GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα > Τι μας έτυχε

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-11-2010, 19:50
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Παιδιά οι φόβοι και οι δικοί μου και του Θανάση(μηχανικού)επιβεβαιώθηκαν.Σήμερα μετά την δουλεία πήγα συνεργείο. Με τα πολλά λύνει όλο το πίσω μέρος της μηχανής για να δούμε την κατάσταση άξονα διαφορικού κ.τ.λ....Τελικά το πόρισμα (που έγινε η δοκιμή μπροστά μου) έβγαλε άξονα.
Είχε μεγάλο κενό στην αλλάγή ταχυτήτων και γι ΄αυτό χτύπαγαν πολύ και συνέχεια στις χαμηλές στροφές μόνο.Κόστος ανταλ/κου χωρίς την έκπτωση του forum 798 ευρώ....
Ο Θανάσης μου είπε οτι θα προσπαθήσει να το περάσει εγγύηση καθώς η μηχανή έχει μόλις 6 μήνες που την εργοστασιακή εγγύηση,αλλά το αποτελέσμα θα το μάθω ευελπιστώ μέχρι την Πέμπτη...
Μου είπε οτι το πρόβλημα προέκυψε από όχι σωστή χρήση της μηχανής(την προσέχω σαν και μένα και έχω κάνει μόλις 4.500χλμ.απο τουν Ιούνιο που την πήρα) ή από αστοχία υλικού....

Last edited by MARK; 15-11-2010 at 19:52.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-11-2010, 20:29
diomiles Ο/Η diomiles βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αιγαλεω Αθηνα
Μoto: f650gs
Μηνύματα: 912
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Μιλάμε ότι έχω ξενερώσει τελείως.Δεν είναι δυνατόν καινούργια μηχανή με τόσο σοβαρό πρόβλημα.Εχω βαρεθεί να ακούω για προβλήματα και βλάβες.
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-11-2010, 20:42
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από diomiles Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλάμε ότι έχω ξενερώσει τελείως.Δεν είναι δυνατόν καινούργια μηχανή με τόσο σοβαρό πρόβλημα.Εχω βαρεθεί να ακούω για προβλήματα και βλάβες.
Μην μπερδεύεσε φιλαράκι,η μηχανή έχει 23400χλμ και είναι του 2008. Δεν είναι καινούργια.....
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-11-2010, 20:53
diomiles Ο/Η diomiles βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αιγαλεω Αθηνα
Μoto: f650gs
Μηνύματα: 912
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Μην μπερδεύεσε φιλαράκι,η μηχανή έχει 23400χλμ και είναι του 2008. Δεν είναι καινούργια.....
Δηλαδή 23400 χλμ είναι πολλά για μηχανή τέτοιας αξίας?
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-11-2010, 21:30
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από g.kounoupis Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί μηχανακι 2 ετών με 23400 είναι παλιό και έχει πολλά χλμ ? Στο varadero στα χλμ αυτά δεν έχεις κάνει καν βαλβίδες .
Υποτίθεται ότι παίρνουμε άξονα που είναι πιο ανθεκτικός στη χρήση και θέλει πιο λίγο συντήρηση από την αλυσίδα στο ktm μια φορά την τέντωσα στις 20.000 και το πήγαινα και γρήγορα και έπαιζα συνέχεια.
Τι βαλβιδες θα κανεις στο Βαραντερο,που ειναι με καπελοτα?
Και τι σου κανει εντυπωση τα χλμ?
Για δες τις φωτο στην πρωτη σελιδα.
Ειναι κινητηρας αδελφος του Βαραντερο(VTR 1000) με 30000χλμ,ο οποιος καρφωσε βαλβιδες
Και δεν ειναι ο μονος.Αν μπει στα φορουμ τους ανα τον κοσμο θα δεις πολλα
Ολα γινονται
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 15-11-2010, 22:00
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από g.kounoupis Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ξέρω τι να σου πω όταν το είχα δεν μου έβγαλε τίποτα και ούτε σε κανα φίλο που έχει του έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα τόσο σοβαρό
Υπαρχουν Βαραντερο ή VTR που γραφουν χιλιαδες χλμ απροβληματιστα.
Υπαρχουν ομως και περιπτωσεις που κατοχοι ''ακουνε θορυβο'' απο τον εμπρος κυλινδρο συνηθως.
Αν ειναι τυχεροι και ειναι σε κανενα φορουμ(και τους ανοιξει καποιος τα ματια) καλως,διαφορετικα αν το αφησουν και επιδυνωθει τοτε οι βαλβιδες του εμπρος κυλινδρου πανε περιπατο.
Στην αριστερη φωτο φαινετε η βαλβιδα που ειναι καρφωμενη στο εμβολο.
Οταν ερθει η ωρα και λυσω ολο το μοτερ θα την βγαλω καλυτερη φωτο.
Αυτο που λεω ειναι οτι ατυχη περιστατικα ΠΑΝΤΑ θα υπαρχουν.
Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να τρελαθητε ολοι επειδη η μοτο του Γιαννη επαθε την βλαβη στο καρε του αξονα.
Απαραδεκτο?Ναι
Απιθανο?Οχι
Βιομηχανικα προιωντα ειναι ρε παιδια
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 15-11-2010, 20:39
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά οι φόβοι και οι δικοί μου και του Θανάση(μηχανικού)επιβεβαιώθηκαν.Σήμερα μετά την δουλεία πήγα συνεργείο. Με τα πολλά λύνει όλο το πίσω μέρος της μηχανής για να δούμε την κατάσταση άξονα διαφορικού κ.τ.λ....Τελικά το πόρισμα (που έγινε η δοκιμή μπροστά μου) έβγαλε άξονα.
Είχε μεγάλο κενό στην αλλάγή ταχυτήτων και γι ΄αυτό χτύπαγαν πολύ και συνέχεια στις χαμηλές στροφές μόνο.Κόστος ανταλ/κου χωρίς την έκπτωση του forum 798 ευρώ....
Ο Θανάσης μου είπε οτι θα προσπαθήσει να το περάσει εγγύηση καθώς η μηχανή έχει μόλις 6 μήνες που την εργοστασιακή εγγύηση,αλλά το αποτελέσμα θα το μάθω ευελπιστώ μέχρι την Πέμπτη...
Μου είπε οτι το πρόβλημα προέκυψε από όχι σωστή χρήση της μηχανής(την προσέχω σαν και μένα και έχω κάνει μόλις 4.500χλμ.απο τουν Ιούνιο που την πήρα) ή από αστοχία υλικού....
Γι αυτό επιμένω και λέω... ΟΣΑ περισσότερα χλμ. μπορείτε να κάνετε εντός εγγύησης... ΤΟΣΟ το καλύτερο... ότι είναι να βγάλει... να το βγάλει έγκαιρα...

Υπολογίζω όταν βγω απ την εγγύηση να είμαι γύρω στα 60-70.000 χλμ...

Αντε με το καλό να στο καλύψει η μαμά BMW !!!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 15-11-2010, 20:40
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά οι φόβοι και οι δικοί μου και του Θανάση(μηχανικού)επιβεβαιώθηκαν.Σήμερα μετά την δουλεία πήγα συνεργείο. Με τα πολλά λύνει όλο το πίσω μέρος της μηχανής για να δούμε την κατάσταση άξονα διαφορικού κ.τ.λ....Τελικά το πόρισμα (που έγινε η δοκιμή μπροστά μου) έβγαλε άξονα.
Είχε μεγάλο κενό στην αλλάγή ταχυτήτων και γι ΄αυτό χτύπαγαν πολύ και συνέχεια στις χαμηλές στροφές μόνο.Κόστος ανταλ/κου χωρίς την έκπτωση του forum 798 ευρώ....
Ο Θανάσης μου είπε οτι θα προσπαθήσει να το περάσει εγγύηση καθώς η μηχανή έχει μόλις 6 μήνες που την εργοστασιακή εγγύηση,αλλά το αποτελέσμα θα το μάθω ευελπιστώ μέχρι την Πέμπτη...
Μου είπε οτι το πρόβλημα προέκυψε από όχι σωστή χρήση της μηχανής(την προσέχω σαν και μένα και έχω κάνει μόλις 4.500χλμ.απο τουν Ιούνιο που την πήρα) ή από αστοχία υλικού....

ΟΚ αν η BMW πουλάει τα GS για CAFE RACER να μας το πει. Ήμαρτον δλδ τι σημαίνει όχι σωστή χρήση???
Αν πχ πηγαίνουμε σε ορεινό δρόμο με στροφές και για να μην καταπονούμε τον άξονα, να στρίβουμε όρθιοι, να μην κλείνουμε και μετά ξανα ανοίγουμε το γκάζι, να μην επιταχύνουμε απότομα αλλά γλυκά γλυκά και άλλα τέτοια σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Εγώ το μηχανάκι όταν το πήρα κανείς δεν μου είπε να μην κάνω αυτό να μην κάνω εκείνο κλπ.Δεν μιλάω για ακρότητες αλλά δλδ πως πρέπει να τα οδηγούμε για να μην σπάνε????

Και το ρουλεμαν του άξονα του Λάμπρου΄??? πως διάολο κατάφε ο Λάμπρος να μην το συντηρεί σωστά ας πούμε???? Και πολλές άλλες περιπτώσεις.
Σε λίγο θα μας πούνε "μην κορνάρετε πολύ και τα φλας να τα ανάβετε λιγότερο γιατί εμποδίζουν τη λειτουργία του άξονα και θα σπάσει".

Φίλε μου εύχομαι να το ξεπεράσεις όσο πιό ανώδυνα γίνεται κι επίσεις οι απανταχού εμπλεκόμενοι με αντιπροσωπίες και επίσημοι να διαβάζουν αυτό καθώς και άλλα φόρουμ για να πεισθούν τελικά ότι οι άξονες σπάνε - διαλύονται, λόγω κατασκευαστικού ή άλλου λάθους. Σαφώς και δεν ευθύνονται στο πλείστο των περιπτώσεων οι αναβάτες.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... zastava Χιούμορ 8 10-11-2009 16:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:43.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!