![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Μετά τα λάδια στο καπάκι βαλβίδων (έβαλαν κόλλα και μου είπαν ότι δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή η κατάλληλη φλάτζα για το συγκεκριμένο καπάκι), αλλάγή αλυσίδας και γρανάζια (από ανάκλιση), τώρα έχω θέμα με νερά από το ψυγείο και συγκεκριμένα από το πλαστικό - υποδοχή. Η θερμοκρασία δεν ανεβαίνει πάνω από το κανονικό και το βεντιλατέρ λειτουργεί κανονικά. Την πήγα και την κράτησαν. Έχει κανείς άλλος πάθει κάτι αντιστοιχο;
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Χωρίς να είμαι σίγουρος έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα που αναφέρεις δεν είναι καινούριο και αφορά μια από τις πρώτες ανακλήσεις που έγιναν στα 800άρια. Για πες ποιας χρονολογίας είναι η δική σου και σε ποιο συνεργείο το πας?
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Δεν καταλαβαινω ποιο πλαστικο υποδοχη εννωεις,αλλα και εμεις εχουμε ενα θεμα στα Βαραντερο απο χαλαρα κολλαρα.
Δεν τα σφιγγεις λιγο με ενα κατσαβιδι? ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ο λαστιχένιος σωλήνας στη δεξιά μεριά που μπαίνει στο ψυγείο και το κολλάρο του ήταν θέμα αλλαγής (ανάκλισης) στα 2008 μοντέλα.
οταν μία μοτό πάει στο συνεργείο για service, το VIN code μπάινει στο PC της BMW και δίνει στον μηχανικό ένδειξη για τό τί πρέπει να αλλάξει είτε ως προγραμματισμένη συντήρηση είτε ως υποχρεωτική αλλαγή λόγω οδηγίας του εργαστασίου. Εάν δεν έχει γίνει η προβλεπόμενη αλλαγή, ή ο ιδιοκτήτης είναι αμελής και δεν πηγαίνει για service στη BMW (τουλάχιστον όσο έχει εγγύηση) ή ο μηχανικός είναι καραγκιόζης που το έκανε γαργάρα....... |
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ασε ρε φιλε με το Βαρκαντερο και τα κολαρα σου! ...τουτοι εδω εχουν συγχρονες τεχνολογικα προηγμενες βλαβες! Οχι βλακειες και κολαρα! ![]() ![]() ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Μα την αλήθεια είπε. Δηλ, όταν λέμε την αλήθεια είμαστε κακοί. Σε παρακαλώ λοιπόν.(Μιλάμε για βλάβες του μέλοντος). Που να τις βρεί ο Ιάπωννας.................. ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
5 πουληθηκαν στη Ελλαδα.... ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Αυτό το πλαστικό στο οποίο αναφέρεσαι, είναι το λεγόμενο δοχείο διαστολής. Η χρήση του είναι ύψιστης σημασίας καθώς, εάν για κάποιο λόγο υπερθερμανθεί η μηχανή και βράσουν τα νερά του ψυγείου, εκτονώνονται από εκεί ώστε να μη σπάσουν τα κολάρα, κλπ... με δυσάρεστες - για τη μηχανή - συνέπειες.
Μου πέταξε κάποια στιγμή και εμένα από εκεί υγρά και ο λόγος ήταν ότι σε ταξίδι μου στην Ιωνία οδό (έξω απ'το Αγρίνιο) βράδυ, έπεσα σε "βροχή κουνουπιών" και έφραξαν οι κυψέλες του ψυγείου. Όσο η μηχανή ρολάριζε στην Εθνική οδό με χιλιόμετρα ψυχόταν με τον αέρα... μόλις μπήκα μέσα στην πόλη και χρειάστηκε να ψυχθεί μέσω του vendilateur, αυτό δεν μπορούσε να τραβήξει αέρα - λόγω των φραγμένων κυψελών του ψυγείου - οπότε έβρασαν τα νερά του ψυγείου και ευτυχώς λόγω της ύπαρξης του δοχείου διαστολής έκανε υπερχείληση. Το ερώτημα λοιπόν είναι: Είναι καθαρές οι κυψέλες του ψυγείου σου?? Ή μήπως έχουν φράξει?? Πως θα κάνεις το τεστ?? Πανεύκολα!! Την αφήνεις αναμένη στο νεκρό και περιμένεις να ανέβει η θερμοκρασία και να ενεργοποιηθεί το vendilateur. Μόλις θα γίνει αυτό, παίρνεις μια χαρτοπετσέτα και την πλησιάζεις στο ψυγείο από την μπροστινή πλευρά!! Εάν ρουφήξει τη χαρτοπετσέτα και αυτή κολήσει πάνω στο ψυγείο, σημαίνει ότι οι κυψέλες σου είναι καθαρές. Οπότε θα πρέπει να ψάξεις αλλού... Ελπίζω να φανώ χρήσιμος.... ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ναπο συγνωμη,αλλα το μηχανακι σου ειναι μια βλαβη απο μονο του. Καμία βλάβη 5 πουληθηκαν στη Ελλαδα Με την τιμή που έχει πρέπει να είναι κάποιος πολή καψούρης για να το αποκτήσει..Και μην ξεχνάς...1200 έχουν χιλιάδες....... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΡΕΛΕ | sotaris | Τεχνικά θέματα διάφορα | 2 | 22-09-2010 21:16 |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ESA. | pattakos | Τεχνικά θέματα διάφορα | 19 | 04-05-2010 08:36 |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ... | GSakias | Φροντίδα | 17 | 03-05-2010 13:20 |
GS-800 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΣΑΣΜΑΝ | ENtouristas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 31 | 07-04-2010 19:29 |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ABS ??? | xomateros | Τεχνικά θέματα διάφορα | 12 | 13-03-2009 21:52 |