![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#71
|
|||
|
|||
![]()
Καλή χρονιά για αρχή και σου εύχομαι να ευοδωθούν οι επιθυμίες σου!
Απόσπασμα:
Η προσωπική μου εμπειρία μετά από 7 χρόνια στη Γερμανία είναι άλλη! Το πρόβλημα στην Ελλάδα ήταν κι εξακολουθεί να είναι η διαφθορά της άρχουσας τάξης. Ηδη το 1950 αμερικανός δημοσιογράφος σε ανταπόκριση από την Αθήνα έγραψε ότι το πετρέλαιο που στελνόταν στην Ελλάδα, χρησιμοποιήθηκε σε σημαντικό μέρος του για να κινούν τα οχήματά τους οι "άρχοντες", αντί να κινήσει τη βιομηχανία. Ολοι ξέρουμε τι έγιναν τα Liberty. Και γι΄αυτό ο λαός φταίει;! |
#72
|
|||
|
|||
![]()
Μην ανησυχείτε ,ο Γιωργάκης τα έχει όλα υπό έλεγχο.!
Η υπερδιάνοια του είναι απίστευτη και άδικα αγχωνόμαστε για το μέλλον.! Οποίος κακόβουλος διαφωνεί ας μας πει ποιος άλλος ,μπροστά στην χρεοκοπία, θα βούταγε 110 δις από τους κουτόφραγκους και θα έφτιαχνε μια συμφωνία νομικά και συνταγματικά ..αίολη και διάτρητη.! Μην ανησυχείτε, αφού φάμε και αυτά θα έρθει μια διάδοχη κυβέρνηση και θα τορπιλίσει - προσβάλει νομικά την τρόικα , ώστε να μην πληρώσουμε μια ! Βρε σεις για όλα έχει προβλέψει το παιδί … για ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#73
|
||||||
|
||||||
![]() Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ο Ελληνας παλεψε και δουλεψε μεχρι το 1981!!! Απο εκει και υστερα εγινε ''πρασινοφρουρος'' ακριβως για να μην δουλευει με τις πλατες των κομματικων συνδικαλιστων. Ειναι τυχαιο νομιζεις οτι ο στενοτερος αλαλ κι ευρυτερος δημοσιοε τομεας διογκωθηκε τοτε? Γιατι τρεχαμε να γινουμε Δ.Υ.....για να δουλευουμε???? Το 1990 αρχισε και δανειζοτανε για να περναει καλα και να μην δουλευει ο ιδιος αλλα ο Αλβανος που προσελαμβανε με τα μισα λεφτα απο οσα απαιτουσε ο ιδιος οταν δουλευε...τα άλλα στην τσεπη. Μετα εμαθε τον τζογο του χρηματιστηριου και τα δανεικα πηγαινε και τα εβαζε εκει!! Δεν καταλαβε ομως οτι ο τζογος εχει και γυρισματα ακομα και υποκινουμενα!! Μας ειπε κανεις οτι οταν κερδιζουμε στην ρουλετα δεν θα μας τα παρει πισω το καζινο με ''πειραγμενη'' την ρουλετα ¨η σημαδεμενα χαρτια? Μετα θεός μας εγινε το ευρο, καναμε τα παντα, θεμιτα και αθεμιτα, για να κερδισουμε οσο περισοτερα γινεται ΕΥΚΟΛΑ! Εδω αστυνομικοι, ανθρωποι ταγμενοι στην υπηρεσια του Ελληνα πολιτη, εκαναν το παν να πανε σωματοφυλακες σε υπουργους και πρωθυπουργους, να περνουνε περισσοτερα και να δουλευουν λιγοτερο!! Ειχαμε φτασει στο σημειο η Βουλη να εχει περισσοτερους ενστολους απο οτι οι δρομοι οπου ειναι το φυσικο τους περιβαλλον εργασιας, τι να λεμε τωρα!!!!!!! !!! Ειμαστε ¨η οχι τεμπεληδες? με τις πλατες των πολιτικων θες? μαλιστα δεκτον!!! Αλλα ο τεμπελης ευκαιρια ψαχνει να εκδηλωσει την τεμπελια του και μαλιστα επ αμοιβη!! οι άλλοι απλα αρνουνται!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
πηγη:Οικονομία της Ελλάδας - Βικιπαίδεια Απόσπασμα:
Και που να τα εδιναν σε εμενα τον ασχετο που δεν θα ηξερα τι να τα κανω?? Αυτα τα liberty που ναι δοθηκαν δωρεαν στους ελληνες εφοπλιστες εχουν φτασει σημερα την ελληνικη Ναυτιλια πρωτη παγκοσμιως σε ενεργο tonnage!! Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές. Ξερεις γιατι φιλε μου γιατρε? διοτι εκει, στις Ναυτιλιακες, δουλευουν νυχθημερον και οχι με ωραρια δημοσιου και υπερωριακες/επιδοματικες αμοιβες εκταμιευομενες μετα απο εκβιαστικες απεργιες!! Και μαλιστα ανευ παραλληλης αυξανομενης παραγωγης!!!! Last edited by GeorgeP; 04-01-2011 at 10:24. |
#74
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δυστυχώς υπάρχει αμοιβαία δυσπιστία ανάμεσα σε εργοδότες κι εργαζόμενους. Τη δεκαετία του 90 η Lufthansa αντιμετώπισε πρόβλημα. Οι πιλότοι κι όλο το προσωπικό συμφώνησαν σε μειώσεις μισθών ώστε να σωθεί η εταιρεία, με τον όρο να πάρουν πίσω τα χρήματα όταν ανακάμψει. Οταν αυτό έγινε η εταιρεία αρχικά αρνήθηκε να επαναφέρει τους μισθούς. Το προσωπικό πέρασε άμεσα σε απεργία και τσουπ! τα λεφτά δόθηκαν! |
#75
|
|||
|
|||
![]()
Τι κάνω λάθος με τις παραθέσεις;! γιατί μου βγαίνουν έτσι;;;;;;
![]() ![]() |
#76
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ο ελληνας ναυτικος ειχε βρει την κοτα με τα χρυσα αυγα!!! θεωρια του ηταν και ειναι οτι ''απο αυτα που βγαζεις κε Εφοπλιστη θα μου δινεις και εμενα μεριδιο μεσω της αυξησης των μισθων και της συλλογικης συμβασης''. Αυτο ομως σημαινει οτι βαζει ο εργοδοτης συνεταιρο στα κερδη του τον εργαζομενο, γιατι?????? Μαζι τα χτισανε και χρεωθηκανε? Ετσι οι εφοπλιστες τα γυρνανε σε σημαιες ευκαιριας οπου βαστανε το βασικο πληρωμα (καπετανιο, Α'μηχανικο) με ελληνες και τους υπόλοιπους σε αλλες εθνικοτητες που εχουν λιγοτερες απαιτησεις!! ξερεις ποσο εχει φθασει να περνει ενας θαλαμηπολος σε ενα πλοιο με Ελληνικη Σημαια ασφαλισμενο (υποχρεωτικα) στο Νατ? 4-5000ε!!!!!!! Ξερεις ποσο περνει ενας καπετανιος στο ιδιο πλοιο? 5-7000ε!!! Στα υπο ξενη σημαια ξερεις τι παιρνουν? ο θαλαμηπολος 2000ε και ο καπετανιος 7000ε!! Διοτι πρέπει να υπαρξει κι αξιολογηση ευθυνων!!!! να μην σου πω για τα κρουαζιεροπλοια οπου ο θαλάμηπολος αμοιβεται με 50$ μηνιαιως συν τα tips (φιλοδωρηματα) τα οποια ειναι ενσωματωμενα μεσα στο εισητηριο του πελατη ανα ημερα Κρουαζιερας! δηλαδη ο ακθε επιβατης πληρωνει περιπου 15$ την ημερα tips!! Ετσι το κατωτερο πληρωμα (θαλαμηπολοι, εκπεδευομενοι κ.λ.΄π.) μοιραζονται πανω απο 3000$ ο καθενας μηνιαιως σε ενα πλοιο 2000 ατομων χωρις να επιβαρυνεται η εταιρεια!!! Η δικοι μας εδω αυτο δεν το δεχονται!!! Το δεχονται ολοι οι λαοι του κοσμου εκτος του Ελληνα!!!!! Γιατι να εχει δηλαδη ελληνικο πληρωμα η ταδε ελληνικη εταιρεια? |
#77
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εδώ νομίζω ότι μπαίνει άλλο μεγάλο πρόβλημα. Οι εργατοπατέρες και το δίκιο είναι το δίκιο του εργάτη. Και μάλλον εδώ το βλέπουμε το ίδιο. Αλλά θα επιμείνω στο θέμα της δυσπιστίας που έγραψα νωρίτερα ![]() ![]() |
#78
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
εμενα φιλε μου γιατρε στα 30 χρονια που ειμαι στην Ναυτιλια ποτε δεν με εξαπατησε κανενας, ποτε δεν μου εταξαν και δεν μου τα εδωσαν, ποτε δεν με εφησανε εκθετο οι εργοδοτες μου, παντα επαιρνα (και παιρναμε) και 2 και 3 μισθους εξτρα απο τους 14ρεις!!!! διοτι οι 14ωρες εργασιας ηταν καθημερινο φαινομενο....για ολους μας!!! Χωρις απεργιες, χωρις απαιτησεις, χωρις, χωρις......!!! |
#79
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Συμφωνώ απόλυτα! η μισθοδοσία πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την παραγωγικότητα. Αλλά ποιός θα την κρίνει; Αλλη μία διάσταση της δυσπιστίας. Πολλά πράγματα δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμα, επαφίεται λοιπόν στην καλή θέληση! Εγώ προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος αν οι ασθενείς μου με πλήρωναν όπως έχουμε συμφωνήσει ![]() |
#80
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Κολωνία 2010 - παγκόσμια έκθεση..όποιος θέλει κάτι... | D_Artagian | Διάφορα | 31 | 14-10-2010 23:31 |
Είναι πολύ σκληρό να μην την έχεις από το να την έχεις και να κάθεται | emix | Γενικά - Αναβάτης | 12 | 11-07-2010 14:29 |
Σαν κάτι να... αλλάζει?!!?!?!?!?! | yannis | Επικαιρότητα | 0 | 20-06-2010 10:36 |
Πρόβλημα στην μίζα ή κάτι άλλο? | Blackstaf | Τεχνικά θέματα διάφορα | 13 | 30-11-2009 21:05 |
σας θυμίζει κάτι? | essel | Διάφορα | 1 | 26-09-2009 20:05 |