GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #9  
Παλιό 26-09-2010, 18:06
S.T Ο/Η S.T βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: A
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΔΙΟΔΙΩΝ.......

ΟΚ θα διαβάσω καλύτερα και θα δούμε(είναι 7 συμβάσεις θα μου ξαναβγούν τα μάτια αλλά πρόσεχε τι θα κεράσεις..).Κοίτα τώρα την σύμπραξη Δημοσίου -Ιδιωτών αλλά και τις παραχωρήσεις τι καλά πάνε σε τούτο τον τόπο:



Στον αέρα βρίσκεται όλη η χάραξη της σύμβασης παραχώρησης για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδας που θα συνδέσει τη Στερεά Ελλάδα με την Εγνατία Οδό, καθώς η Κομισιόν αμφισβητεί πλήρως το σχεδιασμό του έργου για περιβαλλοντικούς λόγους.

Η περιοχή που θα διέλθει ο αυτοκινητόδρομος, αποτελεί οικοσύστημα ιδιαίτερης σημασίας, χαρακτηρίζεται ως τόπος αναπαραγωγής και ανάπαυσης της καφές αρκούδας ενώ το έργο, το οποίο εξακολουθεί να βρίσκεται στο σημείο μηδέν, θεωρείται ότι θα αποτελέσει απειλή και για την Κοιλάδα του Σπερχειού.

Υπάρχει ήδη κακό προηγούμενο καθώς η Κομισιόν έχει αποφανθεί αρνητικά για την χάραξη του αυτοκινητοδρόμου στον Καϊάφα, καταδεικνύοντας ότι η ΕΕ είναι πολύ αυστηρή σε έργα που διατρέχουν ευαίσθητες περιοχές.

Τα εμπόδια για τον οδικό άξονα Ε65 ( έχει αναλάβει η κοινοπραξία της ΓΕΚ-Τέρνα με Ισπανικές εταιρείες), επιβεβαίωσε την Παρασκευή στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση των βουλευτών της ΝΔ σχετικά με την πρόοδο και την πορεία των συμβάσεων παραχώρησης.

Ο κ. Ρέππας, με την ευκολία που του παρέχει η ανωριμότητα των περισσότερων δημόσιων έργων που παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση, παρουσίασε τη ζοφερή πλευρά τους, η οποία καθιστά εξαιρετικά κρίσιμη και προβληματική την πορεία τους. Απαλλοτριώσεις που έχουν βαλτώσει, απανωτές προσφυγές στο ΣτΕ και την ΕΕ που οδηγούν σε αλλαγές χάραξης και προϊδεάζουν για ένα νέο κύκλο καθυστερήσεων.

«Διερευνούμε εναλλακτικές λύσεις για τις χαράξεις που ήδη έχουν απορριφθεί στην περιοχή της λίμνης Καιάφα ή έχουν αμφισβητηθεί μέσω προσφυγών όπως η περιοχή της Κλόκοβας στην Ιόνια Οδό (περιοχή μετά το Αντίρριο που θεωρείται σημαντικής αρχαιολογικής αξίας) ή που συγκρούονται με τις χαράξεις του ΟΣΕ» είπε ο κ. Ρέππας, αποκαλύπτοντας παράλληλα τα έργα φαντάσματα για τα οποία το δημόσιο, καλείται να πληρώσει δυσθεώρητα ποσά ως αποζημίωση τους εργολάβους.

Θα τους πληρώσουμε 68 εκατ. ευρώ!

Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης, συνολικού προϋπολογισμού 450 εκ. ευρώ, η οποία όχι μόνο ναυάγησε αλλά λόγω καθυστερήσεων και δικαστικών προσφυγών, θα επιβαρύνει το δημόσιο με το ποσό των 68 εκ. ευρώ, αν και ο ανάδοχος διεκδικούσε 366 εκ. ευρώ. Πρόκειται για το ποσό που επιδίκασε η διαιτησία, μετά την καταγγελία της σύμβασης από την κοινοπραξία Άκτωρ-Αρχιρόδον. Εάν το έργο κατασκευαζόταν η εθνική συμμετοχή θα ήταν 90 εκ. ευρώ!

Από όσα είπε στη βουλή ο κ. Ρέππας προκύπτει ότι:

-Το σύνολο των συμβάσεων παραχώρησης παρουσιάζει χαμηλά ποσοστά προόδου, τρία χρόνια μετά την υπογραφή τους. Με εξαίρεση το Κόρινθος- Τρίπολη-Καλαμάτα και το Μαλιακός –Κλειδί όπου έχει κατασκευαστεί το 55% και το 52% του έργου αντίστοιχα, στα υπόλοιπα τα ποσοστά διαμορφώνονται από 13% έως 24%.

Με τον… αραμπά πηγαίνουν και οι απαλλοτριώσεις και από τα πιο προβληματικά έργα εμφανίζονται το Ελευσίνα-Κόρινθος- Πάτρα-Πύργος Τσακώνα και η σύμβαση Αντίρριο- Γιάννενα (Ιόνια Οδός) έργα για τα οποία έχει παραδοθεί το 38% και το 42% αντίστοιχα των χώρων. Το υπουργείο επιταχύνει τις περιβαλλοντικές και αρχαιολογικές αδειοδοτήσεις και ετοιμάζεται να εντάξει τις συμβάσεις παραχώρησης στα έργα που θα ακολουθήσουν τους ρυθμούς του fast truck.

-Δημιουργείται Ανεξάρτητη Αρχή Ελέγχου της παραγωγής των έργων με σκοπό τον προδικαστικό έλεγχο των διοικητικών πράξεων (απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικών κ.α) που απαιτούνται για να προχωρήσουν και τον έλεγχο των συμβάσεων κατά την εξέλιξή τους.

-Τα διόδια που δεν καταβάλλονται στους παραχωρησιούχους, ζημιώνουν το δημόσιο το οποίο καλείται να αποζημιώσει τους ιδιώτες.

Το υπουργείο αναζητά πόρους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την κατασκευή του παράπλευρου δικτύου σε Στερεά Ελλάδα, Θεσσαλία και Πιερία προκειμένου να ολοκληρωθεί εναλλακτικό δίκτυο για τους οδηγούς που θα εξυπηρετεί τις τοπικές μετακινήσεις, χωρίς να χρειάζεται να πληρώνουν διόδια. Η αρχή θα γίνει μέχρι τέλη του χρόνου στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου ήδη υπάρχει συμφωνία με την κοινοπραξία της Ιόνιας Οδού, αμέσως μετά τις εκλογές να λειτουργήσουν διόδια για τα φορτηγά και τα μεγάλα οχήματα και εκείνη χρηματοδοτήσει τα αντίστοιχα έργα.

-Το υπουργείο ετοιμάζεται να καταθέσει αίτηση μερικής ανάκλησης της απόφασης του ΣτΕ για το πάγωμα των έργων της εκτροπής του Αχελώου, όπως είχε αποκαλύψει σχετικό δημοσίευμα του protothema.gr στις 13 Σεπτεμβρίου. Το ΥΠΟΜΕΔΙ επιχειρεί με τον τρόπο αυτό να προσπεράσει τις αντιρρήσεις του Ανώτατου Δικαστηρίου για το έργου με το επιχείρημα ότι υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης της σήραγγας της εκτροπής. Όπως αναφέρει για τον Αχελώο έχουν διατεθεί 350 εκ. ευρώ στα οποία αν υπολογιστούν και τα έργα της ΔΕΗ (φράγμα της Μεσοχώρας) το κόστος εκτινάσσεται στα 850 εκ. ευρ
� �������� ��������� ��� ����� ��������� ������� - �������� - EcoFinder.gr - Portal ��� �� ���������� (��������, ���������, �����, ��������, videos)

Και θέλουν και λεφτά για διόδια??Τα ποσά προσέξτε και τα εκατομμύρια που νομίζουν ότι είναι στραγάλια.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ο ΜΥΘΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΗΤΑΝ ΟΙ ΟΙ 3 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΠΙΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ Μ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ MARK Ελλάδα 7 23-06-2010 20:12
ΜΗ ΞΑΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣEΤΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ syan Χρήσιμα 10 06-05-2010 20:11
ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ - ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. georgekostas Κόσμος 7 24-10-2009 00:43
ΟΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ (2009) Alext Χρήσιμα 17 19-07-2009 01:07
ΟΙ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ(2009)!!!!!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!! danaos Διάφορα 6 29-06-2009 15:15


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!