αυτό που ξέρω εγώ, σοφέ Παντογνώστη, ότι τα υδρόψυχτα mega on-off της κατηγορίας του GS, έχουν λιγότερους ίππους από το παροχημένο αερόψυχτο (πλην του ΚΤΜ).
Το παράδειγμα με την αύξηση των στροφών είναι επιεικώς γελοίο που ανέφερες, λες και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ στις εταιρίες να ανεβάζουν τις στροφές τους για να επιτύχουν καλύτερη απόδοση!!
Σε πληροφορώ λοιπόν, διότι είσαι εντελώς άσχετος, ότι το GS 1200 που έχω με τους 2 εκκεντροφόρους δουλεύει χαλαρότατα σε ψηλές στροφές, ακριβώς διότι έχει 2 εκκεντρ.
Σταματάω εδώ εγώ, διότι είναι σίγουρο ότι έχεις τρελά κόμπλεξ, μήπως και σου πει κάποιος κάτι σωστό. Πιστεύεις ότι γνωρίζεις όλα τα θέματα 100%.
Περαστικά και καλή λευτεριά.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Α, και που΄σαι φιλαράκο και μιας και ο γιατρος σου ειπε να μου λες ΝΑΙ, τα +30 άλογα του sport πως βγηκαν ξερεις??? με περαιτερω εξελιξη του μποξερ ¨με κατι άλλο? μηπως π,χ, με αυξηση στροφων (7000 στρ το ΗΡ2 και 8750 το ΗΡ2 σπορτ)? μηπως με αυξηση της συμπιεσης απο το 11:1 HP2 στο 12,5:1 του ΗΡ2 σπορτ? Πραγματα που ειναι απλα και γνωστα, δεν χρηζουν φιλοσοφιας και εφαρμοζονται σε ολους τους κινητρες αν θελουμε αυξηση ιπποδυναμης!!!!!!! Γιαυτο τα λεμε αυτα τα μηχανακια ''ειδικης χρησης''!!
κατα τα άλλα ο ''γιατρος'' πρέπει να επανεκτιμησει την σταση του και να ξανακατσει στα θρανια!!!!!!!!!
|