GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα > Τι μας έτυχε

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #101  
Παλιό 16-11-2010, 17:20
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
....αν θελεις να με βρισεις, οπως εκανες εδω, να εχει το θαρρος και τα παντελονια (για να μην πω τιποτε άλλο) να το κανεις face to face αντρα μου!!!!!!!!!irgendwie irgendwo irgendwann
Αυτα...
"Irgendwie, irgendwo, irgendwann" (Anyplace, Anywhere, Anytime) is a 1984 song by Nena which was a commercial success in Europe. Due to the success many cover versions of this song appeared, including samples as well as other languages.
The song is about love.

....για να μη λενε μερικοι οτι δεν ψαχνω!!

Last edited by Gemat; 16-11-2010 at 17:25.
Reply With Quote
  #102  
Παλιό 16-11-2010, 17:32
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
"Irgendwie, irgendwo, irgendwann" (Anyplace, Anywhere, Anytime) is a 1984 song by Nena which was a commercial success in Europe. Due to the success many cover versions of this song appeared, including samples as well as other languages.
The song is about love.

....για να μη λενε μερικοι οτι δεν ψαχνω!!
Και εσυ τεκνον Γκουγκλη.....?????
Reply With Quote
  #103  
Παλιό 16-11-2010, 18:52
pkiriakos Ο/Η pkiriakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Honda varadero xlv 1000
Μηνύματα: 572
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Αγαπητε φιλε και συναδελφε pkiriako,
να πω οτι δεν συμφωνω σε αυτα που γραφεις θα πως ψεματα! ειμαι απο αυτους που πιστευουν, το εχω δηλωσει επανειλλημενως, οτι το γουστο του καθενος ειναι υποκειιμενικο και δεν θα ειμαι εγω αυτος που θα το κρινει! Εγω το μονο που μου επιτρέπεται να κρινω, κατα τα δικα μου και μονον δικα μου προτυπα, ειναι η αξιοπιστια του ταδε οχηματος οπως αυτη διαγραφεται απο τα φορουμς και τις στατιστικες οπως αυτες αναφερονται σε διαφορα σαιτς οπως π.χ. bikez.com.

Aπο εκει και υστερα ομως δεν μπορω να ανεχτω την σπορα ζηζανιων απο ορισμενους και το υβρεολογιο απεναντι μου! Διοτι αυτα προκαλουν συγκρουσεις μεταξυ των μελων ενος φορουμ με σκοπο ακομα και την διαλυση του! Ετσι διαλυθηκε το varaderforum.uk (4,500 μελη σε 2,5 χρονια...στην Αγγλια!! 4500 μελη με varadero στην Αγγλια, εχει την σημασια του αυτο) πριν μερικα χρονια! Δηλαδη καποιοι εγραψαν κατι που ο ιδιοκτητης του δεν το αντεξε και το εκλεισε!!!!

Οταν ενα μελος κατοχος GS ποσταρει το προβλημα του κι εταιρο μελος αντιπαρερχεται αυτου με φωτογραφιες απο εναν σπασμενο κινητηρα άλλης μοτοσυκλετας, άλλης εταιρειας, αλλης χρησης, αλλης τεχνολογιας και οχι με εναν του ιδιου μοντελου, που ηδη υπαρχουν τετοια προβληματα μεσα σε αυτο το φορουμ, τοτε αυτο λεγεται σπορα ζηζανιου για να τσακωθουμε οι μεν με τους δε! Το ιδιο θα ελεγα αν, αντι του VTR ειχαν ποσταρισθει οι φωτογραφιες του σπασμενου κινητηρα του BMW1000RR που κι αυτες εχουν δημοσιευθει στο moto.gr!
Σπορα ζηζανιου λεγεται και η μη αναφορα της δυνατοτητας του VTR 1000F να καταργεις τον κοφτη με ενα απλο ''καταργητη'' που υπαρχει στο ελευθερο εμποριο εναντι 20ε, οπως κανουν και ολα τα αγωνιζομενα και μη (βλεπε καγκουρες) GSXR, ZZR κ.λ.π.!
Το GS, το 1000RR και άλλα μοντελα της BMW δεν εχουν αυτην την δυνατοτητα λογω can bus!
Η βαλβιδα αγαπητε pkiriako δεν καρφωνεται στο πιστονι ετσι για πλακα, ¨η ετσι γιατι της κατεβηκε, ουτε απο αστοχια υλικου.....καρφωνεται λογω παρατεταμενης λειτουργιας στα κοκκινα! Οταν ο κοφτης ειναι ενεργος οσο και να το προσπαθησεις αυτο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!! Διοτι ο κοφτης (ειτε ξεχωριστος ηλεκτρονικος (ευκολα καταργητεος) οπως στο VTR ειτε ενσωματωμενος στον εγκεφαλο της μοτο (ακριβοτερα καταργητεος αλαλ καταργητεος, βλεπε συσκευες τυπου power commander) στις πιο συχρονες κατασκευες, σε σταματαει 500στρ τουλαχιστον πριν την επικυνδυνη ζωνη! Οταν ομως ο κοφτης εχει καταργηθει, πραγμα πανευκολο σε ενα VTR F (ξεχωριστος ηλεκτρονικος)τοτε αυτο, το καρφωμα δηλαδη της βαλβιδας, ειναι πολυ ευκολο να γινει! Kαι τοτε δεν μιλαμε για κακη αξιοπιστια και ''shit happens'' αλλα για ''ηθελες τα και παθες τα''!!!
Και γιατι ειναι ευκολο να γινει? διοτι υπαρχει μια κλασματικη χρονικη στιγμη σε καθε κινητηρα οπου και οι βαλβιδες εξαγωγης και οι βαλβιδες εισαγωγης ειναι συχρονως ανοικτες. Αυτη η φαση ειναι η φαση της εξαγωγης. Ο λογος ειναι, την ωρα που εχει γινει η εξαγωγη των καυσαεριων και το πιστονι ειναι στο ΑΝΣ (ανω νεκρο σημειο) η βαλβιδα εισαγωγης ειναι κατα τα 2/3 ανοικτη ΜΑΖΙ με την βαλβιδα εξαγωγης (για πληρεστερη απαγωγη των καυσαεριων) ουτως ωστε κατα την καθοδο του πιστονιου να εχει ηδη αρχισει η εισαγωγη του μιγματος και να εχει ολοκληρωθει οταν το πιστονι ειναι στο ΚΝΣ (κατω νεκρο σημειο) και η βαλβιδα εισαγωγης κατα τα 3/3δηλαδη 100% ανοικτη. Αυτη η χρονικη στιγμη ειναι απειροελεαχιστη και ισουται με 1-2 μοιρες της περιστροφης του στροφαλου! γιαυτο εξαλλου και ο εκκεντροφορος δεν εχει τις ιδιες μοιρες για την εισαγωγη και την εξαγωγη στα αμυγδαλα του οταν προκειται για εναν εκκεντροφορο, και γιαυτο δεν μπορεις να βαλεις τον εκκεντροφορο εξαγωγης στην θεση του εισαγωγης!! Γιαυτο και ενα δοντι διαφορα στον χρονισμο του γρανζιου των εκκεντροφορων ισουται με ζημια ητοι καρφωμα βαλβιδας!
Προσεξε τωρα, η επομενη φαση της εισαγωγης ειναι η συμπιεση του μειγματος, οπου και οι δυο βαλβιδες ειναι κλειστες! Οταν ο κινητηρας δουλευει βαθεια μεσα στα κοκκινα για πολλη ωρα τα ελατηρια των βαλβιδων δεν προλαβαινουν να επαναφερουν (αδρανεια ελατηριου λεγεται αυτο) την βαλβιδα εισαγωγης στην θεση ''κλειστό'' (η εξαγωγης ειναι ηδη κλειστη απο πιο πριν) με αποτέλεσμα το πιστονι κατα την ανοδο του να την προλαβαινει 100% ακομα ανοικτη με αποτελεσμα τις φωτογραφιες του VTR!!!

Aυτα ομως δεν εξηγηθηκανε με αποτέλεσμα την εξισωση της βλαβης του αξονα της GS του φιλου Γιαννη και του σπασιματος του κινητηρα του VTR κατω απο το πρισμα του ''shit happens (''αυτα συμβαινουν'' σε ελευθερη μεταφραση)!!! Κι εκει ηταν η διαφωνια μου, διοτι αλλο το ''προκαλω the shit to be happened'' με την καταργηση του κοφτη και άλλο ''παω σαν κυριος και μου σπαει/παθαινει βλαβη ο αξονας'', ''μου καρφωσε την βαλβιδα'' κ.λ.π. Δεν ειανι το ιδιο!!!!!!
Και μαλιστα το μελος που ανηρτησε τις φωτογραφιες του VTR θα μπορουσε καλλιστα να αναρτησει τις φωτογραφιες που ανηρτησα εγω απο BMW GS 1200 με την ιδια βλαβη με το VTR το οποιο ομως δεν ειχε καταργησει τον κοφτη διοτι απλα δεν μπορει!!! Αυτα τα δυο, ο αξονας του συναδελφου Γιαννη και η περιπτωση του σπασιματος του κινητηρα απο καρφωμενη βαλβιδα ΝΑΙ ηταν και ειναι αντικειμενο συζητησης πως και γιατι εγινε σε εναν τοσο καλα προστατευμενο κινητηρα κι εναν τοσο πολυδιαφημιζομενο αξιοπιστο αξονα!!!!

Γιατι ολα αυτα τα μη αναφερθεντα? Γιατι αυτο το ''πεταγμα'' απο το παραθυρο της βλαβης του VTR? μα για να γινει τζερτζελο μεταξυ μας αγαπητε συναδελφε, και αν ειναι δυνατον να τσακωθουμε και καποιοι να γελανε με το κατορθωμα τους απο την πολυθρονα του σπιτιου τους τρωγοντας ποπ κορν........ να γιατι!!!

γιαυτο και η ευθιξια μου γιαυτο και το αυστηρο μου ποστ!! Γιατι δεν μπορω την παραπληροφορηση και το βαλσιμο στο ιδιο τσουβαλι των παντων συμβαινομενων δικαιολογωντας τό ''shit happens''!!!!!
Αγαπητέ φίλε Γιώργο στον ενα χρόνο και κάτι που σε γνωρίζω εστω και δια πληκτρολογίου εχω διαπιστώσει πως είσαι μέγας γνώστης της μηχανικής και γενικότερα συμπαθής στους ανθρώπους.Διαβάζω τα αρθρα σου και απο αυτά μπορώ να σου πω οτι εχω βοηθηθεί πολύ.Εχω ζητήσει την συμβουλή σου μια η δυο φορές και η ανταπόκριση σου ηταν αμεση.Αριστα ολα αυτά που γράφεις και πολύτιμα για κάποιους αλλα δεν καταλαβαίνω γιατί στενοχωριέσαι και πιέζεις καταστάσεις.Κάθε ανθρωπος εχει την αποψη του και αναφαίρετο δικαίωμα του είναι να την λεει.Την δική μου αποψη την εγραψα παραπάνω.Ολες οι μοτοσυκλέτες είναι καλές με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.Αυτή η αποψη τα λεει.Συνεπώς με την γνώμη μας οσο τεκμηριωμένη και να είναι σε κάποιους ανθρώπους δεν μπορούμε να αποδείξουμε κάτι παρα μόνο να την παραθέσουμε.Τώρα αν δεν την δέχεται κάποιος δεν μπορούμε με ενεση στον εγκέφαλο να την επιβάλουμε.Είναι η προσωπική του αποψη και είμαστε βάση λογικής υποχρεωμένοι να τον ακούσουμε αλλα οχι και να δεχτούμε απαραίτητα την δική του εκδοχή.Και για να μην γίνω κουραστικός σου λεω οτι κι εγω ετσι νευρικός σαν και σένα είμαι.Επειδή ομως δεν εχω διάθεση να κρίνω κανέναν ανθρωπο σου λεω οτι γράψε αυτό που είναι να γράψεις χωρίς να αγχώνεσαι αν οι αλλοι θα συμφωνήσουν με την αποψη σου.Δεν εχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανένα.Ολοι είμαστε μοτοσυκλετιστές με κοινή ιδέα και την αγάπη μας για τους δυο τροχούς.Τώρα αν αυτοί οι τροχοί θα λέγονται μπεμβέ η βαραντέρο δεν με απασχολεί.Δεν μπορώ να κρύψω οτι γραφτηκα στο μπεμβε φόρουμ μουδιασμένος μετα απο παρότρυνση του αγαπητού μου φίλου Νίκου-χ.Μουδιασμένος γιατί γνωρίζω την στενομυαλιά και την πόρωση ορισμένων με τα ονόματα και τις μάρκες.Επειδή ομως είμαι μοτοσυκλετιστής και οχι χοντάκιας η μπεμβεδάκιας μιλάω αυτήν την στιγμή με ολο το φόρουμ.Τελειώνοντας ελπίζω κάποτε να αξιωθούμε να τα πούμε και απο κοντά.Με εκτίμηση.


Υ.Γ Α και οσο για το υβρεολόγιο και την σπορά ζιζανίων που εγραψες αυτά είναι πραγματικότητα σε ολα τα φόρουμ και είναι ενέργειες κατακριτέες και καταδικαστέες.Ομως εκεί ευτυχώς υπάρχουν συντονιστές να επιληφθούν της κατάστασης.Επίσης σκέφτηκες μήπως πως ονομάζονται αυτοί οι ξένοι δάκτυλοι οι οποίοι σπέρνουν ολες αυτές τις παρεξηγήσεις??.Την απάντηση είναι εύκολο να την βρεί κάθε εξυπνος ανθρωπος.Γι αυτό η απάθεια και η περιφρόνηση είναι πολύ μεγάλα οπλα και επιβάλλεται να τα χρησιμοποιούν οι νοήμονες ανθρωποι.Ουφ τέλος και καλό βράδυ σε ολους.

Last edited by pkiriakos; 16-11-2010 at 19:12.
Reply With Quote
  #104  
Παλιό 16-11-2010, 19:16
pkiriakos Ο/Η pkiriakos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Honda varadero xlv 1000
Μηνύματα: 572
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αχ βρε φιλαράκι Μαρκάκη.... τι το 'θελε να χαλάσει ο άξονας?????
Ναι ο ρημάδης.
Reply With Quote
  #105  
Παλιό 16-11-2010, 21:53
saitman Ο/Η saitman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: GS 1200 2004
Μηνύματα: 4,238
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σημειωσε οτι και η Χοντα και η γιαμαχα για ολα τα τουρινγκ μοντελα τους εχουν αξονα, για δε τα μεγαλα τυποις ον/οφφ πανε στο αξονα!!!! Κατι λεει αυτο!

Αξονας φιλε γιωργο = μεγιστη αξιοπιστια...πανμεγιστη θα ελεγα, και μηδεν συντηρηση, τηρουμενων ομως καποιων πεπατημενων και οχι κοψε ραψε στις διαστασεις του με αποτελεσμα την κακη αξιοπιστια του!
Ειχαν ποτε προβλημα τα BMW απο το 1928 μεχρι το GS80/100? οχι βεβαια!! γιατι? διοτι δεν γινοταν κοψοραψιματα στην διατομη του αξονα, δεν μακραινε ο αξονας χαρη του μακρυτερου ψαλιδιου και αρα της ευσταθειας αλλα με επιπτωσει στην αξιοπιστια του κ.λ.π.!!!
Και φυσικα τα γραναζια που χρησιμοποιουντο ηταν......ατσαλενια-ατσαλενια και οχι σκετο ατσαλενια. Και τελος δεν χρησιμοποιουσαν, γελοιες μεν πανεμορφες δε, τσιμουχες στο ψαλιδι σαν την 1150/1200 (εικονα 2) οι οποιες μπαζουν απο παντου νερα - μονον την σκονη κρατανε απεξω - ειτε το πλενεις με το λαστιχο, ειτε οδηγας στην βροχη αφου ειναι χωνευτες ΜΕΣΑ κι ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα! Ας ειχαν το συστημα της GS100 (εικονα 3) με τους κολιεδες (εικονα 1) που συγκρατουν την τσιμουχα πανω κι εξωτερικα στον προστατευτικο αλουμινενιο σωληνα του αξονα ωστε να μην μπαινουν νερα, διοτι το προβλημα του αξονα στην περιπτωση του Γιαννη (Μαρκ) και τοσων άλλων που ΔΕΝ εχει σπασει ο αξονας ειανι αυτο! Το νερο που μπαινει μεσα εκει, ξεπλενει τα λιθιουχα/γραφιτουχα γρασσα, τα μεταλλα σκουριαζουν, φθειρονται και να το προβλημα!!!
Εχεις δει κανενα αξονοφορο χοντα, γιαμαχα, καβασσακι να εχει τετοιες τσιμουχες? κανενα!! εκτος βεβαια του γεγονοτος οτι δεν χρησιμοποιουν λαστιχενιες τσιμουχες στεγανοποιησης στους αξονες τους παρα μονον στρογγυλες απο καουτσουκ ολοιδιες με αυτες που εχουν τα πιρουνια των μοτοσυκλετων και τα σαζμαν των αυτοκινητων στην εξοδο για τα ημιαξονια!!!
μην μιλησει κανεις γιατι τωρα εχει δικιο!!!
Reply With Quote
  #106  
Παλιό 16-11-2010, 21:58
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από manosamos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ή αλλιως πως αντιμετωπιζουμε σοβαρα το προβλημα καποιου.
Φιλέ ο σοφός λαός λέει : Στου κουφού την πόρτα …πάρε την πόρτα και φύγε !
Εδώ τα πλαίσια(έστω υποπλαίσια) βαφτίζονται …ψαλίδια και συ ψάχνεις να βρεις άκρη…
Reply With Quote
  #107  
Παλιό 16-11-2010, 22:13
manosamos Ο/Η manosamos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: ΠΕΡΑΜΑ-ΑΕΚΑΡΑ
Μoto: Varadero 1000 CBR 600F4 Honda C70 6V
Μηνύματα: 2,173
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλέ ο σοφός λαός λέει : Στου κουφού την πόρτα …πάρε την πόρτα και φύγε !
Εδώ τα πλαίσια(έστω υποπλαίσια) βαφτίζονται …ψαλίδια και συ ψάχνεις να βρεις άκρη…

Η αλλιως,στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος.
Reply With Quote
  #108  
Παλιό 16-11-2010, 22:15
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkiriakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι ο ρημάδης.

Έτσι ήθελα να το γράψω ρε φίλε... αλλά είπα να κρατήσω χαρακτήρα... το πιασες το νόημα πάντως...
Reply With Quote
  #109  
Παλιό 16-11-2010, 23:08
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis Εμφάνιση μηνυμάτων
Kaτ αρχάς λυπάμαι ειλικρινά Mark που έχεις πρόβλημα με τη μηχανή σου. Μακάρι να ξεμπλέξεις δίχως κόστος.
Ομως επειδή χάθηκα μέσα σε όλα τα άλλα, μπορείς να μας πεις τι ακριβώς σε οδήγησε στο μάστορα; για να είμαστε έτοιμοι κι εμείς;
Νότη καταρχάς ευχαριστώ.....Το πρόβλημα ξεκίνησε με το να χτυπάνε έντονα (σαν να τις καρφώνεις)στις χαμηλές στροφές....
Reply With Quote
  #110  
Παλιό 17-11-2010, 02:12
ΙoannisPanagiotidis Ο/Η ΙoannisPanagiotidis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Solingen - Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 1,616
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

.... σχετκα off-topic...αλλα ... επι της ουσιας ομως παιδες ... σιγουρα ολα χαλανε και δεν μπορει κανεις (οσο και να προσεξει...οσο και να ελέγξει) να εγγυηθεί οτι σε καθε παρτιδα δεν θα ξεφυγει και κατι λιγοτερα ποιοτικο ... και αυτα θα συμβουν σε ολες τις εταιριες ...αλλα...οταν σου τυχει προσωπικα ...και πανω στην απελπισια σου παιρνεις μια απαντηση "λαθος χρηση" ...λες και πηρες μια μοτοσυκλετα και ηθελε με αυτη να ανέβεις στο Εβερστ!!!...ειναι Πικρα!

...αδικια!...κατι σαν προδοσια !

..εγω δεν ειμαι απογοητευμένος απ το να διαβαζω για χαλασμενα διαφορικα και κομμενες βαλβιδες...αλλα θα ηθελα να δω τιμια αντιμετώπιση απ τη μαμα ΒΜW !...ειμαι απογοητευμένος απο δικαιολογιες του τυπου "ανοιγες τις ταχυτητες μεχρι τους κοφτες και πηγαινες σε χωματοδρομους με ενα Mega On-Off !...ας προσεχες!" Να σκυψει η μαμα πανω απ το προβλημα και να βοηθησει τουλαχιστον στο θεμα των ανταλλακτικών....δηλαδη ελεος τι κοστιζει στις 100νταδες χιλιαδες GS που χρυσοπουλησες .... να παραδεχτεις καποιο μεριδιο απ το σφαλμα σου και να χαρίσεις 50 πιστονια και 500 αξονες?...σώζοντας τον μυθο που τοσα χρονια κατασκεύασες περι αξιοπιστιας και after sale service!

... ειναι ανοησία να τσακωνόμαστε υποστηριζοντας τις μαρκες που αγαπαμε και αυτες να μας ταξινομουν με κριτήρια το βαρος μας σε ευρω οταν εχουμε πραγματικο προβλημα που γνωριζουν οτι δεν το προκαλεσαμε!

...πιστευω και ευχομαι ο φιλος Γιαννης θα χει καλυτερη αντιμετωπηση!..να εχει τυχη να πεσει σε σωστους επαγγελματιες... και να βρει το δικιο του !...εγω πλεον με δικαιολογιες του τυπου "λαθος χρηση" δεν συμβιβαζομαι!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ωραία μηχανή!!!!! Μάλλον η καλύτερη... zastava Χιούμορ 8 10-11-2009 16:12


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:52.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!