![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() τωρα ομως που το moto cross across runner over και πως στο διαολο θα το λενε θα κανει καν 17αρι+ κατσε να δουμε τι θα παρει... ![]() (ξερω,αλλα δεν λεω τι θα παρει )
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Κανε μια σφυγμομετριση στο φορουμ κα θα δεις ο πλειοψηφεια ειναι 2-3 ετια (δηλ. φρεσκαδουρες σε ΒΜW μεγαλου κυβισμου, εξου και ο αντιστοιχος φανατισμος ακομα). Μεχρι το 2000 τα ΒΜW γενικοτερα ηταν σχετικο "niche brand", ασε που μας ελεγαν (το 79-80 που ειχα για κανενα χρονο ενα R90S και στην δεκαετια του '90 που πηρα το RT1100 που εχω ακομα τωρα) παππουδες και ας ημουν μωρο και τριανταρης αντιστοιχα. Το οτι το ειχα (το RT) για μεγαλες αποστασεις και το ξεζουμιζα δεν επαιζε κανεναν ρολο. Ησουν πολυ νεος και πολυ μακρια απο την μαρκα συνεπως δεν εχω καμια απαιτηση να τα ξερεις αυτα (η ακομα πιο πολυ .. να τα ζησεις). Τοτε νιωθαμε η "Outsiders" ενω τωρα θεωρηται "ΙΝ". Η καιροι αλλαζουν βλεπεις. Τα τελευταια χρονια η ΒΜW εδωσε μια πιο νεανικη και δηθεν περιπετειωδεις χρεια στην μαρκα μεσο του μαρκετινγ της (και ας ειναι καλα αυτη η λελεδες και κλαψιαρηδες Ewan McGregor και Charlie Boorman με το Long Way Round και το πολυ "safe" Long Way Down" της πλακας). Το "image" αλλαξε αλλιως θα παρεμενε σταθερα περιπου εκει που ηταν. Σε οτι αφορα της τιμες, μεχρι το '04-'05 (απο το '94) η τιμες ηταν πολυ πιο κοντα. Παρ'ολαυτα μεχρι τοτε, σε παγκοσμιο επιπεδο να ξερεις τα gs δεν "σαρωναν" πουθενα. Οπως βλεπεις δεν ξεχναω τιποτα και η 4-βαλβιδη γενια του gs ξεκινησε το '94 και οχι περιπου το '07 η '08 που πολυ το ανακαλυψαν. Ειναι καποιοι εδω φανταζομαι που θα τα θυμουνται αυτα. Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ασε που δεν μπαινουν στην τσεπη μου ουτε η πωλησεις ειναι απαραιτητα ενδειξη εαν ειναι καλο η οχι, συνεπως γιατι να εχω καουρα? Last edited by Bedouin; 07-11-2010 at 15:42. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
παππουδες......μας λενε ακομα,ο φανατισμος ισχυει για ολους τους κατοχους μοτο(ανεξαρτητως μαρκας)..
![]() εδω υπαρχουν οπαδοι του varadero..... ![]() ![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Ακυρο-Διπλοποσταρισμα.
Last edited by Bedouin; 07-11-2010 at 16:41. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Ναι, αλλα καμια σχεση σημερα με τοτε.
Απόσπασμα:
Μιλουσα για τον φανατισμο (και ενθουσιασμο αν θελεις) το νεου ιδιοκτιτη μιας μαρκας. Ειπα "δηλ. φρεσκαδουρες σε ΒΜW μεγαλου κυβισμου" ... μιλουσα για την δικια μας περπτωση. Απόσπασμα:
Φανατικος σαν τους αντικαπνιστες "πρωην καπνιστες" ειναι ![]() ![]()
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
κανεις δε λεει οτι η χοντα δεν ειναι αξιοπιστη,βεβαια ουτε η bmw ειναι αναξιοπιστη!αυτο δε σημαινει οτι απο τη στιγμη που και οι δυο ειναι αξιοπιστες μαρκες με την δικη της ιστορια η καθεμια δε οτι ειναι και ιδιες... πως να το κανουμε αλλο bmw αλλο χοντα... ![]() τωρα το πως ντυνεται ο καθενας και τι επιλογες κανει σχετικα με την ασφαλεια του ειναι δικο του θεμα...!παντως μακαρι να φορουσα και εγω ολο τον εξοπλισμο παντα και να κυκλοφορουσα τη μηχανη "προβλεπομενος"! ![]() και το τριβαλιτσο δεν μπορει να ειναι κατακριτεο εστω στη πολη!δεν μπορουμε να ξερουμε τι κουβαλαει ο καθενας και τι επαγγελεται! (εξαιρουνται περιπτωσεις σκηνων,sleeping bags,πυροσβεστηρων,ντεποζιτων βενζινης κτλπ! )
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Ουτε νιωθο οτι εχουμε κατι ουσιαστηκα χειροπιαστο για το Χοντα, για να ασχοληθω (ακομα). Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
![]() Το σχολιο μου για το τριβαλιτσο ειχε αρχικη αναφορα στους Guzzisti. Αυτοι προφανως ... δεν εχουν υδραυλικους αναμεσα τους. Τεσπα, εκανα μια ιστορικη (προσφατη) αναδρομη (μεσα απο της δικα μου ματια και της δικες μου εμπειριες γυρο απο την μαρκα μας ... κατι που φανταζομαι να δικαιουμε να κανω) και για το πως φτασαμε στο σημερα, με της τασεις, συνηθειες και μοδα. Μια και δεν ακουμπαμε αυτα σε περεταιρω συζυτηση, εγω απο την πλευρα μου το εχω εξαντληση το θεμα και αναμενω πιθανα νεοτερα για το νεο Χοντα. To thread αλλωστε γ'αυτο προκειται. Last edited by Bedouin; 08-11-2010 at 18:12. |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ασχέτως τι θα βγει στην παραγωγή ,αυτό το cross tourer είναι σχεδιαστικό χάλι.
![]() ![]() ![]() Ας δούμε λίγο την ιστορία, η BMW ίδρυσε την κατηγορία των mega ON/OFF το `80 με το R-80GS και πήρε <<προβάδισμα 10ετιας>>, οι Ιάπωνες αντέδρασαν και από το τέλος της δεκαετίας του ’80 και αρχές ’90 ξέφυγαν με XLV 650-750, ΧΤΖ 750 και DR 800 .Η παρουσία του BMW R 1100 GS (1994) ταράζει και πάλι τα νερά ,ψεκασμός , ABS , αλλά βασικά στήσιμο που δίνει απίστευτη για την κατηγορία οδική συμπεριφορά στο δρόμο με μικρή παραχώρηση στο χώμα βάζει τους Ιάπωνες ξανά στο σχεδιαστήριο. Οι <<απαντήσεις>> ακλουθούν την νέα γραμμή και κάνουν ένα βήμα ακόμα… καταργούν το χώμα (Yamaha TDM 850) ‘η το περιορίζουν σε επίπεδο <<cross>> (VARADERO – Vstrom – KLV ). Όμως επί 20 χρόνια η BMW δεν μπόρεσε να μεταφέρει στις πωλησεις την τεχνολογική υπεροχή της ,αυτό αλλάζει στην επόμενη 10ετια. ΔΕΝ ακλουθεί τους Ιάπωνες στην κατάργηση του OFF και παρουσιάζει το R1200GS (2004) …γεια σας για αλλά 10 χρόνια ,σε συνδυασμό με την νέα τακτική του marketing εκτοξεύονται και οι πωλήσεις ! Απάντηση? Η Yamaha σταματά να αποκαλεί ON/OFF το TDM (και μόλις το 2010 βγάζει στην παραγωγή το 1200TENERE ) , η Honda βάζει …ψεκασμό και …τέλος ,τέλος = εγκαταλείπει επίσημα τα ON/OFF(ανεπίσημα σταματώντας την Africa και βγάζοντας το varadero) και λέει cross τα νέα μοντέλα της. Εάν νομίζουν κάποιοι (μάλλον..κάποιος ) ότι η BMW θα ακολουθήσει τώρα την Honda είναι βαθειά νυχτωμένοι (ος).Σύμφωνα με δηλώσεις η νέα BMW ON/OFF ετοιμάζεται για να φύγει άλλη μια …10ετια…Υπάρχει βέβαια το ερώτημα γιατί εγκαταλείφθηκαν τα on/OFF ? Είναι απλό …η παρουσία της <<ξαδέλφης>> KTM εξαφάνισε όχι μόνο τον ανταγωνισμό αλλά ακόμα και την σκέψη από τους Ιάπωνες για κάτι τέτοιο!!! |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
''Poor old Bayerische Motoren Werk is right now in its biggest struggle both internally and externally. The Boxer engine is perhaps an even more characteristic trademark than Harley's V45. After a long and exclusive conversation with Markus Biebricher at the BMW-Motorrad factory we know that BMW have several options to replace the air-cooled Boxer engine. But inside the 100.000 motorcycles a year firm, the opinion is divided. To make the current 1200cc Boxer engine compliant with future emission and noise regulations it will have to be dropped from the line-up for a completely new design. If BMW are to continue with its traditional Boxer design there are several problems. The major problem is that a liquid cooled DOHC version of the Boxer engine would simply be too wide! You wouldn't be able to corner such a motorcycle without ploughing up the tarmac with the cylinder heads. 'It would be too wide and would not corner properly', Markus said. BMW also stated in our phone interview that without the Boxer engine BMW are afraid it will loose some of its uniqueness and be left with engines that are more similar to other manufacturers. As we all know BMW have their in-line four, parallell twin and single cylinder engines in addition to the Boxer. So one of the alternatives to replace the Boxer line-up would be to use parallell twin engines rather than the Boxer. But then again, that would change dramatically how a BMW GS would look like for instance. Can you imagine a BMW R1200GS without the two cylinder heads sticking out on each side? No, neither can we and this is a big dilemma for the BMW engineers at the moment. The Boxer engine is the jewel in the crown and center of attention for BMW. Biebricher said that 1 or 2 years is not enough for BMW to find a solution and that there are not even drawings of such a replacement for the R-series. At the same time, BMW is a company in growth and a huge changing process is taking place right now. BMW are sharpening its image with more and more sporty models. But the company is still finding its way in a market bound to change dramatically. Harley-Davidson, Buell, Moto Guzzi and Ducati are in the same situation. Who will find the best solutions? BMW will participate in the Le Mans endurance race again with a race prepped R1200S. BMW told us that this bike could make the basis for a new HP2 model. BMW are also at the very end of development on the current 1200cc Boxer engine and openly admits that there are not much more to get from the engine. This might be an argument against such a HP2 model. The R1200S is powerful enough, but perhaps it can be lightened? Words : Tor Sagen πηγη BMW : Boxer engine in question Και διοτι ποιος τρελος αγοραζε 230 στεγνα κιλα ¨η 250 στην περιπτωση του βαραντερο για να τα βαζει στο χωμα??? Last edited by GeorgeP; 08-11-2010 at 22:42. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αφ'οτου η BMW εβγαλε το 800αρι σε παραλληλη διαταξη μου εχει μπει εντονα η υποψια οτι το επομενο GS καλλιστα θα μπορει να βγει με την ιδια παραλληλη διαταξη φυσικα ανω των χιλιων κυβικον (α ρε Triumph) και οτι το 800αρακι ηταν η προβα τζενεραλε. Δεν ξερω εαν υπαρχουν τιποτα δηλωσεις η εστω και φυμες αλλα το σκεφτομαι απο την στιγμη που προτοεμφανιστηκαν (ας ειναι καλα βεβαια και τα Εuro 3,4,5,6,7 κλπ.) Δηλαδη μοτερ οπως το Τenere ... ![]() ![]() ![]() . Φανταζομαι γελιο που εχει να πεσει. |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΕ ROCK ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΙΤΕ ΤΟ | MARK | Αστεία Video | 1 | 08-09-2010 10:19 |
| ''ΣΤΑ ΟΠΛΑ'' ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ | MARK | Ελλάδα | 12 | 07-05-2010 17:00 |
| ΤΡΟΧΑΙΑ-ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Διάφορα | 5 | 10-02-2010 12:40 |
| ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ''(ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ) | MARK | Υγεία | 3 | 06-02-2010 16:49 |
| ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΙΣ ΛΑΣΠΩΣΑΜΕ | ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ | Προτάσεις για κοπάνα - μοτοσυναντήσεις/μοτοπαρέες | 8 | 10-11-2009 21:39 |