Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από saitman
το μοντελο 2004-07 μαζι με το ABS ειναι και σεβρο.οποτε δεν εχεις υποβοηθηση αρα οχι και φρενα!απο το 07 και μετα το αλλαξαν.τα ιδια φρενα ειχε και το 1150!
|
Εδώ είναι που κάνεις μεγάλο λάθος. Πράγματι δεν έχεις υποβοήθηση. Αρά παρ' ολ' αυτά έχεις φρένα. Έχεις σχεδόν τα ίδια φρένα που έχουν και τα BMW χωρίς ABS. Απλώς επειδή τα servo είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ στην ύπαρξη αέρα η εξαέρωση είναι ολόκληρη διαδικασία που πρέπει να γίνεται ΕΥΛΑΒΙΚΑ. Αν υπάρχει αέρας στο κύκλωμα το φαινόμενο μασκάρεται από την υποβοήθηση του servo όταν λειτουργεί και η μηχανή φρενάρει κανονικά. Όταν όμως πάψει να λειτουργεί τότε η ύπαρξη αέρα γίνεται εμφανής και η μηχανή δεν σταματά. Αν όμως έχει γίνει καλή εξαέρωση η μηχανή σταματά σχεδόν κανονικά.
Σκέψου λίγο τι σύστημα είναι αυτό που όταν πάει περίπατο σκοτώνεσαι!!!
Οι μηνύσεις θα πέφτανε βροχή στη Βαυαρία.
Τα αυτοκίνητα φρενάρουν και σβηστά. Το ίδιο και οι τροχοί, στρίβουν κι ας μην υπάρχει υποβοήθηση. Απλώς η δύναμη που απαιτείται είναι σημαντικά πιο μεγάλη. Η μανέτα έχει μια Α διαδρομή. Αν υπάρχει έστω και λίγος αέρας μέσα (ο οποίος αντίθετα με τα υγρά συμπιέζεται) στο κύκλωμα τότε θα είναι σαν να μην έχεις φρένα. Το GT1 (απ΄όσο ξέρω) έχει ειδική διαδικασία απομάκρυνσης φυσαλλίδων από το κύκλωμα.