|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
αναρτήσεις για GS 1200
καλησπέρα σε όλους,
μετά από 121.000, ήρθε η ώρα να αλλάξω τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για αυτήν την κατηγορία τιμής μοτό) μαμά αναρτήσεις της ''επίσημης αγαπημένης''. Επειδή βλέπω ότι το ''μπουφανάκι'' κυμαίνεται από 1200 - 1600 περίπου ευρώ, είναι ευπρόσδεκτη, για να μην πω απαραίτητη, η γνώμη φίλων που έχουν προχωρήσει στο εν λόγω project, και μπορούν να με (μας) διαφωτίσουν
|
#2
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Εγώ προσωπικά κατέληξα σε αναρτήσεις Wilbers. Πολύ γνωστές στην Γερμανία αλλά χαντακωμένες στην Ελλάδα από την εδώ αντιπροσωπεία - Ηλιοφίλ μέχρι πριν λίγους μήνες, πλέον μια νέα στην Θεσσαλονίκη!
Μπρος, πίσω στα 1250 ευρώ (κατάστημα αναρτήσεων στην Αθήνα). Αναμονή 3 βδομάδες περίπου γιατί γίνονται παραγγελία στην Γερμανία με τα δικά σου χαρακτηριστικά (βάρος αναβάτη, σύνηθες συνολικό βάρος κατα την χρήση της μοτοσυκλέτας, τρόπος οδήγησης, τερέν χρήσης κτλ) για να έρθει φιξαρισμένο στα μέτρα σου. Μπροστά έχει μηχανική προφόρτιση ελατηρίου, πίσω υδραυλική προφόρτιση και ρύθμιση επαναφοράς. Οι αντίστοιχες WP κόστιζαν στα 1480ευρώ Τις περιμένω σε λίγες μέρες... πάντως μετά από τις πεσμένες μαμίσιες θα μου φαίνονται τέλειες!!! |
#3
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Η γνωμη μου ειναι πως κορυφαιες ειναι οι OHLINS, αλλα πολυ ακριβες. Οι δε WILBERS ειναι παρα πολυ καλες και αρκετα φτηνοτερες απο τις πρωτες. Στη Γερμανια ειναι οι πιο διαδεδομενες για BMW.
Γενικα ο,τι αφτερμαρκετ βαλεις, θα δεις μεγαλη διαφορα, σε συγκριση με τις μαμα. Το θεμα ειναι ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις. Last edited by fguy; 30-10-2010 at 00:58. |
#4
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
ενδιαφέρων
για γράφετε απόψεις !............ |
#5
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Ειμαι και εγω για αλλαγη
τι ξερετε για bitubo εκτος των αλλων αν εχει αλλαξει καποιος ας μου γραψει σε πμ που και ποσο δεν βλεπω το θεμα να περπατα |
#6
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Ριξε μια ματια και στην Wilbers Products GmbH - Die Fahrwerksmanufaktur! Ειναι γερμανικη βιοτεχνια και στα φτιαχνει συμφωνα με τα κιλα σου και αλλες λεπτομερειες. Επισης σου χαμηλωνει και την μοτο αν θες. |
#7
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
η λευκη δυναμη σταματησε την παραγωγη για αλλες μοτοσυκλετες πλην ΚΤΜ εδω και καποιους μηνες ¨η και χρονο! Η wilbers ειναι κια υτες καταπληκτικες αναρτησεις και ανηκουν στην Hyperpro την οποια εγω προσωπικα προτιμω αφου συνδυαζει την ποιοτητα της σουηδιας κι εχει καλυτερη προοδευτικοτητα απο την Σκανδιναυεζα! Υπαρχει και ο τριτος δρομος, ο φτηνοτερος, του να αλλαξεις μονον το ελατηριο βαζοντας ενα απο τις παραπανω εταιρειες!! Μεσοβεζικη λυση αλλα με καταπληκτικα αποτελεσματα εφοσον το σωμα του αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση (δενε χει δακρυσει) και δεν εισαι ο ''ξυνω μαρσπιεδες'' αλά ροσσι!! Σκεψου το!!! Εγω αυτον τον δρομο διαλεξα για το τριτο Βαραντερο μου αφου στο μεν πρωτο ειχα βαλει την λέυκη δυναμη πισω (κομπλε) και ελατηρια της ιδιας εταιρειας μπροστα, την /Σουηδεζα στο δευτερο Βαραντερο και ελατηρια της ιδιας μπροστα και τα ελατηρια μονον της Hyperpro στο τριτο βαραντερο! Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αφου ποτε δεν αξιοποιησα στο 100% τις δυνατοτητες των φουλ αναρτησεων, αφου αυτες μονον σε πιστα αξιοποιουνται, ενω πληρωσα ενα καρο λεφτα!!! |
#8
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
με 115000 χλμ δεν δακριζουν george p αλλα εχουν γινει κουτσουρο οχι οτι δεν με νοιαζουν τα λεφτα αλλα για χρηση 90% δρομου που το κανω δεν θελω συμβιβασμους χωρις ESA |
#9
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
εγραψα κουτσουρο και μαλλον το περιγραφω λαθος
καλυτερα το ελατηριο εχει χασει την σκληροτητα του μια και η μοτο καθεται πολυ με βαρος και οι αποσβεσεις ειναι μικρες οτι ρυθμιση και να κανω το να πηγαινει σαν ''αραμπας '' αυτο ειναι χαρακτηρηστικο που το ειχε απο την μανα της |
#10
|
|||
|
|||
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Το ελατηριο (οποιοδηποτε ελατηριο) για να χασει μερος του ελευθερου μηκους του (και ποτε την σκληροτητα του - φες επεξηγηση παρακατω) πρέπει να διανυθουν πανω απο 100,000 σκληρα κμ με συνεχομενο βαρος επανω του, το οποιο βαρος ξεπερνα τις προδιαγραφες βαρους που αναγραφονται στο πλαι του ελατηριου! Και παλι ομως μπορει να χασει λιγο απο το ελευθερο υψος του αλλα δεν θα χασει ποτε την αρχικη του σκληροτητα διότι: Δύο από τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζουμε είναι το ελεύθερο ύψος του, και το spring rate (παρ' όλο που υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες όπως load rate, cold or hot coils, frequency κλπ). Το ελεύθερο ύψος του ελατηρίου είναι προφανές και μπορούμε να το μετρήσουμε με ένα απλό μέτρο, ως spring rate ορίζεται η δύναμη που απαιτείται προκειμένου να συμπιέσουμε ή να εκτείνουμε ένα ελατήριο κατά μία ίντσα και μετριέται συνήθως σε lbs/in. Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το spring rate είναι k = G * d4 / 8 * n * D3 όπου,
Τα παραπανω ειναι ειδικες γνωσεις περι ελατηριων για να μην σε/μας παραμυθιαζουν οι διαφοροι μηχανικοι και κατασκευαστες αναρτησεων και ελατηριων αφτερ μαρκετ. Ένα μαλακό ελατήριο από την άλλη, προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές, κάτι το οποίο είναι πολλές φορές το ζητούμενο για τις μοτοσυκλετες μας, διοτι επιτρέπει στο όχημα να κινείται σε περισσότερο δύσβατα εδάφη με μεγαλύτερη ασφάλεια αφου ειναι ενδοτικοτερο στο να ακολουθει τις ανωμαλιες του εδαφους, είναι πιο άνετο για οδηγό και επιβάτες ειδικά σε ανώμαλο έδαφος όπου μια GS ισως περάσει μεγάλο σχετικα μέρος της ζωής της, αλλά επιτρέπει στο όχημα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ειδικα στο φρεναρισμα οπότε και φτάνει πιο εύκολα στο όριο με κινδυνο πτωσης σε βιαια φρεναρισματα και γενικά μειώνει την αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες.Παμε τωρα σε κατι πιο ευκολο και κατανοητο, με δυο λεξεις να σου/σας εξηγησω γιατι δεν ειναι αναγκη να αλλαζουμε ολοκληρη την αναρτηση εφοσον το σωμα του αμορτισερ δεν εχει διαρροες και δουλευει καλα! Ενα πρωτης τοποθετησης σωμα αμορτισερ το οποιο τοποθετειται σε ενα οχημα (μοτοσυκλετα ¨η αυτοκινητο) για νορμαλ χρηση στον δρομο και συμφωνα με την ''ειδικοτητα'' του (χωμα, δρομου, εντουρο, ον/οφφ κ.λ.π.) διαφερει απο τα εξειδικευμενα αμορτισερ που προοριζονται για την ιδια χρηση στον τροπο με τον οποιο επιτρέπεται στο λαδι να κυκλοφορησει μεσα του κι ετσι να επιτευχθουν οι σωστες αποσβεσεις. Τα λαδια ειναι σε ολα τα ιδια και ειναι τυπου ATF, τα οποια εφοσον δεν ερχονται σε επαφη με την ατμοσφαιρα (γιαυτο και αζωτο μεσα στις αναρτησεις και οχι αερας) ποτε δεν χανουν τις ιδιοτητες τους! Ετσι στα πρωτης τοποθετησης διατιθονται μικρες στανταρ οπες και στις αφτερ μαρκετ κατασκευες ρυθμιζομενες οπες με ειδικες βαλβιδες των ανοιγμα των οποιων - για το περασμα του λαδιου - ελεγχεται με ειδικες πανακριβες βαλβιδες! Σε οποια αμορτισερ πρωτης τοποθετησης εχουμε ρυθμισεις της αποσβεσης, π.χ επαναφορας, αντι για πανακριβες βαλβιδες τοποθετουνται βιδες με κωνικη καταληξη οπου οταν βιδωνουμε μειωνεται το ανοιγμα περασματος του λαδιου και οταν ξεβιδωνουμε μεγαλωνει αυτό! Ειναι το ιδιο πραγμα με την διαφορα οτι η πανακριβη βαλβιδα εχει μικρομετρικη ρυθμιση και αρα πιο μεγαλο ευρος ρυθμισεων ενω η κωνικη βιδα μικροτερο ευρος και φυσικα οχι μικρομετρικη ρυθμιση!!!! Το θεμα ειναι.... την χρειαζομαστε αυτην την μικρομετρικη ρυθμιση ωστε να παμε να σκασουμε εναν σκασμο λεφτα ¨η οχι? Ξυνουμε μαρσπιεδες με τα mega on/off μας η οχι???? παμε σαν τον ροσσι ¨η οχι? οδηγουμε αερα-πατερα στα βουνα ¨η οχι? Αν οχι τοτε κι εφοσον το αμορτισερ δεν εχει διαρροες μπορουμε να καταφυγουμε στην φτηνοτερη αλλα αξιοπιστοτατη λυση της αλλαγης ΜΟΝΟΝ του ελατηριου! Μονον προσοχη τι θελουμε να επιτυχουμε αφου επιλογή του κατάλληλου ελατηρίου είναι μεγάλης σημασίας και είναι άμεσα συνυφασμένη με τη χρήση του οχήματος. Με ένα σκληρό ελατήριο, η μοτο θα έχει μικρότερες κλίσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αμεσότερη συμπεριφορά στα πλαγιασματα, καλλυτερη πληροφορηση σχεδον παντου στον δρομο και σε ολες τις συνθηκες (στροφες, ευθειες κ.λ.π) και γενικά μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά αν αναλογιστούμε το έξτρα βάρος λόγω κατασκευής και του επιπλεον φορτωματος που εμεις τους κανουμε!! Επιτρέποντας δε ταυτόχρονα και μεγαλύτερες ταχύτητες. Οι κατασκευαστες ελατηριων αφτερ μαρκετ τα εχουν ολα αυτα υποψιν τους και προτινουν μια μεση λυση συνηθως, η οποια στο 90% των περιπτωσεων ειναι υπεραρκετη προσφεροντας δραματικη βελτιωση στην συμπεριφορα της μοτοσυκλετας! Σημ. μακρυγορησα παλι αλλα ηθελα να εχεις/τε μια πληρη αποψη του γιατι να αλλαξεις/τε ολοκληρη την αναρτηση δινοντας εναν σκασμο λεφτα! |
|
|
Σχετικά Θέματα | ||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Aνταλλακτικα για R-1200 GS | george81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 31 | 30-11-2012 21:57 |
Bαλιτσες για Gs 1200 - ADV 1200 με βασεις | κουτσαφτης βασιλης | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 19-03-2012 22:33 |
ACRAPOVIC για R-1200 GS | george81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 22-01-2010 22:09 |
ΠΛΑΙΝΕς για 1200 adv. | johntsip | Ζήτηση | 6 | 18-08-2009 16:00 |
Βαση για Gps για BMW 1200 RT | georgekostas | Πλοήγηση - Hardware και Software | 2 | 26-05-2009 11:47 |