![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Παιδιά οι φόβοι και οι δικοί μου και του Θανάση(μηχανικού)επιβεβαιώθηκαν.Σήμερα μετά την δουλεία πήγα συνεργείο. Με τα πολλά λύνει όλο το πίσω μέρος της μηχανής για να δούμε την κατάσταση άξονα διαφορικού κ.τ.λ....Τελικά το πόρισμα (που έγινε η δοκιμή μπροστά μου) έβγαλε άξονα.
Είχε μεγάλο κενό στην αλλάγή ταχυτήτων και γι ΄αυτό χτύπαγαν πολύ και συνέχεια στις χαμηλές στροφές μόνο.Κόστος ανταλ/κου χωρίς την έκπτωση του forum 798 ευρώ ![]() ![]() ![]() Ο Θανάσης μου είπε οτι θα προσπαθήσει να το περάσει εγγύηση καθώς η μηχανή έχει μόλις 6 μήνες που την εργοστασιακή εγγύηση,αλλά το αποτελέσμα θα το μάθω ευελπιστώ μέχρι την Πέμπτη... Μου είπε οτι το πρόβλημα προέκυψε από όχι σωστή χρήση της μηχανής(την προσέχω σαν και μένα και έχω κάνει μόλις 4.500χλμ.απο τουν Ιούνιο που την πήρα) ή από αστοχία υλικού.... ![]() ![]() ![]() Last edited by MARK; 15-11-2010 at 19:52. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Μιλάμε ότι έχω ξενερώσει τελείως.Δεν είναι δυνατόν καινούργια μηχανή με τόσο σοβαρό πρόβλημα.Εχω βαρεθεί να ακούω για προβλήματα και βλάβες.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Δηλαδή 23400 χλμ είναι πολλά για μηχανή τέτοιας αξίας?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Και τι σου κανει εντυπωση τα χλμ? ![]() Για δες τις φωτο στην πρωτη σελιδα. Ειναι κινητηρας αδελφος του Βαραντερο(VTR 1000) με 30000χλμ,ο οποιος καρφωσε βαλβιδες ![]() ![]() Και δεν ειναι ο μονος.Αν μπει στα φορουμ τους ανα τον κοσμο θα δεις πολλα ![]() Ολα γινονται ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Υπαρχουν ομως και περιπτωσεις που κατοχοι ''ακουνε θορυβο'' απο τον εμπρος κυλινδρο συνηθως. Αν ειναι τυχεροι και ειναι σε κανενα φορουμ(και τους ανοιξει καποιος τα ματια) καλως,διαφορετικα αν το αφησουν και επιδυνωθει τοτε οι βαλβιδες του εμπρος κυλινδρου πανε περιπατο. Στην αριστερη φωτο φαινετε η βαλβιδα που ειναι καρφωμενη στο εμβολο. Οταν ερθει η ωρα και λυσω ολο το μοτερ θα την βγαλω καλυτερη φωτο. Αυτο που λεω ειναι οτι ατυχη περιστατικα ΠΑΝΤΑ θα υπαρχουν. Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να τρελαθητε ολοι επειδη η μοτο του Γιαννη επαθε την βλαβη στο καρε του αξονα. ![]() Απαραδεκτο?Ναι Απιθανο?Οχι Βιομηχανικα προιωντα ειναι ρε παιδια |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Υπολογίζω όταν βγω απ την εγγύηση να είμαι γύρω στα 60-70.000 χλμ... Αντε με το καλό να στο καλύψει η μαμά BMW !!! ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ΟΚ αν η BMW πουλάει τα GS για CAFE RACER να μας το πει. Ήμαρτον δλδ τι σημαίνει όχι σωστή χρήση??? Αν πχ πηγαίνουμε σε ορεινό δρόμο με στροφές και για να μην καταπονούμε τον άξονα, να στρίβουμε όρθιοι, να μην κλείνουμε και μετά ξανα ανοίγουμε το γκάζι, να μην επιταχύνουμε απότομα αλλά γλυκά γλυκά και άλλα τέτοια σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Εγώ το μηχανάκι όταν το πήρα κανείς δεν μου είπε να μην κάνω αυτό να μην κάνω εκείνο κλπ.Δεν μιλάω για ακρότητες αλλά δλδ πως πρέπει να τα οδηγούμε για να μην σπάνε???? Και το ρουλεμαν του άξονα του Λάμπρου΄??? πως διάολο κατάφε ο Λάμπρος να μην το συντηρεί σωστά ας πούμε???? Και πολλές άλλες περιπτώσεις. Σε λίγο θα μας πούνε "μην κορνάρετε πολύ και τα φλας να τα ανάβετε λιγότερο γιατί εμποδίζουν τη λειτουργία του άξονα και θα σπάσει". Φίλε μου εύχομαι να το ξεπεράσεις όσο πιό ανώδυνα γίνεται κι επίσεις οι απανταχού εμπλεκόμενοι με αντιπροσωπίες και επίσημοι να διαβάζουν αυτό καθώς και άλλα φόρουμ για να πεισθούν τελικά ότι οι άξονες σπάνε - διαλύονται, λόγω κατασκευαστικού ή άλλου λάθους. Σαφώς και δεν ευθύνονται στο πλείστο των περιπτώσεων οι αναβάτες. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... | zastava | Χιούμορ | 8 | 10-11-2009 16:12 |