
19-10-2010, 19:18
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: BMW: Τροποποιημένα διαστήματα service
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK
BMW: Τροποποιημένα διαστήματα service    Νέα πολιτική στο service της θα ακολουθήσει η BMW για τα μοντέλα του 2008. Σύμφωνα με την πολιτική αυτή, τα διαστήματα ανάμεσα σε δύο service της μοτοσικλέτας θα καθορίζονται όχι από τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει, αλλά από το χρονικό διάστημα που έχει μεσολαβήσει. Ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της εξέλιξης είναι μία ένδειξη διαστήματος service, η οποία θα περιλαμβάνεται στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών όλων σχεδόν των μοτοσικλετών της BMW από το 2008 (με εξαίρεση το K 1200 LT και τις σειρές G και HP).
Ανεξάρτητα από τη χιλιομετρική κάλυψη, λοιπόν, όλες οι νέες μοτοσικλέτες θα επιβάλλεται να περνούν από έναν τεχνικό έλεγχο κάθε χρόνο. Για αναβάτες που διανύουν πολλά χιλιόμετρα, θα εξακολουθήσει να ισχύει το πρόσθετο ενδιάμεσο service (σχετικό με τη χιλιομετρική κάλυψη) επιπλέον του ετήσιου κανονικού.
Αυτό σημαίνει ότι πρόσθετο service απαιτείται αν διανύονται πάνω από 10.000 χιλιόμετρα ετησίως.
Η επικείμενη ημερομηνία του απαραίτητου service θα εμφανίζεται στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, ώστε να ενημερώνεται εγκαίρως ο αναβάτης.
|
Ελπιζω η τσεπη να αντεχει..........
Παντως θα ηθελα να μου εξηγησουν τεχνικα πως αποφασιζεται κατι τετοιο και απο ποιους!!! δηλαδη αν ενα οχημα κανει 1000κμ τον χρονο θα παει για ''τεχνικο ελεγχο''.............. τινί ειδους? Αν τα καλωδια ειναι στην θεση τους, τα μπιστονια βαρανε ακομα, τα μπυζι σπινθηριζουν............τι?
Μεγάλη συζητηση με αυτο το θεμα με την ΤΟΥΟΤΑ ελλας πριν 4-5 χρονια και απαντηση δεν πηρα!!! Κατι για οξειδωση λαδιων μου ειπαν αλλα τους πηγα μια αναλυση απο χρησιμοποιημενα λαδια της τουοτα με 15000κμ επανω τους που μονον οξειδωση δεν ειχαν κι εκει τελειωσε η συζητηση!!
Ειπαμε....η τσεπη να αντεχει!!!!
|