GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ελλάδα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #71  
Παλιό 02-01-2011, 13:15
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Καλή χρονιά για αρχή και σου εύχομαι να ευοδωθούν οι επιθυμίες σου!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
επειδη αυτο ειναι προσβολη σου λεω οτι, το πως θα γραφω ειναι δικος μου λογαριασμος!!! Υπαρχουν αντμιν και μοντς για να με ''κοψουν'' αν χρειαστεί!!! Αν δεν σου αρεσει, ειτε ο τροπος που γραφω ειτε οτι δεν με ''κοβουν'' ειναι δικο σου προβλημα!! Διαπίστωση έκανα. Φυσικά και δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Καθένας μπορεί να γράφει όπως θέλει, αλλά διατηρώ κι εγω το δικαίωμα να κρίνω και να σχολιάζω γραφόμενα όπως κι εσύ κι όλοι μας.
Τελος γιατι κανεις τον δικηγορο του CKK????
Δεν έκανα το δικηγόρο του CKK, μιά χαρά τα λέει ο ίδιος.



Αν εννοεις την ανατολικη Γερμανια να σου υπενθυμισω οτι κι εμεις γειτνιαζαμε με την Βουλγαρια και Γιουγκοσλαυια, που ειμαστε λοιπον εμεις σημερα και που οι Γερμανοι??
Αρνείσαι ιστορικό γεγονός. Υποννοείς ότι είμαστε τεμπέληδες και κοπρίτες;
Η προσωπική μου εμπειρία μετά από 7 χρόνια στη Γερμανία είναι άλλη!
Το πρόβλημα στην Ελλάδα ήταν κι εξακολουθεί να είναι η διαφθορά της άρχουσας τάξης. Ηδη το 1950 αμερικανός δημοσιογράφος σε ανταπόκριση από την Αθήνα έγραψε ότι το πετρέλαιο που στελνόταν στην Ελλάδα, χρησιμοποιήθηκε σε σημαντικό μέρος του για να κινούν τα οχήματά τους οι "άρχοντες", αντί να κινήσει τη βιομηχανία.
Ολοι ξέρουμε τι έγιναν τα Liberty. Και γι΄αυτό ο λαός φταίει;!
Reply With Quote
  #72  
Παλιό 03-01-2011, 23:49
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Μην ανησυχείτε ,ο Γιωργάκης τα έχει όλα υπό έλεγχο.!
Η υπερδιάνοια του είναι απίστευτη και άδικα αγχωνόμαστε για το μέλλον.!
Οποίος κακόβουλος διαφωνεί ας μας πει ποιος άλλος ,μπροστά στην χρεοκοπία, θα βούταγε 110 δις από τους κουτόφραγκους και θα έφτιαχνε μια συμφωνία νομικά και συνταγματικά ..αίολη και διάτρητη.!
Μην ανησυχείτε, αφού φάμε και αυτά θα έρθει μια διάδοχη κυβέρνηση και θα τορπιλίσει - προσβάλει νομικά την τρόικα , ώστε να μην πληρώσουμε μια !
Βρε σεις για όλα έχει προβλέψει το παιδί …

για ...:
Reply With Quote
  #73  
Παλιό 04-01-2011, 10:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλή χρονιά για αρχή και σου εύχομαι να ευοδωθούν οι επιθυμίες σου!!
Nα 'σαι καλα, σ'ευχαριστω πραγματικα!!



Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρνείσαι ιστορικό γεγονός. Υποννοείς ότι είμαστε τεμπέληδες και κοπρίτες;!;!
Δεν το υποννοω...το εννοω οσο σκληρο κι αν ακουγεται!!!
Ο Ελληνας παλεψε και δουλεψε μεχρι το 1981!!! Απο εκει και υστερα εγινε ''πρασινοφρουρος'' ακριβως για να μην δουλευει με τις πλατες των κομματικων συνδικαλιστων. Ειναι τυχαιο νομιζεις οτι ο στενοτερος αλαλ κι ευρυτερος δημοσιοε τομεας διογκωθηκε τοτε? Γιατι τρεχαμε να γινουμε Δ.Υ.....για να δουλευουμε????
Το 1990 αρχισε και δανειζοτανε για να περναει καλα και να μην δουλευει ο ιδιος αλλα ο Αλβανος που προσελαμβανε με τα μισα λεφτα απο οσα απαιτουσε ο ιδιος οταν δουλευε...τα άλλα στην τσεπη.
Μετα εμαθε τον τζογο του χρηματιστηριου και τα δανεικα πηγαινε και τα εβαζε εκει!! Δεν καταλαβε ομως οτι ο τζογος εχει και γυρισματα ακομα και υποκινουμενα!! Μας ειπε κανεις οτι οταν κερδιζουμε στην ρουλετα δεν θα μας τα παρει πισω το καζινο με ''πειραγμενη'' την ρουλετα ¨η σημαδεμενα χαρτια?
Μετα θεός μας εγινε το ευρο, καναμε τα παντα, θεμιτα και αθεμιτα, για να κερδισουμε οσο περισοτερα γινεται ΕΥΚΟΛΑ!
Εδω αστυνομικοι, ανθρωποι ταγμενοι στην υπηρεσια του Ελληνα πολιτη, εκαναν το παν να πανε σωματοφυλακες σε υπουργους και πρωθυπουργους, να περνουνε περισσοτερα και να δουλευουν λιγοτερο!! Ειχαμε φτασει στο σημειο η Βουλη να εχει περισσοτερους ενστολους απο οτι οι δρομοι οπου ειναι το φυσικο τους περιβαλλον εργασιας, τι να λεμε τωρα!!!!!!! !!!
Ειμαστε ¨η οχι τεμπεληδες? με τις πλατες των πολιτικων θες? μαλιστα δεκτον!!! Αλλα ο τεμπελης ευκαιρια ψαχνει να εκδηλωσει την τεμπελια του και μαλιστα επ αμοιβη!! οι άλλοι απλα αρνουνται!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Η προσωπική μου εμπειρία μετά από 7 χρόνια στη Γερμανία είναι άλλη!
Θα ηθελα να την ακουσωκαι να μαθω!! Ισως και άλλοι εδω να θελανε!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πρόβλημα στην Ελλάδα ήταν κι εξακολουθεί να είναι η διαφθορά της άρχουσας τάξης.;!;!
Ποιος ειπε το αντιθετο?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Ηδη το 1950 αμερικανός δημοσιογράφος σε ανταπόκριση από την Αθήνα έγραψε ότι το πετρέλαιο που στελνόταν στην Ελλάδα, χρησιμοποιήθηκε σε σημαντικό μέρος του για να κινούν τα οχήματά τους οι "άρχοντες", αντί να κινήσει τη βιομηχανία.;!
Σωστα, αλλα τοτε η βιομηχανια και μεχρι το 1990 γνωρισε τεραστια ανθηση. Στον πινακα (ΑΕΠ 1950-1950) η ελλαδα ξεπερασε την γερμανια σε ρυθμους αναπτυξης απο το 1965 και μετα!!!! Αλλα τοτε δουλευαμε με χερια και με ποδια!!!
πηγη:Οικονομία της Ελλάδας - Βικιπαίδεια

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Ολοι ξέρουμε τι έγιναν τα Liberty. Και γι΄αυτό ο λαός φταίει;!
Φανταζομαι οτι εννοεις οτι μετα τον πολεμο δοθηκαν δωρεαν σοτυς Ελληνες εφοπλιστες!!
Και που να τα εδιναν σε εμενα τον ασχετο που δεν θα ηξερα τι να τα κανω??
Αυτα τα liberty που ναι δοθηκαν δωρεαν στους ελληνες εφοπλιστες εχουν φτασει σημερα την ελληνικη Ναυτιλια πρωτη παγκοσμιως σε ενεργο tonnage!!
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές.

Ξερεις γιατι φιλε μου γιατρε? διοτι εκει, στις Ναυτιλιακες, δουλευουν νυχθημερον και οχι με ωραρια δημοσιου και υπερωριακες/επιδοματικες αμοιβες εκταμιευομενες μετα απο εκβιαστικες απεργιες!! Και μαλιστα ανευ παραλληλης αυξανομενης παραγωγης!!!!
Attached Images
File Type: jpg ΑΕΠ 1950-1980.jpg (41.5 KB, 1 views)

Last edited by GeorgeP; 04-01-2011 at 10:24.
Reply With Quote
  #74  
Παλιό 04-01-2011, 12:12
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Nα 'σαι καλα, σ'ευχαριστω πραγματικα!!

Κι εγώ το εννοώ, καθένας πρέπει να μπορεί να εκπληρώνει τα όνειρά του!


Δεν το υποννοω...το εννοω οσο σκληρο κι αν ακουγεται!!!
Ο Ελληνας παλεψε και δουλεψε μεχρι το 1981!!! Απο εκει και υστερα εγινε ''πρασινοφρουρος'' ακριβως για να μην δουλευει με τις πλατες των κομματικων συνδικαλιστων. Ειναι τυχαιο νομιζεις οτι ο στενοτερος αλαλ κι ευρυτερος δημοσιοε τομεας διογκωθηκε τοτε? Γιατι τρεχαμε να γινουμε Δ.Υ.....για να δουλευουμε????
Το 1990 αρχισε και δανειζοτανε για να περναει καλα και να μην δουλευει ο ιδιος αλλα ο Αλβανος που προσελαμβανε με τα μισα λεφτα απο οσα απαιτουσε ο ιδιος οταν δουλευε...τα άλλα στην τσεπη.
Μετα εμαθε τον τζογο του χρηματιστηριου και τα δανεικα πηγαινε και τα εβαζε εκει!! Δεν καταλαβε ομως οτι ο τζογος εχει και γυρισματα ακομα και υποκινουμενα!! Μας ειπε κανεις οτι οταν κερδιζουμε στην ρουλετα δεν θα μας τα παρει πισω το καζινο με ''πειραγμενη'' την ρουλετα ¨η σημαδεμενα χαρτια?
Μετα θεός μας εγινε το ευρο, καναμε τα παντα, θεμιτα και αθεμιτα, για να κερδισουμε οσο περισοτερα γινεται ΕΥΚΟΛΑ!
Εδω αστυνομικοι, ανθρωποι ταγμενοι στην υπηρεσια του Ελληνα πολιτη, εκαναν το παν να πανε σωματοφυλακες σε υπουργους και πρωθυπουργους, να περνουνε περισσοτερα και να δουλευουν λιγοτερο!! Ειχαμε φτασει στο σημειο η Βουλη να εχει περισσοτερους ενστολους απο οτι οι δρομοι οπου ειναι το φυσικο τους περιβαλλον εργασιας, τι να λεμε τωρα!!!!!!! !!!
Ειμαστε ¨η οχι τεμπεληδες? με τις πλατες των πολιτικων θες? μαλιστα δεκτον!!! Αλλα ο τεμπελης ευκαιρια ψαχνει να εκδηλωσει την τεμπελια του και μαλιστα επ αμοιβη!! οι άλλοι απλα αρνουνται!!!

Συμφωνώ για τους πρασινοφρουρούς και τους Γκρούεζες! Αλλά δεν είμαστε όλοι τέτοιοι. Ολοι οι γνωστοί μου είναι σκληρά εργαζόμενοι άνθρωποι και δεν είμαστε η εξαίρεση. Για τους ένστολους;! συμφωνώ μαζί σου αλλά λίγοι είναι αυτοί που βλέπουν τη δουλειά της ως λειτούργημα απέναντι στην κοινωνία, όπως άλλωστε κι οι συνάδελφοί μου.

Θα ηθελα να την ακουσωκαι να μαθω!! Ισως και άλλοι εδω να θελανε!!

Για τους Γερμανούς μία από τις αδιαπραγμάτευτες στιγμές της ημέρας είναι το Feierabend! σημαίνει παύση εργασιών. Τα βροντάμε και φεύγουμε. Οταν έκανα την ειδικότητά του είμασταν 6 Γερμανοί, ένας Αραβας κι εγώ. Κάθε φορά που ο καθηγητής έδινε εντολή να κάνουμε κάτι, οι Γερμανοί το συζητούσαν με τις ώρες για το ποιός θα το κάνει και παίζαν την κολοκυθιά. Το κάναμε πάντα ο Αραβας κι εγώ γιατί δεν αντέχαμε το πολύ χωρίς νόημα μπλα μπλα. Η λούφα δεν είναι ίδιον του Ελληνα.



Σωστα, αλλα τοτε η βιομηχανια και μεχρι το 1990 γνωρισε τεραστια ανθηση. Στον πινακα (ΑΕΠ 1950-1950) η ελλαδα ξεπερασε την γερμανια σε ρυθμους αναπτυξης απο το 1965 και μετα!!!! Αλλα τοτε δουλευαμε με χερια και με ποδια!!!
πηγη:Οικονομία της Ελλάδας - Βικιπαίδεια

Από μαρτυρίες της μητέρας μου, μέχρι και τη δεκαετία του 60 ο Βόλος έσφυζε από βιομηχανική ζωή, σταδιακά έχει ρημαχτεί.

Φανταζομαι οτι εννοεις οτι μετα τον πολεμο δοθηκαν δωρεαν σοτυς Ελληνες εφοπλιστες!!
Και που να τα εδιναν σε εμενα τον ασχετο που δεν θα ηξερα τι να τα κανω??
Αυτα τα liberty που ναι δοθηκαν δωρεαν στους ελληνες εφοπλιστες εχουν φτασει σημερα την ελληνικη Ναυτιλια πρωτη παγκοσμιως σε ενεργο tonnage!! Αλλά με όλο και λιγότερους Ελληνες ναυτικούς επανδρωμένα.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές.

Ξερεις γιατι φιλε μου γιατρε? διοτι εκει, στις Ναυτιλιακες, δουλευουν νυχθημερον και οχι με ωραρια δημοσιου και υπερωριακες/επιδοματικες αμοιβες εκταμιευομενες μετα απο εκβιαστικες απεργιες!! Και μαλιστα ανευ παραλληλης αυξανομενης παραγωγης!!!!
Σου δίνω δίκιο, αλλά δεν είναι οι μόνοι.

Δυστυχώς υπάρχει αμοιβαία δυσπιστία ανάμεσα σε εργοδότες κι εργαζόμενους. Τη δεκαετία του 90 η Lufthansa αντιμετώπισε πρόβλημα. Οι πιλότοι κι όλο το προσωπικό συμφώνησαν σε μειώσεις μισθών ώστε να σωθεί η εταιρεία, με τον όρο να πάρουν πίσω τα χρήματα όταν ανακάμψει. Οταν αυτό έγινε η εταιρεία αρχικά αρνήθηκε να επαναφέρει τους μισθούς. Το προσωπικό πέρασε άμεσα σε απεργία και τσουπ! τα λεφτά δόθηκαν!
Reply With Quote
  #75  
Παλιό 04-01-2011, 12:13
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Τι κάνω λάθος με τις παραθέσεις;! γιατί μου βγαίνουν έτσι;;;;;;
Reply With Quote
  #76  
Παλιό 04-01-2011, 12:26
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Σου δίνω δίκιο, αλλά δεν είναι οι μόνοι.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
σου απαντω για την επανδρωση των πλοιων που αναφερεις!!!
Ο ελληνας ναυτικος ειχε βρει την κοτα με τα χρυσα αυγα!!! θεωρια του ηταν και ειναι οτι ''απο αυτα που βγαζεις κε Εφοπλιστη θα μου δινεις και εμενα μεριδιο μεσω της αυξησης των μισθων και της συλλογικης συμβασης''. Αυτο ομως σημαινει οτι βαζει ο εργοδοτης συνεταιρο στα κερδη του τον εργαζομενο, γιατι?????? Μαζι τα χτισανε και χρεωθηκανε?

Ετσι οι εφοπλιστες τα γυρνανε σε σημαιες ευκαιριας οπου βαστανε το βασικο πληρωμα (καπετανιο, Α'μηχανικο) με ελληνες και τους υπόλοιπους σε αλλες εθνικοτητες που εχουν λιγοτερες απαιτησεις!!
ξερεις ποσο εχει φθασει να περνει ενας θαλαμηπολος σε ενα πλοιο με Ελληνικη Σημαια ασφαλισμενο (υποχρεωτικα) στο Νατ? 4-5000ε!!!!!!! Ξερεις ποσο περνει ενας καπετανιος στο ιδιο πλοιο? 5-7000ε!!!
Στα υπο ξενη σημαια ξερεις τι παιρνουν? ο θαλαμηπολος 2000ε και ο καπετανιος 7000ε!! Διοτι πρέπει να υπαρξει κι αξιολογηση ευθυνων!!!!
να μην σου πω για τα κρουαζιεροπλοια οπου ο θαλάμηπολος αμοιβεται με 50$ μηνιαιως συν τα tips (φιλοδωρηματα) τα οποια ειναι ενσωματωμενα μεσα στο εισητηριο του πελατη ανα ημερα Κρουαζιερας! δηλαδη ο ακθε επιβατης πληρωνει περιπου 15$ την ημερα tips!! Ετσι το κατωτερο πληρωμα (θαλαμηπολοι, εκπεδευομενοι κ.λ.΄π.) μοιραζονται πανω απο 3000$ ο καθενας μηνιαιως σε ενα πλοιο 2000 ατομων χωρις να επιβαρυνεται η εταιρεια!!! Η δικοι μας εδω αυτο δεν το δεχονται!!! Το δεχονται ολοι οι λαοι του κοσμου εκτος του Ελληνα!!!!!
Γιατι να εχει δηλαδη ελληνικο πληρωμα η ταδε ελληνικη εταιρεια?
Reply With Quote
  #77  
Παλιό 04-01-2011, 12:30
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
σου απαντω για την επανδρωση των πλοιων που αναφερεις!!!
Ο ελληνας ναυτικος ειχε βρει την κοτα με τα χρυσα αυγα!!! θεωρια του ηταν και ειναι οτι ''απο αυτα που βγαζεις κε Εφοπλιστη θα μου δινεις και εμενα μεριδιο μεσω της αυξησης των μισθων και της συλλογικης συμβασης''. Αυτο ομως σημαινει οτι βαζει ο εργοδοτης συνεταιρο στα κερδη του τον εργαζομενο, γιατι?????? Μαζι τα χτισανε και χρεωθηκανε?

Ετσι οι εφοπλιστες τα γυρνανε σε σημαιες ευκαιριας οπου βαστανε το βασικο πληρωμα (καπετανιο, Α'μηχανικο) με ελληνες και τους υπόλοιπους σε αλλες εθνικοτητες που εχουν λιγοτερες απαιτησεις!!
ξερεις ποσο εχει φθασει να περνει ενας θαλαμηπολος σε ενα πλοιο με Ελληνικη Σημαια ασφαλισμενο (υποχρεωτικα) στο Νατ? 4-5000ε!!!!!!! Ξερεις ποσο περνει ενας καπετανιος στο ιδιο πλοιο? 5-7000ε!!!
Στα υπο ξενη σημαια ξερεις τι παιρνουν? ο θαλαμηπολος 2000ε και ο καπετανιος 7000ε!! Διοτι πρέπει να υπαρξει κι αξιολογηση ευθυνων!!!!
να μην σου πω για τα κρουαζιεροπλοια οπου ο θαλάμηπολος αμοιβεται με 50$ μηνιαιως συν τα tips (φιλοδωρηματα) τα οποια ειναι ενσωματωμενα μεσα στο εισητηριο του πελατη ανα ημερα Κρουαζιερας! δηλαδη ο ακθε επιβατης πληρωνει περιπου 15$ την ημερα tips!! Ετσι το κατωτερο πληρωμα (θαλαμηπολοι, εκπεδευομενοι κ.λ.΄π.) μοιραζονται πανω απο 3000$ ο καθενας μηνιαιως σε ενα πλοιο 2000 ατομων χωρις να επιβαρυνεται η εταιρεια!!! Η δικοι μας εδω αυτο δεν το δεχονται!!! Το δεχονται ολοι οι λαοι του κοσμου εκτος του Ελληνα!!!!!
Γιατι να εχει δηλαδη ελληνικο πληρωμα η ταδε ελληνικη εταιρεια?

Εδώ νομίζω ότι μπαίνει άλλο μεγάλο πρόβλημα. Οι εργατοπατέρες και το δίκιο είναι το δίκιο του εργάτη. Και μάλλον εδώ το βλέπουμε το ίδιο.

Αλλά θα επιμείνω στο θέμα της δυσπιστίας που έγραψα νωρίτερα
Reply With Quote
  #78  
Παλιό 04-01-2011, 12:40
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων
Εδώ νομίζω ότι μπαίνει άλλο μεγάλο πρόβλημα. Οι εργατοπατέρες και το δίκιο είναι το δίκιο του εργάτη. Και μάλλον εδώ το βλέπουμε το ίδιο.

Αλλά θα επιμείνω στο θέμα της δυσπιστίας που έγραψα νωρίτερα
Η δυσπιστια ναι υπαρχει... αλλα που? εκει που ανακατευονται τα σωματεια κι εκει που ο εργοδοτης αθετει τον λογο του ¨η κανει σπαταλες αφηνοντας το προσωπικο εκθετο!!
εμενα φιλε μου γιατρε στα 30 χρονια που ειμαι στην Ναυτιλια ποτε δεν με εξαπατησε κανενας, ποτε δεν μου εταξαν και δεν μου τα εδωσαν, ποτε δεν με εφησανε εκθετο οι εργοδοτες μου, παντα επαιρνα (και παιρναμε) και 2 και 3 μισθους εξτρα απο τους 14ρεις!!!! διοτι οι 14ωρες εργασιας ηταν καθημερινο φαινομενο....για ολους μας!!! Χωρις απεργιες, χωρις απαιτησεις, χωρις, χωρις......!!!
Reply With Quote
  #79  
Παλιό 04-01-2011, 12:50
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Η δυσπιστια ναι υπαρχει... αλλα που? εκει που ανακατευονται τα σωματεια κι εκει που ο εργοδοτης αθετει τον λογο του ¨η κανει σπαταλες αφηνοντας το προσωπικο εκθετο!!
εμενα φιλε μου γιατρε στα 30 χρονια που ειμαι στην Ναυτιλια ποτε δεν με εξαπατησε κανενας, ποτε δεν μου εταξαν και δεν μου τα εδωσαν, ποτε δεν με εφησανε εκθετο οι εργοδοτες μου, παντα επαιρνα (και παιρναμε) και 2 και 3 μισθους εξτρα απο τους 14ρεις!!!! διοτι οι 14ωρες εργασιας ηταν καθημερινο φαινομενο....για ολους μας!!! Χωρις απεργιες, χωρις απαιτησεις, χωρις, χωρις......!!!

Συμφωνώ απόλυτα! η μισθοδοσία πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την παραγωγικότητα. Αλλά ποιός θα την κρίνει; Αλλη μία διάσταση της δυσπιστίας. Πολλά πράγματα δεν είναι αντικειμενικά μετρήσιμα, επαφίεται λοιπόν στην καλή θέληση!


Εγώ προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος αν οι ασθενείς μου με πλήρωναν όπως έχουμε συμφωνήσει
Reply With Quote
  #80  
Παλιό 04-01-2011, 13:12
ntinopoulos Ο/Η ntinopoulos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: NIKEA-PIREAS
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 10,013
Προεπιλογή Απάντηση: Είναι δυνατόν να υπογράψανε κάτι τέτοιο;;;;;;;;;;;;;;;;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho Εμφάνιση μηνυμάτων


Εγώ προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος αν οι ασθενείς μου με πλήρωναν όπως έχουμε συμφωνήσει
πολλα ζητας...!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Κολωνία 2010 - παγκόσμια έκθεση..όποιος θέλει κάτι... D_Artagian Διάφορα 31 14-10-2010 23:31
Είναι πολύ σκληρό να μην την έχεις από το να την έχεις και να κάθεται emix Γενικά - Αναβάτης 12 11-07-2010 14:29
Σαν κάτι να... αλλάζει?!!?!?!?!?! yannis Επικαιρότητα 0 20-06-2010 10:36
Πρόβλημα στην μίζα ή κάτι άλλο? Blackstaf Τεχνικά θέματα διάφορα 13 30-11-2009 21:05
σας θυμίζει κάτι? essel Διάφορα 1 26-09-2009 20:05


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:31.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!