![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#71
|
|||
|
|||
![]()
Παιδιά η κουβέντα ξεκίνησε από το thread στο τι μου έτυχε και ο σκοπός που το έβαλα είναι να ακούσω τις απόψεις-συμβουλές του καθενός με σκοπό το άμα τύχει σε κάποιον άλλο να έχει μια ιδέα το τι συμβαίνει....Εννοείται ότι είμαστε όλοι φίλοι και θεωρώ ότι δεν έχει κανείς πρόθεση να προσβάλλει κάποιον άλλο.....
|
#72
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ξερεις, ειναι πολυυυυυυ δυσκολο να ψαχνεις στο ιντερνετ να βρεις στοιχεια για να αποδειξεις αυτα που γραφεις, αλλοι το κανουν και άλλοι οχι! Αλλοι παλι σου πετανε την προσβολη για να υποστηριξουν τα γραφομενα τους...ετσι.....χωρις καμια αποδειξη χωρις καμια παραθεση!!! Ειμαι ασχετος? πολυλογας? ξερόλας? ΝΑΙ!! ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ! Αλλά......, αλλα ας μου πει καποιος τι πολυλογικο, ξερολικο, ασχετικο εγραψα χωρις αποδειξη μεσω παραθεσης! Τελος, να μου πει καποιος ποιον εβρισα ¨η εθιξα κατα οιονδηποτε τροπο!!! Πραγματικα θα ηθελα να ξερω!! Last edited by GeorgeP; 16-11-2010 at 13:46. |
#73
|
|||
|
|||
![]()
Εχει κανεις καποιο σχεδιαγραμμα ή αναλυση της λειτουργιας του μονομπρατσου με τον αξονα του GS??
Παντα ειχα τη περιεργεια πως στο καλο λειτουργει αυτο το πραγμα, με την αρθρωση στο πισω μερος του... |
#74
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#75
|
|||
|
|||
![]()
φιλε μαρκ ειδα τη μηχανη σου σημερα το πρωι στην Motion n style , τα συλληπητηρια μου ...
ελπιζω να πανε ολα κατ'ευχην και να μην αντιμετωπισεις αλλα προβληματα . στην συγκεκριμενη περιπτωση να επισημανω πως δεν προκειται για αξονα σπασμενο για να μην μπερδευονται καποιοι αλλα για φαγωμενο γραναζι μεταδοσης ... οπου στα με αλυσιδα μεταδοση μηχανακια αλλαζεται καθε χρονο σχεδον , ενω σ'εμας ποτε ..εκτος και αν παρουσιαστει κατι παρομοιο ... |
#76
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#77
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#78
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Για να πω την αλήθεια ούτε που έχω καταλάβει τι χάλασε.... ![]() ΟΚ δεν είναι σπασμένος ο άξονας... έτσι όπως περιγράφεται το προβληματικό σημείο καταλαβαίνω πως πρέπει να είναι φαγωμένο το "καρέ"! Αλλά ποιο καρέ; Το θυληκό του άξονα ή το αρσενικό του κιβωτίου; |
#79
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#80
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() Δες εδω Paralever rear suspension Car Bibles: Motorbike suspension types and how they work. εδω το duolever http://www.bmwsuperbikes.com/Images/...3_vis_l_01.gif εδω τα ''failure reports'' μεχρι το 1996 και μεσα απο το ''the bmw-gs mail list regarding driveshaft failures'' δηλαδη μεσα απο την BMW!! διαβασε ολα τα emails εχουν ενδιαφερον, ειδικα το δευτερο που αρχιζει με το ''I have heard they are prone to fail without notice'' Η ιστορια δεν ειανι τωρινη, προυπαρχει φιλε γιωργο, και απο οτι φαινεται συνεχιζει να υπαρχει αφου ακομα διαβαζουμε για ''drive shaft failures'' πλην αυτων που πνιγονται και δεν αναφερονται πουθενα!! το εχει ξαναδημοσιευσει ο Γρηγορης απο την Μυτιληνη αλλα κανεις, μαλλον, δεν το διαβασε, τουλαχιστον οχι ολο και ειδικα τα στατιστικα που μονον το 0,0001% που λεει και ο Cpretenderis δεν ειναι, διοτι ολοι εμεις οι καταναλωτες που εχουμε δωσει μια μικρη ¨η μεγαλη περιουσια για να αποκτησουμε τα πολυδιαφημισμενα unstoppable και μη προιοντα τους εχουμε μαθει στο ''shit happens'', μηχανηματα ειναι και χαλανε και αλλες ομορφες δικαολογιες για να μην τους παρουμε ολους με τις ντοματες και τα γιαουρτια!!!!!! Paralever Driveshaft failures |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... | zastava | Χιούμορ | 8 | 10-11-2009 16:12 |