Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Αγαπητε φιλε και συναδελφε pkiriako,
να πω οτι δεν συμφωνω σε αυτα που γραφεις θα πως ψεματα! ειμαι απο αυτους που πιστευουν, το εχω δηλωσει επανειλλημενως, οτι το γουστο του καθενος ειναι υποκειιμενικο και δεν θα ειμαι εγω αυτος που θα το κρινει! Εγω το μονο που μου επιτρέπεται να κρινω, κατα τα δικα μου και μονον δικα μου προτυπα, ειναι η αξιοπιστια του ταδε οχηματος οπως αυτη διαγραφεται απο τα φορουμς και τις στατιστικες οπως αυτες αναφερονται σε διαφορα σαιτς οπως π.χ. bikez.com.
Aπο εκει και υστερα ομως δεν μπορω να ανεχτω την σπορα ζηζανιων απο ορισμενους και το υβρεολογιο απεναντι μου! Διοτι αυτα προκαλουν συγκρουσεις μεταξυ των μελων ενος φορουμ με σκοπο ακομα και την διαλυση του! Ετσι διαλυθηκε το varaderforum.uk (4,500 μελη σε 2,5 χρονια...στην Αγγλια!! 4500 μελη με varadero στην Αγγλια, εχει την σημασια του αυτο) πριν μερικα χρονια! Δηλαδη καποιοι εγραψαν κατι που ο ιδιοκτητης του δεν το αντεξε και το εκλεισε!!!!
Οταν ενα μελος κατοχος GS ποσταρει το προβλημα του κι εταιρο μελος αντιπαρερχεται αυτου με φωτογραφιες απο εναν σπασμενο κινητηρα άλλης μοτοσυκλετας, άλλης εταιρειας, αλλης χρησης, αλλης τεχνολογιας και οχι με εναν του ιδιου μοντελου, που ηδη υπαρχουν τετοια προβληματα μεσα σε αυτο το φορουμ, τοτε αυτο λεγεται σπορα ζηζανιου για να τσακωθουμε οι μεν με τους δε! Το ιδιο θα ελεγα αν, αντι του VTR ειχαν ποσταρισθει οι φωτογραφιες του σπασμενου κινητηρα του BMW1000RR που κι αυτες εχουν δημοσιευθει στο moto.gr!
Σπορα ζηζανιου λεγεται και η μη αναφορα της δυνατοτητας του VTR 1000F να καταργεις τον κοφτη με ενα απλο ''καταργητη'' που υπαρχει στο ελευθερο εμποριο εναντι 20ε, οπως κανουν και ολα τα αγωνιζομενα και μη (βλεπε καγκουρες) GSXR, ZZR κ.λ.π.!
Το GS, το 1000RR και άλλα μοντελα της BMW δεν εχουν αυτην την δυνατοτητα λογω can bus!
Η βαλβιδα αγαπητε pkiriako δεν καρφωνεται στο πιστονι ετσι για πλακα, ¨η ετσι γιατι της κατεβηκε, ουτε απο αστοχια υλικου.....καρφωνεται λογω παρατεταμενης λειτουργιας στα κοκκινα! Οταν ο κοφτης ειναι ενεργος οσο και να το προσπαθησεις αυτο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!! Διοτι ο κοφτης (ειτε ξεχωριστος ηλεκτρονικος (ευκολα καταργητεος) οπως στο VTR ειτε ενσωματωμενος στον εγκεφαλο της μοτο (ακριβοτερα καταργητεος αλαλ καταργητεος, βλεπε συσκευες τυπου power commander) στις πιο συχρονες κατασκευες, σε σταματαει 500στρ τουλαχιστον πριν την επικυνδυνη ζωνη! Οταν ομως ο κοφτης εχει καταργηθει, πραγμα πανευκολο σε ενα VTR F (ξεχωριστος ηλεκτρονικος)τοτε αυτο, το καρφωμα δηλαδη της βαλβιδας, ειναι πολυ ευκολο να γινει! Kαι τοτε δεν μιλαμε για κακη αξιοπιστια και ''shit happens'' αλλα για ''ηθελες τα και παθες τα''!!!
Και γιατι ειναι ευκολο να γινει? διοτι υπαρχει μια κλασματικη χρονικη στιγμη σε καθε κινητηρα οπου και οι βαλβιδες εξαγωγης και οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι συχρονως ανοικτες. Αυτη η φαση ειναι η φαση της εξαγωγης. Ο λογος ειναι, την ωρα που εχει γινει η εξαγωγη των καυσαεριων και το πιστονι ειναι στο ΑΝΣ (ανω νεκρο σημειο) η βαλβιδα εισαγωγης ειναι κατα τα 2/3 ανοικτη ΜΑΖΙ με την βαλβιδα εξαγωγης (για πληρεστερη απαγωγη των καυσαεριων) ουτως ωστε κατα την καθοδο του πιστονιου να εχει ηδη αρχισει η εισαγωγη του μιγματος και να εχει ολοκληρωθει οταν το πιστονι ειναι στο ΚΝΣ (κατω νεκρο σημειο) και η βαλβιδα εισαγωγης κατα τα 3/3δηλαδη 100% ανοικτη. Αυτη η χρονικη στιγμη ειναι απειροελεαχιστη και ισουται με 1-2 μοιρες της περιστροφης του στροφαλου! γιαυτο εξαλλου και ο εκκεντροφορος δεν εχει τις ιδιες μοιρες για την εισαγωγη και την εξαγωγη στα αμυγδαλα του οταν προκειται για εναν εκκεντροφορο, και γιαυτο δεν μπορεις να βαλεις τον εκκεντροφορο εξαγωγης στην θεση του εισαγωγης!! Γιαυτο και ενα δοντι διαφορα στον χρονισμο του γρανζιου των εκκεντροφορων ισουται με ζημια ητοι καρφωμα βαλβιδας!
Προσεξε τωρα, η επομενη φαση της εισαγωγης ειναι η συμπιεση του μειγματος, οπου και οι δυο βαλβιδες ειναι κλειστες! Οταν ο κινητηρας δουλευει βαθεια μεσα στα κοκκινα για πολλη ωρα τα ελατηρια των βαλβιδων δεν προλαβαινουν να επαναφερουν (αδρανεια ελατηριου λεγεται αυτο) την βαλβιδα εισαγωγης στην θεση ''κλειστό'' (η εξαγωγης ειναι ηδη κλειστη απο πιο πριν) με αποτέλεσμα το πιστονι κατα την ανοδο του να την προλαβαινει 100% ακομα ανοικτη με αποτελεσμα τις φωτογραφιες του VTR!!!
Aυτα ομως δεν εξηγηθηκανε με αποτέλεσμα την εξισωση της βλαβης του αξονα της GS του φιλου Γιαννη και του σπασιματος του κινητηρα του VTR κατω απο το πρισμα του ''shit happens (''αυτα συμβαινουν'' σε ελευθερη μεταφραση)!!! Κι εκει ηταν η διαφωνια μου, διοτι αλλο το ''προκαλω the shit to be happened'' με την καταργηση του κοφτη και άλλο ''παω σαν κυριος και μου σπαει/παθαινει βλαβη ο αξονας'', ''μου καρφωσε την βαλβιδα'' κ.λ.π. Δεν ειανι το ιδιο!!!!!!
Και μαλιστα το μελος που ανηρτησε τις φωτογραφιες του VTR θα μπορουσε καλλιστα να αναρτησει τις φωτογραφιες που ανηρτησα εγω απο BMW GS 1200 με την ιδια βλαβη με το VTR το οποιο ομως δεν ειχε καταργησει τον κοφτη διοτι απλα δεν μπορει!!! Αυτα τα δυο, ο αξονας του συναδελφου Γιαννη και η περιπτωση του σπασιματος του κινητηρα απο καρφωμενη βαλβιδα ΝΑΙ ηταν και ειναι αντικειμενο συζητησης πως και γιατι εγινε σε εναν τοσο καλα προστατευμενο κινητηρα κι εναν τοσο πολυδιαφημιζομενο αξιοπιστο αξονα!!!!
Γιατι ολα αυτα τα μη αναφερθεντα? Γιατι αυτο το ''πεταγμα'' απο το παραθυρο της βλαβης του VTR? μα για να γινει τζερτζελο μεταξυ μας αγαπητε συναδελφε, και αν ειναι δυνατον να τσακωθουμε και καποιοι να γελανε με το κατορθωμα τους απο την πολυθρονα του σπιτιου τους τρωγοντας ποπ κορν........ να γιατι!!!
γιαυτο και η ευθιξια μου γιαυτο και το αυστηρο μου ποστ!! Γιατι δεν μπορω την παραπληροφορηση και το βαλσιμο στο ιδιο τσουβαλι των παντων συμβαινομενων δικαιολογωντας τό ''shit happens''!!!!!
|