![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]() ψαχνομαι για βαλβολινη διαφορικού-κιβωτίου ταχυτήτων
Η BMW λέει: Λάδι διαφορικού πίσω άξονα SAF-XO OSP εννοεί ![]() SAF-XJ 75W-140 Πλήρως συνθετικό (100%) λιπαντικό οδοντωτών τροχών SAE 75W-140, ειδικά σχεδιασμένο για συστήματα τελικής μετάδοσης όλων των τύπων αυτοκινήτων. H συνθετική σύστασή του, σε συνδυασμό με τα ειδικά επιλεγμένα πρόσθετα και το μεγάλο εύρος θερμοκρασιών λειτουργίας του, εξασφαλίζει ιδανική προστασία από την φθορά και εγγυάται ελαχιστοποίηση των κραδασμών και θορύβων για όλους τους τύπους μπλοκέ διαφορικών (Limited Slip). Διαθέτει την επίσημη έγκριση της BMW για χρήση σε πίσω άξονες μετάδοσης κίνησης που έχουν μπλοκέ διαφορικό. Προδιαγραφές: API GL-5, ZF TE-ML 05D,12 D,16G, BMW APPROVAL ( for limited slip), US Claims - MIL-L-2105D ή ![]() Syntrax Universal 75W-90 Πολύτυπο λιπαντικό οδοντωτών τροχών συνθετικής βάσης SAE 75W-90, για κιβώτια ταχυτήτων και διαφορικά των περισσοτέρων αυτοκινήτων. Η προηγμένη σύνθεσή του προσφέρει βελτιωμένη αλλαγή ταχυτήτων και μέγιστη προστασία. Έχει πολύ υψηλό δείκτη ιξώδους που το καθιστά κατάλληλο για μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Προδιαγραφές: API GL-4/5 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() πρεπει να ειναι 75W-90 ή 75W-140 castrol, motul...οπωσδήποτε κάτι επώνυμο ή μπορώ να βάλω πχ LIQUI MOLY,WISTROL,KROON OIL ; |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Liqui Molly.Νομίζω κορυφαίο.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
motul 75/90 προδιαγραφων gl 4-5 μια χαρα!!!!!!
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ΤΟ 75/90 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Έχω χρησιμοποιήσει γραφιτούχα motul και 100% συνθετική Castrol (και οι 2 σε 75-90) με άριστα αποτελέσματα.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Οταν λες με άριστα αποτελέσματα, πως ακριβώς το εννοείς?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Εγω βαζω ARAL 75/90 με προδιαγραφες 4-5 στο κιβωτιο και στον αξονα!
Ειχα δοκιμασει και Castrol και Red Line παλαιοτερα, αλλα τα Aral σε συνδιασμο με τον δικο μου τροπο οδηγησης, μου "ταιριαξαν" καλυτερα ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
και τι γίνεται με κάποιες εταιρίες όπως WISTROL,KROON OIL ;
μου είναι άγνωστες, παίζει κάποιο ρόλο...; |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Εννοώ εξάλειψη θορύβων ,και ομαλότερη εμπλοκή των ταχυτήτων. Πριν από αυτές ιδιαίτερα κρύα πρωινά δεν μπορούσα να βάλω ούτε 2α εάν δεν ζέσταινα 1-2 λεπτά τη μηχανή (R1100GS).!
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Συμφωνω με τη γνωμη σου για την castrol.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Tutorial: Αλλαγή λαδιού διαφορικού σε BMW R51/3 | gemara | Παλαιά μοντέλα - Classic | 6 | 20-11-2010 21:02 |
Ρύθμιση πίσω ανάρτησης | zarcous | Τεχνικά θέματα διάφορα | 44 | 10-10-2010 08:39 |
Ραγισμένο κέντρο διαφορικού | Kimwnas | Τεχνικά θέματα διάφορα | 28 | 31-08-2010 20:24 |
Διαφορικό πίσω άξονα 1150 Integral | Capitain | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 7 | 03-06-2010 18:08 |
ABS: Βήμα μπροστά ή πίσω; | riko46 | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 6 | 12-10-2009 15:32 |