ |
#253
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εβαλα την βικιπαιδεια διοτι την καταλαβαινουν ολοι!! Αν θελεις κατι πιο ''πανεπιστημιακο'' πες μου να σου στειλω τα σχετικα βιβλια γιατι οι άλλοι εδω μεσα δεν θα τα καταλαβουν!!! http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%BF%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE Κι εδω θα καταλαβεις γιατι διαφερουν θερμοδυναμικα και ως εκ τουτου στην αποδοση δυο ομοιοι κινητρες αλλα ο ενας ειναι υδροψυκτος και ο άλλος αεροψυκτος...πρεπει να το διαβασεις ολο!!! http://www.prcclub.gr/Topics/Technical/Engine's%20Efficiency/Engine's%20Efficiency%20Factors.pdf Αν ψαξεις στο διαδυκτιο θα βρεις πολλα που αναφερονται στο θεμα!!!! |
#254
|
|||
|
|||
![]()
Εύγε !!! όλα αυτά τα γνωρίζω(και πολύ περισσότερα) και γι΄αυτό ανταποκρίνονται σε αυτά που σου γραφώ και όχι σε αυτά που έγραψες εσύ! Που ειδές θέμα ομοιοτυπίας ? Η δυνατότητα να σχεδιαστεί ένας κινητήρας με υδρόψυκτη διαφορετικά, είναι άλλο πράγμα από αυτό που γράφεις (μάλλον τα διάβασες και δεν τα κατάλαβες
![]() Όλα αυτά σε πλήρη εφαρμογή τα βλέπεις κυρίως στους κινητήρες των SS moto (+ teoSS ![]() Η έρευνα πως πάει…??? ![]() ![]() ![]() Νέα πρόκληση: οι πιο τεχνικά προηγμένοι κινητήρες των 1000 SSCBR,R1,Z10,S RR,GSX R) πόση ισχύ-ροπή έχουν στις 7.000 σ.α.λ.???? ![]() ![]() ![]() |
#255
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Φιλε ΤΕΟΣΣ μην επιμενεις... αν και ειμαι βεβαιος οτι ο GeorgeP δεν χρειαζεται συνηγορο, εχει δικιο σε αυτα που γραφει παραπανω (τουλαχιστον αυτα που αφορουν την αποδοση κινητηρων εσ.καυσης) ...οσο αφορα την θερμοδυναμικη αποδοση του κινητηρα, φυσικα και εξαρταται απο τη θερμοκρασια του περιβαλλοντος και οσο αφορα την ροπη των κινητηρων σουπερσπορτ, ειναι μεν χαμηλη στις 7Κ αλλα αυτοι οι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι να αποδιδουν τα μεγιστα σε σχεδον διπλασιες στροφες... Ολοι οι κατασκευαστες εχουν παει προς την υδροψυξη, και θα εβαζα και στοιχημα οτι και η BMW θα εγκαταλλειψει λιαν συντομως τον "συλλεκτικο" αεροψυκτο μποξερ για εναν υδροψυκτο "οχι μποξερ" (εν σειρα ή V δηλαδη...) |
#256
|
|||
|
|||
![]()
Απο τοτε που βγηκε ο Γκουγκλης,το Βαβελφις και η ΒΙΚΙπεδία,πεθαναν οι μαστόροι...........
![]() ![]() ![]() |
#257
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Οσο για τον ''συλλεκτικο'' να σε ενημερωσω οτι ειναι πιο συγχρονος σχεδιαστικα απο τον V...!!! ![]() |
#258
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
οτι γραφω το αποδικνυω! Αυτα που εγραψα περι θερμοδυναμικης κ.λ.π. ειναι σωστα και μνημονευονται στα λινκς που παρεθεσα!!!!! Οσοι συμφουρμιτες μας διαβαζουν καταλαβαινουν το ''πως'', τα ''διοτι'', τα ''αφου'' κ.λ.π.!! Τους αφηνω λοιπόν να βγάλουν τα συμπερασματα τους, ολοι μαζι ¨η ο καθενας τους ξεχωριστα, γι αυτα που γραφω εγω και για αυτα που γραφεις εσυ! Ας διαβασουν οι αναγνωστες μας ΤΙ γραφω εγω και ΠΩΣ το τεκμηριωνω και ας κανουν το ιδιο και για σέ!!! Μετα ας κρινουν μονοι τους τα κινητρα του καθενος μας και το ποιος εχει δικιο και γιατι!!!!!!! Δεν μπορω να ψαχνω συνεχεια το νετ για στοιχεια μηχανολογιας/μηχανικης κ.α. - που να σκαναρω βιβλια τωρα - και παρολα αυτα να αμφισβητουμαι συνεχως!!! Ο κοπος ειναι τεραστιος..........και.... βαρεθηκα φιλε μου το κυνηγι μαγισσων!!!! Σημ 1. Δεν ειδα θεμα ομοιοτυπιας ΠΟΥΘΕΝΑ!! Ειπα και εγραψα ΑΝ............ Σημ 2. ξαναδιαβασε τα γραφομενα μου διοτι Σημ 3.κανεις φιλοτιμες προσπαθειες οικιοποιεισης δικων μου γραπτων λεγοντας τα με άλλα λογια περιστρεφομενος στην δικια μου κεντρικη ιδεα. Δεν ειναι χαζοι οι αναγνωστες μας ουτε κι εγω βλαξ!!!!!! ![]() |
#259
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ας αναλογιστουμε μονον ΓΙΑΤΙ η διαταξη ''boxer'' χρησιμοποιειται ΜΟΝΟΝ απο την BMW και ΜΟΝΟΝ σε ΕΝΑ μοντελο της!!! Ας αναλογιστουμε επισης γιατι η εταιρεια ηθελε να τον αποδεσμευσει την δεκαετια του 1990 αλλα οι οπαδοι του αντεδρασαν και αυτος παρεμεινε σε παραγωγη και εν εξελίξη!!! Τοτε ομως δεν υπηρχαν οι προδιαγραφες euro....!!!! ''BMW tried to phase out production of the twins, but customer demand was so strong that they could not ignore it, and 're-introduced' (actually they had never really gone away) the boxer range at the end of the 80s.........'' ,Δες το (προτελευταια παραγραφο): BMW Airhead Boxer Page | Motorcycle Co UK Διαβασε και το παρακατω να δεις γιατι τιθεται εν αμφιβολω η κατασκευη/παραγωγη αλλης GS με boxer κινητηρα!!!! Αν μη τι άλλο το σκεπτονται για διακοπη της παραγωγης του!!!!! http://www.motorcyclists-online.com/o1_610_BMW---Boxer-engine-in-question-.html?art=610&LMO=fr&__utma=1.248574360.1284920007.1284920007.1284920007.1&__utmb=1&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1284920007.1.1.utmccn%3D(direct)%7Cutmcsr%3D(direct)%7Cutmcmd%3D(none)&__utmv=1.Visiteur&__utmk=188648361 και στο παρακατω λινκ θα διαβασεις γιατι εννας μποξερ δεν μπορει να ειναι πιο συχρονος απο εναν ''V'' ¨η εναν εν σειρα κινητρα!!!! Και μονον το πλατος στην σημερινη συγχρονη εποχη οπου πλατος και βαρος μειωνονται συνεχως φτανει να τον κανει μη συγχρονο!! http://www.totalmotorcycle.com/school-SectionSix.htm#TVTCME και στο παρακατω με τιτλο ''engine balanced'' θα σου λυθουν πολλες αποριες σχετικα με το ''συγχρονο'' ενος ''V'' 90 μοιρων κι ενος Boxer και γιατι δεν προκειται να υπαρξει άλλος boxer σε παραγωγη, πλην BMW φυσικα αν το αποφασισει!! Engine balance Last edited by GeorgeP; 19-09-2010 at 21:40. |
#260
|
|||
|
|||
![]()
ρε Γιώργο όλο ανακρίβειες είσαι...
ο μπόξερ δεν υπάρχει σε ΕΝΑ μοντέλο, αλλά σε τουλάχιστον ΠΕΝΤΕ (GS, RT, S, R, ΗΡ). οσο για την μέγιστη μπούρδα που πέταξες πριν ότι ο μπόξερ πιάνει βία τα 110 άλογα, σου θυμίζω το ΗΡ sport με τα 128 άλογα... περισσεύει πλέον ο εγωισμός και λείπει η ταπεινοφροσύνη. Κρίμα κι έλεος. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΩΛΕΙΤΑΙ R 1200 GS ADVENTURE 4/09 Η' ΑΝΤΑΛΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ R 1200 GS SPECIAL EDITION 09 | jmar | Πωλήσεις μοτοσυκλετών | 40 | 11-10-2010 16:13 |
διακοπες κατα το ανοιγμα του γκαζιου... | ace_gln | Τεχνικά θέματα διάφορα | 18 | 30-03-2010 12:05 |
Πρόβλημα κατά την εκκίνηση. (R 1200 GS) | alx_k | Τεχνικά θέματα διάφορα | 30 | 19-02-2010 16:37 |
μαμα εξατμιση απο gs 1200 που θα παρω την δευτερα | L3f | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 6 | 06-10-2009 00:44 |
εκπτωσεις στα μετρα κατα του καπνισματος | Alext | Χιούμορ | 13 | 29-06-2009 23:48 |