GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα > Τι μας έτυχε

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιό 16-11-2010, 10:05
gandreas Ο/Η gandreas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2010
Περιοχή: Αμπελόκηποι
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 3,874
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Δώσε τροφή στους χοντάκιδες
Reply With Quote
  #62  
Παλιό 16-11-2010, 10:07
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gandreas Εμφάνιση μηνυμάτων
Δώσε τροφή στους χοντάκιδες
Αμα βγάλει 0,0001% πιθανότητα... και το θεωρήσουν τροφή... τότε ΟΚ...
Reply With Quote
  #63  
Παλιό 16-11-2010, 10:15
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS Εμφάνιση μηνυμάτων
QUIZ:

1/ Πόσα μέλη έχει το φόρουμ???

2/ Πόσες BMW μηχανές συνολικά???

3/ Πόσοι άξονες/διαφορικά έχουν ρημάξει??? Και μετά από πόσο καιρό??? Και με τι χρήση???

Μετά κάντε και τη διαίρεση... να δούμε το αποτέλεσμα...
Παιδιά νομίζω ότι έχει δίκιο ο Κώστας.Οι βλάβες που συμβαίνουν ειδικά στους άξονες δεν είναι συχνές.Εγώ είπα ότι έχω το κοκαλάκι της νυχτερίδας και μου κάθονται όλα τα κουλά.....
Reply With Quote
  #64  
Παλιό 16-11-2010, 10:28
basilis76 Ο/Η basilis76 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 2,021
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Reply With Quote
  #65  
Παλιό 16-11-2010, 11:01
pkiriakos Ο/Η pkiriakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Honda varadero xlv 1000
Μηνύματα: 572
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Κατ αρχάς καλημέρα σε ολους.Σε μια προσπάθεια κατευνασμού των πνευμάτων εχω να πω τα εξής παρολο που δεν θέλω να ανακατεύομαι σε τέτοιου είδους διενέξεις οντας χοντάκιας κατα τα λεγόμενα κάποιων.Και ρωτώ τα εξής:τι θα πεί χοντάκιας και μπεμβαδάκιας??Γιατί συγκρίνουμε τα ανόμοια??Τι σχέση εχουν οι δυο αυτές μοτοσυκλέτες??Είναι κατασκευασμένες με την ιδια φιλοσοφία??Αστοχίες υλικών δεν υφίστανται??Κάγκουρες οδηγοί δεν υπάρχουν(προς θεού δεν θέλω να θίξω τον φίλο με το διαφορικό αλλα μιλώ γενικώς)??Οπως είχα πεί και σε κάποιο παλαιότερο αρθρο καλό είναι να μην αναλωνόμαστε σε υβρεις και διενέξεις γενικότερα διότι κατα την γνώμη μου πάντα και χωρίς να κρίνω κάποιον ανθρωπο συγκεκριμένα ολες οι μοτοσυκλέτες την σήμερον ημέρα εχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.Ολες είναι καλές σε γενικές γραμμές.Το θέμα είναι τι οδηγικές και οικονομικές δυνατότητες εχει ο καθένας μας προκειμένου να αγοράσει την καλή του.Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει και ο παράγοντας αισθητική της μοτοσυκλέτας.Τι είναι λοιπόν η χόντα και η μπεμβέ??Ολυμπιακός η παναθηναικός??Δηλαδή κάποιος που εχει χόντα δεν θα πάρει μπεμβέ και αντίστροφα γιατί είναι χοντάκιας η μπεμβεδάκιας??Προσωπικά ολη αυτή η πόρωση μου φαίνεται παράλογη.Καλά θα είναι να επικεντρωθούμε ολοι στο θέμα και αν κάποιος απο εδω μέσα εχει την δυνατότητα με πιο ουσιαστικές μεθόδους να βοηθήσει το παλληκάρι.Μιας και τα κατασκευαστικά ελλατώματα της κάθε εταιρίας θα κληθούμε να τα πληρώσουμε εμείς.Στον βωμό του χρήματος και της αδικαιόλογητης απληστίας των εταιριών κατασκευάζονται εκτρώματα τα οποία κάποιες στιγμές εχουν αντίκτυπο και στην σωματική μας ακεραιότητα και ασφάλεια.Και αντι να εναντιωθούμε και να δώσουμε ενα ηχηρό μύνημα στις εταιρίες με βροχή μέιλ και μυνήσεων εμείς τσακωνόμαστε μεταξύ μας.Συγνώμη αν σας κούρασα αλλα αυτή είναι η προσωπική μου αποψη.Αλλωστε αυτά συμβαίνουν και σε αλλα φόρουμ και αυτό δεν είναι το μοναδικό.Κάποτε πρέπει να ασχοληθούμε με το δάσος και οχι με το δέντρο.Την καλημέρα μου.
Reply With Quote
  #66  
Παλιό 16-11-2010, 11:43
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Σωστός ο Κυριάκος......
Reply With Quote
  #67  
Παλιό 16-11-2010, 12:10
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

απόλυτα σωστή η επισήμανση του pkiriakos.
είμαι στο forum (σχεδόν) από το ξεκίνημά του και άτυπα έχουμε την αρχή να κρατάμε το στόμα μας κλειστό σε ενδεχόμενο πρόκλησης από νεο-εισερχόμενους. Πόσες φορές δεν "κατάπιαμε" τη γλώσσα μας για να μην συμπεριφερθούμε όπως θα το κάναμε στο γραφείο, στο δρόμο, στο σπίτι μας ίσως...γιατί εδώ βρίσκουμε κάτι διαφορετικό...
Λέμε λοιπόν να το διατηρήσουμε και να κρατήσουμε τη παρέα σε ένα διαφορετικό/ξεχωριστό επίπεδο. Συμφωνήσαμε σιωπηρά να μην έχουμε αυτοσκοπό να μετράμε ποιός την έχει μεγαλύτερη/ομορφότερη.
Κάθε ιδέα/πρόταση/άποψη παραμένει σεβαστή φτάνει να διαπιστώνουμε ότι υπάρχει αυτοέλεγχος και αυτοσυγκράτηση στα επιχειρήματα.
Κανείς εδώ δεν αναμένει "τσιγκάκια"...από κανέναν

Δεν ανέχομαι λοιπόν από τη μεριά μου,
να απωλέσω τη δυνατότητα να διαβάζω τα κείμενα του GeorgeP και από την άλλη δεν ανέχομαι τη στενοκεφαλιά μερικών που εξακολουθούν να εμπαίζουν κάθε διάθεση διαλόγου με επιχειρήματα και σε αυτό το thread και αλλού. Και επειδή αυτά που διαβάζω (και πάλι) μου θυμίζουν το ότι "φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης" παρακαλώ για τον αυτοέλεγχο, κυρίως απο τον υβριστή αλλά και από τον υβριζόμενο......
Κι αν δεν υπάρξει...οι ιθύνοντες ας επέμβουν όπως έχουν πράξει με πρωτόγνωρη ευαισθησία και λίγο παλαιότερα....
Reply With Quote
  #68  
Παλιό 16-11-2010, 13:10
diomiles Ο/Η diomiles βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Αιγαλεω Αθηνα
Μoto: f650gs
Μηνύματα: 912
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Δεν συμφωνώ με την τοποθέτηση υπερ του ενός και κατά του άλλου .Είναι μεγάλα παιδιά και θα τα βρούν .Με το να παίρνουμε το μέρος του ενός δείχνουμε ότι υπάρχουν παρέες που αλληλουποστηρίζονται.Ολοι ξέρουμε τον μερικές φορές έντονο λόγο του george p και όλοι ξέρουμε ότι πολλοί έχουν παρεξηγηθεί και έχουν φύγει όπως επίσης πολλές φορές τα λεγόμενα του manosamos είναι εύκολα παρεξηγήσιμα εως προσβλητικά.Οσον αφορά συμπεριφορές τα ίδια ισχύουν και για τους δύο .Αν νομίζουν οι διαχειριστές ότι κατεβαίνει το επίπεδο ας λάβουν τα μέτρα τους.Εμείς ας μην παίρνουμε το μέρος κανενός.
Reply With Quote
  #69  
Παλιό 16-11-2010, 13:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkiriakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατ αρχάς καλημέρα σε ολους.Σε μια προσπάθεια κατευνασμού των πνευμάτων εχω να πω τα εξής παρολο που δεν θέλω να ανακατεύομαι σε τέτοιου είδους διενέξεις οντας χοντάκιας κατα τα λεγόμενα κάποιων.Και ρωτώ τα εξής:τι θα πεί χοντάκιας και μπεμβαδάκιας??Γιατί συγκρίνουμε τα ανόμοια??Τι σχέση εχουν οι δυο αυτές μοτοσυκλέτες??Είναι κατασκευασμένες με την ιδια φιλοσοφία??Αστοχίες υλικών δεν υφίστανται??Κάγκουρες οδηγοί δεν υπάρχουν(προς θεού δεν θέλω να θίξω τον φίλο με το διαφορικό αλλα μιλώ γενικώς)??Οπως είχα πεί και σε κάποιο παλαιότερο αρθρο καλό είναι να μην αναλωνόμαστε σε υβρεις και διενέξεις γενικότερα διότι κατα την γνώμη μου πάντα και χωρίς να κρίνω κάποιον ανθρωπο συγκεκριμένα ολες οι μοτοσυκλέτες την σήμερον ημέρα εχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.Ολες είναι καλές σε γενικές γραμμές.Το θέμα είναι τι οδηγικές και οικονομικές δυνατότητες εχει ο καθένας μας προκειμένου να αγοράσει την καλή του.Επίσης μεγάλο ρόλο παίζει και ο παράγοντας αισθητική της μοτοσυκλέτας.Τι είναι λοιπόν η χόντα και η μπεμβέ??Ολυμπιακός η παναθηναικός??Δηλαδή κάποιος που εχει χόντα δεν θα πάρει μπεμβέ και αντίστροφα γιατί είναι χοντάκιας η μπεμβεδάκιας??Προσωπικά ολη αυτή η πόρωση μου φαίνεται παράλογη.Καλά θα είναι να επικεντρωθούμε ολοι στο θέμα και αν κάποιος απο εδω μέσα εχει την δυνατότητα με πιο ουσιαστικές μεθόδους να βοηθήσει το παλληκάρι.Μιας και τα κατασκευαστικά ελλατώματα της κάθε εταιρίας θα κληθούμε να τα πληρώσουμε εμείς.Στον βωμό του χρήματος και της αδικαιόλογητης απληστίας των εταιριών κατασκευάζονται εκτρώματα τα οποία κάποιες στιγμές εχουν αντίκτυπο και στην σωματική μας ακεραιότητα και ασφάλεια.Και αντι να εναντιωθούμε και να δώσουμε ενα ηχηρό μύνημα στις εταιρίες με βροχή μέιλ και μυνήσεων εμείς τσακωνόμαστε μεταξύ μας.Συγνώμη αν σας κούρασα αλλα αυτή είναι η προσωπική μου αποψη.Αλλωστε αυτά συμβαίνουν και σε αλλα φόρουμ και αυτό δεν είναι το μοναδικό.Κάποτε πρέπει να ασχοληθούμε με το δάσος και οχι με το δέντρο.Την καλημέρα μου.
Αγαπητε φιλε και συναδελφε pkiriako,
να πω οτι δεν συμφωνω σε αυτα που γραφεις θα πως ψεματα! ειμαι απο αυτους που πιστευουν, το εχω δηλωσει επανειλλημενως, οτι το γουστο του καθενος ειναι υποκειιμενικο και δεν θα ειμαι εγω αυτος που θα το κρινει! Εγω το μονο που μου επιτρέπεται να κρινω, κατα τα δικα μου και μονον δικα μου προτυπα, ειναι η αξιοπιστια του ταδε οχηματος οπως αυτη διαγραφεται απο τα φορουμς και τις στατιστικες οπως αυτες αναφερονται σε διαφορα σαιτς οπως π.χ. bikez.com.

Aπο εκει και υστερα ομως δεν μπορω να ανεχτω την σπορα ζηζανιων απο ορισμενους και το υβρεολογιο απεναντι μου! Διοτι αυτα προκαλουν συγκρουσεις μεταξυ των μελων ενος φορουμ με σκοπο ακομα και την διαλυση του! Ετσι διαλυθηκε το varaderforum.uk (4,500 μελη σε 2,5 χρονια...στην Αγγλια!! 4500 μελη με varadero στην Αγγλια, εχει την σημασια του αυτο) πριν μερικα χρονια! Δηλαδη καποιοι εγραψαν κατι που ο ιδιοκτητης του δεν το αντεξε και το εκλεισε!!!!

Οταν ενα μελος κατοχος GS ποσταρει το προβλημα του κι εταιρο μελος αντιπαρερχεται αυτου με φωτογραφιες απο εναν σπασμενο κινητηρα άλλης μοτοσυκλετας, άλλης εταιρειας, αλλης χρησης, αλλης τεχνολογιας και οχι με εναν του ιδιου μοντελου, που ηδη υπαρχουν τετοια προβληματα μεσα σε αυτο το φορουμ, τοτε αυτο λεγεται σπορα ζηζανιου για να τσακωθουμε οι μεν με τους δε! Το ιδιο θα ελεγα αν, αντι του VTR ειχαν ποσταρισθει οι φωτογραφιες του σπασμενου κινητηρα του BMW1000RR που κι αυτες εχουν δημοσιευθει στο moto.gr!
Σπορα ζηζανιου λεγεται και η μη αναφορα της δυνατοτητας του VTR 1000F να καταργεις τον κοφτη με ενα απλο ''καταργητη'' που υπαρχει στο ελευθερο εμποριο εναντι 20ε, οπως κανουν και ολα τα αγωνιζομενα και μη (βλεπε καγκουρες) GSXR, ZZR κ.λ.π.!
Το GS, το 1000RR και άλλα μοντελα της BMW δεν εχουν αυτην την δυνατοτητα λογω can bus!
Η βαλβιδα αγαπητε pkiriako δεν καρφωνεται στο πιστονι ετσι για πλακα, ¨η ετσι γιατι της κατεβηκε, ουτε απο αστοχια υλικου.....καρφωνεται λογω παρατεταμενης λειτουργιας στα κοκκινα! Οταν ο κοφτης ειναι ενεργος οσο και να το προσπαθησεις αυτο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!! Διοτι ο κοφτης (ειτε ξεχωριστος ηλεκτρονικος (ευκολα καταργητεος) οπως στο VTR ειτε ενσωματωμενος στον εγκεφαλο της μοτο (ακριβοτερα καταργητεος αλαλ καταργητεος, βλεπε συσκευες τυπου power commander) στις πιο συχρονες κατασκευες, σε σταματαει 500στρ τουλαχιστον πριν την επικυνδυνη ζωνη! Οταν ομως ο κοφτης εχει καταργηθει, πραγμα πανευκολο σε ενα VTR F (ξεχωριστος ηλεκτρονικος)τοτε αυτο, το καρφωμα δηλαδη της βαλβιδας, ειναι πολυ ευκολο να γινει! Kαι τοτε δεν μιλαμε για κακη αξιοπιστια και ''shit happens'' αλλα για ''ηθελες τα και παθες τα''!!!
Και γιατι ειναι ευκολο να γινει? διοτι υπαρχει μια κλασματικη χρονικη στιγμη σε καθε κινητηρα οπου και οι βαλβιδες εξαγωγης και οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι συχρονως ανοικτες. Αυτη η φαση ειναι η φαση της εξαγωγης. Ο λογος ειναι, την ωρα που εχει γινει η εξαγωγη των καυσαεριων και το πιστονι ειναι στο ΑΝΣ (ανω νεκρο σημειο) η βαλβιδα εισαγωγης ειναι κατα τα 2/3 ανοικτη ΜΑΖΙ με την βαλβιδα εξαγωγης (για πληρεστερη απαγωγη των καυσαεριων) ουτως ωστε κατα την καθοδο του πιστονιου να εχει ηδη αρχισει η εισαγωγη του μιγματος και να εχει ολοκληρωθει οταν το πιστονι ειναι στο ΚΝΣ (κατω νεκρο σημειο) και η βαλβιδα εισαγωγης κατα τα 3/3δηλαδη 100% ανοικτη. Αυτη η χρονικη στιγμη ειναι απειροελεαχιστη και ισουται με 1-2 μοιρες της περιστροφης του στροφαλου! γιαυτο εξαλλου και ο εκκεντροφορος δεν εχει τις ιδιες μοιρες για την εισαγωγη και την εξαγωγη στα αμυγδαλα του οταν προκειται για εναν εκκεντροφορο, και γιαυτο δεν μπορεις να βαλεις τον εκκεντροφορο εξαγωγης στην θεση του εισαγωγης!! Γιαυτο και ενα δοντι διαφορα στον χρονισμο του γρανζιου των εκκεντροφορων ισουται με ζημια ητοι καρφωμα βαλβιδας!
Προσεξε τωρα, η επομενη φαση της εισαγωγης ειναι η συμπιεση του μειγματος, οπου και οι δυο βαλβιδες ειναι κλειστες! Οταν ο κινητηρας δουλευει βαθεια μεσα στα κοκκινα για πολλη ωρα τα ελατηρια των βαλβιδων δεν προλαβαινουν να επαναφερουν (αδρανεια ελατηριου λεγεται αυτο) την βαλβιδα εισαγωγης στην θεση ''κλειστό'' (η εξαγωγης ειναι ηδη κλειστη απο πιο πριν) με αποτέλεσμα το πιστονι κατα την ανοδο του να την προλαβαινει 100% ακομα ανοικτη με αποτελεσμα τις φωτογραφιες του VTR!!!

Aυτα ομως δεν εξηγηθηκανε με αποτέλεσμα την εξισωση της βλαβης του αξονα της GS του φιλου Γιαννη και του σπασιματος του κινητηρα του VTR κατω απο το πρισμα του ''shit happens (''αυτα συμβαινουν'' σε ελευθερη μεταφραση)!!! Κι εκει ηταν η διαφωνια μου, διοτι αλλο το ''προκαλω the shit to be happened'' με την καταργηση του κοφτη και άλλο ''παω σαν κυριος και μου σπαει/παθαινει βλαβη ο αξονας'', ''μου καρφωσε την βαλβιδα'' κ.λ.π. Δεν ειανι το ιδιο!!!!!!
Και μαλιστα το μελος που ανηρτησε τις φωτογραφιες του VTR θα μπορουσε καλλιστα να αναρτησει τις φωτογραφιες που ανηρτησα εγω απο BMW GS 1200 με την ιδια βλαβη με το VTR το οποιο ομως δεν ειχε καταργησει τον κοφτη διοτι απλα δεν μπορει!!! Αυτα τα δυο, ο αξονας του συναδελφου Γιαννη και η περιπτωση του σπασιματος του κινητηρα απο καρφωμενη βαλβιδα ΝΑΙ ηταν και ειναι αντικειμενο συζητησης πως και γιατι εγινε σε εναν τοσο καλα προστατευμενο κινητηρα κι εναν τοσο πολυδιαφημιζομενο αξιοπιστο αξονα!!!!

Γιατι ολα αυτα τα μη αναφερθεντα? Γιατι αυτο το ''πεταγμα'' απο το παραθυρο της βλαβης του VTR? μα για να γινει τζερτζελο μεταξυ μας αγαπητε συναδελφε, και αν ειναι δυνατον να τσακωθουμε και καποιοι να γελανε με το κατορθωμα τους απο την πολυθρονα του σπιτιου τους τρωγοντας ποπ κορν........ να γιατι!!!

γιαυτο και η ευθιξια μου γιαυτο και το αυστηρο μου ποστ!! Γιατι δεν μπορω την παραπληροφορηση και το βαλσιμο στο ιδιο τσουβαλι των παντων συμβαινομενων δικαιολογωντας τό ''shit happens''!!!!!

Last edited by GeorgeP; 16-11-2010 at 13:30.
Reply With Quote
  #70  
Παλιό 16-11-2010, 13:21
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

...και σκεφτειτε να μην ηταν και οι δυο "διαπλεκομενοι" Χοντακηδες!!!

Θα εβγαζαν καπνους τα μονιτορ!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... zastava Χιούμορ 8 10-11-2009 16:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:57.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!