
24-12-2010, 00:48
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: και γ@μω τα λαδια....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Αυτό που το έμαθες; Είναι τελείως ανακριβές. Το έκανε ο δικός σου boxer κινητήρας; Γιατί όσο τα φόραγα εγώ φουλ συνθετικά στον boxer και τα άλλαζα κάθε 10.000χλμ, ποτέ δεν συμπλήρωσα.
|
τα συνθετικα εκ κατασκευης τους καιγονται περισσοτερο απο τα ορυκτελαια και τα ημισυνθετικα!!!! άλλα περισσοτερο και άλλα λιγοτερο!! Το εστερικο V300 Motul στο Βαραντερο καιγεται σαν νερακι(300ml ανα 1000κμ), το απο πολυφαινολη amsoil ποτέ (100ml sta 6000km) !! Και μιλαμε για την ιδα μοτοσυκλετα (την δικια μου) στην ιδια χρηση την ιδια εποχη!!!! Αν θελεις σου παραθετω μελετες επι του θεματος απο τις ιδιες τις εταιρειες πετρελαιοειδων!!!
Ενα αλλο γεγονος απο το οποιο εξαρταται η καταναλωση λαδιου, περαν απο την αεροψυξη το οποιο εχω αναλυσει σε άλλο νημα, ειναι το χερι του αναβατη. Απο οσο ξερω δεν οδηγεις γρηγορα στην Εθνικη οδο, καπου στα 120κμ την ωρα κυμαινεσαι (διορθωσε με αν κανω λαθος), στην πολη μεσα δεν κυκλοφορεις (ξαναδιορθωσε με), δεν το ταλαιπωρεις σε σταματα ξεκινα........ οποταν τι λαδι να σου καψει!!!
Aν ομως κανεις το Αθηνα-Θεσσαλονικη-Αθηνα με 160κμ τοτε θα δεις αν θα καψει ¨η οχι!!!
|