Ολα τα κρανη μετα τα 120-140 χαω κανουν θορυβο. Οσο πιο ομοιομορφη ειναι η επιφανεια τους τοσο λιγοτερο, και οσο πιο πολλες ενωσεις και προεξοχες τοσο περισσοτερο ! Αν προσεξεις, τα κρανη που θεωρουνται τα πιο αθορυβα δεν εχουν καν καλυματα στον μηχανισμο της ζελατινας! Αντιθετα, τα κρανη που ανοιγουν εχουν περισσοτερες ανωμαλιες στην επιφανεια τους και κανουν θορυβο (και ενιοτε μπαζουν αερα ή νερο...)
Επισης σε ολα τα κρανη, ενα καλο υποσιαγωνο μειωνει σημαντικα το θορυβο.
Τελος, σημαντικο ρολο στο θορυβο παιζει και ζελατινα της μοτοσυκλετας. Οσο καλυτερη καλυψη εχει ο αναβατης απο τον αερα, και η ροη του αερα ειναι ομαλη, τοσο λιγοτερος θορυβος.
Μειονεκτημα της καλης καλυψης απο τη ζελατινα της μοτοσυκλετας ειναι ο εξαρισμος του κρανους που δεν λειτουργει το καλοκαιρι ικανοποιητικα ακομη και σε σχετικα υψηλες ταχυτητες.
Για το βαρος των full face, πρεπει να ληφθει υπ οψιν η χρηση του κρανους. Τα παναλαφρα κρανη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΗΣΥΧΑ! Ολα τα κρανη για τουρινγκ ειναι πανω απο 1,4κιλα σε αντιθεση με τα αγωνιστικα που δεν ξεπερνουν το 1 κιλο!
Επισης τα σκουρα χρωματα που κατα γενικη ομολογια ειναι ομορφοτερα, ανεβαζουν μεγαλυτερες θερμοκρασιες απο τον ηλιο το καλοκαιρι σε σχεση με τα ανοικτοχρωμα, και με δεδομενη τη κακη ροη αερα στο κρανος που προκαλουν οι ζελατινες των μηχανων μας...καλο ειναι να το σκεπτομαστε 2 φορες πριν τα επιλεξουμε!